hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 21:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 541 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2013.08.19. 19:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok..
Van ez a fegyvermenü:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("\y[Enemy's] - Only Dust2 [FegyverMenu]", "handler");
  35. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y [Csapatonkent 2 embernek!]", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("\r[Enemy's] - Only Dust2 [FegyverMenu]", "handler");
  52. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y [Csapatonkent 2 embernek!]", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4M4A1 packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4AK47 packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 2)
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4AWP packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember hasznalhat AWP-t csapatonkent!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 2)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4AWP packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember hasznalhat AWP-t csapatonkent!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4Machine Gun packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4AuG packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4Famas packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4Galil packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4MP5 packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4Auto Shot Gun packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4Shotgun packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, GREEN, "[Enemy's] ^3Kaptal egy ^4Scout packot! ^3Ha nem ezt valasztottad volna ird be, ^4/guns !");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }
  298.  
  299. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  300. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  301. */

Valaki beleírná, hogy 3v3-tól legyen AWP?

Köszi szépen, ha sikerült, megy a gomb :DD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2013.08.19. 19:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Tessék ittvan amúgy ez kb a 40 ezzel foglalkozó topic keresőt használjátok már..
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new bool:wpon
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. wpon = false
  28. }
  29.  
  30.  
  31. public fegyvermenu(id)
  32. {
  33. strip_user_weapons(id)
  34. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  35. new jatekos[32]
  36. new ctnum, tnum
  37. get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT")
  38. get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST")
  39. if(ctnum >= 3 && tnum >= 3)
  40. {
  41. wpon = true
  42. }
  43. else {
  44. wpon = false
  45. }
  46. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  47. {
  48. strip_user_weapons(id);
  49. new menu = menu_create("\r[HES]Team Fegyvermenu", "handler");
  50. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  51. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  52. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  53. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  54. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  55. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  56. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  57. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  58. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  59. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  60. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  61. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  62. menu_display(id, menu);
  63.  
  64. }
  65. else
  66. {
  67. new menu = menu_create("\r[HES]Team Fegyvermenu", "handler");
  68. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  69. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  70. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  71. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  72. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  73. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  74. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  75. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  76. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  77. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  78. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  79. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  80. menu_display(id, menu);
  81. }
  82. }
  83.  
  84. public handler(id, menu, item)
  85. {
  86. if( item == MENU_EXIT )
  87. {
  88. menu_destroy(menu);
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91. new data[6], szName[64];
  92. new access, callback;
  93. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  94. new key = str_to_num(data);
  95. switch(key)
  96. {
  97.  
  98. case 1:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_m4a1");
  108. give_item(id, "ammo_556nato");
  109. give_item(id, "ammo_556nato");
  110. give_item(id, "ammo_556nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  112. }
  113. case 2:
  114. {
  115.  
  116. give_player_grenades(id);
  117. give_item(id, "weapon_knife");
  118. give_item(id, "weapon_deagle");
  119. give_item(id, "ammo_50ae");
  120. give_item(id, "ammo_50ae");
  121. give_item(id, "ammo_50ae");
  122. give_item(id, "weapon_ak47");
  123. give_item(id, "ammo_762nato");
  124. give_item(id, "ammo_762nato");
  125. give_item(id, "ammo_762nato");
  126. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  127. }
  128. case 3:
  129. {
  130. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  131. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  132. {
  133. if(gWPCT < 2 && wpon == true)
  134. {
  135.  
  136. give_player_grenades(id);
  137. give_item(id, "weapon_knife");
  138. give_item(id, "weapon_awp");
  139. give_item(id, "weapon_deagle");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_50ae");
  143. give_item(id, "ammo_338magnum");
  144. give_item(id, "ammo_338magnum");
  145. give_item(id, "ammo_338magnum");
  146. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  147. gWPCT++
  148. }
  149. else
  150. {
  151. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  152. fegyvermenu(id);
  153. }
  154. }
  155. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  156. {
  157. if(gWPTE < 2 && wpon == true)
  158. {
  159.  
  160. give_player_grenades(id);
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "weapon_awp");
  163. give_item(id, "weapon_deagle");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  171. gWPTE++
  172. }
  173. else
  174. {
  175. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  176. fegyvermenu(id);
  177. }
  178. }
  179.  
  180. }
  181. case 4:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "weapon_m249");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. give_item(id, "ammo_556natobox");
  193. give_item(id, "ammo_556natobox");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  195. }
  196. case 5:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_aug");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  210. }
  211. case 6:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_famas");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  225. }
  226. case 7:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_galil");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. give_item(id, "ammo_556nato");
  238. give_item(id, "ammo_556nato");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  240. }
  241. case 8:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  251. give_item(id, "ammo_9mm");
  252. give_item(id, "ammo_9mm");
  253. give_item(id, "ammo_9mm");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  255. }
  256. case 9:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_xm1014");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  270. }
  271. case 10:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_m3");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. give_item(id, "ammo_buckshot");
  283. give_item(id, "ammo_buckshot");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  285. }
  286. case 11:
  287. {
  288.  
  289. give_player_grenades(id);
  290. give_item(id, "weapon_knife");
  291. give_item(id, "weapon_deagle");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae");
  294. give_item(id, "ammo_50ae")
  295. give_item(id, "weapon_scout");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. give_item(id, "ammo_762nato");
  299. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  300. }
  301. }
  302. return PLUGIN_HANDLED;
  303. }
  304.  
  305. stock give_player_grenades(index)
  306. {
  307. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  308. give_item(index, "weapon_flashbang");
  309. give_item(index, "weapon_flashbang");
  310. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  311. give_item(index, "item_thighpack");
  312. give_item(index, "item_assaultsuit");
  313. }
  314.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: Painci (2013.08.19. 19:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2013.08.19. 19:58 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
crazyboy írta:
Tessék ittvan amúgy ez kb a 40 ezzel foglalkozó topic keresőt használjátok már..
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new bool:wpon
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. wpon = false
  28. }
  29.  
  30.  
  31. public fegyvermenu(id)
  32. {
  33. strip_user_weapons(id)
  34. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  35. new jatekos[32]
  36. new ctnum, tnum
  37. get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT")
  38. get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST")
  39. if(ctnum >= 3 && tnum >= 3)
  40. {
  41. wpon = true
  42. }
  43. else {
  44. wpon = false
  45. }
  46. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  47. {
  48. strip_user_weapons(id);
  49. new menu = menu_create("\r[HES]Team Fegyvermenu", "handler");
  50. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  51. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  52. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  53. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  54. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  55. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  56. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  57. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  58. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  59. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  60. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  61. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  62. menu_display(id, menu);
  63.  
  64. }
  65. else
  66. {
  67. new menu = menu_create("\r[HES]Team Fegyvermenu", "handler");
  68. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  69. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  70. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  71. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  72. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  73. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  74. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  75. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  76. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  77. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  78. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  79. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  80. menu_display(id, menu);
  81. }
  82. }
  83.  
  84. public handler(id, menu, item)
  85. {
  86. if( item == MENU_EXIT )
  87. {
  88. menu_destroy(menu);
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91. new data[6], szName[64];
  92. new access, callback;
  93. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  94. new key = str_to_num(data);
  95. switch(key)
  96. {
  97.  
  98. case 1:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_m4a1");
  108. give_item(id, "ammo_556nato");
  109. give_item(id, "ammo_556nato");
  110. give_item(id, "ammo_556nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  112. }
  113. case 2:
  114. {
  115.  
  116. give_player_grenades(id);
  117. give_item(id, "weapon_knife");
  118. give_item(id, "weapon_deagle");
  119. give_item(id, "ammo_50ae");
  120. give_item(id, "ammo_50ae");
  121. give_item(id, "ammo_50ae");
  122. give_item(id, "weapon_ak47");
  123. give_item(id, "ammo_762nato");
  124. give_item(id, "ammo_762nato");
  125. give_item(id, "ammo_762nato");
  126. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  127. }
  128. case 3:
  129. {
  130. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  131. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  132. {
  133. if(gWPCT < 2 && wpon == true)
  134. {
  135.  
  136. give_player_grenades(id);
  137. give_item(id, "weapon_knife");
  138. give_item(id, "weapon_awp");
  139. give_item(id, "weapon_deagle");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_50ae");
  143. give_item(id, "ammo_338magnum");
  144. give_item(id, "ammo_338magnum");
  145. give_item(id, "ammo_338magnum");
  146. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  147. gWPCT++
  148. }
  149. else
  150. {
  151. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  152. fegyvermenu(id);
  153. }
  154. }
  155. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  156. {
  157. if(gWPTE < 2 && wpon == true)
  158. {
  159.  
  160. give_player_grenades(id);
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "weapon_awp");
  163. give_item(id, "weapon_deagle");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  171. gWPTE++
  172. }
  173. else
  174. {
  175. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  176. fegyvermenu(id);
  177. }
  178. }
  179.  
  180. }
  181. case 4:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "weapon_m249");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. give_item(id, "ammo_556natobox");
  193. give_item(id, "ammo_556natobox");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  195. }
  196. case 5:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_aug");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  210. }
  211. case 6:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_famas");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  225. }
  226. case 7:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_galil");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. give_item(id, "ammo_556nato");
  238. give_item(id, "ammo_556nato");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  240. }
  241. case 8:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  251. give_item(id, "ammo_9mm");
  252. give_item(id, "ammo_9mm");
  253. give_item(id, "ammo_9mm");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  255. }
  256. case 9:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_xm1014");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  270. }
  271. case 10:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_m3");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. give_item(id, "ammo_buckshot");
  283. give_item(id, "ammo_buckshot");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  285. }
  286. case 11:
  287. {
  288.  
  289. give_player_grenades(id);
  290. give_item(id, "weapon_knife");
  291. give_item(id, "weapon_deagle");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae");
  294. give_item(id, "ammo_50ae")
  295. give_item(id, "weapon_scout");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. give_item(id, "ammo_762nato");
  299. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  300. }
  301. }
  302. return PLUGIN_HANDLED;
  303. }
  304.  
  305. stock give_player_grenades(index)
  306. {
  307. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  308. give_item(index, "weapon_flashbang");
  309. give_item(index, "weapon_flashbang");
  310. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  311. give_item(index, "item_thighpack");
  312. give_item(index, "item_assaultsuit");
  313. }
  314.  

Tudom, de én ebbe szeretném beleírni és nem tudom megcsinálni xd


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2013.08.19. 20:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Meg keresed ezt a részt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(gWPCT < 2)
  2. {

És a 2est átirod 3ra. Majd
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(gWPTE < 2)
  2. {

Itt is 2est 3ra átírod.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2013.08.20. 10:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Nem azt kérte, hogy 1 csapatba 3 wp-s lehessen hanem h 3v3 tól azmeg az enyémbe benne van..
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new jatekos[32]
  2. new ctnum, tnum
  3. get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT")
  4. get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST")
  5. if(ctnum >= 3 && tnum >= 3)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole