hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 202 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 202 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hbas plugin
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 20:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.17. 20:12
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 44 alkalommal
Sziasztok ez elvileg hibás valaki ki tudná javitani? ezt irja :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/w/weltge/amxxcomp.com/public_html/bin/include/amxmod.inc(21) : fatal error 100: cannot read from file: "maths"

Compilation aborted.
1 Error.




SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* qKKKJ plugin
  2.   *
  3.   * (c) Készült: 2013 Készítette: qKKKJ
  4.   * Minden jog fenntartva!
  5.   *
  6.   */
  7.  
  8. #include <amxmod>
  9. #include <amxmisc>
  10. #include <fakemeta>
  11. #include <colorchat>
  12. #include <cstrike>
  13. #include <fun>
  14. #include <hamsandwich>
  15. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33]
  16. new XP_Kill,XP_Hs
  17. new Lifes[33];
  18. new const LEVELS[22] = {
  19. 0, // 1.szint
  20. 100, // 2.szint
  21. 200, // 3.szint
  22. 300, // 4.szint
  23. 400, // 5.szint
  24. 500, // 6.szint
  25. 600, // 7.szint
  26. 700, // 8.szint
  27. 800, // 9.szint
  28. 900, // 10.szint
  29. 1000, // 11.szint
  30. 1100, // 12.szint
  31. 1200, // 13.szint
  32. 1300, // 14.szint
  33. 1400, // 15.szint
  34. 1500, // 16.szint
  35. 1600, // 17.szint
  36. 1700, // 18.szint
  37. 1800, // 19.szint
  38. 1900, // 20.szint
  39. 2000, // 21.szint
  40. 2100 // 22.szint
  41.  
  42. }
  43.  
  44. public plugin_init() {
  45. register_plugin("Szintrendszer","1.0","qKKKJ")
  46. register_event("DeathMsg", "oles", "a")
  47. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "5")
  48. XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","10")
  49. RegisterHam(Ham_Spawn, "eledes", "fw_PlayerSpawn")
  50. register_clcmd("say /xp", "xpm")
  51. register_clcmd("say /szint", "szintem")
  52. }
  53. public eledes(id)
  54. {
  55. if(PlayerLevel[id] == 2)
  56. {
  57. Lifes[id] += 1
  58. }
  59. if(PlayerLevel[id] == 3)
  60. {
  61. Lifes[id] += 2
  62. }
  63. if(PlayerLevel[id] == 4)
  64. {
  65. Lifes[id] += 3
  66. }
  67. if(PlayerLevel[id] == 5)
  68. {
  69. Lifes[id] += 4
  70. }
  71. if(PlayerLevel[id] == 6)
  72. {
  73. Lifes[id] += 5
  74. }
  75. if(PlayerLevel[id] == 7)
  76. {
  77. Lifes[id] += 6
  78. }
  79. if(PlayerLevel[id] == 8)
  80. {
  81. set_user_health(id, get_user_health(id) + 5)
  82. }
  83. if(PlayerLevel[id] == 9)
  84. {
  85. set_user_health(id, get_user_health(id) + 10)
  86. }
  87. if(PlayerLevel[id] == 10)
  88. {
  89. set_user_health(id, get_user_health(id) + 15)
  90. }
  91. if(PlayerLevel[id] == 11)
  92. {
  93. set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
  94. }
  95. if(PlayerLevel[id] == 12)
  96. {
  97. set_user_health(id, get_user_health(id) + 25)
  98. }
  99. if(PlayerLevel[id] == 13)
  100. {
  101. set_user_health(id, get_user_health(id) + 30)
  102. }
  103. if(PlayerLevel[id] == 14)
  104. {
  105. set_user_health(id, get_user_health(id) + 35)
  106. }
  107. if(PlayerLevel[id] == 15)
  108. {
  109. set_user_health(id, get_user_health(id) + 40)
  110. }
  111. if(PlayerLevel[id] == 16)
  112. {
  113. set_user_health(id, get_user_health(id) + 45)
  114. }
  115. if(PlayerLevel[id] == 17)
  116. {
  117. set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  118. }
  119. if(PlayerLevel[id] == 18)
  120. {
  121. set_user_health(id, get_user_health(id) + 55)
  122. }
  123. if(PlayerLevel[id] == 19)
  124. {
  125. set_user_health(id, get_user_health(id) + 60)
  126. }
  127. if(PlayerLevel[id] == 20)
  128. {
  129. set_user_health(id, get_user_health(id) + 65)
  130. }
  131. if(PlayerLevel[id] == 21)
  132. {
  133. set_user_health(id, get_user_health(id) + 70)
  134. }
  135. if(PlayerLevel[id] == 22)
  136. {
  137. give_item(id, "weapon_deagle")
  138. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 7)
  139. PlayerXP[id] += 5
  140. }
  141. }
  142. public oles()
  143. {
  144. new attacker = read_data( 1 )
  145.  
  146. new victim = read_data( 2 )
  147.  
  148. new headshot = read_data( 3 )
  149. new Team = get_user_team(victim)
  150. if(get_user_team(attacker) != Team && attacker != victim)
  151. {
  152. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  153. }
  154. if(headshot && get_user_team(attacker) != Team && attacker != victim)
  155. {
  156. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  157. }
  158. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  159. {
  160. PlayerLevel[attacker] += 1
  161. ColorChat(attacker, GREEN, "[XP MOD] Grat! Te %i szintu lettel!", PlayerLevel[attacker])
  162.  
  163. }
  164. if(Lifes[victim] >= 1)
  165. {
  166. set_pev(victim, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
  167.  
  168. dllfunc(DLLFunc_Think, victim)
  169.  
  170. Lifes[victim] -= 1
  171. ColorChat(victim, GREEN, "XP Modot Keszitette: qKKKJ")
  172. }
  173. }
  174. public xpm(id)
  175. {
  176. ColorChat(id, GREEN, "Neked %d XP-d van", PlayerXP[id])
  177. }
  178. public szintem(id)
  179. {
  180. ColorChat(id, GREEN, "Te %i szintu vagy", PlayerLevel[id])
  181. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hbas plugin
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 20:59 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <hamsandwich>


Ez alá tegyél 1 szóközt.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmod>


---->erre cseréld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára stupid 2013.08.22. 21:12-kor.

Ők köszönték meg stupid nek ezt a hozzászólást: speeddrix (2013.08.22. 21:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hbas plugin
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 21:05 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.22. 19:45
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 1 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* qKKKJ plugin
  2. *
  3. * (c) Készült: 2013 Készítette: qKKKJ
  4. * Minden jog fenntartva!
  5. *
  6. */
  7.  
  8. #include <amxmodx> //Itt amxmod.inc-re hivatkozott.
  9. #include <amxmisc>
  10. #include <fakemeta>
  11. #include <colorchat>
  12. #include <cstrike>
  13. #include <fun>
  14. #include <hamsandwich>
  15.  
  16. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33]
  17. new XP_Kill,XP_Hs
  18. new Lifes[33];
  19. new const LEVELS[22] = {
  20. 0, // 1.szint
  21. 100, // 2.szint
  22. 200, // 3.szint
  23. 300, // 4.szint
  24. 400, // 5.szint
  25. 500, // 6.szint
  26. 600, // 7.szint
  27. 700, // 8.szint
  28. 800, // 9.szint
  29. 900, // 10.szint
  30. 1000, // 11.szint
  31. 1100, // 12.szint
  32. 1200, // 13.szint
  33. 1300, // 14.szint
  34. 1400, // 15.szint
  35. 1500, // 16.szint
  36. 1600, // 17.szint
  37. 1700, // 18.szint
  38. 1800, // 19.szint
  39. 1900, // 20.szint
  40. 2000, // 21.szint
  41. 2100 // 22.szint
  42.  
  43. }
  44.  
  45. public plugin_init() {
  46. register_plugin("Szintrendszer","1.0","qKKKJ")
  47. register_event("DeathMsg", "oles", "a")
  48. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "5")
  49. XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","10")
  50. RegisterHam(Ham_Spawn, "eledes", "fw_PlayerSpawn")
  51. register_clcmd("say /xp", "xpm")
  52. register_clcmd("say /szint", "szintem")
  53. }
  54. public eledes(id)
  55. {
  56. if(PlayerLevel[id] == 2)
  57. {
  58. Lifes[id] += 1
  59. }
  60. if(PlayerLevel[id] == 3)
  61. {
  62. Lifes[id] += 2
  63. }
  64. if(PlayerLevel[id] == 4)
  65. {
  66. Lifes[id] += 3
  67. }
  68. if(PlayerLevel[id] == 5)
  69. {
  70. Lifes[id] += 4
  71. }
  72. if(PlayerLevel[id] == 6)
  73. {
  74. Lifes[id] += 5
  75. }
  76. if(PlayerLevel[id] == 7)
  77. {
  78. Lifes[id] += 6
  79. }
  80. if(PlayerLevel[id] == 8)
  81. {
  82. set_user_health(id, get_user_health(id) + 5)
  83. }
  84. if(PlayerLevel[id] == 9)
  85. {
  86. set_user_health(id, get_user_health(id) + 10)
  87. }
  88. if(PlayerLevel[id] == 10)
  89. {
  90. set_user_health(id, get_user_health(id) + 15)
  91. }
  92. if(PlayerLevel[id] == 11)
  93. {
  94. set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
  95. }
  96. if(PlayerLevel[id] == 12)
  97. {
  98. set_user_health(id, get_user_health(id) + 25)
  99. }
  100. if(PlayerLevel[id] == 13)
  101. {
  102. set_user_health(id, get_user_health(id) + 30)
  103. }
  104. if(PlayerLevel[id] == 14)
  105. {
  106. set_user_health(id, get_user_health(id) + 35)
  107. }
  108. if(PlayerLevel[id] == 15)
  109. {
  110. set_user_health(id, get_user_health(id) + 40)
  111. }
  112. if(PlayerLevel[id] == 16)
  113. {
  114. set_user_health(id, get_user_health(id) + 45)
  115. }
  116. if(PlayerLevel[id] == 17)
  117. {
  118. set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  119. }
  120. if(PlayerLevel[id] == 18)
  121. {
  122. set_user_health(id, get_user_health(id) + 55)
  123. }
  124. if(PlayerLevel[id] == 19)
  125. {
  126. set_user_health(id, get_user_health(id) + 60)
  127. }
  128. if(PlayerLevel[id] == 20)
  129. {
  130. set_user_health(id, get_user_health(id) + 65)
  131. }
  132. if(PlayerLevel[id] == 21)
  133. {
  134. set_user_health(id, get_user_health(id) + 70)
  135. }
  136. if(PlayerLevel[id] == 22)
  137. {
  138. give_item(id, "weapon_deagle")
  139. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 7)
  140. PlayerXP[id] += 5
  141. }
  142. }
  143. public oles()
  144. {
  145. new attacker = read_data( 1 )
  146.  
  147. new victim = read_data( 2 )
  148.  
  149. new headshot = read_data( 3 )
  150. new Team = get_user_team(victim)
  151. if(get_user_team(attacker) != Team && attacker != victim)
  152. {
  153. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  154. }
  155. if(headshot && get_user_team(attacker) != Team && attacker != victim)
  156. {
  157. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  158. }
  159. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  160. {
  161. PlayerLevel[attacker] += 1
  162. ColorChat(attacker, GREEN, "[XP MOD] Grat! Te %i szintu lettel!", PlayerLevel[attacker])
  163.  
  164. }
  165. if(Lifes[victim] >= 1)
  166. {
  167. set_pev(victim, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
  168.  
  169. dllfunc(DLLFunc_Think, victim)
  170.  
  171. Lifes[victim] -= 1
  172. ColorChat(victim, GREEN, "XP Modot Keszitette: qKKKJ")
  173. }
  174. }
  175. public xpm(id)
  176. {
  177. ColorChat(id, GREEN, "Neked %d XP-d van", PlayerXP[id])
  178. }
  179. public szintem(id)
  180. {
  181. ColorChat(id, GREEN, "Te %i szintu vagy", PlayerLevel[id])
  182. }
  183.  

_________________
[kozep]Kép[/kozep]

[kozep]Dat Power! It Was OP[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hbas plugin
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 21:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
igen ezt még amx mod editorral írtam :D és elfelejtettem átírni amxmodx re egyébként studióban lefordul :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hbas plugin
HozzászólásElküldve: 2013.08.23. 08:04 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
crazyboy írta:
igen ezt még amx mod editorral írtam :D és elfelejtettem átírni amxmodx re egyébként studióban lefordul :D


Igen lefordul, amx editorban biztos. Sőt amxx includek között is ottvan, a compactmappába, ha jólemlékszem.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole