hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 227 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 226 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: csdm
HozzászólásElküldve: 2013.08.23. 12:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Sziasztok
Kérhetnék egy olyan plugint h ha beírjuk h /shop akkor kiad pár dolgot?
dolgok a következőek:
-minigun
-arany deagle
-láthatatlanság 30 másodpercig
-500 HP
-200 armor
-gránátok
-gyorsaság
-halk járás
Köszönöm

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csdm
HozzászólásElküldve: 2013.08.23. 12:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Parancsolj
Árakat nemírtál így nincsenek, mivel CSDM szeróra kell nemírtam bele h ha megveszi a minigunt v az arany dezit vmikor eltünjön.. (kivéve retry) szóval pontosícsd kérlek
modellek elérési útját itt tudod változtatni
Kód:
new const g_Mini[] = "models/minigun/v_minigun.mdl"
new const g_Dezi[] = "models/aranyd/v_aranyd.mdl"

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <engine>
  9. #include <hamsandwich>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Shopmenu"
  12. #define AUTHOR "qKKKJ"
  13. #define VERSION "1.0"
  14.  
  15. new const g_Mini[] = "models/minigun/v_minigun.mdl"
  16. new const g_Dezi[] = "models/aranyd/v_aranyd.mdl"
  17. new bool:minigun[33]
  18. new bool:deagle[33]
  19. public plugin_init()
  20. {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_clcmd("say /shop", "ShowMenu")
  23. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  24. }
  25. public client_connect(id)
  26. {
  27. minigun[id] = false
  28. deagle[id] = false
  29. }
  30. public Event_CurWeapon(id)
  31. {
  32. new weapon = get_user_weapon(id)
  33. if(weapon == CSW_M249 && minigun[id] == true)
  34. {
  35. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_Mini)
  36. }
  37. else if(weapon == CSW_M249 && minigun[id] == false)
  38. {
  39. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249.mdl")
  40. }
  41. if(weapon == CSW_DEAGLE && deagle[id] == true)
  42. {
  43. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_Dezi)
  44. }
  45. else if(weapon == CSW_DEAGLE && deagle[id] == false)
  46. {
  47. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_deagle.mdl")
  48. }
  49. }
  50. public plugin_precache()
  51. {
  52. precache_generic(g_Mini)
  53. precache_generic(g_Dezi)
  54. }
  55. public ShowMenu(id)
  56. {
  57. new menu = menu_create("Bolt ", "shop");
  58.  
  59. menu_additem(menu, "minigun", "", 0); // case 0
  60. menu_additem(menu, "arany deagle", "", 0); // case 1
  61. menu_additem(menu, "láthatatlanság 30 másodpercig", "", 0); // case 2
  62. menu_additem(menu, "500 HP", "", 0); // case 3
  63. menu_additem(menu, "200 armor", "", 0); // case 4
  64. menu_additem(menu, "gránátok", "", 0); // case 5
  65. menu_additem(menu, "gyorsaság", "", 0); // case 6
  66. menu_additem(menu, "halk járás", "", 0); // case 7
  67.  
  68. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  69.  
  70. menu_display(id, menu, 0);
  71.  
  72. return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74.  
  75. public shop(id, menu, item)
  76. {
  77. if(item == MENU_EXIT)
  78. {
  79. menu_cancel(id);
  80. return PLUGIN_HANDLED;
  81. }
  82.  
  83. new command[6], name[64], access, callback;
  84.  
  85. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  86.  
  87. switch(item)
  88. {
  89. case 0:
  90. {
  91. minigun[id] = true
  92. give_item(id, "weapon_m249")
  93. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  94. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  95. }
  96. case 1:
  97. {
  98. deagle[id] = true
  99. give_item(id, "weapon_deagle")
  100. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  101. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  102. }
  103. case 2:
  104. {
  105. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  106. set_task(30.0, "leszedes")
  107. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  108. }
  109. case 3:
  110. {
  111. set_user_health(id, 500)
  112. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  113. }
  114. case 4:
  115. {
  116. set_user_armor(id, 200)
  117. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  118. }
  119. case 5:
  120. {
  121. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  122. give_item(id, "weapon_flashbang")
  123. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  124. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  125. }
  126. case 6:
  127. {
  128. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  129. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  130. }
  131. case 7:
  132. {
  133. set_user_footsteps(id, 1)
  134. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  135. }
  136. }
  137.  
  138. menu_destroy(menu);
  139.  
  140. return PLUGIN_HANDLED;
  141. }
  142. public leszedes(id)
  143. {
  144. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  145. }
  146.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csdm
HozzászólásElküldve: 2013.08.23. 16:54 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Ja és h a bal felsőbe jelezze h "ennyi pontod van: xy"
1 kill 5 pont
minigun: 600 pont
arany deagle: 300 pont
láthatatlanság: 350 pont
500 HP: 150 pont
200 armor: 80 pont
gránátok 10 pont
gyorsaság: 25 pont (maxspeed 500)
halk járás: 30 pont
Ha meghal az ember, akkor tűnjön el a dezi+minigun

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csdm
HozzászólásElküldve: 2013.08.24. 00:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Parancsolj amit kértél
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <engine>
  9. #include <hamsandwich>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Shopmenu"
  12. #define AUTHOR "qKKKJ"
  13. #define VERSION "1.0"
  14.  
  15. new const g_Mini[] = "models/minigun/v_minigun.mdl"
  16. new const g_Dezi[] = "models/aranyd/v_aranyd.mdl"
  17. new bool:minigun[33]
  18. new bool:deagle[33]
  19. new pont[33]
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /shop", "ShowMenu")
  24. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  25. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  26. server_cmd("sv_maxspeed 550")
  27. }
  28. public halal()
  29. {
  30. new killer = read_data(1)
  31. new victim = read_data(2)
  32. new team = get_user_team(killer)
  33. if(killer != victim && team != get_user_team(victim))
  34. {
  35. pont[killer] += 5
  36. minigun[victim] = false
  37. deagle[victim] = false
  38. }
  39. }
  40. public client_PreThink(id)
  41. {
  42. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 0.0)
  43. show_hudmessage(id, "enyi pontod van: %d", pont[id])
  44.  
  45. }
  46. public client_connect(id)
  47. {
  48. minigun[id] = false
  49. deagle[id] = false
  50. }
  51. public Event_CurWeapon(id)
  52. {
  53. new weapon = get_user_weapon(id)
  54. if(weapon == CSW_M249 && minigun[id] == true)
  55. {
  56. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_Mini)
  57. }
  58. else if(weapon == CSW_M249 && minigun[id] == false)
  59. {
  60. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249.mdl")
  61. }
  62. if(weapon == CSW_DEAGLE && deagle[id] == true)
  63. {
  64. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_Dezi)
  65. }
  66. else if(weapon == CSW_DEAGLE && deagle[id] == false)
  67. {
  68. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_deagle.mdl")
  69. }
  70. }
  71. public plugin_precache()
  72. {
  73. precache_generic(g_Mini)
  74. precache_generic(g_Dezi)
  75. }
  76. public ShowMenu(id)
  77. {
  78. new menu = menu_create("Bolt ", "shop");
  79.  
  80. menu_additem(menu, "minigun [600] pont", "", 0); // case 0
  81. menu_additem(menu, "arany deagle [300] pont", "", 0); // case 1
  82. menu_additem(menu, "láthatatlanság 30 másodpercig [350] pont", "", 0); // case 2
  83. menu_additem(menu, "500 HP [150] pont", "", 0); // case 3
  84. menu_additem(menu, "200 armor [80] pont", "", 0); // case 4
  85. menu_additem(menu, "gránátok [10] pont", "", 0); // case 5
  86. menu_additem(menu, "gyorsaság [25] pont", "", 0); // case 6
  87. menu_additem(menu, "halk járás [30] pont", "", 0); // case 7
  88.  
  89. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  90.  
  91. menu_display(id, menu, 0);
  92.  
  93. return PLUGIN_HANDLED;
  94. }
  95.  
  96. public shop(id, menu, item)
  97. {
  98. if(item == MENU_EXIT)
  99. {
  100. menu_cancel(id);
  101. return PLUGIN_HANDLED;
  102. }
  103.  
  104. new command[6], name[64], access, callback;
  105.  
  106. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  107.  
  108. switch(item)
  109. {
  110. case 0:
  111. {
  112. if(pont[id] >= 600)
  113. {
  114. pont[id] -= 600
  115. minigun[id] = true
  116. give_item(id, "weapon_m249")
  117. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  118. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  119. }
  120. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  121. }
  122. case 1:
  123. {
  124. if(pont[id] >= 300)
  125. {
  126. pont[id] -= 300
  127. deagle[id] = true
  128. give_item(id, "weapon_deagle")
  129. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  130. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  131. }
  132. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  133. }
  134. case 2:
  135. {
  136. if(pont[id] >= 350)
  137. {
  138. pont[id] -= 350
  139. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  140. set_task(30.0, "leszedes")
  141. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  142. }
  143. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  144. }
  145. case 3:
  146. {
  147. if(pont[id] >= 150)
  148. {
  149. pont[id] -= 150
  150. set_user_health(id, 500)
  151. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  152. }
  153. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  154. }
  155. case 4:
  156. {
  157. if(pont[id] >= 80)
  158. {
  159. pont[id] -= 80
  160. set_user_armor(id, 200)
  161. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  162. }
  163. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  164. }
  165. case 5:
  166. {
  167. if(pont[id] >= 10)
  168. {
  169. pont[id] -= 10
  170. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  171. give_item(id, "weapon_flashbang")
  172. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  173. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  174. }
  175. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  176. }
  177. case 6:
  178. {
  179. if(pont[id] >= 25)
  180. {
  181. pont[id] -= 25
  182. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  183. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  184. }
  185. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  186. }
  187. case 7:
  188. {
  189. if(pont[id] >= 30)
  190. {
  191. pont[id] -= 30
  192. set_user_footsteps(id, 1)
  193. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  194. }
  195. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  196. }
  197. }
  198.  
  199. menu_destroy(menu);
  200.  
  201. return PLUGIN_HANDLED;
  202. }
  203. public leszedes(id)
  204. {
  205. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  206. }
  207.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csdm
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 19:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
A pontokat névre vagy ID-re menti?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csdm
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 20:17 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.22. 19:45
Hozzászólások: 17
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Nem menti

_________________
[kozep]Kép[/kozep]

[kozep]Dat Power! It Was OP[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csdm
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 21:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Tessék névre mentéssel
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <engine>
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <nvault>
  11.  
  12. #define PLUGIN "Shopmenu"
  13. #define AUTHOR "qKKKJ"
  14. #define VERSION "1.0"
  15.  
  16. new const g_Mini[] = "models/minigun/v_minigun.mdl"
  17. new const g_Dezi[] = "models/aranyd/v_aranyd.mdl"
  18. new bool:minigun[33]
  19. new bool:deagle[33]
  20. new pont[33]
  21. new g_vault
  22. public plugin_init()
  23. {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25. register_clcmd("say /shop", "ShowMenu")
  26. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  27. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  28. server_cmd("sv_maxspeed 550")
  29. g_vault = nvault_open("point_system")
  30. }
  31. public halal()
  32. {
  33. new killer = read_data(1)
  34. new victim = read_data(2)
  35. new team = get_user_team(killer)
  36. if(killer != victim && team != get_user_team(victim))
  37. {
  38. pont[killer] += 5
  39. minigun[victim] = false
  40. deagle[victim] = false
  41. }
  42. }
  43. public client_PreThink(id)
  44. {
  45. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 0.0)
  46. show_hudmessage(id, "enyi pontod van: %d", pont[id])
  47.  
  48. }
  49. public client_connect(id)
  50. {
  51. minigun[id] = false
  52. deagle[id] = false
  53. Betolt(id)
  54. }
  55. public client_disconnect(id)
  56. {
  57. Mentes(id)
  58. }
  59. public Mentes(id)
  60. {
  61. new name[32]
  62. get_user_name(id, name, 31)
  63.  
  64. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  65. format(vaultkey,63,"%sPT", name)
  66. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  67. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  68. return PLUGIN_CONTINUE
  69. }
  70. public Betolt(id)
  71. {
  72. new name[32]
  73. get_user_name(id, name, 31)
  74. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  75. format(vaultkey,63,"%sPT", name)
  76. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  77. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  78. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  79. new pt[32]
  80. parse(vaultdata, pt, 31)
  81. pont[id] = str_to_num(pt)
  82. return PLUGIN_CONTINUE
  83. }
  84. public Event_CurWeapon(id)
  85. {
  86. new weapon = get_user_weapon(id)
  87. if(weapon == CSW_M249 && minigun[id] == true)
  88. {
  89. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_Mini)
  90. }
  91. else if(weapon == CSW_M249 && minigun[id] == false)
  92. {
  93. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249.mdl")
  94. }
  95. if(weapon == CSW_DEAGLE && deagle[id] == true)
  96. {
  97. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_Dezi)
  98. }
  99. else if(weapon == CSW_DEAGLE && deagle[id] == false)
  100. {
  101. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_deagle.mdl")
  102. }
  103. }
  104. public plugin_precache()
  105. {
  106. precache_generic(g_Mini)
  107. precache_generic(g_Dezi)
  108. }
  109. public ShowMenu(id)
  110. {
  111. new menu = menu_create("Bolt ", "shop");
  112.  
  113. menu_additem(menu, "minigun [600] pont", "", 0); // case 0
  114. menu_additem(menu, "arany deagle [300] pont", "", 0); // case 1
  115. menu_additem(menu, "láthatatlanság 30 másodpercig [350] pont", "", 0); // case 2
  116. menu_additem(menu, "500 HP [150] pont", "", 0); // case 3
  117. menu_additem(menu, "200 armor [80] pont", "", 0); // case 4
  118. menu_additem(menu, "gránátok [10] pont", "", 0); // case 5
  119. menu_additem(menu, "gyorsaság [25] pont", "", 0); // case 6
  120. menu_additem(menu, "halk járás [30] pont", "", 0); // case 7
  121.  
  122. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  123.  
  124. menu_display(id, menu, 0);
  125.  
  126. return PLUGIN_HANDLED;
  127. }
  128.  
  129. public shop(id, menu, item)
  130. {
  131. if(item == MENU_EXIT)
  132. {
  133. menu_cancel(id);
  134. return PLUGIN_HANDLED;
  135. }
  136.  
  137. new command[6], name[64], access, callback;
  138.  
  139. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  140.  
  141. switch(item)
  142. {
  143. case 0:
  144. {
  145. if(pont[id] >= 600)
  146. {
  147. pont[id] -= 600
  148. minigun[id] = true
  149. give_item(id, "weapon_m249")
  150. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  151. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  152. }
  153. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  154. }
  155. case 1:
  156. {
  157. if(pont[id] >= 300)
  158. {
  159. pont[id] -= 300
  160. deagle[id] = true
  161. give_item(id, "weapon_deagle")
  162. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  163. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  164. }
  165. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  166. }
  167. case 2:
  168. {
  169. if(pont[id] >= 350)
  170. {
  171. pont[id] -= 350
  172. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  173. set_task(30.0, "leszedes")
  174. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  175. }
  176. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  177. }
  178. case 3:
  179. {
  180. if(pont[id] >= 150)
  181. {
  182. pont[id] -= 150
  183. set_user_health(id, 500)
  184. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  185. }
  186. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  187. }
  188. case 4:
  189. {
  190. if(pont[id] >= 80)
  191. {
  192. pont[id] -= 80
  193. set_user_armor(id, 200)
  194. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  195. }
  196. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  197. }
  198. case 5:
  199. {
  200. if(pont[id] >= 10)
  201. {
  202. pont[id] -= 10
  203. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  204. give_item(id, "weapon_flashbang")
  205. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  206. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  207. }
  208. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  209. }
  210. case 6:
  211. {
  212. if(pont[id] >= 25)
  213. {
  214. pont[id] -= 25
  215. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  216. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  217. }
  218. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  219. }
  220. case 7:
  221. {
  222. if(pont[id] >= 30)
  223. {
  224. pont[id] -= 30
  225. set_user_footsteps(id, 1)
  226. ColorChat(id, GREEN, "Sikeres vasarlas")
  227. }
  228. else ColorChat(id, RED, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  229. }
  230. }
  231.  
  232. menu_destroy(menu);
  233.  
  234. return PLUGIN_HANDLED;
  235. }
  236. public leszedes(id)
  237. {
  238. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  239. }
  240.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: Applee (2013.08.27. 07:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csdm
HozzászólásElküldve: 2013.08.27. 09:26 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
A sok partizán...


CurrentWeapon fgvt szerintem erre írd, kevesebb feltétel vizsgálatot fog csinálni...


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Event_CurWeapon(id)
  2. {
  3. new weapon = get_user_weapon(id)
  4.  
  5. if (weapon == CSW_M249)
  6. {
  7. if (minigun[id])
  8. {
  9. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_Mini)
  10. }
  11. else
  12. {
  13. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m249.mdl")
  14. }
  15. }
  16. else if (weapon == CSW_DEAGLE)
  17. {
  18. if (deagle[id])
  19. {
  20. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_Dezi)
  21. }
  22. else
  23. {
  24. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_deagle.mdl")
  25. }
  26. }
  27. }

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole