hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 19:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 145 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 145 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer!--->bonyolult
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 16:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Egy olyan pontrendszert keresek ami amx_login "felhasználo" "jelszo" -val vagy /regmenu -vel mukodik!
A T-k nek a "SHOP" beirásával eljon egy kis menu ami igy néz ki:
1. VIP menu:-->benne :1.SUPERKNIFE (egész map-ra) 25 pont
2.Painshock (sebződéskor nem lassulsz) (egész mapra) 30pont
2.SUPERKNIFE (amig meghalsz) 7 pont
2.WALHANG (egész mapra) 5pont
3.+25HP 3pont
4 Painshock (amig meghalsz) 8pont

A CTk amikor bejelentkeztek akkor jelennyen meg egy kis menu amibe vannak a fegyverek és minden fegyvert felkeljen UNLOCKOLNI "xy" pontér!
A CT-k nek is "SHOP" beirásával elojon egy kis menu ami igy néz ki:
1. VIP menu:-->benne:1. AK-47 15pont
2. M4A1 15pont
2. +25HP 3pont
3. defuse kit (egy mapra) 3pont

Aki megcsinálja megy a gomb! Elöre is köszönöm!
És ugy képzeltem el hogy átküldi nekem skypon vagy valahol...persze itt is jo csak ugy kéne ,hogy csak simán töltsem le! (SMA,AMXX,ZIP)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer!--->bonyolult
HozzászólásElküldve: 2013.09.24. 21:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
egész mapra? az mit akar jelenteni?

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer!--->bonyolult
HozzászólásElküldve: 2013.09.25. 22:09 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.12. 16:51
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
[S][M]-es furien-t akarsz xd

Hát regisztrációs rendszert.+pontrendszer. nem hinném hogy valaki megcsinálná

itt a sima bolt:


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <engine>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. const MAX_PLAYERS = 32
  10.  
  11. new g_bHasAutoBhop[MAX_PLAYERS+1]
  12. new jumpnum[33] = 0
  13. new bool:dojump[33] = false
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin( "furiens_shop", "1.2", ".nexus");
  18. RegisterHam(Ham_Player_Jump, "player", "Ham_CBasePlayer_Jump_Pre")
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", 1)
  20. register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_clcmd("say /shop", "shopmenu")
  22. register_clcmd("say shop", "shopmenu")
  23. register_clcmd("say bolt", "shopmenu")
  24. register_clcmd("say /bolt", "shopmenu")
  25.  
  26. register_dictionary( "shop_furiens.txt");
  27. }
  28.  
  29. public Player_Spawn(id)
  30. {
  31. g_bHasAutoBhop[id] = false
  32. jumpnum[id] = 0
  33. dojump[id] = false
  34. }
  35.  
  36. public shopmenu(id)
  37. {
  38. if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT)
  39. {
  40. new Menu = menu_create("\Válassz(Anti-Furien):", "montrer_menu")
  41. menu_additem(Menu, "\1. HE Granade [300 $]", "1", 0)
  42. menu_additem(Menu, "\2. Flash Granade[200 $]", "2", 0)
  43. menu_additem(Menu, "\3. Smoke Granade [200 $]", "3", 0)
  44. menu_additem(Menu, "\4. NightVision [10.000 $]", "4", 0)
  45. menu_additem(Menu, "\5. +50 HP [3.000 $]", "5", 0)
  46. menu_additem(Menu, "\6. +200 Armure [2.000$]", "6", 0)
  47. menu_additem(Menu, "\7. MachineGun [10.00 $]", "7", 0)
  48. menu_additem(Menu, "\8. M4A1 [3.000 $]", "8", 0)
  49. menu_additem(Menu, "\9. AK47[2.700 $]", "9", 0)
  50. menu_additem(Menu, "\10. MP5 [1.500 $]", "10", 0)
  51. menu_additem(Menu, "\11. M3 [2.000 $]", "11", 0)
  52.  
  53. menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Sortir")
  54. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  55.  
  56. menu_display(id, Menu, 0)
  57. }
  58. if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_T)
  59. {
  60. new Menu2 = menu_create("\Válassz(Furien): :", "tero_menu")
  61. menu_additem(Menu2, "\2.\SuperKnife [10.000 $]", "7", 0)
  62. menu_additem(Menu2, "\3.\He Granade [300 $]", "3", 0)
  63. menu_additem(Menu2, "\4.\NightVision [10.000 $]", "4", 0)
  64. menu_additem(Menu2, "\5.\+50 HP [8000 $]", "5", 0)
  65. menu_additem(Menu2, "\6.\+200 Armure [1500 $]", "6", 0)
  66. menu_additem(Menu2, "\7.\Flash Granade [200 $]", "2", 0)
  67.  
  68. menu_setprop(Menu2,MPROP_EXITNAME,"Sair")
  69. menu_setprop(Menu2, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  70.  
  71. menu_display(id, Menu2, 0)
  72. }
  73. }
  74. public montrer_menu(id, Menu, item)
  75. {
  76. if (item == MENU_EXIT)
  77. {
  78. menu_destroy(Menu)
  79. return PLUGIN_HANDLED
  80. }
  81.  
  82. // variables
  83. new iData[6];
  84. new iAccess;
  85. new iCallback;
  86. new iName[64];
  87. menu_item_getinfo(Menu, item, iAccess, iData, 5, iName, 63, iCallback)
  88.  
  89. switch (str_to_num(iData))
  90. {
  91. case 1:
  92. {
  93. if(cs_get_user_money(id) < 300)
  94. {
  95. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  96. //return PLUGIN_HANDLED;
  97. client_print(id, print_chat, "%L", id, "SHOP_ITEM_DEATH");
  98. return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100. else
  101. {
  102. cs_take_user_money(id, 300)
  103. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  104. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMCT_1");
  105. }
  106. }
  107. case 2:
  108. {
  109. if(cs_get_user_money(id) < 200)
  110. {
  111. client_print(id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  112. return PLUGIN_HANDLED;
  113. }
  114. else
  115. {
  116.  
  117. cs_take_user_money(id, 200)
  118. give_item(id, "weapon_flashbang")
  119. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMCT_2");
  120.  
  121. }
  122. }
  123. case 3:
  124. {
  125. if(cs_get_user_money(id) < 200)
  126. {
  127. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  128. return PLUGIN_HANDLED;
  129. }
  130. else
  131. {
  132. cs_take_user_money(id, 200)
  133. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  134. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMCT_3");
  135. }
  136. }
  137. case 4:
  138. {
  139. if(cs_get_user_money(id) < 10000)
  140. {
  141. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  142. return PLUGIN_HANDLED;
  143. }
  144. else
  145. {
  146. cs_set_user_nvg(id,1)
  147. cs_take_user_money(id, 10000)
  148. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMCT_4");
  149. }
  150. }
  151.  
  152. case 5:
  153. {
  154. if(cs_get_user_money(id) < 3000)
  155. {
  156. client_print(id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  157. return PLUGIN_HANDLED;
  158. }
  159. else
  160. {
  161. cs_take_user_money(id, 3000)
  162. set_user_health( id, get_user_health(id) + 50 );
  163. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMCT_6");
  164. }
  165. }
  166. case 6:
  167. {
  168. if(cs_get_user_money(id) < 2000)
  169. {
  170. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  171. return PLUGIN_HANDLED;
  172. }
  173. else
  174. {
  175. cs_take_user_money(id, 2000)
  176. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 300);
  177. client_print(id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMCT_7");
  178. }
  179. }
  180. case 7:
  181. {
  182. if(cs_get_user_money(id) < 10000)
  183. {
  184. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  185. return PLUGIN_HANDLED;
  186. }
  187. else
  188. {
  189. cs_take_user_money(id, 10000)
  190. strip_user_weapons(id)
  191. give_item(id,"weapon_m249")
  192. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  193.  
  194. }
  195. }
  196. case 8:
  197. {
  198. if(cs_get_user_money(id) < 3000)
  199. {
  200. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  201. return PLUGIN_HANDLED;
  202. }
  203. else
  204. {
  205. cs_take_user_money(id, 3000)
  206. strip_user_weapons(id)
  207. give_item(id,"weapon_m4a1")
  208. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
  209. }
  210. }
  211. case 9:
  212. {
  213. if(cs_get_user_money(id) < 2700)
  214. {
  215. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218. else
  219. {
  220. cs_take_user_money(id, 2700)
  221. strip_user_weapons(id)
  222. give_item(id,"weapon_ak47")
  223. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  224. }
  225.  
  226. }
  227. }
  228. return PLUGIN_HANDLED
  229. }
  230.  
  231. public tero_menu(id, Menu2, item)
  232. {
  233. if (item == MENU_EXIT)
  234. {
  235. menu_destroy(Menu2)
  236. return PLUGIN_HANDLED
  237. }
  238.  
  239. // variables
  240. new iData[6];
  241. new iAccess;
  242. new iCallback;
  243. new iName[64];
  244. menu_item_getinfo(Menu2, item, iAccess, iData, 5, iName, 63, iCallback)
  245.  
  246. switch (str_to_num(iData))
  247. {
  248. case 1:
  249. {
  250. if(cs_get_user_money(id) < 5000)
  251. {
  252. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  253. return PLUGIN_HANDLED;
  254. }
  255. else
  256. {
  257. cs_take_user_money(id, 5000)
  258. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  259. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMT_1");
  260. }
  261. }
  262. case 2:
  263. {
  264. if(cs_get_user_money(id) < 3000)
  265. {
  266. client_print(id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  267. return PLUGIN_HANDLED;
  268. }
  269. else
  270. {
  271.  
  272. cs_take_user_money(id, 3000)
  273. give_item(id, "weapon_flashbang")
  274. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMT_2");
  275.  
  276. }
  277. }
  278. case 3:
  279. {
  280. if(cs_get_user_money(id) < 3000)
  281. {
  282. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  283. return PLUGIN_HANDLED;
  284. }
  285. else
  286. {
  287. cs_take_user_money(id, 3000)
  288. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  289. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMT_3");
  290. }
  291. }
  292. case 4:
  293. {
  294. if(cs_get_user_money(id) < 2000)
  295. {
  296. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  297. return PLUGIN_HANDLED;
  298. }
  299. else
  300. {
  301. cs_set_user_nvg(id,1)
  302. cs_take_user_money(id, 2000)
  303. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMT_4");
  304. }
  305. }
  306. case 5:
  307. {
  308. if(cs_get_user_money(id) < 8000)
  309. {
  310. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST" );
  311. return PLUGIN_HANDLED;
  312. }
  313. else
  314. {
  315. cs_take_user_money(id, 8000)
  316. set_user_health( id, get_user_health(id) + 50 );
  317. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMT_5");
  318. }
  319. }
  320. case 6:
  321. {
  322. if(cs_get_user_money(id) < 1500)
  323. {
  324. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  325. return PLUGIN_HANDLED;
  326. }
  327. else
  328. {
  329. cs_take_user_money(id, 1500)
  330. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 300);
  331. client_print(id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMT_6");
  332. }
  333. }
  334. case 7:
  335. {
  336. if(cs_get_user_money(id) < 20000)
  337. {
  338. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  339. return PLUGIN_HANDLED;
  340. }
  341. else
  342. {
  343. cs_take_user_money(id, 16000)
  344. //code superknife
  345. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMT_7");
  346. }
  347. }
  348. case 8:
  349. {
  350. if(cs_get_user_money(id) < 3000)
  351. {
  352. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEM_LOST");
  353. return PLUGIN_HANDLED;
  354. }
  355. else
  356. {
  357. cs_take_user_money(id, 16000)
  358. give_item(id,"weapon_deagle")
  359. client_print( id, print_chat,"%L",id, "SHOP_ITEMT_7");
  360. }
  361. }
  362. }
  363. return PLUGIN_HANDLED
  364. }
  365.  
  366. stock cs_take_user_money(id, amount)
  367. {
  368. new money = cs_get_user_money(id)
  369. if (money - amount < 0)
  370. return 0
  371. cs_set_user_money(id, clamp( money - amount, 0, 25000))
  372. return 1
  373. }
  374.  
  375. public client_connect(id)
  376. {
  377. g_bHasAutoBhop[id] =false
  378. jumpnum[id] = 0
  379. dojump[id] = false
  380. }
  381.  
  382. public client_putinserver(id)
  383. {
  384. g_bHasAutoBhop[id] =false
  385. jumpnum[id] = 0
  386. dojump[id] = false
  387. }
  388.  
  389. public client_disconnect(id)
  390. {
  391. g_bHasAutoBhop[id] =false
  392. jumpnum[id] = 0
  393. dojump[id] = false
  394. }
  395.  
  396. public round_end(id)
  397. {
  398. g_bHasAutoBhop[id] =false
  399. jumpnum[id] = 0
  400. dojump[id] = false
  401. }
  402.  
  403. public Ham_CBasePlayer_Jump_Pre(id)
  404. {
  405. if( g_bHasAutoBhop[id] && is_user_alive(id) )
  406. {
  407. if( pev(id, pev_flags) & (FL_WATERJUMP|FL_ONGROUND) == FL_ONGROUND
  408. && pev(id, pev_waterlevel) < 2 )
  409. {
  410. new iOldButtons = pev(id, pev_oldbuttons)
  411. if( iOldButtons & IN_JUMP )
  412. {
  413. set_pev(id, pev_oldbuttons, iOldButtons & ~IN_JUMP)
  414. }
  415. }
  416. }
  417. }
  418.  
  419. public client_PreThink(id)
  420. {
  421. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  422. new nbut = get_user_button(id)
  423. new obut = get_user_oldbutton(id)
  424. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  425. {
  426. if(jumpnum[id] < 1)
  427. {
  428. dojump[id] = true
  429. jumpnum[id]++
  430. return PLUGIN_CONTINUE
  431. }
  432. }
  433. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  434. {
  435. jumpnum[id] = 0
  436. return PLUGIN_CONTINUE
  437. }
  438. return PLUGIN_CONTINUE
  439. }
  440.  
  441. public client_PostThink(id)
  442. {
  443. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  444. if(dojump[id] == true)
  445. {
  446. new Float:velocity[3]
  447. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  448. velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  449. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  450. dojump[id] = false
  451. return PLUGIN_CONTINUE
  452. }
  453. return PLUGIN_CONTINUE
  454. }

Ők köszönték meg nexus nek ezt a hozzászólást: lis789 (2013.09.26. 14:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer!--->bonyolult
HozzászólásElküldve: 2013.09.26. 08:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
itt a loginos cucc csak a menüt kell beleírni
amx_login másképp

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: lis789 (2013.09.26. 14:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer!--->bonyolult
HozzászólásElküldve: 2013.09.26. 14:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
crazyboy írta:
itt a loginos cucc csak a menüt kell beleírni
amx_login másképp

Aza gondom hogy nem admin logint szeretnék hanem olyat hogy a játékosok akik feljönnek a szerverre azok regisztráljanak be és jelentkezzenek be és mentse a pontjukat is egy .ini file ba!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer!--->bonyolult
HozzászólásElküldve: 2013.11.26. 04:47 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Ezt a pontrendszert valaki nemcsinálná meg nekem????
Télleg jó ötlet ez.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole