hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 05:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 200 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 199 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Buta túszok:)
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 17:59 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Hello. A szerveremen egyik nap minden rendesen ment, a túszok követtek stb, aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy nagyon lassan követnek, (mint half life 1 be XD) néha tolni kell őket, 2x rányomni az e betüt hogy kövessenek, aztán maguktól meghaalnak, tehát magyarul buták lettek:) ez mitől van?

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Buta túszok:)
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 18:07 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
mérgező füstgránát plugin van a szervereden ? ha van akkor az lessz a bűnös.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Buta túszok:)
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 18:15 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
OHH akkor az:) de attól miért butulnak le?:(

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Buta túszok:)
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 19:37 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
hibás a plugin azért.
Próbáld eztet !
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. new const SMOKEGRENADE_MODEL[] = "models/w_smokegrenade.mdl"
  6. //----------------------------------------------------------------------------------------------
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("Gasgrenades", "1.2", "RichoDemus/AssKicR/T(+)rget")
  10.  
  11. register_event("TextMsg", "TextMsg", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
  12.  
  13. register_cvar("amx_gasnades", "1")
  14. register_cvar("amx_gasdmg", "10")
  15. register_cvar("amx_gascheck", "3")
  16. register_cvar("amx_gasradius", "200")
  17. register_cvar("amx_smokegasp", "1")
  18. register_cvar("amx_gasobeyFF", "1")
  19. }
  20. //----------------------------------------------------------------------------------------------
  21. public plugin_precache()
  22. {
  23. precache_sound("player/gasp1.wav")
  24. precache_sound("player/gasp2.wav")
  25. }
  26.  
  27. public gas(id)
  28. {
  29. new grenadeid
  30. new string[32]
  31. grenadeid = get_grenade(id) // Find a smokegrenade
  32. if(grenadeid > 0)
  33. {
  34. entity_get_string(grenadeid, EV_SZ_model, string, 31)
  35.  
  36. if(grenadeid && equali(SMOKEGRENADE_MODEL, string)) // If we find the same smokegrenade as the last time
  37. {
  38. new player[3], inum, Float:temp_grenade[3], grenade[3], players[32]
  39. if(get_cvar_num("amx_gasobeyFF") != 1)
  40. get_players(players, inum) // Get number of players
  41.  
  42. else
  43. {
  44. new FFOn = get_cvar_num("mp_friendlyfire")
  45. if(FFOn == 0)
  46. {
  47. new team[33]
  48. get_user_team(id, team, 32)
  49. if(equali(team, "CT"))
  50. get_players(players, inum, "ae", "TERRORIST")
  51.  
  52. else
  53. get_players(players, inum, "ae", "CT")
  54. }
  55. else
  56. get_players(players, inum) // Get number of players
  57. }
  58. entity_get_vector(grenadeid, EV_VEC_origin, temp_grenade) // Get the position of the grenade
  59. grenade[0] = floatround(temp_grenade[0])
  60. grenade[1] = floatround(temp_grenade[1])
  61. grenade[2] = floatround(temp_grenade[2])
  62. for(new i = 0; i < inum; ++i) // Loop through all players
  63. {
  64. get_user_origin(players[i], player) // Get the position of the player
  65. new distance = get_distance(grenade, player)
  66. if((distance < get_cvar_num("amx_gasradius"))) // Check who is standing close
  67. {
  68. if(get_cvar_num("amx_smokegasp") != 0)
  69. {
  70. if(get_cvar_num("amx_gascheck") >= 1)
  71. {
  72. new number = random_num(1, 2)
  73. if(is_user_alive(players[i]))
  74. {
  75. switch (number)
  76. {
  77. case 1:emit_sound(players[i], CHAN_VOICE, "player/gasp1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  78. case 2:emit_sound(players[i], CHAN_VOICE, "player/gasp2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  79. }
  80. }
  81. }
  82. }
  83. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("Damage"), {0,0,0}, players[i])
  84. write_byte(30) // dmg_save
  85. write_byte(30) // dmg_take
  86. write_long((1 << 16)) // visibleDamageBits
  87. write_coord(grenade[0]) // damageOrigin.x
  88. write_coord(grenade[1]) // damageOrigin.y
  89. write_coord(grenade[2]) // damageOrigin.z
  90. message_end()
  91. if(is_user_alive(id))
  92. ExtraDamage(players[i], id, get_cvar_num("amx_gasdmg"), "gasgrenade")
  93. }
  94. }
  95. set_task(get_cvar_float("amx_gascheck"), "gas", id) // If the grenade still exists we do a new check in get_cvar_num("amx_gascheck") second
  96. }
  97. }
  98. }
  99. //----------------------------------------------------------------------------------------------
  100. public grenid(id)
  101. {
  102. new string[32], grenadeid
  103. grenadeid = get_grenade(id)
  104. entity_get_string(grenadeid, EV_SZ_model, string, 31)
  105. if(grenadeid && equali(SMOKEGRENADE_MODEL, string))
  106. set_task(0.8, "gas", id)
  107. }
  108. //----------------------------------------------------------------------------------------------
  109. public TextMsg()
  110. {
  111. if(get_cvar_num("amx_gasnades") !=1)
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113.  
  114. new name[32]
  115. read_data(3, name, 31)
  116. new id = get_user_index(name)
  117. set_task(1.0, "grenid", id)
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120. //----------------------------------------------------------------------------------------------
  121. stock ExtraDamage(id, attacker, damage, weaponDescription[])
  122. {
  123. if(is_user_alive(id))
  124. {
  125. new userHealth = get_user_health(id)
  126. set_user_health(id, userHealth - damage)
  127.  
  128. if(userHealth - damage <= 0)
  129. {
  130. logKill(attacker, id, weaponDescription)
  131. if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
  132. {
  133. // The person dying shouldn't get negative credit for this kill (so add it back)
  134. set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 1)
  135. // The killing should get credit for the frag
  136. set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) + 1)
  137. }
  138. else
  139. {
  140. // The person dying shouldn't get negative credit for this kill (so add it back)
  141. set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 1)
  142. // The killer killed a teammember or self
  143. // Engine gives credit for the kill so let's take away that + 1
  144. set_user_frags(attacker, get_user_frags(attacker) - 2)
  145. }
  146. }else{
  147. if(get_cvar_num("mp_logdetail") == 3){
  148. logDmg(attacker, id, weaponDescription,"body",damage,userHealth-damage)
  149. }
  150. }
  151. }
  152. }
  153. //----------------------------------------------------------------------------------------------
  154. /* Log a kill using standard HL-logging format */
  155. stock logKill(attacker, victim, weaponDescription[])
  156. {
  157. // Save Hummiliation
  158. new namea[24], namev[24], authida[20], authidv[20], teama[10], teamv[10]
  159.  
  160. // Info On Attacker
  161. get_user_name(attacker, namea, 23)
  162. get_user_team(attacker, teama, 9)
  163. get_user_authid(attacker, authida, 19)
  164. // Info On Victim
  165. get_user_name(victim, namev, 23)
  166. get_user_team(victim, teamv, 9)
  167. get_user_authid(victim, authidv, 19)
  168. // Log This Kill
  169. log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
  170. namea, get_user_userid(attacker), authida, teama, namev, get_user_userid(victim), authidv, teamv, weaponDescription)
  171. }
  172.  
  173. /* Log damage using standard HL-logging format */
  174. stock logDmg(attacker, victim, weaponDescription[],hit[],damage,health)
  175. {
  176. // Save Hummiliation
  177. new namea[24], namev[24], authida[20], authidv[20], teama[10], teamv[10]
  178.  
  179. // Info On Attacker
  180. get_user_name(attacker, namea, 23)
  181. get_user_team(attacker, teama, 9)
  182. get_user_authid(attacker, authida, 19)
  183. // Info On Victim
  184. get_user_name(victim, namev, 23)
  185. get_user_team(victim, teamv, 9)
  186. get_user_authid(victim, authidv, 19)
  187. // Log This Damage
  188. log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" attacked ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^" (hit ^"%s^") (damage ^"%d^") (health ^"%d^")",
  189. namea,get_user_userid(attacker),authida,teama,namev,get_user_userid(victim),authidv,teamv,weaponDescription,hit,damage,health)
  190. }
  191.  
  192.  
  193.  
  194. //----------------------------------------------------------------------------------------------

_________________
Kép

Ők köszönték meg expert nek ezt a hozzászólást: laki5000 (2013.10.07. 19:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Buta túszok:)
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 19:42 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Köszönöm szépen

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole