hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 324 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 324 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenü, javítás
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 18:50 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Hali kitudnátok nekem ezt javítani? :D
Kód:
/src/textsyKV0r.sma(299) : error 014: invalid statement; not in switch
/src/textsyKV0r.sma(299) : warning 215: expression has no effect
/src/textsyKV0r.sma(299) : error 001: expected token: ";", but found ":"
/src/textsyKV0r.sma(299) : error 029: invalid expression, assumed zero
/src/textsyKV0r.sma(299) : fatal error 107: too many error messages on one line

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  8. #define VERSION "1.3.6"
  9. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  10.  
  11. new gWP;
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("Fegyver menu" , "1.3.6" , "fear_ezmegmi")
  16. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  18. }
  19. public korveg()
  20. {
  21. gWP = 0;
  22. }
  23. public Fegyvermenu(id)
  24. {
  25. if (!is_user_alive(id))
  26. return;
  27.  
  28. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  29. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  30. {
  31. strip_user_weapons(id);
  32. give_item(id, "weapon_knife");
  33. give_item(id, "weapon_c4")
  34. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  35. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  36. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  43. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  44. menu_display(id, menu, 0);
  45. }
  46. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  47. {
  48. strip_user_weapons(id);
  49. give_item(id, "weapon_knife");
  50. give_item(id, "item_thighpack")
  51. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  52. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  59. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  60. menu_display(id, menu, 0);
  61. }
  62. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  63. {
  64. strip_user_weapons(id);
  65. give_item(id, "weapon_knife");
  66. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  67. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  69. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  70. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu, 0);
  76. }
  77. }
  78. Pisztolymenu(id)
  79. {
  80. new menu = menu_create("\yVálassz Pisztolyt:", "menu_handler")
  81. menu_additem(menu, "\wUsp", "s1", 0);
  82. menu_additem(menu, "\wDeagle", "s2", 0);
  83. menu_additem(menu, "\wGlock18", "s3", 0);
  84. menu_additem(menu, "\wP228", "s4", 0);
  85. menu_additem(menu, "\wFiveseven", "s5", 0);
  86. menu_additem(menu, "\wElite", "s6", 0);
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. }
  90. Granatmenu(id)
  91. {
  92. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  93. menu_additem(menu, "\wNem kell gránát", "t1", 0);
  94. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "t2", 0);
  95. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "t3", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. Hemenu(id)
  100. {
  101. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  102. menu_additem(menu, "\wVissza", "h1", 0);
  103. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "h2", 0);
  104. menu_additem(menu, "\yHe \w+ \yFlash \wGránát", "h3", 0);
  105. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  106. menu_display(id, menu, 0);
  107. }
  108. Flashmenu(id)
  109. {
  110. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  111. menu_additem(menu, "\wVissza", "f1", 0);
  112. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "f2", 0);
  113. menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \yHe \wGránát", "f3", 0);
  114. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  115. menu_display(id, menu, 0);
  116. }
  117. public menu_handler(id, menu, item)
  118. {
  119. new data[6], szName[64];
  120. new access, callback;
  121. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  122. new key = str_to_num(data[1]);
  123. switch( data[0] )
  124. {
  125. case 'm':
  126. {
  127. switch( key )
  128. {
  129. case 1:
  130. {
  131. client_print(print_chat,id,"Nem kértél fegyvert")
  132. }
  133. case 2:
  134. {
  135. give_item(id, "weapon_m4a1");
  136. give_item(id,"ammo_556nato");
  137. give_item(id,"ammo_556nato");
  138. give_item(id,"ammo_556nato");
  139. give_item(id, "weapon_knife");
  140. give_item(id, "item_assaultsuit")
  141. Pisztolymenu(id);
  142. }
  143. case 3:
  144. {
  145. give_item(id, "weapon_ak47");
  146. give_item(id,"ammo_762nato");
  147. give_item(id,"ammo_762nato");
  148. give_item(id,"ammo_762nato");
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "item_assaultsuit")
  151. Pisztolymenu(id);
  152. }
  153. case 4:
  154. {
  155. if(gWP < 4)
  156. {
  157. give_item(id, "weapon_awp");
  158. give_item(id,"ammo_338magnum");
  159. give_item(id,"ammo_338magnum");
  160. give_item(id,"ammo_338magnum");
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "item_assaultsuit")
  163. gWP++
  164. Pisztolymenu(id);
  165. }
  166. else
  167. {
  168. ColorChat(id, GREEN, "[^x03Fegyvermenu^x04]^x03 Csak négy ember hasznalhatja az awp -t!");
  169. Fegyvermenu(id);
  170. }
  171. }
  172. case 5:
  173. {
  174. give_item(id, "weapon_famas");
  175. give_item(id,"ammo_556nato");
  176. give_item(id,"ammo_556nato");
  177. give_item(id,"ammo_556nato");
  178. give_item(id,"ammo_556nato");
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180. give_item(id, "item_assaultsuit")
  181. Pisztolymenu(id);
  182. }
  183. case 9:
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_scout");
  186. give_item(id,"ammo_762nato");
  187. give_item(id,"ammo_762nato");
  188. give_item(id,"ammo_762nato");
  189. give_item(id,"ammo_762nato");
  190. give_item(id,"ammo_762nato");
  191. give_item(id,"ammo_762nato");
  192. give_item(id,"ammo_762nato");
  193. give_item(id,"ammo_762nato");
  194. give_item(id,"ammo_762nato");
  195. give_item(id, "weapon_knife");
  196. give_item(id, "item_assaultsuit")
  197. Pisztolymenu(id);
  198. }
  199. case 11:
  200. {
  201. give_item(id, "weapon_galil");
  202. give_item(id,"ammo_556nato");
  203. give_item(id,"ammo_556nato");
  204. give_item(id,"ammo_556nato");
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "item_assaultsuit")
  207. Pisztolymenu(id);
  208. }
  209. }
  210. }
  211. case 's':
  212. {
  213. switch( key )
  214. {
  215. case 1:
  216. {
  217. give_item(id, "weapon_usp");
  218. give_item(id,"ammo_45acp");
  219. give_item(id,"ammo_45acp");
  220. give_item(id,"ammo_45acp");
  221. give_item(id,"ammo_45acp");
  222. give_item(id,"ammo_45acp");
  223. give_item(id,"ammo_45acp");
  224. give_item(id,"ammo_45acp");
  225. give_item(id,"ammo_45acp");
  226. give_item(id,"ammo_45acp");
  227. Granatmenu(id);
  228. }
  229. case 2:
  230. {
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id,"ammo_50ae");
  233. give_item(id,"ammo_50ae");
  234. give_item(id,"ammo_50ae")
  235. give_item(id,"ammo_50ae")
  236. give_item(id,"ammo_50ae")
  237. Granatmenu(id);
  238. }
  239. case 3:
  240. {
  241. give_item(id, "weapon_glock18");
  242. give_item(id,"ammo_9mm");
  243. give_item(id,"ammo_9mm");
  244. give_item(id,"ammo_9mm");
  245. give_item(id,"ammo_9mm");
  246. give_item(id,"ammo_9mm");
  247. give_item(id,"ammo_9mm");
  248. Granatmenu(id);
  249. }
  250. case 4:
  251. {
  252. give_item(id, "weapon_p228");
  253. give_item(id,"ammo_357sig");
  254. give_item(id,"ammo_357sig");
  255. give_item(id,"ammo_357sig");
  256. give_item(id,"ammo_357sig");
  257. Granatmenu(id);
  258. }
  259. case 5:
  260. {
  261. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  262. give_item(id,"ammo_57mm");
  263. give_item(id,"ammo_57mm");
  264. give_item(id,"ammo_57mm");
  265. give_item(id,"ammo_57mm");
  266. give_item(id,"ammo_57mm");
  267. Granatmenu(id);
  268. }
  269. case 6:
  270. {
  271. give_item(id, "weapon_elite");
  272. give_item(id,"ammo_9mm");
  273. give_item(id,"ammo_9mm");
  274. give_item(id,"ammo_9mm");
  275. give_item(id,"ammo_9mm");
  276. Granatmenu(id);
  277. }
  278. }
  279. }
  280. case 't':
  281. {
  282. switch( key )
  283. {
  284. case 1:
  285. {
  286. client_print(id, print_chat, "Neked nem kellet gránát.");
  287. }
  288. case 2:
  289. {
  290. Hemenu(id);
  291. }
  292. case 3:
  293. {
  294. Flashmenu(id);
  295. }
  296. }
  297. }
  298. }
  299. case 'h':
  300. {
  301. switch( key )
  302. {
  303. case 1:
  304. {
  305. Granatmenu(id);
  306. }
  307. case 2:
  308. {
  309. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  310. }
  311. case 3:
  312. {
  313. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  314. give_item(id, "weapon_flashbang")
  315. give_item(id, "weapon_flashbang")
  316. }
  317. }
  318. }
  319. case 'f':
  320. {
  321. switch( key )
  322. {
  323. case 1:
  324. {
  325. Granatmenu(id);
  326. }
  327. case 2:
  328. {
  329. give_item(id, "weapon_flashbang")
  330. give_item(id, "weapon_flashbang")
  331. }
  332. case 3:
  333. {
  334. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  335. give_item(id, "weapon_flashbang")
  336. give_item(id, "weapon_flashbang")
  337. }
  338. }
  339. }
  340. return PLUGIN_HANDLED;
  341. }
  342.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü, javítás
HozzászólásElküldve: 2013.10.08. 07:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  8. #define VERSION "1.3.6"
  9. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  10.  
  11. new gWP;
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("Fegyver menu" , "1.3.6" , "fear_ezmegmi")
  16. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  18. }
  19. public korveg()
  20. {
  21. gWP = 0;
  22. }
  23. public Fegyvermenu(id)
  24. {
  25. if (!is_user_alive(id))
  26. return;
  27.  
  28. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  29. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  30. {
  31. strip_user_weapons(id);
  32. give_item(id, "weapon_knife");
  33. give_item(id, "weapon_c4")
  34. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  35. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  36. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  43. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  44. menu_display(id, menu, 0);
  45. }
  46. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  47. {
  48. strip_user_weapons(id);
  49. give_item(id, "weapon_knife");
  50. give_item(id, "item_thighpack")
  51. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  52. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  59. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  60. menu_display(id, menu, 0);
  61. }
  62. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  63. {
  64. strip_user_weapons(id);
  65. give_item(id, "weapon_knife");
  66. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  67. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  69. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  70. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu, 0);
  76. }
  77. }
  78. Pisztolymenu(id)
  79. {
  80. new menu = menu_create("\yVálassz Pisztolyt:", "menu_handler")
  81. menu_additem(menu, "\wUsp", "s1", 0);
  82. menu_additem(menu, "\wDeagle", "s2", 0);
  83. menu_additem(menu, "\wGlock18", "s3", 0);
  84. menu_additem(menu, "\wP228", "s4", 0);
  85. menu_additem(menu, "\wFiveseven", "s5", 0);
  86. menu_additem(menu, "\wElite", "s6", 0);
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. }
  90. Granatmenu(id)
  91. {
  92. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  93. menu_additem(menu, "\wNem kell gránát", "t1", 0);
  94. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "t2", 0);
  95. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "t3", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. Hemenu(id)
  100. {
  101. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  102. menu_additem(menu, "\wVissza", "h1", 0);
  103. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "h2", 0);
  104. menu_additem(menu, "\yHe \w+ \yFlash \wGránát", "h3", 0);
  105. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  106. menu_display(id, menu, 0);
  107. }
  108. Flashmenu(id)
  109. {
  110. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  111. menu_additem(menu, "\wVissza", "f1", 0);
  112. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "f2", 0);
  113. menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \yHe \wGránát", "f3", 0);
  114. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  115. menu_display(id, menu, 0);
  116. }
  117. public menu_handler(id, menu, item)
  118. {
  119. new data[6], szName[64];
  120. new access, callback;
  121. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  122. new key = str_to_num(data[1]);
  123. switch( data[0] )
  124. {
  125. case 'm':
  126. {
  127. switch( key )
  128. {
  129. case 1:
  130. {
  131. client_print(print_chat,id,"Nem kértél fegyvert")
  132. }
  133. case 2:
  134. {
  135. give_item(id, "weapon_m4a1");
  136. give_item(id,"ammo_556nato");
  137. give_item(id,"ammo_556nato");
  138. give_item(id,"ammo_556nato");
  139. give_item(id, "weapon_knife");
  140. give_item(id, "item_assaultsuit")
  141. Pisztolymenu(id);
  142. }
  143. case 3:
  144. {
  145. give_item(id, "weapon_ak47");
  146. give_item(id,"ammo_762nato");
  147. give_item(id,"ammo_762nato");
  148. give_item(id,"ammo_762nato");
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "item_assaultsuit")
  151. Pisztolymenu(id);
  152. }
  153. case 4:
  154. {
  155. if(gWP < 4)
  156. {
  157. give_item(id, "weapon_awp");
  158. give_item(id,"ammo_338magnum");
  159. give_item(id,"ammo_338magnum");
  160. give_item(id,"ammo_338magnum");
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "item_assaultsuit")
  163. gWP++
  164. Pisztolymenu(id);
  165. }
  166. else
  167. {
  168. ColorChat(id, GREEN, "[^x03Fegyvermenu^x04]^x03 Csak négy ember hasznalhatja az awp -t!");
  169. Fegyvermenu(id);
  170. }
  171. }
  172. case 5:
  173. {
  174. give_item(id, "weapon_famas");
  175. give_item(id,"ammo_556nato");
  176. give_item(id,"ammo_556nato");
  177. give_item(id,"ammo_556nato");
  178. give_item(id,"ammo_556nato");
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180. give_item(id, "item_assaultsuit")
  181. Pisztolymenu(id);
  182. }
  183. case 9:
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_scout");
  186. give_item(id,"ammo_762nato");
  187. give_item(id,"ammo_762nato");
  188. give_item(id,"ammo_762nato");
  189. give_item(id,"ammo_762nato");
  190. give_item(id,"ammo_762nato");
  191. give_item(id,"ammo_762nato");
  192. give_item(id,"ammo_762nato");
  193. give_item(id,"ammo_762nato");
  194. give_item(id,"ammo_762nato");
  195. give_item(id, "weapon_knife");
  196. give_item(id, "item_assaultsuit")
  197. Pisztolymenu(id);
  198. }
  199. case 11:
  200. {
  201. give_item(id, "weapon_galil");
  202. give_item(id,"ammo_556nato");
  203. give_item(id,"ammo_556nato");
  204. give_item(id,"ammo_556nato");
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "item_assaultsuit")
  207. Pisztolymenu(id);
  208. }
  209. }
  210. }
  211. case 's':
  212. {
  213. switch( key )
  214. {
  215. case 1:
  216. {
  217. give_item(id, "weapon_usp");
  218. give_item(id,"ammo_45acp");
  219. give_item(id,"ammo_45acp");
  220. give_item(id,"ammo_45acp");
  221. give_item(id,"ammo_45acp");
  222. give_item(id,"ammo_45acp");
  223. give_item(id,"ammo_45acp");
  224. give_item(id,"ammo_45acp");
  225. give_item(id,"ammo_45acp");
  226. give_item(id,"ammo_45acp");
  227. Granatmenu(id);
  228. }
  229. case 2:
  230. {
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id,"ammo_50ae");
  233. give_item(id,"ammo_50ae");
  234. give_item(id,"ammo_50ae")
  235. give_item(id,"ammo_50ae")
  236. give_item(id,"ammo_50ae")
  237. Granatmenu(id);
  238. }
  239. case 3:
  240. {
  241. give_item(id, "weapon_glock18");
  242. give_item(id,"ammo_9mm");
  243. give_item(id,"ammo_9mm");
  244. give_item(id,"ammo_9mm");
  245. give_item(id,"ammo_9mm");
  246. give_item(id,"ammo_9mm");
  247. give_item(id,"ammo_9mm");
  248. Granatmenu(id);
  249. }
  250. case 4:
  251. {
  252. give_item(id, "weapon_p228");
  253. give_item(id,"ammo_357sig");
  254. give_item(id,"ammo_357sig");
  255. give_item(id,"ammo_357sig");
  256. give_item(id,"ammo_357sig");
  257. Granatmenu(id);
  258. }
  259. case 5:
  260. {
  261. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  262. give_item(id,"ammo_57mm");
  263. give_item(id,"ammo_57mm");
  264. give_item(id,"ammo_57mm");
  265. give_item(id,"ammo_57mm");
  266. give_item(id,"ammo_57mm");
  267. Granatmenu(id);
  268. }
  269. case 6:
  270. {
  271. give_item(id, "weapon_elite");
  272. give_item(id,"ammo_9mm");
  273. give_item(id,"ammo_9mm");
  274. give_item(id,"ammo_9mm");
  275. give_item(id,"ammo_9mm");
  276. Granatmenu(id);
  277. }
  278. }
  279. }
  280. case 't':
  281. {
  282. switch( key )
  283. {
  284. case 1:
  285. {
  286. client_print(id, print_chat, "Neked nem kellet gránát.");
  287. }
  288. case 2:
  289. {
  290. Hemenu(id);
  291. }
  292. case 3:
  293. {
  294. Flashmenu(id);
  295. }
  296. }
  297. }
  298.  
  299. case 'h':
  300. {
  301. switch( key )
  302. {
  303. case 1:
  304. {
  305. Granatmenu(id);
  306. }
  307. case 2:
  308. {
  309. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  310. }
  311. case 3:
  312. {
  313. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  314. give_item(id, "weapon_flashbang")
  315. give_item(id, "weapon_flashbang")
  316. }
  317. }
  318. }
  319. case 'f':
  320. {
  321. switch( key )
  322. {
  323. case 1:
  324. {
  325. Granatmenu(id);
  326. }
  327. case 2:
  328. {
  329. give_item(id, "weapon_flashbang")
  330. give_item(id, "weapon_flashbang")
  331. }
  332. case 3:
  333. {
  334. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  335. give_item(id, "weapon_flashbang")
  336. give_item(id, "weapon_flashbang")
  337. }
  338. }
  339. }
  340. }
  341. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: theglorious (2013.10.08. 15:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü, javítás
HozzászólásElküldve: 2013.10.08. 15:20 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
crazyboy írta:
tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  8. #define VERSION "1.3.6"
  9. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  10.  
  11. new gWP;
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("Fegyver menu" , "1.3.6" , "fear_ezmegmi")
  16. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  18. }
  19. public korveg()
  20. {
  21. gWP = 0;
  22. }
  23. public Fegyvermenu(id)
  24. {
  25. if (!is_user_alive(id))
  26. return;
  27.  
  28. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  29. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  30. {
  31. strip_user_weapons(id);
  32. give_item(id, "weapon_knife");
  33. give_item(id, "weapon_c4")
  34. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  35. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  36. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  43. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  44. menu_display(id, menu, 0);
  45. }
  46. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  47. {
  48. strip_user_weapons(id);
  49. give_item(id, "weapon_knife");
  50. give_item(id, "item_thighpack")
  51. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  52. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  59. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  60. menu_display(id, menu, 0);
  61. }
  62. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  63. {
  64. strip_user_weapons(id);
  65. give_item(id, "weapon_knife");
  66. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  67. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  69. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  70. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu, 0);
  76. }
  77. }
  78. Pisztolymenu(id)
  79. {
  80. new menu = menu_create("\yVálassz Pisztolyt:", "menu_handler")
  81. menu_additem(menu, "\wUsp", "s1", 0);
  82. menu_additem(menu, "\wDeagle", "s2", 0);
  83. menu_additem(menu, "\wGlock18", "s3", 0);
  84. menu_additem(menu, "\wP228", "s4", 0);
  85. menu_additem(menu, "\wFiveseven", "s5", 0);
  86. menu_additem(menu, "\wElite", "s6", 0);
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. }
  90. Granatmenu(id)
  91. {
  92. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  93. menu_additem(menu, "\wNem kell gránát", "t1", 0);
  94. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "t2", 0);
  95. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "t3", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. Hemenu(id)
  100. {
  101. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  102. menu_additem(menu, "\wVissza", "h1", 0);
  103. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "h2", 0);
  104. menu_additem(menu, "\yHe \w+ \yFlash \wGránát", "h3", 0);
  105. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  106. menu_display(id, menu, 0);
  107. }
  108. Flashmenu(id)
  109. {
  110. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  111. menu_additem(menu, "\wVissza", "f1", 0);
  112. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "f2", 0);
  113. menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \yHe \wGránát", "f3", 0);
  114. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  115. menu_display(id, menu, 0);
  116. }
  117. public menu_handler(id, menu, item)
  118. {
  119. new data[6], szName[64];
  120. new access, callback;
  121. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  122. new key = str_to_num(data[1]);
  123. switch( data[0] )
  124. {
  125. case 'm':
  126. {
  127. switch( key )
  128. {
  129. case 1:
  130. {
  131. client_print(print_chat,id,"Nem kértél fegyvert")
  132. }
  133. case 2:
  134. {
  135. give_item(id, "weapon_m4a1");
  136. give_item(id,"ammo_556nato");
  137. give_item(id,"ammo_556nato");
  138. give_item(id,"ammo_556nato");
  139. give_item(id, "weapon_knife");
  140. give_item(id, "item_assaultsuit")
  141. Pisztolymenu(id);
  142. }
  143. case 3:
  144. {
  145. give_item(id, "weapon_ak47");
  146. give_item(id,"ammo_762nato");
  147. give_item(id,"ammo_762nato");
  148. give_item(id,"ammo_762nato");
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "item_assaultsuit")
  151. Pisztolymenu(id);
  152. }
  153. case 4:
  154. {
  155. if(gWP < 4)
  156. {
  157. give_item(id, "weapon_awp");
  158. give_item(id,"ammo_338magnum");
  159. give_item(id,"ammo_338magnum");
  160. give_item(id,"ammo_338magnum");
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "item_assaultsuit")
  163. gWP++
  164. Pisztolymenu(id);
  165. }
  166. else
  167. {
  168. ColorChat(id, GREEN, "[^x03Fegyvermenu^x04]^x03 Csak négy ember hasznalhatja az awp -t!");
  169. Fegyvermenu(id);
  170. }
  171. }
  172. case 5:
  173. {
  174. give_item(id, "weapon_famas");
  175. give_item(id,"ammo_556nato");
  176. give_item(id,"ammo_556nato");
  177. give_item(id,"ammo_556nato");
  178. give_item(id,"ammo_556nato");
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180. give_item(id, "item_assaultsuit")
  181. Pisztolymenu(id);
  182. }
  183. case 9:
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_scout");
  186. give_item(id,"ammo_762nato");
  187. give_item(id,"ammo_762nato");
  188. give_item(id,"ammo_762nato");
  189. give_item(id,"ammo_762nato");
  190. give_item(id,"ammo_762nato");
  191. give_item(id,"ammo_762nato");
  192. give_item(id,"ammo_762nato");
  193. give_item(id,"ammo_762nato");
  194. give_item(id,"ammo_762nato");
  195. give_item(id, "weapon_knife");
  196. give_item(id, "item_assaultsuit")
  197. Pisztolymenu(id);
  198. }
  199. case 11:
  200. {
  201. give_item(id, "weapon_galil");
  202. give_item(id,"ammo_556nato");
  203. give_item(id,"ammo_556nato");
  204. give_item(id,"ammo_556nato");
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "item_assaultsuit")
  207. Pisztolymenu(id);
  208. }
  209. }
  210. }
  211. case 's':
  212. {
  213. switch( key )
  214. {
  215. case 1:
  216. {
  217. give_item(id, "weapon_usp");
  218. give_item(id,"ammo_45acp");
  219. give_item(id,"ammo_45acp");
  220. give_item(id,"ammo_45acp");
  221. give_item(id,"ammo_45acp");
  222. give_item(id,"ammo_45acp");
  223. give_item(id,"ammo_45acp");
  224. give_item(id,"ammo_45acp");
  225. give_item(id,"ammo_45acp");
  226. give_item(id,"ammo_45acp");
  227. Granatmenu(id);
  228. }
  229. case 2:
  230. {
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id,"ammo_50ae");
  233. give_item(id,"ammo_50ae");
  234. give_item(id,"ammo_50ae")
  235. give_item(id,"ammo_50ae")
  236. give_item(id,"ammo_50ae")
  237. Granatmenu(id);
  238. }
  239. case 3:
  240. {
  241. give_item(id, "weapon_glock18");
  242. give_item(id,"ammo_9mm");
  243. give_item(id,"ammo_9mm");
  244. give_item(id,"ammo_9mm");
  245. give_item(id,"ammo_9mm");
  246. give_item(id,"ammo_9mm");
  247. give_item(id,"ammo_9mm");
  248. Granatmenu(id);
  249. }
  250. case 4:
  251. {
  252. give_item(id, "weapon_p228");
  253. give_item(id,"ammo_357sig");
  254. give_item(id,"ammo_357sig");
  255. give_item(id,"ammo_357sig");
  256. give_item(id,"ammo_357sig");
  257. Granatmenu(id);
  258. }
  259. case 5:
  260. {
  261. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  262. give_item(id,"ammo_57mm");
  263. give_item(id,"ammo_57mm");
  264. give_item(id,"ammo_57mm");
  265. give_item(id,"ammo_57mm");
  266. give_item(id,"ammo_57mm");
  267. Granatmenu(id);
  268. }
  269. case 6:
  270. {
  271. give_item(id, "weapon_elite");
  272. give_item(id,"ammo_9mm");
  273. give_item(id,"ammo_9mm");
  274. give_item(id,"ammo_9mm");
  275. give_item(id,"ammo_9mm");
  276. Granatmenu(id);
  277. }
  278. }
  279. }
  280. case 't':
  281. {
  282. switch( key )
  283. {
  284. case 1:
  285. {
  286. client_print(id, print_chat, "Neked nem kellet gránát.");
  287. }
  288. case 2:
  289. {
  290. Hemenu(id);
  291. }
  292. case 3:
  293. {
  294. Flashmenu(id);
  295. }
  296. }
  297. }
  298.  
  299. case 'h':
  300. {
  301. switch( key )
  302. {
  303. case 1:
  304. {
  305. Granatmenu(id);
  306. }
  307. case 2:
  308. {
  309. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  310. }
  311. case 3:
  312. {
  313. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  314. give_item(id, "weapon_flashbang")
  315. give_item(id, "weapon_flashbang")
  316. }
  317. }
  318. }
  319. case 'f':
  320. {
  321. switch( key )
  322. {
  323. case 1:
  324. {
  325. Granatmenu(id);
  326. }
  327. case 2:
  328. {
  329. give_item(id, "weapon_flashbang")
  330. give_item(id, "weapon_flashbang")
  331. }
  332. case 3:
  333. {
  334. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  335. give_item(id, "weapon_flashbang")
  336. give_item(id, "weapon_flashbang")
  337. }
  338. }
  339. }
  340. }
  341. }

Köszi eltudnád még mondani mi volt a hiba? :)
EDIT: Valaki pm be legyen olyan kedves és kűldje el nekem az amxx file-t mert online fordítóval a menüpontok elé w-t ír :S

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü, javítás
HozzászólásElküldve: 2013.10.09. 16:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
theglorious írta:
crazyboy írta:
tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  8. #define VERSION "1.3.6"
  9. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  10.  
  11. new gWP;
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("Fegyver menu" , "1.3.6" , "fear_ezmegmi")
  16. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  18. }
  19. public korveg()
  20. {
  21. gWP = 0;
  22. }
  23. public Fegyvermenu(id)
  24. {
  25. if (!is_user_alive(id))
  26. return;
  27.  
  28. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  29. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  30. {
  31. strip_user_weapons(id);
  32. give_item(id, "weapon_knife");
  33. give_item(id, "weapon_c4")
  34. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  35. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  36. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  43. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  44. menu_display(id, menu, 0);
  45. }
  46. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  47. {
  48. strip_user_weapons(id);
  49. give_item(id, "weapon_knife");
  50. give_item(id, "item_thighpack")
  51. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  52. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  59. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  60. menu_display(id, menu, 0);
  61. }
  62. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  63. {
  64. strip_user_weapons(id);
  65. give_item(id, "weapon_knife");
  66. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  67. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  69. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  70. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu, 0);
  76. }
  77. }
  78. Pisztolymenu(id)
  79. {
  80. new menu = menu_create("\yVálassz Pisztolyt:", "menu_handler")
  81. menu_additem(menu, "\wUsp", "s1", 0);
  82. menu_additem(menu, "\wDeagle", "s2", 0);
  83. menu_additem(menu, "\wGlock18", "s3", 0);
  84. menu_additem(menu, "\wP228", "s4", 0);
  85. menu_additem(menu, "\wFiveseven", "s5", 0);
  86. menu_additem(menu, "\wElite", "s6", 0);
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. }
  90. Granatmenu(id)
  91. {
  92. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  93. menu_additem(menu, "\wNem kell gránát", "t1", 0);
  94. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "t2", 0);
  95. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "t3", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. Hemenu(id)
  100. {
  101. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  102. menu_additem(menu, "\wVissza", "h1", 0);
  103. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "h2", 0);
  104. menu_additem(menu, "\yHe \w+ \yFlash \wGránát", "h3", 0);
  105. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  106. menu_display(id, menu, 0);
  107. }
  108. Flashmenu(id)
  109. {
  110. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  111. menu_additem(menu, "\wVissza", "f1", 0);
  112. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "f2", 0);
  113. menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \yHe \wGránát", "f3", 0);
  114. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  115. menu_display(id, menu, 0);
  116. }
  117. public menu_handler(id, menu, item)
  118. {
  119. new data[6], szName[64];
  120. new access, callback;
  121. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  122. new key = str_to_num(data[1]);
  123. switch( data[0] )
  124. {
  125. case 'm':
  126. {
  127. switch( key )
  128. {
  129. case 1:
  130. {
  131. client_print(print_chat,id,"Nem kértél fegyvert")
  132. }
  133. case 2:
  134. {
  135. give_item(id, "weapon_m4a1");
  136. give_item(id,"ammo_556nato");
  137. give_item(id,"ammo_556nato");
  138. give_item(id,"ammo_556nato");
  139. give_item(id, "weapon_knife");
  140. give_item(id, "item_assaultsuit")
  141. Pisztolymenu(id);
  142. }
  143. case 3:
  144. {
  145. give_item(id, "weapon_ak47");
  146. give_item(id,"ammo_762nato");
  147. give_item(id,"ammo_762nato");
  148. give_item(id,"ammo_762nato");
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "item_assaultsuit")
  151. Pisztolymenu(id);
  152. }
  153. case 4:
  154. {
  155. if(gWP < 4)
  156. {
  157. give_item(id, "weapon_awp");
  158. give_item(id,"ammo_338magnum");
  159. give_item(id,"ammo_338magnum");
  160. give_item(id,"ammo_338magnum");
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "item_assaultsuit")
  163. gWP++
  164. Pisztolymenu(id);
  165. }
  166. else
  167. {
  168. ColorChat(id, GREEN, "[^x03Fegyvermenu^x04]^x03 Csak négy ember hasznalhatja az awp -t!");
  169. Fegyvermenu(id);
  170. }
  171. }
  172. case 5:
  173. {
  174. give_item(id, "weapon_famas");
  175. give_item(id,"ammo_556nato");
  176. give_item(id,"ammo_556nato");
  177. give_item(id,"ammo_556nato");
  178. give_item(id,"ammo_556nato");
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180. give_item(id, "item_assaultsuit")
  181. Pisztolymenu(id);
  182. }
  183. case 9:
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_scout");
  186. give_item(id,"ammo_762nato");
  187. give_item(id,"ammo_762nato");
  188. give_item(id,"ammo_762nato");
  189. give_item(id,"ammo_762nato");
  190. give_item(id,"ammo_762nato");
  191. give_item(id,"ammo_762nato");
  192. give_item(id,"ammo_762nato");
  193. give_item(id,"ammo_762nato");
  194. give_item(id,"ammo_762nato");
  195. give_item(id, "weapon_knife");
  196. give_item(id, "item_assaultsuit")
  197. Pisztolymenu(id);
  198. }
  199. case 11:
  200. {
  201. give_item(id, "weapon_galil");
  202. give_item(id,"ammo_556nato");
  203. give_item(id,"ammo_556nato");
  204. give_item(id,"ammo_556nato");
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "item_assaultsuit")
  207. Pisztolymenu(id);
  208. }
  209. }
  210. }
  211. case 's':
  212. {
  213. switch( key )
  214. {
  215. case 1:
  216. {
  217. give_item(id, "weapon_usp");
  218. give_item(id,"ammo_45acp");
  219. give_item(id,"ammo_45acp");
  220. give_item(id,"ammo_45acp");
  221. give_item(id,"ammo_45acp");
  222. give_item(id,"ammo_45acp");
  223. give_item(id,"ammo_45acp");
  224. give_item(id,"ammo_45acp");
  225. give_item(id,"ammo_45acp");
  226. give_item(id,"ammo_45acp");
  227. Granatmenu(id);
  228. }
  229. case 2:
  230. {
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id,"ammo_50ae");
  233. give_item(id,"ammo_50ae");
  234. give_item(id,"ammo_50ae")
  235. give_item(id,"ammo_50ae")
  236. give_item(id,"ammo_50ae")
  237. Granatmenu(id);
  238. }
  239. case 3:
  240. {
  241. give_item(id, "weapon_glock18");
  242. give_item(id,"ammo_9mm");
  243. give_item(id,"ammo_9mm");
  244. give_item(id,"ammo_9mm");
  245. give_item(id,"ammo_9mm");
  246. give_item(id,"ammo_9mm");
  247. give_item(id,"ammo_9mm");
  248. Granatmenu(id);
  249. }
  250. case 4:
  251. {
  252. give_item(id, "weapon_p228");
  253. give_item(id,"ammo_357sig");
  254. give_item(id,"ammo_357sig");
  255. give_item(id,"ammo_357sig");
  256. give_item(id,"ammo_357sig");
  257. Granatmenu(id);
  258. }
  259. case 5:
  260. {
  261. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  262. give_item(id,"ammo_57mm");
  263. give_item(id,"ammo_57mm");
  264. give_item(id,"ammo_57mm");
  265. give_item(id,"ammo_57mm");
  266. give_item(id,"ammo_57mm");
  267. Granatmenu(id);
  268. }
  269. case 6:
  270. {
  271. give_item(id, "weapon_elite");
  272. give_item(id,"ammo_9mm");
  273. give_item(id,"ammo_9mm");
  274. give_item(id,"ammo_9mm");
  275. give_item(id,"ammo_9mm");
  276. Granatmenu(id);
  277. }
  278. }
  279. }
  280. case 't':
  281. {
  282. switch( key )
  283. {
  284. case 1:
  285. {
  286. client_print(id, print_chat, "Neked nem kellet gránát.");
  287. }
  288. case 2:
  289. {
  290. Hemenu(id);
  291. }
  292. case 3:
  293. {
  294. Flashmenu(id);
  295. }
  296. }
  297. }
  298.  
  299. case 'h':
  300. {
  301. switch( key )
  302. {
  303. case 1:
  304. {
  305. Granatmenu(id);
  306. }
  307. case 2:
  308. {
  309. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  310. }
  311. case 3:
  312. {
  313. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  314. give_item(id, "weapon_flashbang")
  315. give_item(id, "weapon_flashbang")
  316. }
  317. }
  318. }
  319. case 'f':
  320. {
  321. switch( key )
  322. {
  323. case 1:
  324. {
  325. Granatmenu(id);
  326. }
  327. case 2:
  328. {
  329. give_item(id, "weapon_flashbang")
  330. give_item(id, "weapon_flashbang")
  331. }
  332. case 3:
  333. {
  334. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  335. give_item(id, "weapon_flashbang")
  336. give_item(id, "weapon_flashbang")
  337. }
  338. }
  339. }
  340. }
  341. }

Köszi eltudnád még mondani mi volt a hiba? :)
EDIT: Valaki pm be legyen olyan kedves és kűldje el nekem az amxx file-t mert online fordítóval a menüpontok elé w-t ír :S

Ahogy látom nem szerkesztettél semmit a pluginban, úgy, hogy ennél van .AMXX fájl http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=sajt
( Ha mégis szerkesztettél valamit amit nem vettem észre küldj egy pm -et és megoldjuk. )

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü, javítás
HozzászólásElküldve: 2013.10.09. 17:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
nem volt benne sok hiba csak lemarad 1-2 } jel

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole