hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 08:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 535 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 535 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.26. 20:32 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Ez a fegyvermenü kéne nekem anélkül hogy ne legyen benne a nem kérek fegyvert


Csatolmányok:
2013-10-26_00012.jpg
2013-10-26_00012.jpg [ 79.52 KiB | Megtekintve 3129 alkalommal ]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.26. 20:49 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Egy gond van nem jó


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.26. 20:56 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
viewtopic.php?f=19&t=11394

Itt van az új fegyvermenü. Olvasd el a leírását, hogy hogyan tudod átírni a menüpontok neveit stb. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.27. 11:29 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Ugyanaz kell nekem ami a képen van!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.28. 16:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Az már csak dizájn. Amit Silent küldött az tudja mind ugyanazt amit ez.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.30. 19:13 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Valaki meg tudja csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.30. 19:38 
[kozep]Your plugin successfully compiled!

Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes.

http://www.amxxcomp.com/index.php?go=dl&id=21090[/kozep]

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            988 bytes
Code size:            19596 bytes
Data size:            17140 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   54108 bytes
Done.


.SMA forráskód:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  8. #define VERSION "1.3.6"
  9. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  10.  
  11. new gWP;
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("Fegyver menu" , "1.3.6" , "fear_ezmegmi")
  16. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  18. }
  19. public korveg()
  20. {
  21. gWP = 0;
  22. }
  23. public Fegyvermenu(id)
  24. {
  25. if (!is_user_alive(id))
  26. return;
  27.  
  28. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  29. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  30. {
  31. strip_user_weapons(id);
  32. give_item(id, "weapon_knife");
  33. give_item(id, "weapon_c4")
  34. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  35. new menu = menu_create("\rD.R.$ \w~ \rVálassz Fegyvert\w! :", "menu_handler");
  36. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  37. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  38. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  39. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
  50. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
  51. menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  53. menu_display(id, menu, 0);
  54. }
  55. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  56. {
  57. strip_user_weapons(id);
  58. give_item(id, "weapon_knife");
  59. give_item(id, "item_thighpack")
  60. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  61. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
  67. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
  69. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  70. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
  78. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  79. menu_display(id, menu, 0);
  80. }
  81. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  82. {
  83. strip_user_weapons(id);
  84. give_item(id, "weapon_knife");
  85. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  86. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  87. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  88. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  89. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
  96. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  97. menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
  98. menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
  99. menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
  100. menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
  101. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
  102. menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
  103. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  104. menu_display(id, menu, 0);
  105. }
  106. }
  107. Pisztolymenu(id)
  108. {
  109. new menu = menu_create("\yVálassz Pisztolyt:", "menu_handler")
  110. menu_additem(menu, "\wUsp", "s1", 0);
  111. menu_additem(menu, "\wDeagle", "s2", 0);
  112. menu_additem(menu, "\wGlock18", "s3", 0);
  113. menu_additem(menu, "\wP228", "s4", 0);
  114. menu_additem(menu, "\wFiveseven", "s5", 0);
  115. menu_additem(menu, "\wElite", "s6", 0);
  116. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  117. menu_display(id, menu, 0);
  118. }
  119. Granatmenu(id)
  120. {
  121. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  122. menu_additem(menu, "\wNem kell gránát", "t1", 0);
  123. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "t2", 0);
  124. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "t3", 0);
  125. menu_additem(menu, "\ySmoke \wGránát", "t4", 0);
  126. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  127. menu_display(id, menu, 0);
  128. }
  129. Hemenu(id)
  130. {
  131. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  132. menu_additem(menu, "\wVissza", "h1", 0);
  133. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "h2", 0);
  134. menu_additem(menu, "\yHe \w+ \yFlash \wGránát", "h3", 0);
  135. menu_additem(menu, "\yHe \w+ \ySmoke \wGránát", "h4", 0);
  136. menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "h5", 0);
  137. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  138. menu_display(id, menu, 0);
  139. }
  140. Flashmenu(id)
  141. {
  142. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  143. menu_additem(menu, "\wVissza", "f1", 0);
  144. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "f2", 0);
  145. menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \yHe \wGránát", "f3", 0);
  146. menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \ySmoke \wGránát", "f4", 0);
  147. menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "f5", 0);
  148. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  149. menu_display(id, menu, 0);
  150. }
  151. Smokemenu(id)
  152. {
  153. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  154. menu_additem(menu, "\wVissza", "e1", 0);
  155. menu_additem(menu, "\ySmoke \wGránát", "e2", 0);
  156. menu_additem(menu, "\ySmoke \w+ \yHe \wGránát", "e3", 0);
  157. menu_additem(menu, "\ySmoke \w+ \yFlash \wGránát", "e4", 0);
  158. menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "e5", 0);
  159. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  160. menu_display(id, menu, 0);
  161. }
  162. public menu_handler(id, menu, item)
  163. {
  164. new data[6], szName[64];
  165. new access, callback;
  166. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  167. new key = str_to_num(data[1]);
  168. switch( data[0] )
  169. {
  170. case 'm':
  171. {
  172. switch( key )
  173. {
  174. case 1:
  175. {
  176. give_item(id, "weapon_m4a1");
  177. give_item(id,"ammo_556nato");
  178. give_item(id,"ammo_556nato");
  179. give_item(id,"ammo_556nato");
  180. give_item(id, "weapon_knife");
  181. give_item(id, "item_assaultsuit")
  182. Pisztolymenu(id);
  183. }
  184. case 2:
  185. {
  186. give_item(id, "weapon_ak47");
  187. give_item(id,"ammo_762nato");
  188. give_item(id,"ammo_762nato");
  189. give_item(id,"ammo_762nato");
  190. give_item(id, "weapon_knife");
  191. give_item(id, "item_assaultsuit")
  192. Pisztolymenu(id);
  193. }
  194. case 3:
  195. {
  196. if(gWP < 4)
  197. {
  198. give_item(id, "weapon_awp");
  199. give_item(id,"ammo_338magnum");
  200. give_item(id,"ammo_338magnum");
  201. give_item(id,"ammo_338magnum");
  202. give_item(id, "weapon_knife");
  203. give_item(id, "item_assaultsuit")
  204. gWP++
  205. Pisztolymenu(id);
  206. }
  207. else
  208. {
  209. ColorChat(id, GREEN, "[^x03Fegyvermenu^x04]^x03 Csak négy ember hasznalhatja az awp -t!");
  210. Fegyvermenu(id);
  211. }
  212. }
  213. case 4:
  214. {
  215. give_item(id, "weapon_famas");
  216. give_item(id,"ammo_556nato");
  217. give_item(id,"ammo_556nato");
  218. give_item(id,"ammo_556nato");
  219. give_item(id,"ammo_556nato");
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "item_assaultsuit")
  222. Pisztolymenu(id);
  223. }
  224. case 5:
  225. {
  226. give_item(id, "weapon_m249");
  227. give_item(id,"ammo_556nato");
  228. give_item(id,"ammo_556nato");
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "item_assaultsuit")
  231. Pisztolymenu(id);
  232. }
  233. case 6:
  234. {
  235. give_item(id, "weapon_m3");
  236. give_item(id,"ammo_buckshot");
  237. give_item(id,"ammo_buckshot");
  238. give_item(id,"ammo_buckshot");
  239. give_item(id, "weapon_knife");
  240. give_item(id, "item_assaultsuit")
  241. Pisztolymenu(id);
  242. }
  243. case 7:
  244. {
  245. give_item(id, "weapon_xm1014");
  246. give_item(id,"ammo_buckshot");
  247. give_item(id,"ammo_buckshot");
  248. give_item(id,"ammo_buckshot");
  249. give_item(id,"ammo_buckshot");
  250. give_item(id, "weapon_knife");
  251. give_item(id, "item_assaultsuit")
  252. Pisztolymenu(id);
  253. }
  254. case 8:
  255. {
  256. give_item(id, "weapon_scout");
  257. give_item(id,"ammo_762nato");
  258. give_item(id,"ammo_762nato");
  259. give_item(id,"ammo_762nato");
  260. give_item(id,"ammo_762nato");
  261. give_item(id,"ammo_762nato");
  262. give_item(id,"ammo_762nato");
  263. give_item(id,"ammo_762nato");
  264. give_item(id,"ammo_762nato");
  265. give_item(id,"ammo_762nato");
  266. give_item(id, "weapon_knife");
  267. give_item(id, "item_assaultsuit")
  268. Pisztolymenu(id);
  269. }
  270. case 9:
  271. {
  272. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  273. give_item(id,"ammo_9mm");
  274. give_item(id,"ammo_9mm");
  275. give_item(id,"ammo_9mm");
  276. give_item(id,"ammo_9mm");
  277. give_item(id, "weapon_knife");
  278. give_item(id, "item_assaultsuit")
  279. Pisztolymenu(id);
  280. }
  281. case 10:
  282. {
  283. give_item(id, "weapon_galil");
  284. give_item(id,"ammo_556nato");
  285. give_item(id,"ammo_556nato");
  286. give_item(id,"ammo_556nato");
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "item_assaultsuit")
  289. Pisztolymenu(id);
  290. }
  291. case 11:
  292. {
  293. give_item(id, "weapon_aug");
  294. give_item(id,"ammo_556nato");
  295. give_item(id,"ammo_556nato");
  296. give_item(id,"ammo_556nato");
  297. give_item(id, "weapon_knife");
  298. give_item(id, "item_assaultsuit")
  299. Pisztolymenu(id);
  300. }
  301. case 12:
  302. {
  303. give_item(id, "weapon_sg552");
  304. give_item(id,"ammo_556nato");
  305. give_item(id,"ammo_556nato");
  306. give_item(id,"ammo_556nato");
  307. give_item(id, "weapon_knife");
  308. give_item(id, "item_assaultsuit")
  309. Pisztolymenu(id);
  310. }
  311. case 13:
  312. {
  313. give_item(id, "weapon_p90");
  314. give_item(id,"ammo_57mm");
  315. give_item(id,"ammo_57mm");
  316. give_item(id, "weapon_knife");
  317. give_item(id, "item_assaultsuit")
  318. Pisztolymenu(id);
  319. }
  320. case 14:
  321. {
  322. give_item(id, "weapon_tmp");
  323. give_item(id,"ammo_9mm");
  324. give_item(id,"ammo_9mm");
  325. give_item(id,"ammo_9mm");
  326. give_item(id,"ammo_9mm");
  327. give_item(id, "weapon_knife");
  328. give_item(id, "item_assaultsuit")
  329. Pisztolymenu(id);
  330. }
  331. case 15:
  332. {
  333. give_item(id, "weapon_ump45");
  334. give_item(id,"ammo_45acp");
  335. give_item(id,"ammo_45acp");
  336. give_item(id,"ammo_45acp");
  337. give_item(id,"ammo_45acp");
  338. give_item(id, "weapon_knife");
  339. give_item(id, "item_assaultsuit")
  340. Pisztolymenu(id);
  341. }
  342. case 16:
  343. {
  344. give_item(id, "weapon_mac10");
  345. give_item(id,"ammo_45acp");
  346. give_item(id,"ammo_45acp");
  347. give_item(id,"ammo_45acp");
  348. give_item(id,"ammo_45acp");
  349. give_item(id, "weapon_knife");
  350. give_item(id, "item_assaultsuit")
  351. Pisztolymenu(id);
  352. }
  353. }
  354. }
  355. case 's':
  356. {
  357. switch( key )
  358. {
  359. case 1:
  360. {
  361. give_item(id, "weapon_usp");
  362. give_item(id,"ammo_45acp");
  363. give_item(id,"ammo_45acp");
  364. give_item(id,"ammo_45acp");
  365. give_item(id,"ammo_45acp");
  366. give_item(id,"ammo_45acp");
  367. give_item(id,"ammo_45acp");
  368. give_item(id,"ammo_45acp");
  369. give_item(id,"ammo_45acp");
  370. give_item(id,"ammo_45acp");
  371. Granatmenu(id);
  372. }
  373. case 2:
  374. {
  375. give_item(id, "weapon_deagle");
  376. give_item(id,"ammo_50ae");
  377. give_item(id,"ammo_50ae");
  378. give_item(id,"ammo_50ae")
  379. give_item(id,"ammo_50ae")
  380. give_item(id,"ammo_50ae")
  381. Granatmenu(id);
  382. }
  383. case 3:
  384. {
  385. give_item(id, "weapon_glock18");
  386. give_item(id,"ammo_9mm");
  387. give_item(id,"ammo_9mm");
  388. give_item(id,"ammo_9mm");
  389. give_item(id,"ammo_9mm");
  390. give_item(id,"ammo_9mm");
  391. give_item(id,"ammo_9mm");
  392. Granatmenu(id);
  393. }
  394. case 4:
  395. {
  396. give_item(id, "weapon_p228");
  397. give_item(id,"ammo_357sig");
  398. give_item(id,"ammo_357sig");
  399. give_item(id,"ammo_357sig");
  400. give_item(id,"ammo_357sig");
  401. Granatmenu(id);
  402. }
  403. case 5:
  404. {
  405. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  406. give_item(id,"ammo_57mm");
  407. give_item(id,"ammo_57mm");
  408. give_item(id,"ammo_57mm");
  409. give_item(id,"ammo_57mm");
  410. give_item(id,"ammo_57mm");
  411. Granatmenu(id);
  412. }
  413. case 6:
  414. {
  415. give_item(id, "weapon_elite");
  416. give_item(id,"ammo_9mm");
  417. give_item(id,"ammo_9mm");
  418. give_item(id,"ammo_9mm");
  419. give_item(id,"ammo_9mm");
  420. Granatmenu(id);
  421. }
  422. }
  423. }
  424. case 't':
  425. {
  426. switch( key )
  427. {
  428. case 1:
  429. {
  430. client_print(id, print_chat, "Neked nem kellet gránát.");
  431. }
  432. case 2:
  433. {
  434. Hemenu(id);
  435. }
  436. case 3:
  437. {
  438. Flashmenu(id);
  439. }
  440. case 4:
  441. {
  442. Smokemenu(id);
  443. }
  444. }
  445. }
  446. case 'h':
  447. {
  448. switch( key )
  449. {
  450. case 1:
  451. {
  452. Granatmenu(id);
  453. }
  454. case 2:
  455. {
  456. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  457. }
  458. case 3:
  459. {
  460. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  461. give_item(id, "weapon_flashbang")
  462. give_item(id, "weapon_flashbang")
  463. }
  464. case 4:
  465. {
  466. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  467. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  468. }
  469. case 5:
  470. {
  471. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  472. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  473. give_item(id, "weapon_flashbang")
  474. give_item(id, "weapon_flashbang")
  475. }
  476. }
  477. }
  478. case 'f':
  479. {
  480. switch( key )
  481. {
  482. case 1:
  483. {
  484. Granatmenu(id);
  485. }
  486. case 2:
  487. {
  488. give_item(id, "weapon_flashbang")
  489. }
  490. case 3:
  491. {
  492. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  493. give_item(id, "weapon_flashbang")
  494. give_item(id, "weapon_flashbang")
  495. }
  496. case 4:
  497. {
  498. give_item(id, "weapon_flashbang")
  499. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  500. }
  501. case 5:
  502. {
  503. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  504. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  505. give_item(id, "weapon_flashbang")
  506. give_item(id, "weapon_flashbang")
  507. }
  508. }
  509. }
  510. case 'e':
  511. {
  512. switch( key )
  513. {
  514. case 1:
  515. {
  516. Granatmenu(id);
  517. }
  518. case 2:
  519. {
  520. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  521. }
  522. case 3:
  523. {
  524. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  525. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  526. }
  527. case 4:
  528. {
  529. give_item(id, "weapon_flashbang")
  530. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  531. }
  532. case 5:
  533. {
  534. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  535. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  536. give_item(id, "weapon_flashbang")
  537. give_item(id, "weapon_flashbang")
  538. }
  539. }
  540. }
  541. }
  542. return PLUGIN_HANDLED;
  543. }
  544.  


kecske123 írta:
Valaki meg tudja csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.30. 19:41 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Ez szerintem nem az még az idő sincs benne már bocs :)

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]

Ők köszönték meg slre141 nek ezt a hozzászólást: Genius (2013.11.07. 16:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.30. 19:49 
Huupsz, elnéztem. Igaz. De ha már ennyire odafigyelsz a dolgokra, csináld meg neki. :)

slre141 írta:
Ez szerintem nem az még az idő sincs benne már bocs :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.30. 20:04 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Nem tom jo e Teszt nem volt






Sma
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  9. #define VERSION "1.3.6"
  10. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  11.  
  12. new gWP;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin("Fegyver menu" , "1.3.6" , "fear_ezmegmi")
  17. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  19. }
  20. public korveg()
  21. {
  22. gWP = 0;
  23. }
  24. public Fegyvermenu(id)
  25. {
  26. if (!is_user_alive(id))
  27. return;
  28.  
  29. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  30. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  31. {
  32. strip_user_weapons(id);
  33. give_item(id, "weapon_knife");
  34. give_item(id, "weapon_c4")
  35. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  36. new menu = menu_create("\rD.R.$ \w~ \rVálassz Fegyvert\w! :", "menu_handler");
  37. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag", "m2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag", "m3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag", "m4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\yFamas Csomag", "m5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yM249 Csomag", "m6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yShotgun M3 Csomag", "m7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\yShotgun XM1014 Csomag", "m8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\yScout Csomag", "m9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\yMp5 Csomag Navy", "m10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag", "m11", 0);
  47. menu_additem(menu, "\yAug Csomag", "m12", 0);
  48. menu_additem(menu, "\ySG552 Csomag", "m13", 0);
  49. menu_additem(menu, "\yP90 Csomag", "m14", 0);
  50. menu_additem(menu, "\yTMP Csomag ", "m15", 0);
  51. menu_additem(menu, "\yUMP45Csomag ", "m16", 0);
  52. menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
  53. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  54. menu_display(id, menu, 0);
  55. }
  56. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  57. {
  58. strip_user_weapons(id);
  59. give_item(id, "weapon_knife");
  60. give_item(id, "item_thighpack")
  61. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  62. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  67. menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
  69. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
  70. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
  79. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  80. menu_display(id, menu, 0);
  81. }
  82. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  83. {
  84. strip_user_weapons(id);
  85. give_item(id, "weapon_knife");
  86. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  87. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "m1", 0);
  88. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt", "m2", 0);
  89. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov", "m3", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper", "m4", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rFamas", "m5", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rM249", "m6", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "m7", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rShotgun XM1014", "m8", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rScout", "m9", 0);
  96. menu_additem(menu, "\rMp5Navy", "m10", 0);
  97. menu_additem(menu, "\rGalil", "m11", 0);
  98. menu_additem(menu, "\rAug", "m12", 0);
  99. menu_additem(menu, "\rSG552", "m13", 0);
  100. menu_additem(menu, "\rP90", "m14", 0);
  101. menu_additem(menu, "\rTMP", "m15", 0);
  102. menu_additem(menu, "\rUMP45", "m16", 0);
  103. menu_additem(menu, "\rMac10", "m17", 0);
  104. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  105. menu_display(id, menu, 0);
  106. }
  107. }
  108. Pisztolymenu(id)
  109. {
  110. new menu = menu_create("\yVálassz Pisztolyt:", "menu_handler")
  111. menu_additem(menu, "\wUsp", "s1", 0);
  112. menu_additem(menu, "\wDeagle", "s2", 0);
  113. menu_additem(menu, "\wGlock18", "s3", 0);
  114. menu_additem(menu, "\wP228", "s4", 0);
  115. menu_additem(menu, "\wFiveseven", "s5", 0);
  116. menu_additem(menu, "\wElite", "s6", 0);
  117. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  118. menu_display(id, menu, 0);
  119. }
  120. Granatmenu(id)
  121. {
  122. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  123. menu_additem(menu, "\wNem kell gránát", "t1", 0);
  124. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "t2", 0);
  125. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "t3", 0);
  126. menu_additem(menu, "\ySmoke \wGránát", "t4", 0);
  127. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  128. menu_display(id, menu, 0);
  129. }
  130. Hemenu(id)
  131. {
  132. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  133. menu_additem(menu, "\wVissza", "h1", 0);
  134. menu_additem(menu, "\yHe \wGránát", "h2", 0);
  135. menu_additem(menu, "\yHe \w+ \yFlash \wGránát", "h3", 0);
  136. menu_additem(menu, "\yHe \w+ \ySmoke \wGránát", "h4", 0);
  137. menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "h5", 0);
  138. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  139. menu_display(id, menu, 0);
  140. }
  141. Flashmenu(id)
  142. {
  143. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  144. menu_additem(menu, "\wVissza", "f1", 0);
  145. menu_additem(menu, "\yFlash \wGránát", "f2", 0);
  146. menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \yHe \wGránát", "f3", 0);
  147. menu_additem(menu, "\yFlash \w+ \ySmoke \wGránát", "f4", 0);
  148. menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "f5", 0);
  149. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  150. menu_display(id, menu, 0);
  151. }
  152. Smokemenu(id)
  153. {
  154. new menu = menu_create("\wVálassz Gránátot :", "menu_handler")
  155. menu_additem(menu, "\wVissza", "e1", 0);
  156. menu_additem(menu, "\ySmoke \wGránát", "e2", 0);
  157. menu_additem(menu, "\ySmoke \w+ \yHe \wGránát", "e3", 0);
  158. menu_additem(menu, "\ySmoke \w+ \yFlash \wGránát", "e4", 0);
  159. menu_additem(menu, "\yMind \wa \y3 \wGránát", "e5", 0);
  160. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  161. menu_display(id, menu, 0);
  162. }
  163. public menu_handler(id, menu, item)
  164. {
  165. new data[6], szName[64];
  166. new access, callback;
  167. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  168. new key = str_to_num(data[1]);
  169. switch( data[0] )
  170. {
  171. case 'm':
  172. {
  173. switch( key )
  174. {
  175. case 1:
  176. {
  177. give_item(id, "weapon_m4a1");
  178. give_item(id,"ammo_556nato");
  179. give_item(id,"ammo_556nato");
  180. give_item(id,"ammo_556nato");
  181. give_item(id, "weapon_knife");
  182. give_item(id, "item_assaultsuit")
  183. Pisztolymenu(id);
  184. }
  185. case 2:
  186. {
  187. give_item(id, "weapon_ak47");
  188. give_item(id,"ammo_762nato");
  189. give_item(id,"ammo_762nato");
  190. give_item(id,"ammo_762nato");
  191. give_item(id, "weapon_knife");
  192. give_item(id, "item_assaultsuit")
  193. Pisztolymenu(id);
  194. }
  195. case 3:
  196. {
  197. if(gWP < 4)
  198. {
  199. give_item(id, "weapon_awp");
  200. give_item(id,"ammo_338magnum");
  201. give_item(id,"ammo_338magnum");
  202. give_item(id,"ammo_338magnum");
  203. give_item(id, "weapon_knife");
  204. give_item(id, "item_assaultsuit")
  205. gWP++
  206. Pisztolymenu(id);
  207. }
  208. else
  209. {
  210. ColorChat(id, GREEN, "[^x03Fegyvermenu^x04]^x03 Csak négy ember hasznalhatja az awp -t!");
  211. Fegyvermenu(id);
  212. }
  213. }
  214. case 4:
  215. {
  216. give_item(id, "weapon_famas");
  217. give_item(id,"ammo_556nato");
  218. give_item(id,"ammo_556nato");
  219. give_item(id,"ammo_556nato");
  220. give_item(id,"ammo_556nato");
  221. give_item(id, "weapon_knife");
  222. give_item(id, "item_assaultsuit")
  223. Pisztolymenu(id);
  224. }
  225. case 5:
  226. {
  227. give_item(id, "weapon_m249");
  228. give_item(id,"ammo_556nato");
  229. give_item(id,"ammo_556nato");
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "item_assaultsuit")
  232. Pisztolymenu(id);
  233. }
  234. case 6:
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_m3");
  237. give_item(id,"ammo_buckshot");
  238. give_item(id,"ammo_buckshot");
  239. give_item(id,"ammo_buckshot");
  240. give_item(id, "weapon_knife");
  241. give_item(id, "item_assaultsuit")
  242. Pisztolymenu(id);
  243. }
  244. case 7:
  245. {
  246. give_item(id, "weapon_xm1014");
  247. give_item(id,"ammo_buckshot");
  248. give_item(id,"ammo_buckshot");
  249. give_item(id,"ammo_buckshot");
  250. give_item(id,"ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "weapon_knife");
  252. give_item(id, "item_assaultsuit")
  253. Pisztolymenu(id);
  254. }
  255. case 8:
  256. {
  257. give_item(id, "weapon_scout");
  258. give_item(id,"ammo_762nato");
  259. give_item(id,"ammo_762nato");
  260. give_item(id,"ammo_762nato");
  261. give_item(id,"ammo_762nato");
  262. give_item(id,"ammo_762nato");
  263. give_item(id,"ammo_762nato");
  264. give_item(id,"ammo_762nato");
  265. give_item(id,"ammo_762nato");
  266. give_item(id,"ammo_762nato");
  267. give_item(id, "weapon_knife");
  268. give_item(id, "item_assaultsuit")
  269. Pisztolymenu(id);
  270. }
  271. case 9:
  272. {
  273. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  274. give_item(id,"ammo_9mm");
  275. give_item(id,"ammo_9mm");
  276. give_item(id,"ammo_9mm");
  277. give_item(id,"ammo_9mm");
  278. give_item(id, "weapon_knife");
  279. give_item(id, "item_assaultsuit")
  280. Pisztolymenu(id);
  281. }
  282. case 10:
  283. {
  284. give_item(id, "weapon_galil");
  285. give_item(id,"ammo_556nato");
  286. give_item(id,"ammo_556nato");
  287. give_item(id,"ammo_556nato");
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "item_assaultsuit")
  290. Pisztolymenu(id);
  291. }
  292. case 11:
  293. {
  294. give_item(id, "weapon_aug");
  295. give_item(id,"ammo_556nato");
  296. give_item(id,"ammo_556nato");
  297. give_item(id,"ammo_556nato");
  298. give_item(id, "weapon_knife");
  299. give_item(id, "item_assaultsuit")
  300. Pisztolymenu(id);
  301. }
  302. case 12:
  303. {
  304. give_item(id, "weapon_sg552");
  305. give_item(id,"ammo_556nato");
  306. give_item(id,"ammo_556nato");
  307. give_item(id,"ammo_556nato");
  308. give_item(id, "weapon_knife");
  309. give_item(id, "item_assaultsuit")
  310. Pisztolymenu(id);
  311. }
  312. case 13:
  313. {
  314. give_item(id, "weapon_p90");
  315. give_item(id,"ammo_57mm");
  316. give_item(id,"ammo_57mm");
  317. give_item(id, "weapon_knife");
  318. give_item(id, "item_assaultsuit")
  319. Pisztolymenu(id);
  320. }
  321. case 14:
  322. {
  323. give_item(id, "weapon_tmp");
  324. give_item(id,"ammo_9mm");
  325. give_item(id,"ammo_9mm");
  326. give_item(id,"ammo_9mm");
  327. give_item(id,"ammo_9mm");
  328. give_item(id, "weapon_knife");
  329. give_item(id, "item_assaultsuit")
  330. Pisztolymenu(id);
  331. }
  332. case 15:
  333. {
  334. give_item(id, "weapon_ump45");
  335. give_item(id,"ammo_45acp");
  336. give_item(id,"ammo_45acp");
  337. give_item(id,"ammo_45acp");
  338. give_item(id,"ammo_45acp");
  339. give_item(id, "weapon_knife");
  340. give_item(id, "item_assaultsuit")
  341. Pisztolymenu(id);
  342. }
  343. case 16:
  344. {
  345. give_item(id, "weapon_mac10");
  346. give_item(id,"ammo_45acp");
  347. give_item(id,"ammo_45acp");
  348. give_item(id,"ammo_45acp");
  349. give_item(id,"ammo_45acp");
  350. give_item(id, "weapon_knife");
  351. give_item(id, "item_assaultsuit")
  352. Pisztolymenu(id);
  353. }
  354. }
  355. }
  356. case 's':
  357. {
  358. switch( key )
  359. {
  360. case 1:
  361. {
  362. give_item(id, "weapon_usp");
  363. give_item(id,"ammo_45acp");
  364. give_item(id,"ammo_45acp");
  365. give_item(id,"ammo_45acp");
  366. give_item(id,"ammo_45acp");
  367. give_item(id,"ammo_45acp");
  368. give_item(id,"ammo_45acp");
  369. give_item(id,"ammo_45acp");
  370. give_item(id,"ammo_45acp");
  371. give_item(id,"ammo_45acp");
  372. Granatmenu(id);
  373. }
  374. case 2:
  375. {
  376. give_item(id, "weapon_deagle");
  377. give_item(id,"ammo_50ae");
  378. give_item(id,"ammo_50ae");
  379. give_item(id,"ammo_50ae")
  380. give_item(id,"ammo_50ae")
  381. give_item(id,"ammo_50ae")
  382. Granatmenu(id);
  383. }
  384. case 3:
  385. {
  386. give_item(id, "weapon_glock18");
  387. give_item(id,"ammo_9mm");
  388. give_item(id,"ammo_9mm");
  389. give_item(id,"ammo_9mm");
  390. give_item(id,"ammo_9mm");
  391. give_item(id,"ammo_9mm");
  392. give_item(id,"ammo_9mm");
  393. Granatmenu(id);
  394. }
  395. case 4:
  396. {
  397. give_item(id, "weapon_p228");
  398. give_item(id,"ammo_357sig");
  399. give_item(id,"ammo_357sig");
  400. give_item(id,"ammo_357sig");
  401. give_item(id,"ammo_357sig");
  402. Granatmenu(id);
  403. }
  404. case 5:
  405. {
  406. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  407. give_item(id,"ammo_57mm");
  408. give_item(id,"ammo_57mm");
  409. give_item(id,"ammo_57mm");
  410. give_item(id,"ammo_57mm");
  411. give_item(id,"ammo_57mm");
  412. Granatmenu(id);
  413. }
  414. case 6:
  415. {
  416. give_item(id, "weapon_elite");
  417. give_item(id,"ammo_9mm");
  418. give_item(id,"ammo_9mm");
  419. give_item(id,"ammo_9mm");
  420. give_item(id,"ammo_9mm");
  421. Granatmenu(id);
  422. }
  423. }
  424. }
  425. case 't':
  426. {
  427. switch( key )
  428. {
  429. case 1:
  430. {
  431. client_print(id, print_chat, "Neked nem kellet gránát.");
  432. }
  433. case 2:
  434. {
  435. Hemenu(id);
  436. }
  437. case 3:
  438. {
  439. Flashmenu(id);
  440. }
  441. case 4:
  442. {
  443. Smokemenu(id);
  444. }
  445. }
  446. }
  447. case 'h':
  448. {
  449. switch( key )
  450. {
  451. case 1:
  452. {
  453. Granatmenu(id);
  454. }
  455. case 2:
  456. {
  457. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  458. }
  459. case 3:
  460. {
  461. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  462. give_item(id, "weapon_flashbang")
  463. give_item(id, "weapon_flashbang")
  464. }
  465. case 4:
  466. {
  467. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  468. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  469. }
  470. case 5:
  471. {
  472. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  473. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  474. give_item(id, "weapon_flashbang")
  475. give_item(id, "weapon_flashbang")
  476. }
  477. }
  478. }
  479. case 'f':
  480. {
  481. switch( key )
  482. {
  483. case 1:
  484. {
  485. Granatmenu(id);
  486. }
  487. case 2:
  488. {
  489. give_item(id, "weapon_flashbang")
  490. }
  491. case 3:
  492. {
  493. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  494. give_item(id, "weapon_flashbang")
  495. give_item(id, "weapon_flashbang")
  496. }
  497. case 4:
  498. {
  499. give_item(id, "weapon_flashbang")
  500. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  501. }
  502. case 5:
  503. {
  504. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  505. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  506. give_item(id, "weapon_flashbang")
  507. give_item(id, "weapon_flashbang")
  508. }
  509. }
  510. }
  511. case 'e':
  512. {
  513. switch( key )
  514. {
  515. case 1:
  516. {
  517. Granatmenu(id);
  518. }
  519. case 2:
  520. {
  521. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  522. }
  523. case 3:
  524. {
  525. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  526. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  527. }
  528. case 4:
  529. {
  530. give_item(id, "weapon_flashbang")
  531. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  532. }
  533. case 5:
  534. {
  535. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  536. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  537. give_item(id, "weapon_flashbang")
  538. give_item(id, "weapon_flashbang")
  539. }
  540. }
  541. }
  542. }
  543. return PLUGIN_HANDLED;
  544. }

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]

Ők köszönték meg slre141 nek ezt a hozzászólást (összesen 2): kecske123 (2013.10.31. 20:18) • Genius (2013.11.07. 16:55)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole