hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 07:20 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Jó lett vagy mond a szero nevet és megirom neked ugyanolyaran Csak az idöt nem birom bele vinni :)

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]

Ők köszönték meg slre141 nek ezt a hozzászólást: Genius (2013.11.07. 16:56)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 07:56 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Nekem az nem kell bele hogy válassz granatot meg pisztolyat Ak47-Pack és abba legyen Deagle,He,Flash,Smoke ennyi !
Ja és a szine nem jo mert tegnap teszteltem !
Valami UTF8 kodolas vagy mia a hiba


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 18:45 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Weapon Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Silent"
 
new gWPCT;
new gWPTE;
 
public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
   RegisterHam(Ham_Spawn,  "player", "fegyvermenu", 1)
   register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
}
 
public logevent_end()
{
   gWPCT = 0;
   gWPTE = 0;
}
 
 
public fegyvermenu(id)
{
   cs_set_user_money(id, 0);   // Penz nullazasa
   if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
   {
   strip_user_weapons(id);
   new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
   menu_additem(menu, "\yM4A1 \rCsomag.", "1", 0);
   menu_additem(menu, "\yAK47 \rCsomag.", "2", 0);
   menu_additem(menu, "\yAWP \rCsomag.\d [\yElsĹ‘ 4 Embernek!\d]", "3", 0);
   menu_additem(menu, "\yMachineGun \rCsomag.", "4", 0);
   menu_additem(menu, "\yAUG \rCsomag.", "5", 0);
   menu_additem(menu, "\yFAMAS \rCsomag.", "6", 0);
   menu_additem(menu, "\yGalil \rCsomag.", "7", 0);
   menu_additem(menu, "\ySMG \rCsomag.", "8", 0);
   menu_additem(menu, "\yAutoshotgun \rCsomag. \d [\yXM1014\d]", "9", 0);
   menu_additem(menu, "\yShotgun \rCsomag.\d (m3)", "10", 0);
   menu_additem(menu, "\yScout \rCsomag.", "11", 0);
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, menu);
   }
    else
        {
   new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
   menu_additem(menu, "\yM4A1 \rCsomag.", "1", 0);
   menu_additem(menu, "\yAK47 \rCsomag.", "2", 0);
   menu_additem(menu, "\yAWP \rCsomag.\d [\yElso 4 Embernek!\d]", "3", 0);
   menu_additem(menu, "\yMachineGun \rCsomag.", "4", 0);
   menu_additem(menu, "\yAUG \rCsomag.", "5", 0);
   menu_additem(menu, "\yFAMAS \rCsomag.", "6", 0);
   menu_additem(menu, "\yGalil \rCsomag.", "7", 0);
   menu_additem(menu, "\ySMG \rCsomag.", "8", 0);
   menu_additem(menu, "\yAutoshotgun \rCsomag. \d [\yXM1014\d]", "9", 0);
   menu_additem(menu, "\yShotgun \rCsomag.\d (m3)", "10", 0);
   menu_additem(menu, "\yScout \rCsomag.", "11", 0);
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, menu);
    }
}
 
public handler(id, menu, item)
{
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
    switch(key)
    {
   
   case 1:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "weapon_m4a1");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
   }
   case 2:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "weapon_ak47");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
   }
   case 3:
   {
        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
        if(userTeam == CS_TEAM_CT)
        {
              if(gWPCT < 2)
              {
                 
                 give_player_grenades(id);
                 give_item(id, "weapon_knife");
                 give_item(id, "weapon_awp");
                 give_item(id, "weapon_deagle");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
                 gWPCT++
              }
                            else
              {
                 client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
                 fegyvermenu(id);
              }
        }
        if(userTeam == CS_TEAM_T)
        {
             if(gWPTE < 2)
              {
                 
                 give_player_grenades(id);
                 give_item(id, "weapon_knife");
                 give_item(id, "weapon_awp");
                 give_item(id, "weapon_deagle");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
                 gWPTE++
              }
                            else
              {
                 client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
                 fegyvermenu(id);
              }
         }
 
   }
   case 4:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "weapon_m249");
      give_item(id, "ammo_556natobox");
      give_item(id, "ammo_556natobox");
      give_item(id, "ammo_556natobox");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
   } 
   case 5:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_aug");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
   }
   case 6:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_famas");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
   }
   case 7:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_galil");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
   }
   case 8:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_mp5navy");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
   }
   case 9:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_xm1014");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
   }
   case 10:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_m3");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
   }
   case 11:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_scout");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
   }
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock give_player_grenades(index)
{
   give_item(index, "weapon_hegrenade");
   give_item(index, "weapon_flashbang");
   give_item(index, "weapon_flashbang");
   give_item(index, "weapon_smokegrenade");
   give_item(index, "item_thighpack");
   give_item(index, "item_assaultsuit");
}


Ha nemmegy valamit rosszul csináltál.

Ők köszönték meg stupid nek ezt a hozzászólást: kecske123 (2013.10.31. 20:43)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 19:04 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
slre141 írta:
Megelöztek pedig én is készen lettem vele :twisted:

Te menüket adtál neki én fegyver csomagot. Tegyél különbséget ha ennyire értesz a pluginokhoz :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 20:18 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Ilyent tudtok csinálni?


Csatolmányok:
2013-10-31_00004.jpg
2013-10-31_00004.jpg [ 67.81 KiB | Megtekintve 2655 alkalommal ]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 20:21 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
Kód:
[quote="kecske123"]Ilyent tudtok csinálni?[/quote]
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Weapon Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Silent"
 
new gWPCT;
new gWPTE;
 
public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
   RegisterHam(Ham_Spawn,  "player", "fegyvermenu", 1)
   register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
}
 
public logevent_end()
{
   gWPCT = 0;
   gWPTE = 0;
}
 
 
public fegyvermenu(id)
{
   cs_set_user_money(id, 0);   // Penz nullazasa
   if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
   {
   strip_user_weapons(id);
   new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
   menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
   menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
   menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElso 3 Embernek!\d]", "3", 0);
   menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
   menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
   menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
   menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
   menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
   menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag. \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
   menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.\d (m3)", "10", 0);
   menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, menu);
   }
    else
        {
   new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
   menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
   menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
   menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElso 3 Embernek!\d]", "3", 0);
   menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
   menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
   menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
   menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
   menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
   menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag. \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
   menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.\d (m3)", "10", 0);
   menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, menu);
    }
}
 
public handler(id, menu, item)
{
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
    switch(key)
    {
   
   case 1:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "weapon_m4a1");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
   }
   case 2:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "weapon_ak47");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
   }
   case 3:
   {
        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
        if(userTeam == CS_TEAM_CT)
        {
              if(gWPCT < 2)
              {
                 
                 give_player_grenades(id);
                 give_item(id, "weapon_knife");
                 give_item(id, "weapon_awp");
                 give_item(id, "weapon_deagle");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
                 gWPCT++
              }
                            else
              {
                 client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
                 fegyvermenu(id);
              }
        }
        if(userTeam == CS_TEAM_T)
        {
             if(gWPTE < 2)
              {
                 
                 give_player_grenades(id);
                 give_item(id, "weapon_knife");
                 give_item(id, "weapon_awp");
                 give_item(id, "weapon_deagle");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_50ae");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 give_item(id, "ammo_338magnum");
                 ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
                 gWPTE++
              }
                            else
              {
                 client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
                 fegyvermenu(id);
              }
         }
 
   }
   case 4:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "weapon_m249");
      give_item(id, "ammo_556natobox");
      give_item(id, "ammo_556natobox");
      give_item(id, "ammo_556natobox");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
   }
   case 5:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_aug");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
   }
   case 6:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_famas");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
   }
   case 7:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_galil");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
   }
   case 8:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_mp5navy");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
   }
   case 9:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_xm1014");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
   }
   case 10:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_m3");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
   }
   case 11:
   {
     
      give_player_grenades(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae");
      give_item(id, "ammo_50ae")
      give_item(id, "weapon_scout");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
   }
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock give_player_grenades(index)
{
   give_item(index, "weapon_hegrenade");
   give_item(index, "weapon_flashbang");
   give_item(index, "weapon_flashbang");
   give_item(index, "weapon_smokegrenade");
   give_item(index, "item_thighpack");
   give_item(index, "item_assaultsuit");
}

Ők köszönték meg stupid nek ezt a hozzászólást: kecske123 (2013.10.31. 20:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 20:27 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Valami nem jo a UTF8 kodolással valaki tudna segiteni benne?? nem jol jelzi ki


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 20:38 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
kecske123 írta:
Valami nem jo a UTF8 kodolással valaki tudna segiteni benne?? nem jol jelzi ki

Az előző jó volt amit a másik gyerek küldött?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 20:52 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Igy irja ki!


Csatolmányok:
2013-10-31_00006.jpg
2013-10-31_00006.jpg [ 169.46 KiB | Megtekintve 2645 alkalommal ]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Uj fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 12:19 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Tessék Nem tudom jo e Teszt nem volt



Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1032 bytes
Code size: 11480 bytes
Data size: 10768 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 39664 bytes
Done.


Csatolmányok:
asd1234.sma [9.37 KiB]
Letöltve 111 alkalommal.

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole