hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 230 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 229 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Max pénz
HozzászólásElküldve: 2013.10.20. 11:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
hogyan lehet azt megoldani hogy állítható legyen a max pénz? ($)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Max pénz
HozzászólásElküldve: 2013.10.20. 13:06 
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=97635

http://forums.alliedmods.net/showpost.p ... tcount=232


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Max pénz
HozzászólásElküldve: 2013.10.20. 13:15 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.03. 22:35
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hogy érted?? Végtelenpénzel?? mert akk sma-ban átirod és átfordítod és kész is :)
Ha alap pénznél pl( 800 al kezdesz akk 1400 ra akarod tenni akkor átírod a szerver.cfg be és kész is :!: ha tudtam segíteni akk nyomj egy 5-öst :)

_________________
Steam:
[steam]anyadegykurva[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Max pénz
HozzászólásElküldve: 2013.10.20. 13:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
nem végtelen pénzre gondoltam hanem hogy lehessen állítani (pl cvarral de nem fontos azzal) hogy 32000 legyen a max csak fontos hogy én ezt tudjam szabályozni. én speciál plugin ként gondoltam

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Max pénz
HozzászólásElküldve: 2013.10.20. 13:23 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.03. 22:35
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
hmm ötletes nekem is jóvolna ;)

_________________
Steam:
[steam]anyadegykurva[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Max pénz
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 20:24 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define MONEY_TIER 8000 // DON'T MESS WITH, Money total at which the plugin switches over keeping track of money
  7. new money_total[33] // Keep track of peeps money if above MONEY_TIER
  8. new gmsg_Money
  9.  
  10. new amx_maxmoney
  11. new amx_startmoney
  12.  
  13. public client_connect(id)
  14. {
  15. set_cvar_float("mp_startmoney", 801.0) // So you can track when to change to amx_startmoney ammount, I know.. a crude method
  16. money_total[id] = 0
  17. }
  18.  
  19.  
  20. public read_gmsg_Money(id) {
  21. if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED
  22.  
  23. new current_total = read_data(1)
  24.  
  25. if(current_total == 801){ // If CS is spawning you with mp_startmoney default
  26. current_total = get_pcvar_num(amx_startmoney) // current total is actually amx_startmoney
  27. cs_set_user_money(id, current_total,0) // so set user money to amx_startmoney
  28. money_total[id] = 0 // reset
  29. }
  30. if(current_total >= MONEY_TIER && !money_total[id]) // If first time above MONEY_TIER
  31. {
  32. money_total[id] = current_total // Keep track of current total
  33.  
  34. send_moneymsg(id,current_total-MONEY_TIER) // send money msg of current total
  35.  
  36. return PLUGIN_CONTINUE
  37. }
  38. if(money_total[id]) // If was over tier on last money message
  39. {
  40. money_total[id] += current_total - MONEY_TIER // figure the term of current total - tier
  41.  
  42. if(money_total[id] < MONEY_TIER){ // If less then tier set user money to money_total[id] and stop keeping track
  43. cs_set_user_money(id,money_total[id],1)
  44. money_total[id] = 0
  45. }
  46. else{
  47. send_moneymsg(id,current_total-MONEY_TIER) // else send money message
  48. }
  49.  
  50. return PLUGIN_CONTINUE
  51. }
  52.  
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54. }
  55.  
  56. //change flash to ammount
  57. public send_moneymsg(id,ammount)
  58. {
  59. cs_set_user_money(id,MONEY_TIER,0) //Set user money to tier ammount so easy to track add and subtract terms
  60.  
  61. new maxamount = get_pcvar_num(amx_maxmoney)
  62.  
  63. if(money_total[id] > maxamount)
  64. money_total[id] = maxamount
  65.  
  66. //send old money
  67. message_begin( MSG_ONE , gmsg_Money , {0,0,0}, id )
  68. write_long(money_total[id]-ammount)
  69. write_byte(0)
  70. message_end()
  71.  
  72. //send current money
  73. message_begin( MSG_ONE , gmsg_Money , {0,0,0}, id ) //Send money message with ammount stored in money_total[id]
  74. write_long(money_total[id])
  75. write_byte(1)
  76. message_end()
  77. }
  78.  
  79.  
  80. public find_money_target(id, level, cid)
  81. {
  82. if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
  83. return PLUGIN_HANDLED
  84.  
  85. new target[16], ammount[8], players[32]
  86. new num
  87.  
  88. read_argv(1,target,15)
  89. read_argv(2,ammount,7)
  90.  
  91. if(target[0] == '@'){ //If trying to give a team money
  92. if(target[1] == 'C' || target[1] == 'c'){
  93. get_players(players, num ,"e", "CT")
  94. }
  95. else if(target[1] == 'T' || target[1] == 't'){
  96. get_players(players, num ,"e", "TERRORIST")
  97. }
  98. else{
  99. console_print(id, "*** No known team by that name. ***")
  100. return PLUGIN_HANDLED
  101. }
  102. }
  103. else if(target[0] == '#'){ //If trying to give a player(userid) money
  104. new userid = str_to_num(target[1])
  105. players[0] = find_player("k", userid)
  106. }
  107. else{ // else search for matching name to try and give money
  108. players[0] = find_player("bl", target)
  109. }
  110.  
  111. if(players[0] == 0){ //If no target(s) could be found
  112. console_print(id, "*** No target(s) could be found. ***")
  113. return PLUGIN_HANDLED
  114. }
  115. else
  116. give_money(players, str_to_num(ammount))
  117.  
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120.  
  121.  
  122. public give_money(players[], ammount)
  123. {
  124. new i
  125. while(players[i]){
  126. if(money_total[players[i]]){
  127. money_total[players[i]] += ammount // Keep track of current total
  128. send_moneymsg(players[i],ammount) // send money msg of current total
  129. }
  130. else if( (cs_get_user_money(players[i]) + ammount) >= MONEY_TIER){
  131. money_total[players[i]] = cs_get_user_money(players[i]) + ammount // Keep track of current total
  132. send_moneymsg(players[i],ammount) // send money msg of current total
  133. }
  134. else{
  135. ammount += cs_get_user_money(players[i])
  136. cs_set_user_money(players[i],ammount,1)
  137. money_total[players[i]] = 0
  138. }
  139.  
  140. ++i
  141. }
  142. }
  143.  
  144. public restartround()
  145. {
  146. for (new i=1; i<33; i++)
  147. money_total[i] = 0
  148. }
  149.  
  150. public plugin_init()
  151. {
  152. register_plugin("Unlimited Money","1.3","NL)Ramon(NL & Vantage aka Mouse")
  153.  
  154. register_event("Money","read_gmsg_Money","b")
  155. register_event("TextMsg", "restartround", "a", "2&#Game_C","2&#Game_w")
  156.  
  157. amx_startmoney = register_cvar("amx_startmoney", "800")
  158. amx_maxmoney = register_cvar("amx_maxmoney", "32000")
  159.  
  160. register_concmd("amx_setmoney", "find_money_target",ADMIN_LEVEL_A, "{@team, #userid, or name(can be partial)} <ammount>")
  161.  
  162. gmsg_Money = get_user_msgid("Money")
  163.  
  164. return PLUGIN_CONTINUE
  165. }
  166.  
  167.  
  168.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg expert nek ezt a hozzászólást: Gatshow (2013.11.02. 08:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Max pénz
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 10:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
ez működik is?? de amúgy köszi! :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Max pénz
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 15:22 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
jaja már használtam régebben ! :D Nincsmit

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole