hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 212 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 211 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HUD információ
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 22:34 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
Sziasztok!!Valaki tudna nekem készíteni egy olyan plugint ami bal felső sarokban a hudon ki írja a T Fregeket ,CT Fegeket és az online játékosokat és mindezt egész nagyal mutasa és ha lehet valaki majd írja le hogy hol tudom álítani azt hogy milyen naggyal mutasa a betűket ha midezt megcsináljanekem valaki és még le írja hogy hol tudom álítani hogy milyan nagy legyen a betű méret annak nagyon megköszönném!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD információ
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 07:06 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
Parancsolj:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <dhudmessage>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Frags CT of TE"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "pixxa112"
  8.  
  9. new ctfrags = 0
  10. new tfrags = 0
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.  
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  16. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  17. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  18.  
  19. set_task(5.0, "hud")
  20. }
  21.  
  22. public round_first()
  23.  
  24. ctfrags = 0, tfrags = 0
  25.  
  26. public halal()
  27. {
  28. static killer
  29. killer = read_data(1);
  30. if(get_user_team(killer) == 2)
  31. ctfrags++
  32. if(get_user_team(killer) == 1)
  33. tfrags++
  34.  
  35. return PLUGIN_CONTINUE
  36.  
  37. }
  38.  
  39. public hud()
  40. {
  41.  
  42. new p_playernum;
  43. p_playernum = get_playersnum();
  44.  
  45. set_dhudmessage(random(255),random(255), random(255), 0.0, 0.1, 0, 0.6, 5.0)
  46. show_dhudmessage(0,"Frags of CT: %d^nFrags of TE: %d^nOnline jatekosok: %d ",ctfrags, tfrags, p_playernum)
  47.  
  48. set_task(5.0, "hud")
  49. }
  50.  


Teszt megvolt ezzel konvertáld: http://amxxcomp.com/index.php


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára stupid 2013.11.01. 09:08-kor.

Ők köszönték meg stupid nek ezt a hozzászólást: AsD# (2013.11.01. 17:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD információ
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 07:32 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Kód:
p_playernum = get_playersnum(1);


->

Kód:
p_playernum = get_playersnum();

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: AsD# (2013.11.01. 17:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD információ
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 08:28 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
RaZzoR írta:
Kód:
p_playernum = get_playersnum(1);


->

Kód:
p_playernum = get_playersnum();

Igaz, de még volt benn egy hiba. %d.

Ők köszönték meg stupid nek ezt a hozzászólást: AsD# (2013.11.01. 17:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD információ
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 08:46 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Nos, a hud nagyságát/méretét változtatni nem lehet(!), de nem mind egy milyen felbontásban vagy!
640x480:
[ablak]HUD[/ablak]
1024x768:
[ablak]HUD[/ablak]
Persze, most lehet szidni, hogy a dhud-nál máshogy van..De hudot kért!

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD információ
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 09:03 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Szerintem Dhud ra gondolt

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: AsD# (2013.11.01. 17:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD információ
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 09:56 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
Igen Dhud-ra gondoltam! (:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD információ
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 10:14 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
AsD# írta:
Igen Dhud-ra gondoltam! (:

és dhudba is van...
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <dhudmessage>
 
#define PLUGIN "Frags CT of TE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "pixxa112"
 
new ctfrags = 0
new tfrags = 0
 
public plugin_init() {
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "halal", "a");
register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
 
set_task(5.0, "hud")
}
 
public round_first()
 
ctfrags = 0, tfrags = 0
 
public halal()
{
static killer
killer = read_data(1);
if(get_user_team(killer) == 2)
ctfrags++
if(get_user_team(killer) == 1)
tfrags++
 
return PLUGIN_CONTINUE
 
}
 
public hud()
{
 
new p_playernum;
p_playernum = get_playersnum();
 
set_dhudmessage(random(255),random(255), random(255), 0.0, 0.1, 0, 0.6, 5.0)
show_dhudmessage(0,"Frags of CT: %d^nFrags of TE: %d^nOnline jatekosok: %d ",ctfrags, tfrags, p_playernum)
 
set_task(5.0, "hud")
}


GOMB

Ők köszönték meg stupid nek ezt a hozzászólást: AsD# (2013.11.01. 17:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD információ
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 21:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Ez nem teljesen igaz lehet változtatni a betűméretet sima hud nál illetve dhudnál is de az slowhack :)

maxi írta:
Nos, a hud nagyságát/méretét változtatni nem lehet(!), de nem mind egy milyen felbontásban vagy!
640x480:
[ablak]HUD[/ablak]
1024x768:
[ablak]HUD[/ablak]
Persze, most lehet szidni, hogy a dhud-nál máshogy van..De hudot kért!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD információ
HozzászólásElküldve: 2013.11.10. 19:42 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
kiki régebben írt róla keresd meg és igen slowhack :rlol:

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole