hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 242 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 1 rejtett és 241 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 20:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Ebbe a vip menübe szeretném belerakni a TRG42-T a A GRÁNÁTOK (CT TEAMBE) HELYÉRE!

itt a vip menü
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <fun>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Deathrun VIP System"
  12. #define VERSION "1.1"
  13. #define AUTHOR "crazy"
  14.  
  15. #define VIPJOG ADMIN_RESERVATION //VIP jog, alap: b
  16.  
  17. new cvar_gravitacio, cvar_elet, cvar_pajzs, cvar_sebesseg
  18.  
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22.  
  23. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "jatekos_spawn", 1)
  24.  
  25. register_message(get_user_msgid("SayText"),"vip_perfix")
  26. register_clcmd("say /vip","vipakarlenni")
  27.  
  28. //VIP MEN� CVAROK
  29. cvar_gravitacio = register_cvar("dr_vip_gravitacio", "500")
  30. cvar_elet = register_cvar("dr_vip_elet", "50")
  31. cvar_pajzs = register_cvar("dr_vip_pajzs", "50")
  32. cvar_sebesseg = register_cvar("dr_vip_sebesseg", "500")
  33. }
  34. public client_putinserver(id)
  35. {
  36. set_task(40.0, "hirdetes",id)
  37. set_task(0.7, "vip_csatlakozott",id)
  38. }
  39. public vip_csatlakozott(id)
  40.  
  41. if(get_user_flags(id) & VIPJOG)
  42. {
  43. new name[32]
  44. get_user_name(id, name, 31)
  45. set_hudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  46. show_hudmessage(0, "Egy VIP csatlakozott a szerverre, neve: %s !",name)
  47. }
  48. public hirdetes(id)
  49. {
  50. ColorChat(id, GREEN, "[VIP] ^1Te is VIP akarsz lenni?! Nincs mas tennivalod mint hogy beirod: ^4/vip")
  51. }
  52. public vipakarlenni(id)
  53. {
  54. show_motd( id,"addons/amxmodx/configs/vip.txt","Mit kap a VIP?!")
  55. }
  56. public jatekos_spawn(id)
  57. {
  58. if (!is_user_alive(id))
  59. return
  60.  
  61. static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
  62.  
  63. if (team == CS_TEAM_T && (get_user_flags(id) & VIPJOG))
  64. {
  65. set_task(2.0, "T_menu", id)
  66.  
  67. }
  68. else if (team == CS_TEAM_CT && (get_user_flags(id) & VIPJOG))
  69. {
  70. set_task(2.0, "CT_menu", id)
  71. }
  72. }
  73. public T_menu(id)
  74. {
  75. if(!is_user_alive(id))
  76. return PLUGIN_HANDLED
  77.  
  78. new gmenu = menu_create("\y~ \r[VIP] Menu, Valassz! \y~" , "VipT_handler")
  79. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rElet/HP", "1" , 0)
  80. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rPajzs/AP", "2" , 0)
  81. menu_additem(gmenu ,"\yGravitacio", "3" , 0)
  82. menu_additem(gmenu ,"\yGyorsabb sebesseg", "4" , 0)
  83. menu_additem(gmenu ,"\yDeagle \r7 Golyoval", "5" , 0)
  84. menu_additem(gmenu ,"\yGranatok \r(HE,FL)", "6" , 0)
  85. menu_additem(gmenu ,"\yEjjellato \r(A sotet palyakhoz)", "7" , 0)
  86.  
  87. menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
  88. menu_display(id , gmenu , 0)
  89.  
  90. return PLUGIN_CONTINUE
  91. }
  92. public CT_menu(id)
  93. {
  94. if(!is_user_alive(id))
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96.  
  97. new gmenu = menu_create("\y~ \r[VIP] Menu, Valassz! \y~" , "VipCt_handler")
  98. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rElet/HP", "1" , 0)
  99. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rPajzs/AP", "2" , 0)
  100. menu_additem(gmenu ,"\yGravitacio", "3" , 0)
  101. menu_additem(gmenu ,"\yGyorsabb sebesseg", "4" , 0)
  102. menu_additem(gmenu ,"\yGranatok \r(SM,FB,HE)", "5" , 0)
  103. menu_additem(gmenu ,"\yEjjellato \r(A sotet palyakhoz)", "6" , 0)
  104.  
  105. menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
  106. menu_display(id , gmenu , 0)
  107.  
  108. return PLUGIN_CONTINUE
  109. }
  110. public VipT_handler(id, gmenu, item, player)
  111. {
  112. if (item == MENU_EXIT)
  113. {
  114. menu_destroy(gmenu)
  115. return PLUGIN_HANDLED
  116. }
  117.  
  118. new data[6], iName[64]
  119. new access, callback
  120. menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  121.  
  122. new key = str_to_num(data)
  123.  
  124. switch(key)
  125. {
  126. case 1:
  127. {
  128. set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_elet))
  129. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Az eleted megvaltoztatva!")
  130. }
  131.  
  132. case 2:
  133. {
  134. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_pajzs))
  135. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A pajzsod megvaltoztatva!")
  136. }
  137.  
  138. case 3:
  139. {
  140. new Float: gravitacio = get_pcvar_num(cvar_gravitacio) / 800.0
  141. set_user_gravity(id, gravitacio)
  142. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A gravitacio kepesseg aktiv!")
  143. }
  144.  
  145. case 4:
  146. {
  147. new Float: sebesseg = get_pcvar_float(cvar_sebesseg)
  148. set_user_maxspeed(id, sebesseg)
  149. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A sebesseged meggyorsitva!")
  150. }
  151.  
  152. case 5:
  153. {
  154. give_item(id, "weapon_deagle")
  155. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy Deagle-t 7 golyoval!")
  156. }
  157.  
  158. case 6:
  159. {
  160. give_item(id, "weapon_flashbang")
  161. give_item(id, "weapon_flashbang")
  162. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  163. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal granatokat (FLASH,HE)!")
  164. }
  165.  
  166. case 7:
  167. {
  168. cs_set_user_nvg(id)
  169. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy ejjellatot, hasznalat: N!")
  170. }
  171. }
  172. menu_destroy(gmenu)
  173. return PLUGIN_HANDLED;
  174. }
  175.  
  176. public VipCt_handler(id, gmenu, item, player)
  177. {
  178. if (item == MENU_EXIT)
  179. {
  180. menu_destroy(gmenu)
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183.  
  184. new data[6], iName[64]
  185. new access, callback
  186. menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  187.  
  188. new key = str_to_num(data)
  189.  
  190. switch(key)
  191. {
  192. case 1:
  193. {
  194. set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_elet))
  195. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Az eleted megvaltoztatva!")
  196. }
  197.  
  198. case 2:
  199. {
  200. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_pajzs))
  201. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A pajzsod megvaltoztatva!")
  202. }
  203.  
  204. case 3:
  205. {
  206. new Float: gravitacio = get_pcvar_num(cvar_gravitacio) / 800.0
  207. set_user_gravity(id, gravitacio)
  208. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A gravitacio kepesseg aktiv!")
  209. }
  210.  
  211. case 4:
  212. {
  213. new Float: sebesseg = get_pcvar_float(cvar_sebesseg)
  214. set_user_maxspeed(id, sebesseg)
  215. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A sebesseged meggyorsitva!")
  216. }
  217.  
  218. case 5:
  219. {
  220. give_item(id, "weapon_flashbang")
  221. give_item(id, "weapon_flashbang")
  222. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  223. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  224. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal granatokat (SMOKE,FLASH,HE)!")
  225. }
  226.  
  227. case 6:
  228. {
  229. cs_set_user_nvg(id)
  230. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy ejjellatot, hasznalat: N!")
  231. }
  232. }
  233. menu_destroy(gmenu)
  234. return PLUGIN_HANDLED
  235. }
  236. public vip_perfix(msgId,msgDest,msgEnt){
  237. new id = get_msg_arg_int(1)
  238. if(!is_user_connected(id))
  239.  
  240. return PLUGIN_CONTINUE
  241.  
  242. if(get_user_flags(id) & VIPJOG)
  243. {
  244. new szTmp[256],szTmp2[256]
  245. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  246. new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"
  247. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
  248. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix)
  249. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ")
  250. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp)
  251. }
  252. else{
  253. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix)
  254. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : ^x04%s2")
  255. }
  256. set_msg_arg_string(2,szTmp2)
  257. }
  258. return PLUGIN_CONTINUE
  259. }
  260.  



Itt a TRG42 ( PUBLICRA- MÁR ÁTÍRTAM!)


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <xs>
  8. #include <cstrike>
  9.  
  10.  
  11. #define ENG_NULLENT -1
  12. #define EV_INT_WEAPONKEY EV_INT_impulse
  13. #define trg42g_WEAPONKEY 820
  14. #define MAX_PLAYERS 32
  15. #define IsValidUser(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers)
  16.  
  17. const USE_STOPPED = 0
  18. const OFFSET_ACTIVE_ITEM = 373
  19. const OFFSET_WEAPONOWNER = 41
  20. const OFFSET_LINUX = 5
  21. const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4
  22.  
  23. #define WEAP_LINUX_XTRA_OFF 4
  24. #define m_fKnown 44
  25. #define m_flNextPrimaryAttack 46
  26. #define m_flTimeWeaponIdle 48
  27. #define m_iClip 51
  28. #define m_fInReload 54
  29. #define PLAYER_LINUX_XTRA_OFF 5
  30. #define m_flNextAttack 83
  31.  
  32. #define trg42g_RELOAD_TIME 3.0
  33. #define trg42g_SHOOT1 1
  34. #define trg42g_SHOOT2 2
  35. #define trg42g_RELOAD 4
  36. #define trg42g_DRAW 5
  37.  
  38. #define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)
  39.  
  40. new const Fire_Sounds[][] = { "weapons/trg42.wav" }
  41.  
  42. new trg42g_V_MODEL[64] = "models/zm/v_trg42g.mdl"
  43. new trg42g_P_MODEL[64] = "models/zm/p_trg42g.mdl"
  44. new trg42g_W_MODEL[64] = "models/zm/w_trg42g.mdl"
  45.  
  46. new const GUNSHOT_DECALS[] = { 41, 42, 43, 44, 45 }
  47.  
  48. new cvar_dmg_trg42g, cvar_recoil_trg42g, g_itemid_trg42g, cvar_clip_trg42g, cvar_spd_trg42g, cvar_trg42g_ammo
  49. new g_MaxPlayers, g_orig_event_trg42g, g_IsInPrimaryAttack
  50. new Float:cl_pushangle[MAX_PLAYERS + 1][3], m_iBlood[2]
  51. new g_has_trg42g[33], g_clip_ammo[33], g_trg42g_TmpClip[33], oldweap[33]
  52. new gmsgWeaponList
  53.  
  54. const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM =
  55. (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<
  56. CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
  57. new const WEAPONENTNAMES[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
  58. "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
  59. "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
  60. "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
  61. "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
  62.  
  63. public plugin_init()
  64. {
  65. register_plugin("[ZP] Extra: TRG-42 Platinum Edition", "1.0", "Crock / =) (Poprogun4ik) / LARS-DAY[BR]EAKER")
  66. register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")
  67. register_event("CurWeapon","CurrentWeapon","be","1=1")
  68. RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_awp", "fw_trg42g_AddToPlayer")
  69. RegisterHam(Ham_Use, "func_tank", "fw_UseStationary_Post", 1)
  70. RegisterHam(Ham_Use, "func_tankmortar", "fw_UseStationary_Post", 1)
  71. RegisterHam(Ham_Use, "func_tankrocket", "fw_UseStationary_Post", 1)
  72. RegisterHam(Ham_Use, "func_tanklaser", "fw_UseStationary_Post", 1)
  73. for (new i = 1; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++)
  74. if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "fw_Item_Deploy_Post", 1)
  75. RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_awp", "fw_trg42g_PrimaryAttack")
  76. RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_awp", "fw_trg42g_PrimaryAttack_Post", 1)
  77. RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, "weapon_awp", "trg42g_ItemPostFrame")
  78. RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_awp", "trg42g_Reload")
  79. RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_awp", "trg42g_Reload_Post", 1)
  80. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  81. register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
  82. register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
  83. register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent")
  84.  
  85. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack", 1)
  86. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_breakable", "fw_TraceAttack", 1)
  87. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_wall", "fw_TraceAttack", 1)
  88. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_door", "fw_TraceAttack", 1)
  89. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_door_rotating", "fw_TraceAttack", 1)
  90. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_plat", "fw_TraceAttack", 1)
  91. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_rotating", "fw_TraceAttack", 1)
  92.  
  93. cvar_dmg_trg42g = register_cvar("zp_trg42g_dmg", "1.2")
  94. cvar_recoil_trg42g = register_cvar("zp_trg42g_recoil", "0.94")
  95. cvar_clip_trg42g = register_cvar("zp_trg42g_clip", "10")
  96. cvar_spd_trg42g = register_cvar("zp_trg42g_spd", "1.0")
  97. cvar_trg42g_ammo = register_cvar("zp_trg42g_ammo", "90")
  98.  
  99. register_clcmd("say /trg42", "trg42") //ezzel a kóddal helyettesítjük, persze nem kötelező say-t használni és a fegyó nevét is átírhatod
  100. g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  101. gmsgWeaponList = get_user_msgid("WeaponList")
  102. }
  103.  
  104. public plugin_precache()
  105. {
  106. precache_model(trg42g_V_MODEL)
  107. precache_model(trg42g_P_MODEL)
  108. precache_model(trg42g_W_MODEL)
  109. for(new i = 0; i < sizeof Fire_Sounds; i++)
  110. precache_sound(Fire_Sounds[i])
  111. precache_sound("weapons/trg_clipin.wav")
  112. precache_sound("weapons/trg_clipout.wav")
  113. precache_sound("weapons/trg_foley1.wav")
  114. precache_sound("weapons/trg_foley2.wav")
  115. precache_sound("weapons/trg_foley3.wav")
  116. m_iBlood[0] = precache_model("sprites/blood.spr")
  117. m_iBlood[1] = precache_model("sprites/bloodspray.spr")
  118. precache_generic("sprites/weapon_trg42g.txt")
  119. precache_generic("sprites/zm/640hud29.spr")
  120. precache_generic("sprites/zm/640hud7.spr")
  121.  
  122. register_clcmd("weapon_trg42g", "weapon_hook")
  123.  
  124. register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent_Post", 1)
  125. }
  126.  
  127. public weapon_hook(id)
  128. {
  129. engclient_cmd(id, "weapon_awp")
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132.  
  133. public fw_TraceAttack(iEnt, iAttacker, Float:flDamage, Float:fDir[3], ptr, iDamageType)
  134. {
  135. if(!is_user_alive(iAttacker))
  136. return
  137.  
  138. new g_currentweapon = get_user_weapon(iAttacker)
  139.  
  140. if(g_currentweapon != CSW_AWP) return
  141.  
  142. if(!g_has_trg42g[iAttacker]) return
  143.  
  144. static Float:flEnd[3]
  145. get_tr2(ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
  146.  
  147. if(iEnt)
  148. {
  149. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  150. write_byte(TE_DECAL)
  151. write_coord_f(flEnd[0])
  152. write_coord_f(flEnd[1])
  153. write_coord_f(flEnd[2])
  154. write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num (0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1)])
  155. write_short(iEnt)
  156. message_end()
  157. }
  158. else
  159. {
  160. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  161. write_byte(TE_WORLDDECAL)
  162. write_coord_f(flEnd[0])
  163. write_coord_f(flEnd[1])
  164. write_coord_f(flEnd[2])
  165. write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num (0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1)])
  166. message_end()
  167. }
  168. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  169. write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
  170. write_coord_f(flEnd[0])
  171. write_coord_f(flEnd[1])
  172. write_coord_f(flEnd[2])
  173. write_short(iAttacker)
  174. write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num (0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1)])
  175. message_end()
  176. }
  177.  
  178.  
  179. public plugin_natives ()
  180. {
  181. register_native("give_weapon_trg42g", "native_give_weapon_add", 1)
  182. }
  183. public native_give_weapon_add(id)
  184. {
  185. give_trg42g(id)
  186. }
  187.  
  188. public fwPrecacheEvent_Post(type, const name[])
  189. {
  190. if (equal("events/awp.sc", name))
  191. {
  192. g_orig_event_trg42g = get_orig_retval()
  193. return FMRES_HANDLED
  194. }
  195. return FMRES_IGNORED
  196. }
  197.  
  198. public client_connect(id)
  199. {
  200. g_has_trg42g[id] = false
  201. }
  202.  
  203. public client_disconnect(id)
  204. {
  205. g_has_trg42g[id] = false
  206. }
  207.  
  208.  
  209. public fw_SetModel(entity, model[])
  210. {
  211. if(!is_valid_ent(entity))
  212. return FMRES_IGNORED
  213.  
  214. static szClassName[33]
  215. entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  216.  
  217. if(!equal(szClassName, "weaponbox"))
  218. return FMRES_IGNORED
  219.  
  220. static iOwner
  221.  
  222. iOwner = entity_get_edict(entity, EV_ENT_owner)
  223.  
  224. if(equal(model, "models/w_awp.mdl"))
  225. {
  226. static iStoredAugID
  227.  
  228. iStoredAugID = find_ent_by_owner(ENG_NULLENT, "weapon_awp", entity)
  229.  
  230. if(!is_valid_ent(iStoredAugID))
  231. return FMRES_IGNORED
  232.  
  233. if(g_has_trg42g[iOwner])
  234. {
  235. entity_set_int(iStoredAugID, EV_INT_WEAPONKEY, trg42g_WEAPONKEY)
  236.  
  237. g_has_trg42g[iOwner] = false
  238.  
  239. entity_set_model(entity, trg42g_W_MODEL)
  240.  
  241. return FMRES_SUPERCEDE
  242. }
  243. }
  244. return FMRES_IGNORED
  245. }
  246.  
  247. public give_trg42g(id)
  248. {
  249. drop_weapons(id, 1)
  250. new iWep2 = give_item(id,"weapon_awp")
  251. if( iWep2 > 0 )
  252. {
  253. cs_set_weapon_ammo(iWep2, get_pcvar_num(cvar_clip_trg42g))
  254. cs_set_user_bpammo (id, CSW_AWP, get_pcvar_num(cvar_trg42g_ammo))
  255. UTIL_PlayWeaponAnimation(id, trg42g_DRAW)
  256. set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 1.0, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
  257.  
  258. message_begin(MSG_ONE, gmsgWeaponList, {0,0,0}, id)
  259. write_string("weapon_trg42g")
  260. write_byte(1)
  261. write_byte(30)
  262. write_byte(-1)
  263. write_byte(-1)
  264. write_byte(0)
  265. write_byte(2)
  266. write_byte(CSW_AWP)
  267. message_end()
  268. }
  269. g_has_trg42g[id] = true
  270. }
  271.  
  272. public trg42(id, itemid)
  273. {
  274. if(itemid != g_itemid_trg42g)
  275. return
  276.  
  277. give_trg42g(id)
  278. }
  279.  
  280. public fw_trg42g_AddToPlayer(trg42g, id)
  281. {
  282. if(!is_valid_ent(trg42g) || !is_user_connected(id))
  283. return HAM_IGNORED
  284.  
  285. if(entity_get_int(trg42g, EV_INT_WEAPONKEY) == trg42g_WEAPONKEY)
  286. {
  287. g_has_trg42g[id] = true
  288.  
  289. entity_set_int(trg42g, EV_INT_WEAPONKEY, 0)
  290.  
  291. message_begin(MSG_ONE, gmsgWeaponList, {0,0,0}, id)
  292. write_string("weapon_trg42g")
  293. write_byte(1)
  294. write_byte(30)
  295. write_byte(-1)
  296. write_byte(-1)
  297. write_byte(0)
  298. write_byte(2)
  299. write_byte(CSW_AWP)
  300. message_end()
  301.  
  302. return HAM_HANDLED
  303. }
  304. else
  305. {
  306. message_begin(MSG_ONE, gmsgWeaponList, {0,0,0}, id)
  307. write_string("weapon_awp")
  308. write_byte(1)
  309. write_byte(30)
  310. write_byte(-1)
  311. write_byte(-1)
  312. write_byte(0)
  313. write_byte(2)
  314. write_byte(CSW_AWP)
  315. message_end()
  316. }
  317. return HAM_IGNORED
  318. }
  319.  
  320. public fw_UseStationary_Post(entity, caller, activator, use_type)
  321. {
  322. if (use_type == USE_STOPPED && is_user_connected(caller))
  323. replace_weapon_models(caller, get_user_weapon(caller))
  324. }
  325.  
  326. public fw_Item_Deploy_Post(weapon_ent)
  327. {
  328. static owner
  329. owner = fm_cs_get_weapon_ent_owner(weapon_ent)
  330.  
  331. static weaponid
  332. weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)
  333.  
  334. replace_weapon_models(owner, weaponid)
  335. }
  336.  
  337. public CurrentWeapon(id)
  338. {
  339. replace_weapon_models(id, read_data(2))
  340.  
  341. if(read_data(2) != CSW_AWP || !g_has_trg42g[id])
  342. return
  343.  
  344. static Float:iSpeed
  345. if(g_has_trg42g[id])
  346. iSpeed = get_pcvar_float(cvar_spd_trg42g)
  347.  
  348. static weapon[32],Ent
  349. get_weaponname(read_data(2),weapon,31)
  350. Ent = find_ent_by_owner(-1,weapon,id)
  351. if(Ent)
  352. {
  353. static Float:Delay
  354. Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * iSpeed
  355. if (Delay > 0.0)
  356. {
  357. set_pdata_float(Ent, 46, Delay, 4)
  358. }
  359. }
  360. }
  361.  
  362. replace_weapon_models(id, weaponid)
  363. {
  364. switch (weaponid)
  365. {
  366. case CSW_AWP:
  367. {
  368.  
  369. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  370. if (userTeam == CS_TEAM_CT & CS_TEAM_T & CS_TEAM_SPECTATOR)
  371. return
  372.  
  373. if(g_has_trg42g[id])
  374. {
  375. set_pev(id, pev_viewmodel2, trg42g_V_MODEL)
  376. set_pev(id, pev_weaponmodel2, trg42g_P_MODEL)
  377. if(oldweap[id] != CSW_AWP)
  378. {
  379. UTIL_PlayWeaponAnimation(id, trg42g_DRAW)
  380. set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 1.0, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
  381.  
  382. message_begin(MSG_ONE, gmsgWeaponList, {0,0,0}, id)
  383. write_string("weapon_trg42g")
  384. write_byte(1)
  385. write_byte(30)
  386. write_byte(-1)
  387. write_byte(-1)
  388. write_byte(0)
  389. write_byte(2)
  390. write_byte(CSW_AWP)
  391. message_end()
  392. }
  393. }
  394. }
  395. }
  396. oldweap[id] = weaponid
  397. }
  398.  
  399. public fw_UpdateClientData_Post(Player, SendWeapons, CD_Handle)
  400. {
  401. if(!is_user_alive(Player) || (get_user_weapon(Player) != CSW_AWP || !g_has_trg42g[Player]))
  402. return FMRES_IGNORED
  403.  
  404. set_cd(CD_Handle, CD_flNextAttack, halflife_time () + 0.001)
  405. return FMRES_HANDLED
  406. }
  407.  
  408. public fw_trg42g_PrimaryAttack(Weapon)
  409. {
  410. new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
  411.  
  412. if (!g_has_trg42g[Player])
  413. return
  414.  
  415. g_IsInPrimaryAttack = 1
  416. pev(Player,pev_punchangle,cl_pushangle[Player])
  417.  
  418. g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)
  419. }
  420.  
  421. public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
  422. {
  423. if ((eventid != g_orig_event_trg42g) || !g_IsInPrimaryAttack)
  424. return FMRES_IGNORED
  425. if (!(1 <= invoker <= g_MaxPlayers))
  426. return FMRES_IGNORED
  427.  
  428. playback_event(flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
  429. return FMRES_SUPERCEDE
  430. }
  431.  
  432. public fw_trg42g_PrimaryAttack_Post(Weapon)
  433. {
  434. g_IsInPrimaryAttack = 0
  435. new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
  436.  
  437. new szClip, szAmmo
  438. get_user_weapon(Player, szClip, szAmmo)
  439.  
  440. if(!is_user_alive(Player))
  441. return
  442.  
  443. if(g_has_trg42g[Player])
  444. {
  445. if (!g_clip_ammo[Player])
  446. return
  447.  
  448. new Float:push[3]
  449. pev(Player,pev_punchangle,push)
  450. xs_vec_sub(push,cl_pushangle[Player],push)
  451.  
  452. xs_vec_mul_scalar(push,get_pcvar_float(cvar_recoil_trg42g),push)
  453. xs_vec_add(push,cl_pushangle[Player],push)
  454. set_pev(Player,pev_punchangle,push)
  455.  
  456. emit_sound(Player, CHAN_WEAPON, Fire_Sounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  457. UTIL_PlayWeaponAnimation(Player, random_num(trg42g_SHOOT1, trg42g_SHOOT2))
  458. }
  459. }
  460.  
  461. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  462. {
  463. if (victim != attacker && is_user_connected(attacker))
  464. {
  465. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  466. {
  467. if(g_has_trg42g[attacker])
  468. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_dmg_trg42g))
  469. }
  470. }
  471. }
  472.  
  473. public message_DeathMsg(msg_id, msg_dest, id)
  474. {
  475. static szTruncatedWeapon[33], iAttacker, iVictim
  476.  
  477. get_msg_arg_string(4, szTruncatedWeapon, charsmax(szTruncatedWeapon))
  478.  
  479. iAttacker = get_msg_arg_int(1)
  480. iVictim = get_msg_arg_int(2)
  481.  
  482. if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim)
  483. return PLUGIN_CONTINUE
  484.  
  485. if(equal(szTruncatedWeapon, "awp") && get_user_weapon(iAttacker) == CSW_AWP)
  486. {
  487. if(g_has_trg42g[iAttacker])
  488. set_msg_arg_string(4, "awp")
  489. }
  490. return PLUGIN_CONTINUE
  491. }
  492.  
  493. stock fm_cs_get_current_weapon_ent(id)
  494. {
  495. return get_pdata_cbase(id, OFFSET_ACTIVE_ITEM, OFFSET_LINUX)
  496. }
  497.  
  498. stock fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
  499. {
  500. return get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPONOWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  501. }
  502.  
  503. stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
  504. {
  505. set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
  506.  
  507. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
  508. write_byte(Sequence)
  509. write_byte(pev(Player, pev_body))
  510. message_end()
  511. }
  512.  
  513. public trg42g_ItemPostFrame(weapon_entity)
  514. {
  515. new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
  516. if (!is_user_connected(id))
  517. return HAM_IGNORED
  518.  
  519. if (!g_has_trg42g[id])
  520. return HAM_IGNORED
  521.  
  522. static iClipExtra
  523.  
  524. iClipExtra = get_pcvar_num(cvar_clip_trg42g)
  525. new Float:flNextAttack = get_pdata_float(id, m_flNextAttack, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
  526.  
  527. new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_AWP)
  528. new iClip = get_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  529.  
  530. new fInReload = get_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  531.  
  532. if( fInReload && flNextAttack <= 0.0 )
  533. {
  534. new j = min(iClipExtra - iClip, iBpAmmo)
  535.  
  536. set_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, iClip + j, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  537. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, iBpAmmo-j)
  538.  
  539. set_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, 0, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  540. fInReload = 0
  541. }
  542. return HAM_IGNORED
  543. }
  544.  
  545. public trg42g_Reload(weapon_entity)
  546. {
  547. new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
  548. if (!is_user_connected(id))
  549. return HAM_IGNORED
  550.  
  551. if (!g_has_trg42g[id])
  552. return HAM_IGNORED
  553.  
  554. static iClipExtra
  555.  
  556. if(g_has_trg42g[id])
  557. iClipExtra = get_pcvar_num(cvar_clip_trg42g)
  558.  
  559. g_trg42g_TmpClip[id] = -1
  560.  
  561. new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_AWP)
  562. new iClip = get_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  563.  
  564. if (iBpAmmo <= 0)
  565. return HAM_SUPERCEDE
  566.  
  567. if (iClip >= iClipExtra)
  568. return HAM_SUPERCEDE
  569.  
  570. g_trg42g_TmpClip[id] = iClip
  571.  
  572. return HAM_IGNORED
  573. }
  574.  
  575. public trg42g_Reload_Post(weapon_entity)
  576. {
  577. new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
  578. if (!is_user_connected(id))
  579. return HAM_IGNORED
  580.  
  581. if (!g_has_trg42g[id])
  582. return HAM_IGNORED
  583.  
  584. if (g_trg42g_TmpClip[id] == -1)
  585. return HAM_IGNORED
  586.  
  587. set_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, g_trg42g_TmpClip[id], WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  588.  
  589. set_pdata_float(weapon_entity, m_flTimeWeaponIdle, trg42g_RELOAD_TIME, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  590.  
  591. set_pdata_float(id, m_flNextAttack, trg42g_RELOAD_TIME, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
  592.  
  593. set_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, 1, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
  594.  
  595. UTIL_PlayWeaponAnimation(id, trg42g_RELOAD)
  596.  
  597. return HAM_IGNORED
  598. }
  599.  
  600. stock drop_weapons(id, dropwhat)
  601. {
  602. static weapons[32], num, i, weaponid
  603. num = 0
  604. get_user_weapons(id, weapons, num)
  605.  
  606. for (i = 0; i < num; i++)
  607. {
  608. weaponid = weapons[i]
  609.  
  610. if (dropwhat == 1 && ((1<<weaponid) & PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM))
  611. {
  612. static wname[32]
  613. get_weaponname(weaponid, wname, sizeof wname - 1)
  614. engclient_cmd(id, "drop", wname)
  615. }
  616. }
  617. }
  618.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 21:59 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Tessék:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Deathrun VIP System"
  9. #define VERSION "1.1"
  10. #define AUTHOR "crazy"
  11.  
  12. #define VIPJOG ADMIN_RESERVATION //VIP jog, alap: b
  13.  
  14. new cvar_gravitacio, cvar_elet, cvar_pajzs, cvar_sebesseg
  15.  
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "jatekos_spawn", 1)
  21.  
  22. register_message(get_user_msgid("SayText"),"vip_perfix")
  23. register_clcmd("say /vip","vipakarlenni")
  24.  
  25. //VIP MEN? CVAROK
  26. cvar_gravitacio = register_cvar("dr_vip_gravitacio", "500")
  27. cvar_elet = register_cvar("dr_vip_elet", "50")
  28. cvar_pajzs = register_cvar("dr_vip_pajzs", "50")
  29. cvar_sebesseg = register_cvar("dr_vip_sebesseg", "500")
  30. }
  31. public client_putinserver(id)
  32. {
  33. set_task(40.0, "hirdetes",id)
  34. set_task(0.7, "vip_csatlakozott",id)
  35. }
  36. public vip_csatlakozott(id)
  37.  
  38. if(get_user_flags(id) & VIPJOG)
  39. {
  40. new name[32]
  41. get_user_name(id, name, 31)
  42. set_hudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  43. show_hudmessage(0, "Egy VIP csatlakozott a szerverre, neve: %s !",name)
  44. }
  45. public hirdetes(id)
  46. {
  47. ColorChat(id, GREEN, "[VIP] ^1Te is VIP akarsz lenni?! Nincs mas tennivalod mint hogy beirod: ^4/vip")
  48. }
  49. public vipakarlenni(id)
  50. {
  51. show_motd( id,"addons/amxmodx/configs/vip.txt","Mit kap a VIP?!")
  52. }
  53. public jatekos_spawn(id)
  54. {
  55. if (!is_user_alive(id))
  56. return
  57.  
  58. static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
  59.  
  60. if (team == CS_TEAM_T && (get_user_flags(id) & VIPJOG))
  61. {
  62. set_task(2.0, "T_menu", id)
  63.  
  64. }
  65. else if (team == CS_TEAM_CT && (get_user_flags(id) & VIPJOG))
  66. {
  67. set_task(2.0, "CT_menu", id)
  68. }
  69. }
  70. public T_menu(id)
  71. {
  72. if(!is_user_alive(id))
  73. return PLUGIN_HANDLED
  74.  
  75. new gmenu = menu_create("\y~ \r[VIP] Menu, Valassz! \y~" , "VipT_handler")
  76. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rElet/HP", "1" , 0)
  77. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rPajzs/AP", "2" , 0)
  78. menu_additem(gmenu ,"\yGravitacio", "3" , 0)
  79. menu_additem(gmenu ,"\yGyorsabb sebesseg", "4" , 0)
  80. menu_additem(gmenu ,"\yDeagle \r7 Golyoval", "5" , 0)
  81. menu_additem(gmenu ,"\yGranatok \r(HE,FL)", "6" , 0)
  82. menu_additem(gmenu ,"\yEjjellato \r(A sotet palyakhoz)", "7" , 0)
  83.  
  84. menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
  85. menu_display(id , gmenu , 0)
  86.  
  87. return PLUGIN_CONTINUE
  88. }
  89. public CT_menu(id)
  90. {
  91. if(!is_user_alive(id))
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93.  
  94. new gmenu = menu_create("\y~ \r[VIP] Menu, Valassz! \y~" , "VipCt_handler")
  95. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rElet/HP", "1" , 0)
  96. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rPajzs/AP", "2" , 0)
  97. menu_additem(gmenu ,"\yGravitacio", "3" , 0)
  98. menu_additem(gmenu ,"\yGyorsabb sebesseg", "4" , 0)
  99. menu_additem(gmenu ,"\yTRG42", "5" , 0)
  100. menu_additem(gmenu ,"\yEjjellato \r(A sotet palyakhoz)", "6" , 0)
  101.  
  102. menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
  103. menu_display(id , gmenu , 0)
  104.  
  105. return PLUGIN_CONTINUE
  106. }
  107. public VipT_handler(id, gmenu, item, player)
  108. {
  109. if (item == MENU_EXIT)
  110. {
  111. menu_destroy(gmenu)
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113. }
  114.  
  115. new data[6], iName[64]
  116. new access, callback
  117. menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  118.  
  119. new key = str_to_num(data)
  120.  
  121. switch(key)
  122. {
  123. case 1:
  124. {
  125. set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_elet))
  126. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Az eleted megvaltoztatva!")
  127. }
  128.  
  129. case 2:
  130. {
  131. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_pajzs))
  132. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A pajzsod megvaltoztatva!")
  133. }
  134.  
  135. case 3:
  136. {
  137. new Float: gravitacio = get_pcvar_num(cvar_gravitacio) / 800.0
  138. set_user_gravity(id, gravitacio)
  139. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A gravitacio kepesseg aktiv!")
  140. }
  141.  
  142. case 4:
  143. {
  144. new Float: sebesseg = get_pcvar_float(cvar_sebesseg)
  145. set_user_maxspeed(id, sebesseg)
  146. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A sebesseged meggyorsitva!")
  147. }
  148.  
  149. case 5:
  150. {
  151. give_item(id, "weapon_deagle")
  152. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy Deagle-t 7 golyoval!")
  153. }
  154.  
  155. case 6:
  156. {
  157. give_item(id, "weapon_flashbang")
  158. give_item(id, "weapon_flashbang")
  159. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  160. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal granatokat (FLASH,HE)!")
  161. }
  162.  
  163. case 7:
  164. {
  165. cs_set_user_nvg(id)
  166. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy ejjellatot, hasznalat: N!")
  167. }
  168. }
  169. menu_destroy(gmenu)
  170. return PLUGIN_HANDLED;
  171. }
  172.  
  173. public VipCt_handler(id, gmenu, item, player)
  174. {
  175. if (item == MENU_EXIT)
  176. {
  177. menu_destroy(gmenu)
  178. return PLUGIN_HANDLED
  179. }
  180.  
  181. new data[6], iName[64]
  182. new access, callback
  183. menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  184.  
  185. new key = str_to_num(data)
  186.  
  187. switch(key)
  188. {
  189. case 1:
  190. {
  191. set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_elet))
  192. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Az eleted megvaltoztatva!")
  193. }
  194.  
  195. case 2:
  196. {
  197. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_pajzs))
  198. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A pajzsod megvaltoztatva!")
  199. }
  200.  
  201. case 3:
  202. {
  203. new Float: gravitacio = get_pcvar_num(cvar_gravitacio) / 800.0
  204. set_user_gravity(id, gravitacio)
  205. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A gravitacio kepesseg aktiv!")
  206. }
  207.  
  208. case 4:
  209. {
  210. new Float: sebesseg = get_pcvar_float(cvar_sebesseg)
  211. set_user_maxspeed(id, sebesseg)
  212. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A sebesseged meggyorsitva!")
  213. }
  214.  
  215. case 5:
  216. {
  217. client_cmd(id, "say /trg42")
  218. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy trg42-t")
  219. }
  220.  
  221. case 6:
  222. {
  223. cs_set_user_nvg(id)
  224. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy ejjellatot, hasznalat: N!")
  225. }
  226. }
  227. menu_destroy(gmenu)
  228. return PLUGIN_HANDLED
  229. }
  230. public vip_perfix(msgId,msgDest,msgEnt){
  231. new id = get_msg_arg_int(1)
  232. if(!is_user_connected(id))
  233.  
  234. return PLUGIN_CONTINUE
  235.  
  236. if(get_user_flags(id) & VIPJOG)
  237. {
  238. new szTmp[256],szTmp2[256]
  239. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  240. new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"
  241. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
  242. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix)
  243. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ")
  244. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp)
  245. }
  246. else{
  247. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix)
  248. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : ^x04%s2")
  249. }
  250. set_msg_arg_string(2,szTmp2)
  251. }
  252. return PLUGIN_CONTINUE
  253. }


Remélem müködni fog, tesz nem volt, de ajánlom a say /trg42 parancsot cseréld le valami olyanra, amit csak te tudsz, mert így akárki be tudja magának addolni, és az sma-ba is cseréld le 217.sorban (a vip sma ban)

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]

Ők köszönték meg laki5000 nek ezt a hozzászólást: NiGGeR-BorZ (2013.11.02. 13:41)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 22:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
kösz hogy szólsz . amugy meg trg amxx-re kell váltanom és beirnom és kész nem?és vipbe meg majd adja

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 23:08 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Igen.

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 00:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Mükszik csak 1 a baj hogy ha kiválasztom ki írja saybe a "say /trg.." valahogy nem lehetne megcsinálni hogy ne írja ki?
Ha sikerül megkapod a gombot.:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 07:28 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
NiGGeR-BorZ írta:
Mükszik csak 1 a baj hogy ha kiválasztom ki írja saybe a "say /trg.." valahogy nem lehetne megcsinálni hogy ne írja ki?
Ha sikerül megkapod a gombot.:)

Mármint hogy érted? Másoknak ne hozza elő a chatbe a say /trg - t, vagy ha beírod /trg akkor ne hozza be a menüt.

say /trg (Ne hozza be a menüt)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Deathrun VIP System"
  9. #define VERSION "1.1"
  10. #define AUTHOR "crazy"
  11.  
  12. #define VIPJOG ADMIN_RESERVATION //VIP jog, alap: b
  13.  
  14. new cvar_gravitacio, cvar_elet, cvar_pajzs, cvar_sebesseg
  15.  
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "jatekos_spawn", 1)
  21.  
  22. register_message(get_user_msgid("SayText"),"vip_perfix")
  23. register_clcmd("say /vip","vipakarlenni")
  24.  
  25. //VIP MEN? CVAROK
  26. cvar_gravitacio = register_cvar("dr_vip_gravitacio", "500")
  27. cvar_elet = register_cvar("dr_vip_elet", "50")
  28. cvar_pajzs = register_cvar("dr_vip_pajzs", "50")
  29. cvar_sebesseg = register_cvar("dr_vip_sebesseg", "500")
  30. }
  31. public client_putinserver(id)
  32. {
  33. set_task(40.0, "hirdetes",id)
  34. set_task(0.7, "vip_csatlakozott",id)
  35. }
  36. public vip_csatlakozott(id)
  37.  
  38. if(get_user_flags(id) & VIPJOG)
  39. {
  40. new name[32]
  41. get_user_name(id, name, 31)
  42. set_hudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  43. show_hudmessage(0, "Egy VIP csatlakozott a szerverre, neve: %s !",name)
  44. }
  45. public hirdetes(id)
  46. {
  47. ColorChat(id, GREEN, "[VIP] ^1Te is VIP akarsz lenni?! Nincs mas tennivalod mint hogy beirod: ^4/vip")
  48. }
  49. public vipakarlenni(id)
  50. {
  51. show_motd( id,"addons/amxmodx/configs/vip.txt","Mit kap a VIP?!")
  52. }
  53. public jatekos_spawn(id)
  54. {
  55. if (!is_user_alive(id))
  56. return
  57.  
  58. static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
  59.  
  60. if (team == CS_TEAM_T && (get_user_flags(id) & VIPJOG))
  61. {
  62. set_task(2.0, "T_menu", id)
  63.  
  64. }
  65. else if (team == CS_TEAM_CT && (get_user_flags(id) & VIPJOG))
  66. {
  67. set_task(2.0, "CT_menu", id)
  68. }
  69. }
  70. public T_menu(id)
  71. {
  72. if(!is_user_alive(id))
  73. return PLUGIN_HANDLED
  74.  
  75. new gmenu = menu_create("\y~ \r[VIP] Menu, Valassz! \y~" , "VipT_handler")
  76. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rElet/HP", "1" , 0)
  77. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rPajzs/AP", "2" , 0)
  78. menu_additem(gmenu ,"\yGravitacio", "3" , 0)
  79. menu_additem(gmenu ,"\yGyorsabb sebesseg", "4" , 0)
  80. menu_additem(gmenu ,"\yDeagle \r7 Golyoval", "5" , 0)
  81. menu_additem(gmenu ,"\yGranatok \r(HE,FL)", "6" , 0)
  82. menu_additem(gmenu ,"\yEjjellato \r(A sotet palyakhoz)", "7" , 0)
  83.  
  84. menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
  85. menu_display(id , gmenu , 0)
  86.  
  87. return PLUGIN_CONTINUE
  88. }
  89. public CT_menu(id)
  90. {
  91. if(!is_user_alive(id))
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93.  
  94. new gmenu = menu_create("\y~ \r[VIP] Menu, Valassz! \y~" , "VipCt_handler")
  95. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rElet/HP", "1" , 0)
  96. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rPajzs/AP", "2" , 0)
  97. menu_additem(gmenu ,"\yGravitacio", "3" , 0)
  98. menu_additem(gmenu ,"\yGyorsabb sebesseg", "4" , 0)
  99. menu_additem(gmenu ,"\yTRG42", "5" , 0)
  100. menu_additem(gmenu ,"\yEjjellato \r(A sotet palyakhoz)", "6" , 0)
  101.  
  102. menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
  103. menu_display(id , gmenu , 0)
  104.  
  105. return PLUGIN_CONTINUE
  106. }
  107. public VipT_handler(id, gmenu, item, player)
  108. {
  109. if (item == MENU_EXIT)
  110. {
  111. menu_destroy(gmenu)
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113. }
  114.  
  115. new data[6], iName[64]
  116. new access, callback
  117. menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  118.  
  119. new key = str_to_num(data)
  120.  
  121. switch(key)
  122. {
  123. case 1:
  124. {
  125. set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_elet))
  126. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Az eleted megvaltoztatva!")
  127. }
  128.  
  129. case 2:
  130. {
  131. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_pajzs))
  132. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A pajzsod megvaltoztatva!")
  133. }
  134.  
  135. case 3:
  136. {
  137. new Float: gravitacio = get_pcvar_num(cvar_gravitacio) / 800.0
  138. set_user_gravity(id, gravitacio)
  139. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A gravitacio kepesseg aktiv!")
  140. }
  141.  
  142. case 4:
  143. {
  144. new Float: sebesseg = get_pcvar_float(cvar_sebesseg)
  145. set_user_maxspeed(id, sebesseg)
  146. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A sebesseged meggyorsitva!")
  147. }
  148.  
  149. case 5:
  150. {
  151. give_item(id, "weapon_deagle")
  152. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy Deagle-t 7 golyoval!")
  153. }
  154.  
  155. case 6:
  156. {
  157. give_item(id, "weapon_flashbang")
  158. give_item(id, "weapon_flashbang")
  159. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  160. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal granatokat (FLASH,HE)!")
  161. }
  162.  
  163. case 7:
  164. {
  165. cs_set_user_nvg(id)
  166. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy ejjellatot, hasznalat: N!")
  167. }
  168. }
  169. menu_destroy(gmenu)
  170. return PLUGIN_HANDLED;
  171. }
  172.  
  173. public VipCt_handler(id, gmenu, item, player)
  174. {
  175. if (item == MENU_EXIT)
  176. {
  177. menu_destroy(gmenu)
  178. return PLUGIN_HANDLED
  179. }
  180.  
  181. new data[6], iName[64]
  182. new access, callback
  183. menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  184.  
  185. new key = str_to_num(data)
  186.  
  187. switch(key)
  188. {
  189. case 1:
  190. {
  191. set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_elet))
  192. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Az eleted megvaltoztatva!")
  193. }
  194.  
  195. case 2:
  196. {
  197. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_pajzs))
  198. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A pajzsod megvaltoztatva!")
  199. }
  200.  
  201. case 3:
  202. {
  203. new Float: gravitacio = get_pcvar_num(cvar_gravitacio) / 800.0
  204. set_user_gravity(id, gravitacio)
  205. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A gravitacio kepesseg aktiv!")
  206. }
  207.  
  208. case 4:
  209. {
  210. new Float: sebesseg = get_pcvar_float(cvar_sebesseg)
  211. set_user_maxspeed(id, sebesseg)
  212. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A sebesseged meggyorsitva!")
  213. }
  214.  
  215. case 5:
  216. {
  217. client_cmd(id, "say /ugysemfogodkitalalni")
  218. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy trg42-t")
  219. }
  220.  
  221. case 6:
  222. {
  223. cs_set_user_nvg(id)
  224. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy ejjellatot, hasznalat: N!")
  225. }
  226. }
  227. menu_destroy(gmenu)
  228. return PLUGIN_HANDLED
  229. }
  230. public vip_perfix(msgId,msgDest,msgEnt){
  231. new id = get_msg_arg_int(1)
  232. if(!is_user_connected(id))
  233.  
  234. return PLUGIN_CONTINUE
  235.  
  236. if(get_user_flags(id) & VIPJOG)
  237. {
  238. new szTmp[256],szTmp2[256]
  239. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  240. new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"
  241. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
  242. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix)
  243. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ")
  244. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp)
  245. }
  246. else{
  247. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix)
  248. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : ^x04%s2")
  249. }
  250. set_msg_arg_string(2,szTmp2)
  251. }
  252. return PLUGIN_CONTINUE
  253. }


Ha azt akarod hogy másoknak ne hozza elő a say /trg -t, ajánlom a admin_chat_colors plugint.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára stupid 2013.11.02. 07:30-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 07:29 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
"Remélem müködni fog, tesz nem volt, de ajánlom a say /trg42 parancsot cseréld le valami olyanra, amit csak te tudsz, mert így akárki be tudja magának addolni, és az sma-ba is cseréld le 217.sorban (a vip sma ban)"

Olvasd végig hszeket :)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 08:37 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
stupid írta:
NiGGeR-BorZ írta:
Mükszik csak 1 a baj hogy ha kiválasztom ki írja saybe a "say /trg.." valahogy nem lehetne megcsinálni hogy ne írja ki?
Ha sikerül megkapod a gombot.:)

Mármint hogy érted? Másoknak ne hozza elő a chatbe a say /trg - t, vagy ha beírod /trg akkor ne hozza be a menüt.

say /trg (Ne hozza be a menüt)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Deathrun VIP System"
  9. #define VERSION "1.1"
  10. #define AUTHOR "crazy"
  11.  
  12. #define VIPJOG ADMIN_RESERVATION //VIP jog, alap: b
  13.  
  14. new cvar_gravitacio, cvar_elet, cvar_pajzs, cvar_sebesseg
  15.  
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "jatekos_spawn", 1)
  21.  
  22. register_message(get_user_msgid("SayText"),"vip_perfix")
  23. register_clcmd("say /vip","vipakarlenni")
  24.  
  25. //VIP MEN? CVAROK
  26. cvar_gravitacio = register_cvar("dr_vip_gravitacio", "500")
  27. cvar_elet = register_cvar("dr_vip_elet", "50")
  28. cvar_pajzs = register_cvar("dr_vip_pajzs", "50")
  29. cvar_sebesseg = register_cvar("dr_vip_sebesseg", "500")
  30. }
  31. public client_putinserver(id)
  32. {
  33. set_task(40.0, "hirdetes",id)
  34. set_task(0.7, "vip_csatlakozott",id)
  35. }
  36. public vip_csatlakozott(id)
  37.  
  38. if(get_user_flags(id) & VIPJOG)
  39. {
  40. new name[32]
  41. get_user_name(id, name, 31)
  42. set_hudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  43. show_hudmessage(0, "Egy VIP csatlakozott a szerverre, neve: %s !",name)
  44. }
  45. public hirdetes(id)
  46. {
  47. ColorChat(id, GREEN, "[VIP] ^1Te is VIP akarsz lenni?! Nincs mas tennivalod mint hogy beirod: ^4/vip")
  48. }
  49. public vipakarlenni(id)
  50. {
  51. show_motd( id,"addons/amxmodx/configs/vip.txt","Mit kap a VIP?!")
  52. }
  53. public jatekos_spawn(id)
  54. {
  55. if (!is_user_alive(id))
  56. return
  57.  
  58. static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
  59.  
  60. if (team == CS_TEAM_T && (get_user_flags(id) & VIPJOG))
  61. {
  62. set_task(2.0, "T_menu", id)
  63.  
  64. }
  65. else if (team == CS_TEAM_CT && (get_user_flags(id) & VIPJOG))
  66. {
  67. set_task(2.0, "CT_menu", id)
  68. }
  69. }
  70. public T_menu(id)
  71. {
  72. if(!is_user_alive(id))
  73. return PLUGIN_HANDLED
  74.  
  75. new gmenu = menu_create("\y~ \r[VIP] Menu, Valassz! \y~" , "VipT_handler")
  76. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rElet/HP", "1" , 0)
  77. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rPajzs/AP", "2" , 0)
  78. menu_additem(gmenu ,"\yGravitacio", "3" , 0)
  79. menu_additem(gmenu ,"\yGyorsabb sebesseg", "4" , 0)
  80. menu_additem(gmenu ,"\yDeagle \r7 Golyoval", "5" , 0)
  81. menu_additem(gmenu ,"\yGranatok \r(HE,FL)", "6" , 0)
  82. menu_additem(gmenu ,"\yEjjellato \r(A sotet palyakhoz)", "7" , 0)
  83.  
  84. menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
  85. menu_display(id , gmenu , 0)
  86.  
  87. return PLUGIN_CONTINUE
  88. }
  89. public CT_menu(id)
  90. {
  91. if(!is_user_alive(id))
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93.  
  94. new gmenu = menu_create("\y~ \r[VIP] Menu, Valassz! \y~" , "VipCt_handler")
  95. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rElet/HP", "1" , 0)
  96. menu_additem(gmenu ,"\y255 \rPajzs/AP", "2" , 0)
  97. menu_additem(gmenu ,"\yGravitacio", "3" , 0)
  98. menu_additem(gmenu ,"\yGyorsabb sebesseg", "4" , 0)
  99. menu_additem(gmenu ,"\yTRG42", "5" , 0)
  100. menu_additem(gmenu ,"\yEjjellato \r(A sotet palyakhoz)", "6" , 0)
  101.  
  102. menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
  103. menu_display(id , gmenu , 0)
  104.  
  105. return PLUGIN_CONTINUE
  106. }
  107. public VipT_handler(id, gmenu, item, player)
  108. {
  109. if (item == MENU_EXIT)
  110. {
  111. menu_destroy(gmenu)
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113. }
  114.  
  115. new data[6], iName[64]
  116. new access, callback
  117. menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  118.  
  119. new key = str_to_num(data)
  120.  
  121. switch(key)
  122. {
  123. case 1:
  124. {
  125. set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_elet))
  126. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Az eleted megvaltoztatva!")
  127. }
  128.  
  129. case 2:
  130. {
  131. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_pajzs))
  132. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A pajzsod megvaltoztatva!")
  133. }
  134.  
  135. case 3:
  136. {
  137. new Float: gravitacio = get_pcvar_num(cvar_gravitacio) / 800.0
  138. set_user_gravity(id, gravitacio)
  139. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A gravitacio kepesseg aktiv!")
  140. }
  141.  
  142. case 4:
  143. {
  144. new Float: sebesseg = get_pcvar_float(cvar_sebesseg)
  145. set_user_maxspeed(id, sebesseg)
  146. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A sebesseged meggyorsitva!")
  147. }
  148.  
  149. case 5:
  150. {
  151. give_item(id, "weapon_deagle")
  152. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy Deagle-t 7 golyoval!")
  153. }
  154.  
  155. case 6:
  156. {
  157. give_item(id, "weapon_flashbang")
  158. give_item(id, "weapon_flashbang")
  159. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  160. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal granatokat (FLASH,HE)!")
  161. }
  162.  
  163. case 7:
  164. {
  165. cs_set_user_nvg(id)
  166. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy ejjellatot, hasznalat: N!")
  167. }
  168. }
  169. menu_destroy(gmenu)
  170. return PLUGIN_HANDLED;
  171. }
  172.  
  173. public VipCt_handler(id, gmenu, item, player)
  174. {
  175. if (item == MENU_EXIT)
  176. {
  177. menu_destroy(gmenu)
  178. return PLUGIN_HANDLED
  179. }
  180.  
  181. new data[6], iName[64]
  182. new access, callback
  183. menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  184.  
  185. new key = str_to_num(data)
  186.  
  187. switch(key)
  188. {
  189. case 1:
  190. {
  191. set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_elet))
  192. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Az eleted megvaltoztatva!")
  193. }
  194.  
  195. case 2:
  196. {
  197. set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_pajzs))
  198. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A pajzsod megvaltoztatva!")
  199. }
  200.  
  201. case 3:
  202. {
  203. new Float: gravitacio = get_pcvar_num(cvar_gravitacio) / 800.0
  204. set_user_gravity(id, gravitacio)
  205. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A gravitacio kepesseg aktiv!")
  206. }
  207.  
  208. case 4:
  209. {
  210. new Float: sebesseg = get_pcvar_float(cvar_sebesseg)
  211. set_user_maxspeed(id, sebesseg)
  212. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 A sebesseged meggyorsitva!")
  213. }
  214.  
  215. case 5:
  216. {
  217. client_cmd(id, "say /ugysemfogodkitalalni")
  218. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy trg42-t")
  219. }
  220.  
  221. case 6:
  222. {
  223. cs_set_user_nvg(id)
  224. ColorChat(id, GREEN, "^4[VIP]^1 Kaptal egy ejjellatot, hasznalat: N!")
  225. }
  226. }
  227. menu_destroy(gmenu)
  228. return PLUGIN_HANDLED
  229. }
  230. public vip_perfix(msgId,msgDest,msgEnt){
  231. new id = get_msg_arg_int(1)
  232. if(!is_user_connected(id))
  233.  
  234. return PLUGIN_CONTINUE
  235.  
  236. if(get_user_flags(id) & VIPJOG)
  237. {
  238. new szTmp[256],szTmp2[256]
  239. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  240. new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"
  241. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
  242. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix)
  243. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ")
  244. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp)
  245. }
  246. else{
  247. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix)
  248. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : ^x04%s2")
  249. }
  250. set_msg_arg_string(2,szTmp2)
  251. }
  252. return PLUGIN_CONTINUE
  253. }


Ha azt akarod hogy másoknak ne hozza elő a say /trg -t, ajánlom a admin_chat_colors plugint.


Callfunc? (nem kell ide admin chat colors)

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: NiGGeR-BorZ (2013.11.02. 13:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 09:15 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
Akkor te többet tudsz :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.02. 10:03 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
kiki írta:
"Remélem müködni fog, tesz nem volt, de ajánlom a say /trg42 parancsot cseréld le valami olyanra, amit csak te tudsz, mert így akárki be tudja magának addolni, és az sma-ba is cseréld le 217.sorban (a vip sma ban)"

Olvasd végig hszeket :)


Hogy érted? valamit elrontottam?

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole