hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 10:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 273 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 272 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Repulo zombi
HozzászólásElküldve: 2013.10.30. 11:25 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Van 1 BB szeróm és van rajta VIP Repulo Zm
Nemtudom hogyan de biztosan lehetséges.!
Olyanra kellene megcsinálni hogy necsak óriásit ugorjon hanem,
repüljön is!

Köszi előre is !! :P


//VIP repulo zombi

new const zclass7_name[] = { "Admin Repulo" }

new const zclass7_info[] = { "Tud repulni" }

new const zclass7_model[] = { "bb_repulo" }

new const zclass7_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }

const zclass7_health = 800

const zclass7_speed = 300

const Float:zclass7_gravity = 0.1

const Float:zclass7_knockback = 10.0

const zclass7_adminflags = ADMIN_LEVEL_H

#define repulo_armor 100

g_zclass_vip_repulo = bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, zclass7_knockback, 0.0, zclass7_adminflags)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Repulo zombi
HozzászólásElküldve: 2013.10.30. 18:44 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Gondolom az enyémen láttad. :) Itt nem tudom leirni hogy kell mert mashova is kell irni nem csak abba a reszbe.

UI: Ne kopizd anyira a szerom :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Repulo zombi
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 08:18 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.12. 16:51
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Kód:
//VIP repulo zombi

new const zclass7_name[] = { "Admin Repulo" }

new const zclass7_info[] = { "Tud repulni? tud beszélni!" }

new const zclass7_model[] = { "bb_repulo" }

new const zclass7_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }

const zclass7_health = 800

const zclass7_speed = 380

const Float:zclass7_gravity = 0.3

const Float:zclass7_knockback = 10.0

const zclass7_adminflags = ADMIN_LEVEL_H

#define repulo_armor 100

g_zclass_vip_repulo = bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, zclass7_knockback, 0.0, zclass7_adminflags)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Repulo zombi
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 10:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék (enyémen is láthatta illetve még pár bázisépítő szerveren.. )
szedd ki belőle ami neked kell
Kód:
#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL

// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL

// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
#define TANK_ARMOR 200
//VIP repulo zombi

new const zclass7_name[] = { "Admin Repulo" }

new const zclass7_info[] = { "Tud repulni" }

new const zclass7_model[] = { "bb_repulo" }

new const zclass7_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }

const zclass7_health = 800

const zclass7_speed = 300

const Float:zclass7_gravity = 0.1

const Float:zclass7_knockback = 10.0

const zclass7_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
/*============================================================================*/

new g_zclass_tanker
new g_zclass_repulo
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
   register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
   
   // Register all classes
   bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
   g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
   g_zclass_repulo = bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, zclass7_knockback, 0.0, zclass7_adminflags)
}


public plugin_init()
{
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
   
}
public client_PreThink(id)
{
   
   if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_repulo)
   {
      new Float:fAim[3] , Float:fVelocity[3];
      VelocityByAim(id , 250 , fAim);
      
      if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
      {
         fVelocity[0] = fAim[0];
         fVelocity[1] = fAim[1];
         fVelocity[2] = fAim[2];
         
         set_user_velocity(id , fVelocity);
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
   if (!is_user_alive(id))
      return ;
   
   if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
   {
      give_item(id, "item_assaultsuit");
      cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
   }
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Repulo zombi
HozzászólásElküldve: 2013.11.03. 17:36 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Valami nemjó nemtudom normálisan berakni :S

Valaki rakja már bele az alul látható csatolmányba: bb_classes65.sma


Csatolmányok:
bb_classes65.sma [12.4 KiB]
Letöltve 80 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Repulo zombi
HozzászólásElküldve: 2013.11.03. 20:05 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.01. 23:32
Hozzászólások: 122
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Stupid belőled elég lesz mára,tedd el magad.

Tessék

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /*================================================================================
  3.  
  4.  
  5.  
  6.   -----------------------------------
  7.  
  8.   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  9.  
  10.   -----------------------------------
  11.  
  12.  
  13.  
  14.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  15.  
  16.   - Description -
  17.  
  18.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  19.  
  20.  
  21.  
  22.   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  23.  
  24.   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  25.  
  26.  
  27.  
  28.   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  29.  
  30.   you are not satisfied.
  31.  
  32.  
  33.  
  34.   ================================================================================*/
  35.  
  36.  
  37.  
  38. #include <amxmodx>
  39.  
  40. #include <basebuilder>
  41.  
  42. #include <hamsandwich>
  43. #include <fakemeta>
  44.  
  45. #include <fun>
  46.  
  47. #include <cstrike>
  48. #include <engine>
  49.  
  50.  
  51.  
  52. /*================================================================================
  53.  
  54.   [Plugin Customization]
  55.  
  56.   =================================================================================*/
  57.  
  58.  
  59.  
  60.  
  61.  
  62. // Classic Zombie Attributes
  63.  
  64. new const zclass1_name[] = { "Klasszik" }
  65.  
  66. new const zclass1_info[] = { "Normal Kepessegek" }
  67.  
  68. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  69.  
  70. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  71.  
  72. const zclass1_health = 3300
  73.  
  74. const zclass1_speed = 260
  75.  
  76. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  77.  
  78.  
  79.  
  80.  
  81.  
  82. // Fast Zombie Attributes
  83.  
  84. new const zclass2_name[] = { "Gyors" }
  85.  
  86. new const zclass2_info[] = { "Speed+" }
  87.  
  88. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  89.  
  90. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  91.  
  92. const zclass2_health = 3600
  93.  
  94. const zclass2_speed = 350
  95.  
  96. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101.  
  102. // Jumper Zombie Attributes
  103.  
  104. new const zclass3_name[] = { "Ugro" }
  105.  
  106. new const zclass3_info[] = { "Jump+" }
  107.  
  108. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  109.  
  110. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  111.  
  112. const zclass3_health = 3000
  113.  
  114. const zclass3_speed = 285
  115.  
  116. const Float:zclass3_gravity = 0.7
  117.  
  118.  
  119.  
  120.  
  121.  
  122. // Tanker Zombie Attributes
  123.  
  124. new const zclass4_name[] = { "Tank" }
  125.  
  126. new const zclass4_info[] = { "Sok HP" }
  127.  
  128. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  129.  
  130. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  131.  
  132. const zclass4_health = 4000
  133.  
  134. const zclass4_speed = 210
  135.  
  136. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  137.  
  138.  
  139.  
  140. #define TANK_ARMOR 200
  141.  
  142.  
  143.  
  144. // Kuszo Zombi
  145.  
  146. new const zclass5_name[] = { "Kuszo" }
  147.  
  148. new const zclass5_info[] = { "Sok HP" }
  149.  
  150. new const zclass5_model[] = { "bb_kuszo" }
  151.  
  152. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  153.  
  154. const zclass5_health = 3500
  155.  
  156. const zclass5_speed = 250
  157.  
  158. const Float:zclass5_gravity = 1.0
  159.  
  160.  
  161.  
  162. #define kuszo_armor 100
  163.  
  164.  
  165.  
  166. //Vip Ugro Zombi
  167.  
  168. new const zclass6_name[] = { "VIP Ugro" }
  169.  
  170. new const zclass6_info[] = { "\yNagyon ugrik" }
  171.  
  172. new const zclass6_model[] = { "bb_nexus" }
  173.  
  174. new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  175.  
  176. const zclass6_health = 3900
  177.  
  178. const zclass6_speed = 290
  179.  
  180. const Float:zclass6_gravity = 0.4
  181.  
  182. const zclass6_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  183.  
  184. #define ugro_armor 100
  185.  
  186.  
  187.  
  188. //VIP repulo zombi
  189.  
  190. new const zclass7_name[] = { "VIP Repulo" }
  191.  
  192. new const zclass7_info[] = { "Tud repulni" }
  193.  
  194. new const zclass7_model[] = { "bb_repulo" }
  195.  
  196. new const zclass7_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  197.  
  198. const zclass7_health = 800
  199.  
  200. const zclass7_speed = 300
  201.  
  202. const Float:zclass7_gravity = 0.1
  203.  
  204. const zclass7_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  205.  
  206. #define repules
  207.  
  208.  
  209.  
  210. //VIP Tank Zombie Attributes
  211.  
  212. new const zclass8_name[] = { "VIP Tank" }
  213.  
  214. new const zclass8_info[] = { "\yNagyon sok elete van" }
  215.  
  216. new const zclass8_model[] = { "bb_vip_tank" }
  217.  
  218. new const zclass8_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  219.  
  220. const zclass8_health = 5000
  221.  
  222. const zclass8_speed = 275
  223.  
  224. const Float:zclass8_gravity = 1.0
  225.  
  226. const zclass8_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  227.  
  228. #define tank2_armor 100
  229.  
  230.  
  231.  
  232. // VIP Hitler Zombie Attributes
  233.  
  234. new const zclass9_name[] = {"VIP Hitler"}
  235.  
  236. new const zclass9_info[] = { "\yGyors es kicsit nagyot ugrik" }
  237.  
  238. new const zclass9_model[] = { "bb_vip_hitler" }
  239.  
  240. new const zclass9_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  241.  
  242. const zclass9_health = 2000
  243.  
  244. const zclass9_speed = 400
  245.  
  246. const Float:zclass9_gravity = 0.6
  247.  
  248. const zclass9_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  249.  
  250. #define farkasember_armor 100
  251.  
  252.  
  253.  
  254. // VIP Terminator Zombie Attributes
  255.  
  256. new const zclass10_name[] = {"VIP Terminator"}
  257.  
  258. new const zclass10_info[] = { "\yNagyon gyors de nemsok hp" }
  259.  
  260. new const zclass10_model[] = { "bb_vip_terminator" }
  261.  
  262. new const zclass10_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  263.  
  264. const zclass10_health = 2500
  265.  
  266. const zclass10_speed = 500
  267.  
  268. const Float:zclass10_gravity = 0.6
  269.  
  270. const zclass10_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  271.  
  272.  
  273.  
  274. // Pok Zombie Attributes
  275.  
  276. new const zclass11_name[] = {"Orias Pok"}
  277.  
  278. new const zclass11_info[] = { "Kicsit gyors es sok elet,+Jump" }
  279.  
  280. new const zclass11_model[] = { "bb_oriaspok" }
  281.  
  282. new const zclass11_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  283.  
  284. const zclass11_health = 4000
  285.  
  286. const zclass11_speed = 325
  287.  
  288. const Float:zclass11_gravity = 0.6
  289.  
  290. const zclass11_adminflags = ADMIN_ALL
  291.  
  292.  
  293.  
  294. // Bichi Zombie Attributes
  295.  
  296. new const zclass12_name[] = {"Bichi" }
  297.  
  298. new const zclass12_info[] = { "Kicsi es gyors" }
  299.  
  300. new const zclass12_model[] = { "bb_bichi" }
  301.  
  302. new const zclass12_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  303.  
  304. const zclass12_health = 200
  305.  
  306. const zclass12_speed = 1000
  307.  
  308. const Float:zclass12_gravity = 1.0
  309.  
  310. const zclass12_adminflags = ADMIN_ALL
  311.  
  312.  
  313.  
  314. // Demon Zombie Attributes
  315.  
  316. new const zclass13_name[] = {"Demon" }
  317.  
  318. new const zclass13_info[] = { "Gyors es van egy kicsi elete" }
  319.  
  320. new const zclass13_model[] = { "bb_demon" }
  321.  
  322. new const zclass13_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  323.  
  324. const zclass13_health = 3500
  325.  
  326. const zclass13_speed = 400
  327.  
  328. const Float:zclass13_gravity = 0.7
  329.  
  330. const zclass13_adminflags = ADMIN_ALL
  331.  
  332.  
  333.  
  334. // Farkas Zombie Attributes
  335.  
  336. new const zclass14_name[] = {"Farkas" }
  337.  
  338. new const zclass14_info[] = { "Sok elet" }
  339.  
  340. new const zclass14_model[] = { "bb_farkas" }
  341.  
  342. new const zclass14_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  343.  
  344. const zclass14_health = 5000
  345.  
  346. const zclass14_speed = 210
  347.  
  348. const Float:zclass14_gravity = 0.7
  349.  
  350. const zclass14_adminflags = ADMIN_ALL
  351.  
  352.  
  353.  
  354. // Farkasember Zombie Attributes
  355.  
  356. new const zclass15_name[] = {"Farkasember"}
  357.  
  358. new const zclass15_info[] = { "Ralepsz a farkara akkor visit" }
  359.  
  360. new const zclass15_model[] = { "bb_farkasember" }
  361.  
  362. new const zclass15_clawmodel[] = { "v_werewolf" }
  363.  
  364. const zclass15_health = 2800
  365.  
  366. const zclass15_speed = 450
  367.  
  368. const Float:zclass15_gravity = 1.0
  369.  
  370. const zclass15_adminflags = ADMIN_ALL
  371.  
  372.  
  373.  
  374. // Mano Zombie Attributes
  375.  
  376. new const zclass16_name[] = { "Mano" }
  377.  
  378. new const zclass16_info[] = { "Nagyon gyors de keves elet" }
  379.  
  380. new const zclass16_model[] = { "bb_mano" }
  381.  
  382. new const zclass16_clawmodel[] ={ "v_bloodyhands" }
  383.  
  384. const zclass16_health = 2000
  385.  
  386. const zclass16_speed = 600
  387.  
  388. const Float:zclass16_gravity = 1.0
  389.  
  390. const zclass16_adminflags = ADMIN_ALL
  391.  
  392.  
  393.  
  394.  
  395.  
  396.  
  397.  
  398.  
  399. /*============================================================================*/
  400.  
  401.  
  402.  
  403. new g_zclass_tanker
  404.  
  405. new g_zclass_kuszo
  406.  
  407. new g_zclass_vip_ugro
  408.  
  409. new g_zclass_vip_repulo
  410.  
  411. new g_zclass_vip_tank
  412.  
  413. new g_zclass_vip_hitler
  414.  
  415. new g_zclass_vip_terminator
  416.  
  417. new g_zclass_oriaspok
  418.  
  419. new g_zclass_bichi
  420.  
  421. new g_zclass_demon
  422.  
  423. new g_zclass_farkas
  424.  
  425. new g_zclass_farkasember
  426.  
  427. new g_zclass_mano
  428.  
  429. new bool:has_jp[33];
  430.  
  431. new const CVAR_JP_SPEED[] = "jp_speed";
  432.  
  433.  
  434.  
  435.  
  436.  
  437.  
  438.  
  439. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  440.  
  441. public plugin_precache()
  442.  
  443. {
  444.  
  445.  
  446. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  447. register_cvar(CVAR_JP_SPEED , "250");
  448.  
  449.  
  450.  
  451. // Register all classes
  452.  
  453. bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0)
  454.  
  455. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0)
  456.  
  457. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0)
  458.  
  459. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0)
  460.  
  461. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0)
  462.  
  463. g_zclass_kuszo = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0)
  464.  
  465. g_zclass_vip_ugro = bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
  466.  
  467. g_zclass_vip_repulo = bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, 0.0 , zclass7_adminflags)
  468.  
  469. g_zclass_vip_tank = bb_register_zombie_class(zclass8_name, zclass8_info, zclass8_model, zclass8_clawmodel, zclass8_health, zclass8_speed, zclass8_gravity, 0.0, zclass8_adminflags)
  470.  
  471. g_zclass_vip_hitler = bb_register_zombie_class(zclass9_name,zclass9_info,zclass9_model,zclass9_clawmodel,zclass9_health,zclass9_speed,zclass9_gravity, 0.0, zclass9_adminflags)
  472.  
  473. g_zclass_vip_terminator = bb_register_zombie_class(zclass10_name,zclass10_info,zclass10_model,zclass10_clawmodel,zclass10_health,zclass10_speed,zclass10_gravity , 0.0 , zclass10_adminflags)
  474.  
  475. g_zclass_oriaspok = bb_register_zombie_class(zclass11_name,zclass11_info,zclass11_model,zclass11_clawmodel,zclass11_health,zclass11_speed,zclass11_gravity , 0.0 , zclass11_adminflags)
  476.  
  477. g_zclass_bichi = bb_register_zombie_class(zclass12_name,zclass12_info,zclass12_model,zclass12_clawmodel,zclass12_health,zclass12_speed,zclass12_gravity , 0.0 , zclass12_adminflags)
  478.  
  479. g_zclass_demon = bb_register_zombie_class(zclass13_name,zclass13_info,zclass13_model,zclass13_clawmodel,zclass13_health,zclass13_speed,zclass13_gravity , 0.0 , zclass13_adminflags)
  480.  
  481. g_zclass_farkas = bb_register_zombie_class(zclass14_name,zclass14_info,zclass14_model,zclass14_clawmodel,zclass14_health,zclass14_speed,zclass14_gravity , 0.0 , zclass14_adminflags)
  482.  
  483. g_zclass_farkasember = bb_register_zombie_class(zclass15_name,zclass15_info,zclass15_model,zclass15_clawmodel,zclass15_health,zclass15_speed,zclass15_gravity , 0.0 , zclass15_adminflags)
  484.  
  485. g_zclass_mano = bb_register_zombie_class(zclass16_name,zclass16_info,zclass16_model,zclass16_clawmodel,zclass16_health,zclass16_speed,zclass16_gravity , 0.0 , zclass16_adminflags)
  486.  
  487.  
  488.  
  489.  
  490.  
  491.  
  492. }
  493.  
  494.  
  495.  
  496. #if defined TANK_ARMOR
  497.  
  498. public plugin_init()
  499.  
  500. {
  501.  
  502. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  503.  
  504. }
  505.  
  506.  
  507.  
  508. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  509.  
  510. {
  511.  
  512. if (!is_user_alive(id))
  513.  
  514. return ;
  515.  
  516.  
  517.  
  518. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  519.  
  520. {
  521.  
  522. give_item(id, "item_assaultsuit");
  523.  
  524. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  525.  
  526. }
  527.  
  528. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_kuszo)
  529.  
  530. {
  531.  
  532. give_item(id, "item_assaultsuit");
  533.  
  534. cs_set_user_armor(id, kuszo_armor, CS_ARMOR_VESTHELM);
  535.  
  536. }
  537.  
  538. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_vip_ugro)
  539.  
  540. {
  541.  
  542. give_item(id, "item_assaultsuit");
  543.  
  544. cs_set_user_armor(id, ugro_armor, CS_ARMOR_VESTHELM);
  545.  
  546. }
  547.  
  548. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_vip_repulo)
  549. {
  550. new Float:fAim[3] , Float:fVelocity[3];
  551. VelocityByAim(id , 250 , fAim);
  552.  
  553. if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
  554. {
  555. fVelocity[0] = fAim[0];
  556. fVelocity[1] = fAim[1];
  557. fVelocity[2] = fAim[2];
  558.  
  559. set_user_velocity(id , fVelocity);
  560.  
  561. }
  562. }
  563.  
  564.  
  565. #endif
  566. }
  567. #if defined repules
  568.  
  569. public client_PreThink(id)
  570. {
  571. if(!is_user_alive(id) || !bb_is_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  572. if(bb_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_vip_repulo) return PLUGIN_CONTINUE
  573.  
  574. new Float:fAim[3] , Float:fVelocity[3];
  575. VelocityByAim(id , get_cvar_num(CVAR_JP_SPEED) , fAim);
  576.  
  577. if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
  578. {
  579. fVelocity[0] = fAim[0];
  580. fVelocity[1] = fAim[1];
  581. fVelocity[2] = fAim[2];
  582.  
  583. set_user_velocity(id , fVelocity);
  584. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
  585. }
  586. return PLUGIN_CONTINUE;
  587. }
  588. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  589. {
  590. static Float:color[3]
  591. color[0] = float(r)
  592. color[1] = float(g)
  593. color[2] = float(b)
  594.  
  595. set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  596. set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
  597. set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  598. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  599. }
  600. public zp_user_infected_post(id, infector)
  601. {
  602. if (bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_vip_repulo)
  603. {
  604. client_print(id,print_chat,"Repulo Zombi vagy!")
  605. has_jp[id] = true
  606. }
  607. }
  608. #endif
  609.  

De letudod tölteni csatolmányba is! :)


Csatolmányok:
bb_classes65.zip [6.97 KiB]
Letöltve 74 alkalommal.
bb_classes65.sma [13.72 KiB]
Letöltve 75 alkalommal.

_________________
Kép

Ők köszönték meg InFeCt nek ezt a hozzászólást: sHockeR (2013.11.05. 16:18)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Repulo zombi
HozzászólásElküldve: 2013.11.05. 16:19 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Még nem raktam be de köszz!
Megy a gomb!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole