hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 235 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 1 rejtett és 233 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dolgok lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.04. 14:42 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Hello. hogy tudom egy hud előtt lekérdezni a hp-t, pajzsot, jelenlegi fegyvert, jelenlegi mapot?

De úgy, hogy valami ilyesmi:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if get_user_health(id)

vagy vmi ilyesmi XD

Majd a hudba hogy csináljak?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. show_hudmessage(id, "%i hp", get_user_health(id))"
?

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dolgok lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.04. 15:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Az életnél %i helyett %d,és szerintem jó lesz.

Páncél:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. get_user_armor(id)

Map:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new current_map
  2. get_mapname(current_map,11)

Fegyver:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new clip,ammo,weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: laki5000 (2013.11.04. 15:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dolgok lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.04. 15:42 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
%i tökéletes.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dolgok lekérdezése
HozzászólásElküldve: 2013.11.04. 15:53 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public hud_status(task)
  2. {
  3. static i, n
  4. new name[32], szStatus[64], wanted[1024]
  5.  
  6. if(g_RoundStarted < (get_pcvar_num(gp_RetryTime) / 2))
  7. g_RoundStarted++
  8.  
  9. if(!g_Freeday && !g_Simon && g_SimonAllowed && (0.0 < g_SimonRandom < get_gametime()))
  10. {
  11. cmd_simon(random_num(1, g_MaxClients))
  12. }
  13.  
  14. n = 0
  15. formatex(wanted, charsmax(wanted), "%L", LANG_SERVER, "JBE_PRISONER_WANTED")
  16. n = strlen(wanted)
  17. for(i = 0; i < g_MaxClients; i++)
  18. {
  19. if(get_bit(g_PlayerWanted, i) && is_user_alive(i) && n < charsmax(wanted))
  20. {
  21. get_user_name(i, name, charsmax(name))
  22. n += copy(wanted[n], charsmax(wanted) - n, "^n^t")
  23. n += copy(wanted[n], charsmax(wanted) - n, name)
  24. }
  25. }
  26.  
  27. team_count()
  28. formatex(szStatus, charsmax(szStatus), "%L", LANG_SERVER, "JBE_STATUS", g_TeamAlive[CS_TEAM_T], g_TeamCount[CS_TEAM_T])
  29. message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, 0)
  30. write_byte(0)
  31. write_string(szStatus)
  32. message_end()
  33.  
  34. if(g_Simon)
  35. {
  36. get_user_name(g_Simon, name, charsmax(name))
  37. player_hudmessage(0, 2, HUD_DELAY + 1.0, {200, 100, 0}, "%L", LANG_SERVER, "JBE_SIMON_FOLLOW", name)
  38. }
  39. else if(g_Freeday)
  40. {
  41. player_hudmessage(0, 2, HUD_DELAY + 1.0, {100, 0, 0}, "%L", LANG_SERVER, "JBE_STATUS_FREEDAY")
  42. }
  43.  
  44. if(g_PlayerWanted)
  45. player_hudmessage(0, 3, HUD_DELAY + 1.0, {200, 0, 0}, "%s", wanted)
  46. else if(g_PlayerRevolt)
  47. player_hudmessage(0, 3, HUD_DELAY + 1.0, {200, 0, 0}, "%L", LANG_SERVER, "JBE_PRISONER_REVOLT")
  48.  
  49. new hp = get_user_health(task)
  50. new ap = get_user_armor(task)
  51. new current_map
  52. get_mapname(current_map,11)
  53.  
  54. player_hudmessage(0, 5, HUD_DELAY + 1.0, {0, 190, 255}, "%L", LANG_SERVER, "JBE_STATUS_DAY", g_JailDay)
  55.  
  56. gc_TalkMode = get_pcvar_num(gp_TalkMode)
  57. gc_VoiceBlock = get_pcvar_num(gp_VoiceBlock)
  58. gc_SimonSteps = get_pcvar_num(gp_SimonSteps)
  59. gc_ButtonShoot = get_pcvar_num(gp_ButtonShoot)
  60. gc_CrowbarMul = get_pcvar_float(gp_CrowbarMul)
  61.  
  62. }


Ez a rész miért nem jó? ha a new hp = get_user_health(task) és az ap helyére id-t rakok nem jó. ha a publicba a task mellé vesszővel elválasztva id-t rakok nem jó. hogy kéne?

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole