hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 16:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 344 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gránát Erő!
HozzászólásElküldve: 2013.11.04. 19:29 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.02. 16:50
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Hali.
Azt szeretném tőletek kérdezni h az melyik plugin vagy hol lehet a Gáránt nak az erejét beálítani?



[mozgo]Skype: devilx1111[/mozgo]


Köszi ElőRE!

Ők köszönték meg johnny nek ezt a hozzászólást: mldpapa (2015.07.18. 02:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gránát Erő!
HozzászólásElküldve: 2013.11.04. 19:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <csx>
  4. #include <engine>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <fun>
  8.  
  9.  
  10. #define PLUGIN "Granat ero"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Nandee"
  13.  
  14. new Float:nadegrav[33]
  15. new bool:inattack[33]
  16. new pcvarenable
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. pcvarenable=register_cvar("amx_nadepower","1")
  22. }
  23.  
  24. public client_PreThink(id)
  25. {
  26. if(get_pcvar_num(pcvarenable)!=1||!is_user_alive(id))
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28. if((get_user_weapon(id)!=CSW_FLASHBANG&&get_user_weapon(id)!=CSW_HEGRENADE&&get_user_weapon(id)!=CSW_SMOKEGRENADE))
  29. {
  30. if(task_exists(id))
  31. remove_task(id)
  32. progress_bar(id,0)
  33. }
  34. if(entity_get_int(id, EV_INT_button)&IN_ATTACK)
  35. {
  36. inattack[id]=true
  37. if(get_user_weapon(id)==CSW_FLASHBANG||get_user_weapon(id)==CSW_HEGRENADE||get_user_weapon(id)==CSW_SMOKEGRENADE)
  38. {
  39. if(!task_exists(id))
  40. {
  41. nadegrav[id]=3.8
  42. count_grav(id)
  43. progress_bar(id,2)
  44. }
  45. }
  46. }
  47. else
  48. inattack[id]=false
  49. return PLUGIN_HANDLED
  50. }
  51.  
  52. public grenade_throw(id,nadeent,wid)
  53. {
  54. if(get_pcvar_num(pcvarenable)!=1)
  55. return FMRES_IGNORED
  56. progress_bar(id,0)
  57. entity_set_float(nadeent,EV_FL_gravity,nadegrav[id])
  58. return FMRES_IGNORED
  59. }
  60.  
  61. public count_grav(id)
  62. {
  63. if(nadegrav[id]<=0.5)
  64. {
  65. client_cmd(id,"-attack")
  66. if(task_exists(id))
  67. remove_task(id)
  68. progress_bar(id,0)
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. }
  71. if(!inattack[id])
  72. {
  73. if(task_exists(id))
  74. remove_task(id)
  75. progress_bar(id,0)
  76. return PLUGIN_HANDLED
  77. }
  78. nadegrav[id]-=0.2
  79. set_task(0.1,"count_grav",id)
  80. return PLUGIN_HANDLED
  81. }
  82.  
  83. stock progress_bar(index,pbtime=1)
  84. {
  85. message_begin(MSG_ONE,108,{0,0,0},index)
  86. write_byte(pbtime)
  87. write_byte(0)
  88. message_end()
  89. }
  90.  

Nem tudom hogy erre gondoltál-e remélem megfelel! Itt minél tovább tartod nyomva a dobás gombot annál erősebb a gránát!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gránát Erő!
HozzászólásElküldve: 2013.11.04. 20:01 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.02. 16:50
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Nekem úgy kellene h kb.. 2M-re van a tag és kb..sebez vagy = 200hp at!
Ha pedig pont előtte robban akkor meg v 400..
Köszi előre! :)

Ők köszönték meg johnny nek ezt a hozzászólást: mldpapa (2015.07.18. 02:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gránát Erő!
HozzászólásElküldve: 2013.11.05. 17:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
lis789 írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <csx>
  4. #include <engine>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <fun>
  8.  
  9.  
  10. #define PLUGIN "Granat ero"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "LiS"
  13.  
  14. new Float:nadegrav[33]
  15. new bool:inattack[33]
  16. new pcvarenable
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. pcvarenable=register_cvar("amx_nadepower","1")
  22. }
  23.  
  24. public client_PreThink(id)
  25. {
  26. if(get_pcvar_num(pcvarenable)!=1||!is_user_alive(id))
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28. if((get_user_weapon(id)!=CSW_FLASHBANG&&get_user_weapon(id)!=CSW_HEGRENADE&&get_user_weapon(id)!=CSW_SMOKEGRENADE))
  29. {
  30. if(task_exists(id))
  31. remove_task(id)
  32. progress_bar(id,0)
  33. }
  34. if(entity_get_int(id, EV_INT_button)&IN_ATTACK)
  35. {
  36. inattack[id]=true
  37. if(get_user_weapon(id)==CSW_FLASHBANG||get_user_weapon(id)==CSW_HEGRENADE||get_user_weapon(id)==CSW_SMOKEGRENADE)
  38. {
  39. if(!task_exists(id))
  40. {
  41. nadegrav[id]=3.8
  42. count_grav(id)
  43. progress_bar(id,2)
  44. }
  45. }
  46. }
  47. else
  48. inattack[id]=false
  49. return PLUGIN_HANDLED
  50. }
  51.  
  52. public grenade_throw(id,nadeent,wid)
  53. {
  54. if(get_pcvar_num(pcvarenable)!=1)
  55. return FMRES_IGNORED
  56. progress_bar(id,0)
  57. entity_set_float(nadeent,EV_FL_gravity,nadegrav[id])
  58. return FMRES_IGNORED
  59. }
  60.  
  61. public count_grav(id)
  62. {
  63. if(nadegrav[id]<=0.5)
  64. {
  65. client_cmd(id,"-attack")
  66. if(task_exists(id))
  67. remove_task(id)
  68. progress_bar(id,0)
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. }
  71. if(!inattack[id])
  72. {
  73. if(task_exists(id))
  74. remove_task(id)
  75. progress_bar(id,0)
  76. return PLUGIN_HANDLED
  77. }
  78. nadegrav[id]-=0.2
  79. set_task(0.1,"count_grav",id)
  80. return PLUGIN_HANDLED
  81. }
  82.  
  83. stock progress_bar(index,pbtime=1)
  84. {
  85. message_begin(MSG_ONE,108,{0,0,0},index)
  86. write_byte(pbtime)
  87. write_byte(0)
  88. message_end()
  89. }
  90.  

Nem tudom hogy erre gondoltál-e remélem megfelel! Itt minél tovább tartod nyomva a dobás gombot annál erősebb a gránát!

Az authort -t miért kell átírni? Ezt a plugint eredetileg Nandee csinálta, author javítva.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gránát Erő!
HozzászólásElküldve: 2013.11.09. 10:36 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.02. 16:50
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Nem erre gondoltam..
Én azt értem h:
A gránát (Sebzési Erején) hogy lehetne változtatni?
És nem kell a HUD-BAR.
Magyarul legyen 1 normális valve Gránát, csak nagyon erőset sebezzen! :)

Ők köszönték meg johnny nek ezt a hozzászólást: mldpapa (2015.07.18. 02:41)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole