hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 06:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 222 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 221 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenu hiba
HozzászólásElküldve: 2013.11.09. 09:18 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Irjad meg az egész sma-t


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenu hiba
HozzászólásElküldve: 2013.11.09. 09:40 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.12. 10:03
Hozzászólások: 859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

Header size:            980 bytes
Code size:            11192 bytes
Data size:            12548 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   41104 bytes
Done.


És Még normálisan ki is írja chatben...Szóval te vagy bamba :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenu hiba
HozzászólásElküldve: 2013.11.09. 09:45 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Akkor küld el az amxx.et


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenu hiba
HozzászólásElküldve: 2013.11.09. 10:03 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }


Ezt nem forditsa le ezzel:http://amx.freakz.ro/ meg semmivel


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenu hiba
HozzászólásElküldve: 2013.11.09. 11:11 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.02. 16:50
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Kérjük, "kecske123" mellőzd a sértő,káronkodó szavakat..
Tessék..


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára fear_ezmegmi 2013.11.14. 12:13-kor.
.amxx -et nem csatolunk!

Ők köszönték meg johnny nek ezt a hozzászólást: mldpapa (2015.07.18. 02:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole