hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 22:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 388 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 387 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [17 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2015.12.28. 20:00 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Akosch:. írta:
Ezek a kódok menü színezéshez vannak.
Chathez:
^1 - alap szín
^3 - csapat szín
^4 - zöld



de én ezt menübe írtam.
Itt a fegyver menü plugin:
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "Fegyver Csomagok"
  18.  
  19. #define Next_Button     "Következő"
  20. #define Back_Button     "Vissza"
  21. #define Exit_Button     "Kilépés"
  22.  
  23. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47.     "",
  48.     "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  49.     "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  50.     "A vásárlás letíltva!",
  51.     "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  55.    
  56.     "\r[\dM4A1 Csomag\r]",
  57.     "\r[\dAK47 Csomag\r]",
  58.     "\r[\dAWP Csomag\r]",
  59.     "\r[\dM249 Csomag\r]",
  60.     "\r[\dAUG Csomag\r]",
  61.     "\r[\dFamas Csomag\r]",
  62.     "\r[\dGalil Csomag\r]",
  63.     "\r[\dMP5 Csomag\r]",
  64.     "\r[\dXM1014 Csomag\r]",
  65.     "\r[\dM3 Csomag\r]",
  66.     "\r[\dScout Csomag\r]"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.    
  71.     "weapon_m4a1",
  72.     "weapon_ak47",
  73.     "weapon_awp",
  74.     "weapon_m249",
  75.     "weapon_aug",
  76.     "weapon_famas",
  77.     "weapon_galil",
  78.     "weapon_mp5navy",
  79.     "weapon_xm1014",
  80.     "weapon_m3",
  81.     "weapon_scout"
  82. };
  83.  
  84. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  85.  
  86. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  87. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  88.    
  89.     0,
  90.     52,
  91.     0,
  92.     90,
  93.     1,
  94.     32,
  95.     1,
  96.     100,
  97.     90,
  98.     1,
  99.     120,
  100.     100,
  101.     100,
  102.     90,
  103.     90,
  104.     90,
  105.     100,
  106.     120,
  107.     30,
  108.     120,
  109.     200,
  110.     32,
  111.     90,
  112.     120,
  113.     90,
  114.     2,
  115.     35,
  116.     90,
  117.     90,
  118.     0,
  119.     100
  120. };
  121.  
  122. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  123. {
  124.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  125.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  126.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  127.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  128.     "buyammo1", "buyammo2"
  129. };
  130.  
  131. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  132. {
  133.     "fegyo",
  134.     "say fegyo",
  135.     "say_team fegyo",
  136.    
  137.     "fegyver",
  138.     "say fegyver",
  139.     "say_team fegyver",
  140.    
  141.     "say /fegyo",
  142.     "say_team /fegyo",
  143.    
  144.     "say /fegyver",
  145.     "say_team /fegyver"
  146.  
  147. };
  148.  
  149. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  150. new g_msgHideWeapon;
  151. new g_bHasWeapon[ Max_Players+1 ];
  152.  
  153. public plugin_init ( ) {
  154.    
  155.     register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  156.    
  157.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  158.        
  159.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  160.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  161.    
  162.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos, akkor engedi az AWP-t.
  163.    
  164.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e vakító gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  165.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e robbanó gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robbanó gránát
  166.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  167.    
  168.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  169.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  170.    
  171.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  172.    
  173.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  174.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállátani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  175.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  176.    
  177.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  178.    
  179.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  180.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  181.    
  182.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  183.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  184.    
  185.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  186.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  187.    
  188.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  189.    
  190.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  191. }
  192.  
  193. public client_connect( iClient ) {
  194.    
  195.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  196. }
  197.  
  198. public client_disconnect( iClient ) {
  199.    
  200.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  201. }
  202.  
  203. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  204.    
  205.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  206.        
  207.         case true:
  208.         {
  209.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  210.             ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  211.            
  212.             return PLUGIN_HANDLED;
  213.         }
  214.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  215.     }
  216.     return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218.  
  219. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  220.    
  221.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  222.         return PLUGIN_CONTINUE;
  223.    
  224.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  225.     ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  226.     return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228.  
  229. public eCurWeapon( iClient ) {
  230.    
  231.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  232.        
  233.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  234.            
  235.             new weapon = read_data( 2 );
  236.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  237.            
  238.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  239.             }
  240.         }
  241.     }
  242. }
  243.  
  244. public onResetHUD( iClient ) {
  245.    
  246.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  247.        
  248.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  249.         write_byte( Money_Hud );
  250.         message_end( );
  251.     }
  252. }
  253.  
  254. public msgHideWeapon( ) {
  255.    
  256.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  257.        
  258.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  259.     }
  260. }
  261.  
  262. public eRoundEnd ( ) {
  263.    
  264.     g_iWPCT = 0;
  265.     g_iWPTE = 0;
  266. }
  267.  
  268. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  269.    
  270.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  271.         return;
  272.        
  273.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  274.    
  275.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  276.    
  277.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  278.    
  279.     new szMenuTitle[ 121 ];
  280.     new szMenuItem[ 121 ];
  281.    
  282.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  283.  
  284.     StripUserWeapons( iClient );
  285.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  286.    
  287.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  288.        
  289.         if( i != 2 ) {
  290.            
  291.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  292.         }
  293.         else {
  294.             switch( get_user_team( iClient ) )
  295.             {
  296.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  297.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  298.                 default: continue;
  299.             }
  300.         }
  301.        
  302.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  303.     }
  304.    
  305.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  306.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  307.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  308.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  309.     menu_display( iClient, menu );
  310. }
  311.  
  312. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  313.    
  314.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  315.        
  316.         menu_destroy( iMenu );
  317.         return PLUGIN_HANDLED;
  318.     }
  319.    
  320.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  321.     new access, callback;
  322.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  323.    
  324.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  325.    
  326.     if( iItem != 2 ) {
  327.        
  328.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  329.         give_item( iClient, g_szPistolName );
  330.        
  331.         ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  332.     }
  333.     else {
  334.        
  335.         new iTeams[ CsTeams ];
  336.         GetPlayerCount( iTeams );
  337.        
  338.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  339.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  340.            
  341.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  342.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  343.            
  344.             return PLUGIN_HANDLED;
  345.         }
  346.        
  347.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  348.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  349.            
  350.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  351.                
  352.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  353.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  354.                
  355.                 ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  356.                 g_iWPCT++;
  357.             }
  358.             else {
  359.                
  360.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  361.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  362.                
  363.                 return PLUGIN_HANDLED;
  364.             }
  365.         }
  366.        
  367.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  368.            
  369.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  370.                
  371.                
  372.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  373.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  374.                
  375.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  376.                 g_iWPTE++;
  377.             }
  378.             else {
  379.                
  380.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  381.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  382.                
  383.                 return PLUGIN_HANDLED;
  384.             }
  385.         }
  386.     }
  387.    
  388.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  389.     give_player_stuff( iClient );
  390.        
  391.     menu_destroy( iMenu );
  392.     return PLUGIN_HANDLED;
  393. }
  394.  
  395. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  396.    
  397.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  398.    
  399.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  400.    
  401.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  402.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  403. }  
  404.  
  405. stock give_player_stuff( iClient ) {
  406.    
  407.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  408.        
  409.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  410.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  411.     }
  412.    
  413.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  414.        
  415.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  416.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  417.     }
  418.    
  419.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  420.        
  421.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  422.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  423.     }
  424.    
  425.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  426.        
  427.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  428.            
  429.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  430.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  431.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  432.         }
  433.     }
  434.    
  435.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  436.        
  437.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  438.     }
  439.    
  440.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  441.        
  442.         new weapons[ 32 ];
  443.         new weaponsnum;
  444.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  445.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  446.             if( is_user_alive( iClient ) )
  447.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  448.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  449.     }
  450.    
  451.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  452.     return PLUGIN_CONTINUE;
  453. }
  454.  
  455.  
  456. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  457. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  458.    
  459.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  460.      
  461.     if( iC4Ent > 0 ) {
  462.        
  463.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  464.     }
  465.      
  466.     strip_user_weapons( iClient );
  467.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  468.      
  469.     if( iC4Ent > 0 )  {
  470.        
  471.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  472.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  473.        
  474.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  475.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  476.     }
  477.    
  478.     return PLUGIN_HANDLED;
  479. }
  480.  
  481. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  482. {
  483.     new count = 1, players[ 32 ];
  484.     static msg[ 191 ];
  485.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  486.    
  487.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  488.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  489.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  490.    
  491.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  492.     {
  493.         for ( new i = 0; i < count; i++ )
  494.         {
  495.             if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  496.             {
  497.                 message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  498.                 write_byte( players[ i ] );
  499.                 write_string( msg );
  500.                 message_end(  );
  501.             }
  502.         }
  503.     }
  504. }  
  505. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  506. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  507. */

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.28. 20:07 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
Hozzászólások:610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );


Chatbe is abból a tömbből kéri le a szöveget.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.28. 20:08 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 15:06
Hozzászólások:624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Akosch:. írta:
Chatbe is abból a tömbből kéri le a szöveget.


Ezt meg lehetne oldani?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.29. 09:36 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.10.04. 22:42
Hozzászólások:164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
*GrafitY* írta:
Akosch:. írta:
Chatbe is abból a tömbből kéri le a szöveget.


Ezt meg lehetne oldani?



  1. ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Megkaptad az általad választott fegyvercsomagot!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );



Esetleg így

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.29. 19:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
xD
Írsz még egy tömböt, de sehol egy %s a szövegbe... Esetleg MÉGSE

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.29. 19:31 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.10.04. 22:42
Hozzászólások:164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
mforce írta:
xD
Írsz még egy tömböt, de sehol egy %s a szövegbe... Esetleg MÉGSE



Bocsi de korházba egy szaros telefonnal ennyi tellet de a lényeg érthető

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.29. 21:36 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2015.12.29. 21:29
Hozzászólások:40
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "Fegyver Csomagok"
  18.  
  19. #define Next_Button     "Következo"
  20. #define Back_Button     "Vissza"
  21. #define Exit_Button     "Kilépés"
  22.  
  23. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47.     "",
  48.     "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  49.     "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-tol használható!",
  50.     "A vásárlás letíltva!",
  51.     "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  55.    
  56.     "M4A1 Csomag",
  57.     "AK47 Csomag",
  58.     "AWP Csomag",
  59.     "M249 Csomag",
  60.     "AUG Csomag",
  61.     "Famas Csomag",
  62.     "Galil Csomag",
  63.     "MP5 Csomag",
  64.     "XM1014 Csomag",
  65.     "M3 Csomag",
  66.     "\Scout Csomag"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.    
  71.     "weapon_m4a1",
  72.     "weapon_ak47",
  73.     "weapon_awp",
  74.     "weapon_m249",
  75.     "weapon_aug",
  76.     "weapon_famas",
  77.     "weapon_galil",
  78.     "weapon_mp5navy",
  79.     "weapon_xm1014",
  80.     "weapon_m3",
  81.     "weapon_scout"
  82. };
  83.  
  84. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  85.  
  86. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  87. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  88.    
  89.     0,
  90.     52,
  91.     0,
  92.     90,
  93.     1,
  94.     32,
  95.     1,
  96.     100,
  97.     90,
  98.     1,
  99.     120,
  100.     100,
  101.     100,
  102.     90,
  103.     90,
  104.     90,
  105.     100,
  106.     120,
  107.     30,
  108.     120,
  109.     200,
  110.     32,
  111.     90,
  112.     120,
  113.     90,
  114.     2,
  115.     35,
  116.     90,
  117.     90,
  118.     0,
  119.     100
  120. };
  121.  
  122. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  123. {
  124.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  125.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  126.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  127.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  128.     "buyammo1", "buyammo2"
  129. };
  130.  
  131. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  132. {
  133.     "fegyo",
  134.     "say fegyo",
  135.     "say_team fegyo",
  136.    
  137.     "fegyver",
  138.     "say fegyver",
  139.     "say_team fegyver",
  140.    
  141.     "say /fegyo",
  142.     "say_team /fegyo",
  143.    
  144.     "say /fegyver",
  145.     "say_team /fegyver"
  146.  
  147. };
  148.  
  149. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  150. new g_msgHideWeapon;
  151. new g_bHasWeapon[ Max_Players+1 ];
  152.  
  153. public plugin_init ( ) {
  154.    
  155.     register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  156.    
  157.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  158.        
  159.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  160.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  161.    
  162.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos, akkor engedi az AWP-t.
  163.    
  164.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e vakító gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  165.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e robbanó gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robbanó gránát
  166.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  167.    
  168.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  169.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  170.    
  171.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo",  "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  172.    
  173.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  174.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállátani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltunik a hudról is ) Alap: 0
  175.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  176.    
  177.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  178.    
  179.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  180.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  181.    
  182.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  183.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  184.    
  185.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  186.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  187.    
  188.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  189.    
  190.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  191. }
  192.  
  193. public client_connect( iClient ) {
  194.    
  195.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  196. }
  197.  
  198. public client_disconnect( iClient ) {
  199.    
  200.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  201. }
  202.  
  203. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  204.    
  205.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  206.        
  207.         case true:
  208.         {
  209.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  210.             ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  211.            
  212.             return PLUGIN_HANDLED;
  213.         }
  214.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  215.     }
  216.     return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218.  
  219. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  220.    
  221.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  222.         return PLUGIN_CONTINUE;
  223.    
  224.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  225.     ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  226.     return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228.  
  229. public eCurWeapon( iClient ) {
  230.    
  231.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  232.        
  233.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  234.            
  235.             new weapon = read_data( 2 );
  236.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  237.            
  238.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  239.             }
  240.         }
  241.     }
  242. }
  243.  
  244. public onResetHUD( iClient ) {
  245.    
  246.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  247.        
  248.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  249.         write_byte( Money_Hud );
  250.         message_end( );
  251.     }
  252. }
  253.  
  254. public msgHideWeapon( ) {
  255.    
  256.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  257.        
  258.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  259.     }
  260. }
  261.  
  262. public eRoundEnd ( ) {
  263.    
  264.     g_iWPCT = 0;
  265.     g_iWPTE = 0;
  266. }
  267.  
  268. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  269.    
  270.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  271.         return;
  272.        
  273.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  274.    
  275.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  276.    
  277.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  278.    
  279.     new szMenuTitle[ 121 ];
  280.     new szMenuItem[ 121 ];
  281.    
  282.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  283.  
  284.     StripUserWeapons( iClient );
  285.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  286.    
  287.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  288.        
  289.         if( i != 2 ) {
  290.            
  291.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\d%s\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  292.         }
  293.         else {
  294.             switch( get_user_team( iClient ) )
  295.             {
  296.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\d%s\r] \y[Elso %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  297.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\d%s\r] \y[Elso %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  298.                 default: continue;
  299.             }
  300.         }
  301.        
  302.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  303.     }
  304.    
  305.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  306.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  307.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  308.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  309.     menu_display( iClient, menu );
  310. }
  311.  
  312. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  313.    
  314.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  315.        
  316.         menu_destroy( iMenu );
  317.         return PLUGIN_HANDLED;
  318.     }
  319.    
  320.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  321.     new access, callback;
  322.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  323.    
  324.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  325.    
  326.     if( iItem != 2 ) {
  327.        
  328.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  329.         give_item( iClient, g_szPistolName );
  330.        
  331.         ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  332.     }
  333.     else {
  334.        
  335.         new iTeams[ CsTeams ];
  336.         GetPlayerCount( iTeams );
  337.        
  338.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  339.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  340.            
  341.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  342.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  343.            
  344.             return PLUGIN_HANDLED;
  345.         }
  346.        
  347.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  348.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  349.            
  350.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  351.                
  352.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  353.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  354.                
  355.                 ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  356.                 g_iWPCT++;
  357.             }
  358.             else {
  359.                
  360.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  361.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  362.                
  363.                 return PLUGIN_HANDLED;
  364.             }
  365.         }
  366.        
  367.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  368.            
  369.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  370.                
  371.                
  372.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  373.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  374.                
  375.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  376.                 g_iWPTE++;
  377.             }
  378.             else {
  379.                
  380.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  381.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  382.                
  383.                 return PLUGIN_HANDLED;
  384.             }
  385.         }
  386.     }
  387.    
  388.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  389.     give_player_stuff( iClient );
  390.        
  391.     menu_destroy( iMenu );
  392.     return PLUGIN_HANDLED;
  393. }
  394.  
  395. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  396.    
  397.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  398.    
  399.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  400.    
  401.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  402.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  403. }  
  404.  
  405. stock give_player_stuff( iClient ) {
  406.    
  407.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  408.        
  409.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  410.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  411.     }
  412.    
  413.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  414.        
  415.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  416.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  417.     }
  418.    
  419.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  420.        
  421.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  422.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  423.     }
  424.    
  425.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  426.        
  427.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  428.            
  429.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  430.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  431.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  432.         }
  433.     }
  434.    
  435.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  436.        
  437.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  438.     }
  439.    
  440.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  441.        
  442.         new weapons[ 32 ];
  443.         new weaponsnum;
  444.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  445.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  446.             if( is_user_alive( iClient ) )
  447.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  448.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  449.     }
  450.    
  451.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  452.     return PLUGIN_CONTINUE;
  453. }
  454.  
  455.  
  456. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  457. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  458.    
  459.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  460.      
  461.     if( iC4Ent > 0 ) {
  462.        
  463.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  464.     }
  465.      
  466.     strip_user_weapons( iClient );
  467.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  468.      
  469.     if( iC4Ent > 0 )  {
  470.        
  471.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  472.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  473.        
  474.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  475.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  476.     }
  477.    
  478.     return PLUGIN_HANDLED;
  479. }
  480.  
  481. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  482. {
  483.     new count = 1, players[ 32 ];
  484.     static msg[ 191 ];
  485.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  486.    
  487.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  488.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  489.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  490.    
  491.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  492.     {
  493.         for ( new i = 0; i < count; i++ )
  494.         {
  495.             if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  496.             {
  497.                 message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  498.                 write_byte( players[ i ] );
  499.                 write_string( msg );
  500.                 message_end(  );
  501.             }
  502.         }
  503.     }
  504. }  
  505. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  506. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  507. */


esetleg

_________________
  1. new const PLUGIN[] = "";
  2. new const VERSION[] = "1.0";
  3. new const AUTHOR[] = "CoCo";


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [17 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole