hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 08:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 361 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 359 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hiba,keveredés
HozzászólásElküldve:2012.05.21. 17:33 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1.  

  2.      

  3.  

  4. #include <amxmodx>

  5. #include <fakemeta>

  6. #include <zombieplague>

  7. #include <fakemeta_util>

  8.  

  9. #define PLUGIN "[ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie"

  10. #define VERSION "1.0.8"

  11. #define AUTHOR "Fry!"

  12.  

  13. new const zclass_name[] = "AI Zombie"

  14. new const zclass_info[] = "HP++ Speed- Knockback+"

  15. new const zclass_model[] = "zombie_source"

  16. new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_zombie.mdl"

  17. const zclass_health = 2250

  18. const zclass_speed = 190

  19. const Float:zclass_gravity = 1.0

  20. const Float:zclass_knockback = 1.35

  21.  

  22. new const zombie_idle_sound1[] = "zombie_plague/zombie_moan.wav"

  23. new const zombie_idle_sound2[] = "zombie_plague/zombie_breathing.wav"

  24.  

  25. new zisA, zisB

  26. new g_zclass_ai_zombie, g_ai_zombie_invisible

  27.  

  28. public plugin_init()

  29. {

  30.    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  31.    

  32.    register_cvar("zp_zclass_advanced_invisble_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)

  33.    

  34.    g_ai_zombie_invisible = register_cvar("zp_ai_zombie_invisibility", "0")

  35.    

  36.    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fm_PlayerPreThink")

  37.   register_logevent("ujkor", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

  38. }

  39.  

  40. public plugin_precache()

  41. {

  42.    g_zclass_ai_zombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

  43.  

  44.    zisA = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound1)

  45.    zisB = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound2)

  46. }

  47. public ujkor()

  48. {

  49.      for(new i = 0; i < 33; i++)

  50.      {

  51.                fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)

  52.      }

  53. }

  54.  

  55. public zp_user_infected_post(player, infector)

  56. {

  57.    if (zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_ai_zombie)

  58.    {

  59.       if ((pev(player, pev_flags) & FL_DUCKING))

  60.       {

  61.          set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)

  62.          set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)

  63.          set_pev(player, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))

  64.       }

  65.    }

  66.    return PLUGIN_CONTINUE

  67. }

  68.  

  69. public fm_PlayerPreThink(id)

  70. {

  71.    if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))

  72.       return FMRES_IGNORED

  73.      

  74.    if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ai_zombie)

  75.       return FMRES_IGNORED

  76.    

  77.    if (!(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING))

  78.    {

  79.       set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone)

  80.       set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal)

  81.       set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)

  82.      

  83.       new iRandomNum = random_num(zisA, zisB)

  84.      

  85.       if (iRandomNum == zisA)

  86.       {

  87.          emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  88.       }

  89.      

  90.       else if (iRandomNum == zisB)

  91.       {

  92.          emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound2, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  93.       }

  94.    }

  95.      

  96.    else

  97.    {

  98.       set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)

  99.       set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)

  100.       set_pev(id, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))

  101.    }

  102.  

  103.    return FMRES_IGNORED

  104. }

  105. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  106. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  107. */

  108.  

  109.  


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.05.22. 08:03-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba,keveredés
HozzászólásElküldve:2012.05.21. 20:43 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Hm.. :) Remélem beválik mingyárt le is tesztelem :)

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba,keveredés
HozzászólásElküldve:2012.05.21. 20:46 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Hibát ír :


[error]Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

files/1867622/1867622.sma(34) : warning 217: loose indentation
files/1867622/1867622.sma(48) : error 017: undefined symbol "fm_set_rendering"
files/1867622/1867622.sma(48) : warning 215: expression has no effect
files/1867622/1867622.sma(48) : warning 215: expression has no effect
files/1867622/1867622.sma(48) : warning 215: expression has no effect
files/1867622/1867622.sma(48) : warning 215: expression has no effect
files/1867622/1867622.sma(48) : warning 215: expression has no effect
files/1867622/1867622.sma(48) : warning 215: expression has no effect
files/1867622/1867622.sma(48) : error 001: expected token: ";", but found ")"
files/1867622/1867622.sma(48) : error 029: invalid expression, assumed zero
files/1867622/1867622.sma(48) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.[/error]

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba,keveredés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 08:01 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ez forduló kód, de fog egy pár hibát dobni futás közben...

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3. #include <fakemeta_util>

  4. #include <zombieplague>

  5.  

  6. #define PLUGIN "[ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie"

  7. #define VERSION "1.0.8"

  8. #define AUTHOR "Fry!"

  9.  

  10. new const zclass_name[] = "AI Zombie"

  11. new const zclass_info[] = "HP++ Speed- Knockback+"

  12. new const zclass_model[] = "zombie_source"

  13. new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_zombie.mdl"

  14. const zclass_health = 2250

  15. const zclass_speed = 190

  16. const Float:zclass_gravity = 1.0

  17. const Float:zclass_knockback = 1.35

  18.  

  19. new const zombie_idle_sound1[] = "zombie_plague/zombie_moan.wav"

  20. new const zombie_idle_sound2[] = "zombie_plague/zombie_breathing.wav"

  21.  

  22. new zisA, zisB

  23. new g_zclass_ai_zombie, g_ai_zombie_invisible

  24.  

  25. public plugin_init()

  26. {

  27.    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  28.    

  29.    register_cvar("zp_zclass_advanced_invisble_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)

  30.    

  31.    g_ai_zombie_invisible = register_cvar("zp_ai_zombie_invisibility", "0")

  32.    

  33.    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fm_PlayerPreThink")

  34.   register_logevent("ujkor", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

  35. }

  36.  

  37. public plugin_precache()

  38. {

  39.    g_zclass_ai_zombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

  40.  

  41.    zisA = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound1)

  42.    zisB = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound2)

  43. }

  44. public ujkor()

  45. {

  46.      for(new i = 0; i < 33; i++)

  47.      {

  48.                fm_set_rendering(i, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)

  49.      }

  50. }

  51.  

  52. public zp_user_infected_post(player, infector)

  53. {

  54.    if (zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_ai_zombie)

  55.    {

  56.       if ((pev(player, pev_flags) & FL_DUCKING))

  57.       {

  58.          set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)

  59.          set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)

  60.          set_pev(player, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))

  61.       }

  62.    }

  63.    return PLUGIN_CONTINUE

  64. }

  65.  

  66. public fm_PlayerPreThink(id)

  67. {

  68.    if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))

  69.       return FMRES_IGNORED

  70.      

  71.    if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ai_zombie)

  72.       return FMRES_IGNORED

  73.    

  74.    if (!(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING))

  75.    {

  76.       set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone)

  77.       set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal)

  78.       set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)

  79.      

  80.       new iRandomNum = random_num(zisA, zisB)

  81.      

  82.       if (iRandomNum == zisA)

  83.       {

  84.          emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  85.       }

  86.      

  87.       else if (iRandomNum == zisB)

  88.       {

  89.          emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound2, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  90.       }

  91.    }

  92.      

  93.    else

  94.    {

  95.       set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)

  96.       set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)

  97.       set_pev(id, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))

  98.    }

  99.  

  100.    return FMRES_IGNORED

  101. }

  102. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  103. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  104. */

  105.  

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba,keveredés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 16:10 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Hogy érted ,hogy futás közben dobni fog?!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba,keveredés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 16:17 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
chasper.cfg írta:
Hogy érted ,hogy futás közben dobni fog?!

logol warningokat

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba,keveredés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 16:27 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
most már 1-et.... loose indonation .....

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba,keveredés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 16:45 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
az mindegy

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba,keveredés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 16:58 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
most már 1-et.... loose indonation .....


Ez akkor jön elő, amikor nem helyesen tagoltad a kódot.
Pl.:
Kód:
  1.  

  2. public asd()

  3. {

  4.               if(1 == 1) /*---Ez a helyes!---*/

  5.               {

  6.                            // valami kod

  7.               }

  8. }

  9.  

helyett:
Kód:
  1.  

  2. public asd()

  3. {

  4.                             if(1 == 1)/*---Ez a helytelen!---*/

  5.               {

  6.                             // valami kod

  7.               }

  8. }

  9.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole