hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 388 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 386 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [13 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop késleltető.
HozzászólásElküldve:2013.03.29. 17:36 
Offline
Veterán

Csatlakozott:2012.11.01. 20:49
Hozzászólások:1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  *
  3.  * Author: Cheesy Peteza
  4.  * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5.  *
  6.  *
  7.  * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8.  *
  9.  * Cvars:
  10.  * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11.  * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12.  * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13.  * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14.  *
  15.  * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16.  *
  17.  *
  18.  */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22.  
  23. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  24. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  28. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  29.  
  30. register_cvar("bh_enabled", "1")
  31. register_cvar("bh_autojump", "1")
  32. register_cvar("bh_showusage", "1")
  33. }
  34.  
  35. public client_PreThink(id) {
  36. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  37. return PLUGIN_CONTINUE
  38.  
  39. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  40.  
  41. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  42. return PLUGIN_CONTINUE
  43.  
  44. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  45. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  46. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  47.  
  48. if (flags & FL_WATERJUMP)
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54.  
  55. new Float:velocity[3]
  56. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  57. velocity[2] += 250.0
  58. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  59.  
  60. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  61. }
  62. return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64.  
  65. public client_authorized(id)
  66. set_task(30.0, "showUsage", id)
  67.  
  68. public showUsage(id) {
  69. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71.  
  72. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  73. client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  74. } else {
  75. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  76. }
  77. return PLUGIN_HANDLED
  78. }
  79.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop késleltető.
HozzászólásElküldve:2013.03.29. 17:47 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Only Kp.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  6.  
  7. new bool:vanbhop[33]
  8.  
  9. #define VISSZASZAMLALAS 15
  10.  
  11. new esikazeso[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  15. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  16. register_logevent( "eRound_start", 2, "1=Round_Start" );
  17. register_cvar("bh_autojump", "1")
  18. }
  19.  
  20. public eRound_start()
  21. {
  22. new iPlayers[32], iNum, iPid;
  23. get_players( iPlayers, iNum, "a" );
  24.  
  25. for( new i; i < iNum; i++ )
  26. {
  27. iPid = iPlayers[i];
  28. vanbhop[iPid] = false;
  29. esikazeso[iPid] = VISSZASZAMLALAS
  30. bunnyhoppszamlalo(iPid)
  31. }
  32.  
  33. }
  34.  
  35. public bunnyhoppszamlalo(id)
  36. {
  37. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  38. return PLUGIN_CONTINUE
  39.  
  40. if(esikazeso[id] > 0)
  41. {
  42. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  43. show_hudmessage(id, "Tudsz bunnyhoppozni %d masodperc mulva...", esikazeso[id])
  44.  
  45. esikazeso[id]--
  46.  
  47. set_task(1.0, "bunnyhoppszamlalo",id)
  48. }
  49. else
  50. {
  51. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
  52. show_hudmessage(id, "Mostmar tudsz bunnyhoppozni...")
  53. vanbhop[id] = true;
  54. }
  55.  
  56.  
  57. return PLUGIN_CONTINUE
  58. }
  59.  
  60. public client_PreThink(id)
  61. {
  62.  
  63. if(vanbhop[id] == true)
  64. {
  65. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  66.  
  67. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  68. return PLUGIN_CONTINUE
  69.  
  70. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  71. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  72. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  73.  
  74. if (flags & FL_WATERJUMP)
  75. return PLUGIN_CONTINUE
  76. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  77. return PLUGIN_CONTINUE
  78. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80.  
  81. new Float:velocity[3]
  82. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  83. velocity[2] += 250.0
  84. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  85.  
  86. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  87. }
  88. return PLUGIN_CONTINUE
  89. }
  90. return PLUGIN_CONTINUE
  91. }

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop késleltető.
HozzászólásElküldve:2014.05.11. 08:45 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2009.12.28. 10:01
Hozzászólások:204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
miért nem jó? mindent ki próbáltam de semmi amit kiki írt avval annyi a baj hogy csak a 4 mp nél írja ki nem számol vissza


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [13 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole