hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.05. 18:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 363 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 362 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39304 hozzászólás ]  OldalElőző14834844854864873931Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.05.14. 19:05 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
825-642= ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.05.14. 19:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
tson_ írta:
825-642= ?

183
------------------------------------

Hungamer megcsinálta ,hogy ne fagyassza le a fegyvermenüm a szervert.
Úgy ,hogy "lehet" kirakom a pluginok közé nektek :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.05.14. 19:23 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
tson_ írta:
825-642= ?

183
------------------------------------

Hungamer megcsinálta ,hogy ne fagyassza le a fegyvermenüm a szervert.
Úgy ,hogy "lehet" kirakom a pluginok közé nektek :D

Akkor ennyi hibás plugin van az oldalon, nem kéne valamit csinálni velük? :?
Aki unatkozik..xd

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.05.14. 20:04 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Hát jó, de nem mindegyik a hiba miatt van odarakva. Van olyan ami azért, mert már fent van egyszer.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.05.15. 04:34 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Mindenkinek jo iskolat tanujatok rendesen!Ne logjatok stb stb:D :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.05.15. 09:35 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
neked is

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.05.15. 12:46 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Rossz:
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. new iconstatus, pcv_iloc

  4. new user_icons[33][16]

  5.  

  6.  

  7. public plugin_init()

  8. {

  9.         register_plugin("Kill Sprite", "1.0", "dsa")

  10.        

  11.         register_event("CurWeapon", "update_icon", "be", "1=1")

  12.         register_event("AmmoX", "draw_icon", "be")

  13.         register_event("DeathMsg", "event_death", "a")

  14.        

  15.         pcv_iloc = register_cvar("amx_weapon_location", "2")

  16. }

  17.  

  18. public update_icon(id)

  19. {

  20.         remove_weapon_icon(id)

  21.        

  22.                

  23.         if( get_pcvar_num(pcv_iloc) == 0 || is_user_bot(id) )

  24.                 return

  25.                

  26.         static sprite[16], iwpn, clip, ammo

  27.  

  28.         iwpn = get_user_weapon(id, clip, ammo)

  29.        

  30.         switch(iwpn)

  31.         {

  32.                 case CSW_P228:

  33.                 sprite = "d_p228"

  34.                 case CSW_SCOUT:

  35.                 sprite = "d_scout"

  36.                 case CSW_HEGRENADE:

  37.                 sprite = "d_grenade"

  38.                 case CSW_XM1014:

  39.                 sprite = "d_xm1014"

  40.                 case CSW_MAC10:

  41.                 sprite = "d_mac10"

  42.                 case CSW_AUG:

  43.                 sprite = "d_aug"

  44.                 case CSW_SMOKEGRENADE:

  45.                 sprite = "d_flashbang"

  46.                 case CSW_ELITE:

  47.                 sprite = "d_elite"

  48.                 case CSW_FIVESEVEN:

  49.                 sprite = "d_fiveseven"

  50.                 case CSW_UMP45:

  51.                 sprite = "d_ump45"

  52.                 case CSW_SG550:

  53.                 sprite = "d_sg550"

  54.                 case CSW_GALIL:

  55.                 sprite = "d_galil"

  56.                 case CSW_FAMAS:

  57.                 sprite = "d_famas"

  58.                 case CSW_USP:

  59.                 sprite = "d_usp"

  60.                 case CSW_MP5NAVY:

  61.                 sprite = "d_mp5navy"

  62.                 case CSW_M249:

  63.                 sprite = "d_m249"

  64.                 case CSW_M3:

  65.                 sprite = "d_m3"

  66.                 case CSW_M4A1:

  67.                 sprite = "d_m4a1"

  68.                 case CSW_TMP:

  69.                 sprite = "d_tmp"

  70.                 case CSW_G3SG1:

  71.                 sprite = "d_g3sg1"

  72.                 case CSW_FLASHBANG:

  73.                 sprite = "d_flashbang"

  74.                 case CSW_DEAGLE:

  75.                 sprite = "d_deagle"

  76.                 case CSW_SG552:

  77.                 sprite = "d_sg552"

  78.                 case CSW_AK47:

  79.                 sprite = "d_ak47"

  80.                 case CSW_KNIFE:

  81.                 sprite = "d_knife"

  82.                 case CSW_P90:

  83.                 sprite = "d_p90"

  84.                 case CSW_GLOCK18:

  85.                 sprite = "d_glock18"

  86.                 case CSW_AWP:

  87.                 sprite = "d_awp"

  88.                 default:

  89.                 return

  90.         }      

  91.         sprite = "number_0"

  92.         user_icons[id] = sprite

  93.         draw_icon(id)

  94.        

  95.         return

  96. }

  97.  

  98.  

  99. public draw_icon(id)

  100. {

  101.         // draw the sprite itself

  102.         message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id)

  103.         write_byte(1) // status (0=hide, 1=show, 2=flash)

  104.         write_string(user_icons[id]) // sprite name

  105.         write_byte(255) // red

  106.         write_byte(0) // green

  107.         write_byte(0) // blue

  108.         message_end()

  109. }

  110.  

  111.  

  112. public remove_weapon_icon(id)

  113. {

  114.         message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id)

  115.         write_byte(0)

  116.         write_string(user_icons[id])

  117.         message_end()

  118. }

  119.  

  120.  

  121. public event_death()

  122. {

  123.         new id = read_data(2)

  124.        

  125.         if (!is_user_bot(id))

  126.                 remove_weapon_icon(id)

  127. }

  128.  

  129.  



Jó:

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. new iconstatus, pcv_iloc

  4. new user_icons[33][16]

  5.  

  6.  

  7. public plugin_init()

  8. {

  9.         register_plugin("Kill Sprite", "1.0", "das")

  10.        

  11.         register_event("CurWeapon", "update_icon", "be", "1=1")

  12.         register_event("AmmoX", "draw_icon", "be")

  13.         register_event("DeathMsg", "event_death", "a")

  14.        

  15.         pcv_iloc = register_cvar("amx_weapon_location", "2")

  16. }

  17.  

  18. public update_icon(id)

  19. {

  20.         remove_weapon_icon(id)

  21.        

  22.                

  23.         if( get_pcvar_num(pcv_iloc) == 0 || is_user_bot(id) )

  24.                 return

  25.                

  26.         static sprite[16], iwpn, clip, ammo

  27.  

  28.         iwpn = get_user_weapon(id, clip, ammo)

  29.        

  30.         switch(iwpn)

  31.         {

  32.                 case CSW_P228:

  33.                 sprite = "d_p228"

  34.                 case CSW_SCOUT:

  35.                 sprite = "d_scout"

  36.                 case CSW_HEGRENADE:

  37.                 sprite = "d_grenade"

  38.                 case CSW_XM1014:

  39.                 sprite = "d_xm1014"

  40.                 case CSW_MAC10:

  41.                 sprite = "d_mac10"

  42.                 case CSW_AUG:

  43.                 sprite = "d_aug"

  44.                 case CSW_SMOKEGRENADE:

  45.                 sprite = "d_flashbang"

  46.                 case CSW_ELITE:

  47.                 sprite = "d_elite"

  48.                 case CSW_FIVESEVEN:

  49.                 sprite = "d_fiveseven"

  50.                 case CSW_UMP45:

  51.                 sprite = "d_ump45"

  52.                 case CSW_SG550:

  53.                 sprite = "d_sg550"

  54.                 case CSW_GALIL:

  55.                 sprite = "d_galil"

  56.                 case CSW_FAMAS:

  57.                 sprite = "d_famas"

  58.                 case CSW_USP:

  59.                 sprite = "d_usp"

  60.                 case CSW_MP5NAVY:

  61.                 sprite = "d_mp5navy"

  62.                 case CSW_M249:

  63.                 sprite = "d_m249"

  64.                 case CSW_M3:

  65.                 sprite = "d_m3"

  66.                 case CSW_M4A1:

  67.                 sprite = "d_m4a1"

  68.                 case CSW_TMP:

  69.                 sprite = "d_tmp"

  70.                 case CSW_G3SG1:

  71.                 sprite = "d_g3sg1"

  72.                 case CSW_FLASHBANG:

  73.                 sprite = "d_flashbang"

  74.                 case CSW_DEAGLE:

  75.                 sprite = "d_deagle"

  76.                 case CSW_SG552:

  77.                 sprite = "d_sg552"

  78.                 case CSW_AK47:

  79.                 sprite = "d_ak47"

  80.                 case CSW_KNIFE:

  81.                 sprite = "d_knife"

  82.                 case CSW_P90:

  83.                 sprite = "d_p90"

  84.                 case CSW_GLOCK18:

  85.                 sprite = "d_glock18"

  86.                 case CSW_AWP:

  87.                 sprite = "d_awp"

  88.                 default:

  89.                 return

  90.         }      

  91.         sprite = "number_0"

  92.         user_icons[id] = sprite

  93.         draw_icon(id)

  94.        

  95.         return

  96. }

  97.  

  98.  

  99. public draw_icon(id)

  100. {

  101.         // draw the sprite itself

  102.         message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id)

  103.         write_byte(1) // status (0=hide, 1=show, 2=flash)

  104.         write_string(user_icons[id]) // sprite name

  105.         write_byte(255) // red

  106.         write_byte(0) // green

  107.         write_byte(0) // blue

  108.         message_end()

  109. }

  110.  

  111.  

  112. public remove_weapon_icon(id)

  113. {

  114.         message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id)

  115.         write_byte(0)

  116.         write_string(user_icons[id])

  117.         message_end()

  118. }

  119.  

  120.  

  121. public event_death()

  122. {

  123.         new id = read_data(2)

  124.        

  125.         if (!is_user_bot(id))

  126.                 remove_weapon_icon(id)

  127. }

  128.  

  129.  

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.05.15. 13:32 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Mi a gond az elsőben? Első nekifutásra csak a dsat írtad át dasra.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.05.15. 13:34 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
sma highligher készül ha nem vennéd észre:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.05.15. 13:46 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Látom, hogy más a színe, de miért rossz?
Ha a szinezésre gondolsz, legközelebb írd le, mivel az nem "rossz"...

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39304 hozzászólás ]  OldalElőző14834844854864873931Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole