hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 08:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 416 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 414 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bónusz HP / sec
HozzászólásElküldve: 2013.08.28. 03:51 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.26. 07:26
Hozzászólások: 3
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Na szóval kezdeném. Az ötlet most ugrott ki a fejemből, hogy valaki tudna-e olyan plugint írni,
hogy ha a játékos mozgásban van, akkor +HP-t kapna a mozgás időtartama alatt másodperces frissítésben.
alap HP a 35.lenne , ezzel kezdene minden játékos kör elején. A kör kezdéskor bevásárló idő 15 másodperc. addig nincs kempelés, hogy olyat ne büntessen aki csak vásárolt mert plázacicát játszik XD A 35 HP-ra jönne rá,
a mozgás bónusz HP (+1hp=1másodperc.) Ami ölés nélkül megállna 100 HP-n ha a játékos mozgásban van., De ha kör kezdés után lejár a 15 másodperces immunitás és lekempel 5 másodpercre vagy többre, a HP Bónusz megáll. A kemp 5 másodperctől van. Tehát ha valaki 5 másodpercnél tovább áll egy helyben, megáll a HP-ja ott ahol van.
1 kill után indulna el újra a bónusz HP a kempelő játékosnál így büntetve őt a kempelés miatt. Köridő 3 perc,
ami azt jelenti, hogy 3 perces köridőnél 180 a max HP. Mivel a körkezdés utáni bevásárlásra fordított idő 15 másodperc,ez alatt immunitás van a kemp ellen, de a Bónusz elindul kezdéskor. Erre az ötletre ráépíteni ezt a pénz effektet vagyis csak erre alapulna a HP Effeck is. (http://www.youtube.com/watch?v=mqD6hgGoht4) csak a HP menne így és nem a pénz.
Cwars ból állíthatóak legyenek a következő adatok. ON/FF , Kemp immunitás ideje,
Kempelés után legyen-e kill start bonus HP<?> vagy csak 20 másodperc bonusz HP stop legyen.
Kill nélküli bónusz HP határ

Remélem mindenkinek
Tetszik majd az ötlet

Elég összetett és tudom, hogy nagyon beteg egy ötlet, épp ezért jó lenne ha Valaki (valakik ) (Csapatban) nekiugra(nának) ennek minden tudásával(tudásukkal) együtt és megvalósítaná(k) az ötletemet. Előre is Köszönet az ötlet kivitelezőjének (kivitelezőinek)
Ez az ötlet kizárólag az én szellemi tulajdonomat képezi: LowSkillR És minden jogot fenntartok, hogy A Plugin neve ez legyen: lowskillrhpbonusz valamint ugyanez legyen benne a pluginban is forráskódjában is elrejtve valahol.
A készítő(k) írja (írják) bele a nevét (nevüket) !

Remélem mindenkinek tetszeni fog az ötletem, és minél előbb használható kifogástalan plugint kapunk.
Üdvözlettel : LowSkillR


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bónusz HP / sec
HozzászólásElküldve: 2013.08.28. 04:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
LowSkillR írta:
Na szóval kezdeném. Az ötlet most ugrott ki a fejemből, hogy valaki tudna-e olyan plugint írni,
hogy ha a játékos mozgásban van, akkor +HP-t kapna a mozgás időtartama alatt másodperces frissítésben.
alap HP a 35.lenne , ezzel kezdene minden játékos kör elején. A kör kezdéskor bevásárló idő 15 másodperc. addig nincs kempelés, hogy olyat ne büntessen aki csak vásárolt mert plázacicát játszik XD A 35 HP-ra jönne rá,
a mozgás bónusz HP (+1hp=1másodperc.) Ami ölés nélkül megállna 100 HP-n ha a játékos mozgásban van., De ha kör kezdés után lejár a 15 másodperces immunitás és lekempel 5 másodpercre vagy többre, a HP Bónusz megáll. A kemp 5 másodperctől van. Tehát ha valaki 5 másodpercnél tovább áll egy helyben, megáll a HP-ja ott ahol van.
1 kill után indulna el újra a bónusz HP a kempelő játékosnál így büntetve őt a kempelés miatt. Köridő 3 perc,
ami azt jelenti, hogy 3 perces köridőnél 180 a max HP. Mivel a körkezdés utáni bevásárlásra fordított idő 15 másodperc,ez alatt immunitás van a kemp ellen, de a Bónusz elindul kezdéskor. Erre az ötletre ráépíteni ezt a pénz effektet vagyis csak erre alapulna a HP Effeck is. (http://www.youtube.com/watch?v=mqD6hgGoht4) csak a HP menne így és nem a pénz.
Cwars ból állíthatóak legyenek a következő adatok. ON/FF , Kemp immunitás ideje,
Kempelés után legyen-e kill start bonus HP<?> vagy csak 20 másodperc bonusz HP stop legyen.
Kill nélküli bónusz HP határ

Remélem mindenkinek
Tetszik majd az ötlet

Elég összetett és tudom, hogy nagyon beteg egy ötlet, épp ezért jó lenne ha Valaki (valakik ) (Csapatban) nekiugra(nának) ennek minden tudásával(tudásukkal) együtt és megvalósítaná(k) az ötletemet. Előre is Köszönet az ötlet kivitelezőjének (kivitelezőinek)
Ez az ötlet kizárólag az én szellemi tulajdonomat képezi: LowSkillR És minden jogot fenntartok, hogy A Plugin neve ez legyen: lowskillrhpbonusz valamint ugyanez legyen benne a pluginban is forráskódjában is elrejtve valahol.
A készítő(k) írja (írják) bele a nevét (nevüket) !

Remélem mindenkinek tetszeni fog az ötletem, és minél előbb használható kifogástalan plugint kapunk.
Üdvözlettel : LowSkillR


UP!
Nagyon szép leírás, de ez nagyon sok idő lenne míg ezt valaki megírja :D

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: LowSkillR (2013.08.28. 15:51)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 97 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole