hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 335 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 332 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Zolika_36az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Reliable Channel Overflood
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 15:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Hali.
Feltettem a HTTP Resources Managert a szerverre, be írtam a cfg fájlba az összes letölteni kívánt fájlt, csatlakoztam és a következő történt:
átfutotta gyorsan az összes fájlt (nem letöltötte) és utána kiírta hogy Reliable Channel Overflood. Ha valaki megmondaná mi a probléma és hogy lehet orvosolni annak megy megköszönés. Köszönöm :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reliable Channel Overflood
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 16:05 
Szerintem az a hiba, hogy a default.res fájlt nem jól irtad át (rossz letöltési link stb. :D)

HA MEGADSZ egy letöltési linket, akkor oda fel kell töltened azokat a fájlokat, amiket le akarsz töltetni :D

pl egy példa: (deafult.res)

vmi.hu/cstrike/ //link

sound/blasdg.mp3 //ide jönnek sorba a letöltendő fájlok
models/ffd.mdl


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reliable Channel Overflood
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 16:25 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
ennek a fastdl linkem tökre megfelel, mert http-s, de ha nem hiszed itt a cfg

Kód:
downloadurl http://91.82.84.253/FastDownload/xcsolx2/server1/cstrike/

#effect killer
sound/misc/firstkill.wav
sound/misc/doublekill.wav
sound/misc/triplekill.wav
sound/misc/multikill.wav
sound/misc/revenge.wav
sound/misc/headshot.wav
sound/misc/humililation.wav
sound/misc/gotit.wav
sound/misc/ohno.wav

#anaconda
models/tattoo3/v_ana.mdl
models/zm/p_ana.md
models/zm/w_ana.mdl
sound/weapons/ana-1.wav
sound/weapons/ana_foley1.wav
sound/weapons/ana_foley2.wav
sound/weapons/ana_foley3.wav
sound/weapons/ana_foley4.wav
sound/weapons/ana_foley5.wav
sprites/weapon_anaconda_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud28.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#as50
sound/weapons/as50.wav
models/tattoo3/v_as50.mdl
models/zm/p_as50.mdl
models/zm/p_as50.mdl
sprites/weapon_as50_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud60.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr
sound/weapons/as50_clipin1.wav
sound/weapons/as50_clipin2.wav
sound/weapons/as50_clipout1.wav
sound/weapons/as50_clipout2.wav
sound/weapons/as50_draw.wav

#as50g
models/tattoo3/v_as50g.mdl
models/zm/p_as50g.mdl
models/zm/w_as50g.mdl
sprites/weapon_as50g_rcs.txt

#zgun
sound/weapons/zgun-1.wav
models/tattoo3/v_zgun.mdl
models/zm/p_zgun.mdl
models/zm/w_zgun.mdl
sound/weapons/zgun_clip.wav
sound/weapons/zgun_draw.wav
sound/weapons/zgun_idle1.wav
sprites/weapon_zgun_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud90.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#balrog1
sound/weapons/balrog1-1.wav
sound/weapons/balrog1-2.wav
models/tattoo3/v_balrog1.mdl
models/zm/p_balrog1_ii.mdl
models/zm/w_balrog1.mdl
sound/weapons/balrog1_changea.wav
sound/weapons/balrog1_changeb.wav
sound/weapons/balrog1_draw.wav
sound/weapons/balrog1_reload.wav
sound/weapons/balrog1_reloadb.wav
sprites/weapon_balrog1_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud83.spr
sprites/rcshuds/640hud4.spr
sprites/balrogcritical.spr

#balrog3
models/tattoo3/v_balrog3.mdl
models/zm/p_balrog3.mdl
models/zm/w_balrog3.mdl
sound/weapons/balrig3-1.wav
sound/weapons/balrig3-2.wav
sound/weapons/balrig3_boltpull.wav
sound/weapons/balrig3_clipin.wav
sound/weapons/balrig3_clipout.wav
sound/weapons/balrig3_draw.wav
sprites/balrog5stack.spr

#balrog7
sound/weapons/balrog7-1.wav
models/tattoo3/v_balrog7_2.mdl
models/zm/p_balrog7.mdl
models/zm/w_balrog7.mdl
sound/weapons/balrog7-2.wav
sound/weapons/balrog7_clipin1.wav
sound/weapons/balrog7_clipin2.wav
sound/weapons/balrog7_clipin3.wav
sound/weapons/balrog7_clipout1.wav
sound/weapons/balrog7_clipout2.wav
sprites/zerogxplode.spr
sprites/weapon_balrog7_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud76.spr
sprites/rcshuds/640hud2.spr

#dbarrel
sound/weapons/dbarrel.wav
models/tattoo3/v_dbarrel.mdl
models/zm/p_dbarrel.mdl
models/zm/w_dbarrel.mdl
sound/weapons/dbarrel_foley1.wav
sound/weapons/dbarrel_foley2.wav
sound/weapons/dbarrel_foley3.wav
sound/weapons/dbarrel_foley4.wav
sound/weapons/dbarrel_draw.wav
sprites/weapon_dbarrel_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud47.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#deagleg
models/tattoo3/v_deaglegold.mdl
models/zm/p_deaglegold.mdl
models/zm/w_g_deagle.mdl

#infinity
sound/weapons/infi-1.wav
sound/weapons/infi_clipin.wav
sound/weapons/infi_clipon.wav
sound/weapons/infi_clipout.wav
sound/weapons/infi_draw.wav
models/tattoo3/v_dinfi.mdl
models/zm/p_dinfi.mdl
models/zm/w_dinfi.mdl
sprites/weapon_infinity_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud39.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#infinityex2
sprites/weapon_infinityex2_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud42.spr
sprites/rcshuds/640hud43.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr
models/tattoo3/v_infinityex2_2.mdl
models/zm/p_infinityex2.mdl
models/zm/w_infinityex2.mdl

#f2000
sound/weapons/f2000.wav
models/tattoo3/v_f2000.mdl
models/zm/p_f2000.mdl
models/zm/w_f2000.mdl
sound/weapons/f2000_draw.wav
sound/weapons/akm_draw.wav
sound/weapons/svd_clipin.wav
sound/weapons/hk416_clipin.wav
sound/weapons/hk416_clipout.wav
sprites/weapon_f2000_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud35.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#guitar
sound/weapons/gt.wav
models/tattoo3/v_guitar_origin.mdl
models/zm/p_guitar.mdl
models/zm/w_guitar.mdl
sound/weapons/gt_clipin.wav
sound/weapons/gt_clipon.wav
sound/weapons/gt_clipout.wav
sound/weapons/gt_draw.wav
sprites/weapon_guitar_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud38.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#hk23
sound/weapons/hk23.wav
models/tattoo3/v_hk23.mdl
models/zm/p_hk23.mdl
models/zm/w_hk23.mdl
sound/weapons/hk23_foley1.wav
sound/weapons/hk23_foley2.wav
sound/weapons/hk23_foley3.wav
sound/weapons/hk23_draw.wav
sprites/weapon_hk23_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud44.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#infinitysb
sound/weapons/infi_orig.wav
models/tattoo3/v_infinitysb.mdl
models/zm/p_infinitysb.mdl
models/zm/w_infinitysb.mdl
sound/weapons/infis_foley1.wav
sound/weapons/infis_foley1.wav
sound/weapons/infis_clipin.wav
sound/weapons/infis_clipout.wav
sound/weapons/infis_draw.wav
sprites/weapon_infinitysb_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud47.spr
sprites/rcshuds/640hud48.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#k1ase
sound/weapons/k1ase.wav
models/tattoo3/v_k1ase.mdl
models/zm/p_k1ase.mdl
models/zm/w_k1ase.mdl
sound/weapons/k1a_clipin.wav
sound/weapons/k1a_clipout.wav
sound/weapons/k1a_draw.wav
sound/weapons/k1a_foley1.wav
sprites/weapon_k1ase_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud35.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#m4a1scope
models/tattoo3/v_m4a1scope.mdl
models/zm/p_m4a1scope.mdl
models/zm/w_m4a1scope.mdl
sprites/weapon_m4a1g_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud23.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#m14ebr
sound/weapons/m14ebr.wav
models/tattoo3/v_m14ebr.mdl
models/zm/p_m14ebr.mdl
models/zm/w_m14ebr.mdl
sound/weapons/m14_clipin.wav
sound/weapons/m14_clipout.wav
sound/weapons/m14_draw.wav
sprites/weapon_m14ebr_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud47.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#m14ebrg
models/tattoo3/v_m14ebrg.mdl
models/zm/p_m14ebrg.mdl
models/zm/w_m14ebrg.mdl
sprites/weapon_m14ebrgold_rcs.txt

#m24
sound/weapons/m24.wav
models/tattoo3/v_m24.mdl
models/zm/p_m24.mdl
models/zm/w_m24.mdl
sound/weapons/m24_clipin.wav
sound/weapons/m24_clipout.wav
sound/weapons/m24_foley1.wav
sound/weapons/m24_foley2.wav
sound/weapons/m24_draw.wav
sprites/weapon_m24_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud39.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#m60e4
sound/weapons/m60e4.wav
models/tattoo3/v_m60e4.mdl
models/zm/p_m60e4.mdl
models/zm/w_m60e4.mdl
sound/weapons/m60e4_clipin1.wav
sound/weapons/m60e4_clipin2.wav
sound/weapons/m60e4_clipin3.wav
sound/weapons/m60e4_clipin4.wav
sound/weapons/m60e4_clipout1.wav
sound/weapons/m60e4_clipout2.wav
sprites/weapon_m60_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud56.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#m95
sound/weapons/m95.wav
models/tattoo3/v_m95.mdl
models/zm/p_m95.mdl
models/zm/w_m95.mdl
sound/weapons/m95_clipin.wav
sound/weapons/m95_clipout.wav
sound/weapons/m95_boltpull.wav
sprites/weapon_m95_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud53.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#m134
sprites/weapon_m134_rcs.txt
models/tattoo3/v_m134_final.mdl
models/zm/p_m134.mdl
models/zm/w_m134.mdl
sprites/rcshuds/640hud34.spr
sprites/rcshuds/640hud35.spr
models/tattoo2/shell.mdl
models/tattoo2/shell2.mdl
sound/weapons/m134_upsinnn.wav
sound/weapons/m134_spinup.wav
sound/weapons/m134_spindown.wav
sound/weapons/m134_pinpull.wav
sound/weapons/m134_coverup.wav
sound/weapons/m134_coverdown.wav
sound/weapons/m134_clipon.wav
sound/weapons/m134_clipoff.wav
sound/weapons/m134_chain.wav
sound/weapons/m134_boxout.wav
sound/weapons/m134_boxin.wav
sound/weapons/m134_shoot1.wav

#m1887
sound/weapons/m1887.wav
models/tattoo3/v_m1887.mdl
models/zm/p_m1887.mdl
models/zm/w_m1887.mdl
sound/weapons/m1887_draw.wav
sound/weapons/m1887_insert.wav
sound/weapons/m1887_restart.wav
sprites/weapon_m1887_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud34.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#m1887g
models/tattoo3/v_m1887g2.mdl
models/zm/p_m1887g.mdl
models/zm/w_m1887g.mdl
sprites/weapon_m1887g_rcs.txt

#mg3
sound/weapons/mg3.wav
models/tattoo3/v_mg3.mdl
models/zm/p_mg3.mdl
models/zm/w_mg3.mdl
sound/weapons/mg3_open.wav
sound/weapons/mg3_clipin.wav
sound/weapons/mg3_clipout.wav
sound/weapons/mg3_cliplock.wav
sound/weapons/mg3_close.wav
sprites/weapon_mg3_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud28.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#mg3g
models/tattoo3/v_mg3g.mdl
models/zm/p_mg3g.mdl
models/zm/w_mg3g.mdl
sprites/weapon_mg3g_rcs.txt

#mg36
sound/weapons/mg36.wav
models/tattoo3/v_mg36.mdl
models/zm/p_mg36.mdl
models/zm/w_mg36.mdl
sound/weapons/mg36_clipin.wav
sound/weapons/mg36_clipout.wav
sound/weapons/mg36_boltfull.wav
sound/weapons/mg36_draw.wav
sprites/weapon_mg36_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud58.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#mg36g
models/tattoo3/v_mg36g.mdl
models/zm/p_mg36g.mdl
models/zm/w_mg36g.mdl
sprites/weapon_mg36g_rcs.txt

#oicw
models/tattoo3/v_oicw.mdl
models/zm/p_oicw.mdl
models/zm/w_oicw.mdl
models/zm/s_oicw.mdl
sound/weapons/oicw-1.wav
sound/weapons/oicw_grenade_shoot1.wav
sound/weapons/oicw_grenade_shoot2.wav
sound/weapons/oicw_foley1.wav
sound/weapons/oicw_foley2.wav
sound/weapons/oicw_foley3.wav
sound/weapons/oicw_move_carbine.wav
sound/weapons/oicw_move_grenade.wav
sprites/weapon_oicw_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud7.spr
sprites/rcshuds/640hud79.spr

#sfsmg
sound/weapons/sfsmg-1.wav
models/tattoo3/v_sfsmg_2.mdl
models/zm/p_sfsmg.mdl
models/zm/w_sfsmg.mdl
sound/weapons/sfsmg_clipin1.wav
sound/weapons/sfsmg_clipin2.wav
sound/weapons/sfsmg_clipout1.wav
sound/weapons/sfsmg_draw.wav
sprites/weapon_sfsmg_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud65.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#skull1
sound/weapons/skull1.wav
sound/weapons/skull1_clipin.wav
sound/weapons/skull1_clipout.wav
sound/weapons/skull1_draw.wav
models/tattoo3/v_skull1.mdl
models/zm/p_skull1.mdl
models/zm/w_skull1.mdl
sprites/weapon_skull1_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud64.spr
sprites/rcshuds/640hud2.spr

#skull4
sound/weapons/skull4_shoot1.wav
models/tattoo3/v_skull4.mdl
models/zm/p_skull4.mdl
models/zm/w_skull4.mdl
sound/weapons/skull4_clipin.wav
sound/weapons/skull4_clipout.wav
sound/weapons/skull4_draw.wav
sprites/weapon_skull4_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud87.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#skull5
sound/weapons/skull5.wav
models/tattoo3/v_skull5.mdl
models/zm/p_skull5.mdl
models/zm/w_skull5.mdl
sound/weapons/skull5_clipin.wav
sound/weapons/skull5_clipout.wav
sound/weapons/skull5_boltpull.wav
sound/weapons/skull5_draw.wav
sprites/weapon_skull5_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud57.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#skull7
sound/weapons/m249ex.wav
models/tattoo3/v_skull7.mdl
models/zm/p_skull7.mdl
models/zm/w_skull7.mdl
sound/weapons/m249ex_clipin1.wav
sound/weapons/m249ex_clipin2.wav
sound/weapons/m249ex_clipin3.wav
sound/weapons/m249ex_clipout1.wav
sound/weapons/m249ex_clipout2.wav
sprites/weapon_m249ex_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud51.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#sl8
sound/weapons/sl8.wav
models/tattoo3/v_sl8.mdl
models/zm/p_sl8.mdl
models/zm/w_sl8.mdl
sound/weapons/sl8_clipin.wav
sound/weapons/sl8_clipout.wav
sound/weapons/sl8_boltpull.wav
sound/weapons/sl8_draw.wav
sprites/weapon_sl8_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud34.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#sl8ex
sound/weapons/sl8ex.wav
models/tattoo3/v_sl8ex.mdl
models/zm/p_sl8ex.mdl
models/zm/w_sl8ex.mdl
sound/weapons/sl8ex_clipin.wav
sound/weapons/sl8ex_clipout.wav
sound/weapons/sl8ex_draw.wav
sprites/weapon_sl8ex_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud59.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#sl8g
models/tattoo3/v_sl8g.mdl
models/zm/p_sl8g.mdl
models/zm/w_sl8g.mdl

#spas12
sound/weapons/spas12.wav
models/tattoo3/v_spas12_final.mdl
models/zm/p_spas12.mdl
models/zm/w_spas12.mdl
sound/weapons/spas12_insert.wav
sound/weapons/spas12_reload.wav
sound/weapons/spas12_draw.wav
sprites/weapon_spas12_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud66.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#sfsniper
models/tattoo3/v_sfsniper2.mdl
models/zm/p_sfsniper.mdl
models/zm/w_sfsniper.mdl
sound/weapons/sfsniper-1.wav
sound/weapons/sfsniper_insight1.wav
sound/weapons/sfsniper_zoom.wav
sound/weapons/sfsniper_idle.wav
sound/weapons/sfsniper_draw.wav
sprites/weapon_sfsniper_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud2.spr
sprites/rcshuds/640hud81.spr

#trg42
sound/weapons/trg42.wav
models/tattoo3/v_trg42.mdl
models/zm/p_trg42.mdl
models/zm/w_trg42.mdl
sound/weapons/trg_clipin.wav
sound/weapons/trg_clipout.wav
sound/weapons/trg_foley1.wav
sound/weapons/trg_foley2.wav
sound/weapons/trg_foley3.wav
sprites/weapon_trg42_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud29.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#usas12camo
sound/weapons/usas.wav
models/tattoo3/v_usas12camo.mdl
models/zm/p_usas12camo.mdl
models/zm/w_usas12camo.mdl
sound/weapons/usas_foley1.wav
sound/weapons/usas_foley2.wav
sound/weapons/usas_foley3.wav
sound/weapons/usas_draw.wav
sprites/weapon_usas12camo_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud48.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#violin
sound/weapons/violingun_shoot1.wav
models/tattoo3/v_violingun2.mdl
models/zm/p_violingun.mdl
models/zm/w_violingun.mdl
sound/weapons/violingun_clipin.wav
sound/weapons/violingun_clipout.wav
sound/weapons/violingun_draw.wav
sprites/weapon_violingun_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud74.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#xm8
sound/weapons/xm8_carbine.wav
models/tattoo3/v_xm8.mdl
models/zm/p_xm8.mdl
models/zm/w_xm8.mdl
sound/weapons/xm8_clipin.wav
sound/weapons/xm8_clipon.wav
sound/weapons/xm8_clipout.wav
sound/weapons/xm8_draw.wav
sprites/weapon_xm8_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud22.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#xm2010
sound/weapons/xm2010.wav
models/tattoo3/v_xm2010.mdl
models/zm/p_xm2010.mdl
models/zm/w_xm2010.mdl
sound/weapons/xm2010_clipin1.wav
sound/weapons/xm2010_clipin2.wav
sound/weapons/xm2010_clipout1.wav
sound/weapons/xm2010_clipout2.wav
sprites/weapon_xm2010_rcs.txt
sprites/rcshuds/640hud59.spr
sprites/rcshuds/640hud7.spr

#team menu
models/player/terror/terror.mdl
models/player/guerilla/guerilla.mdl
models/player/leet/leet.mdl
models/player/arctic/arctic.mdl
models/player/jra/jra.mdl
models/player/eta/eta.mdl
models/player/yuri/yuri.mdl
models/player/jpngirl01/jpngirl01.mdl
models/player/gign/gign.mdl
models/player/gsg9/gsg9.mdl
models/player/sas/sas.mdl
models/player/urban/urban.mdl
models/player/707/707.mdl
models/player/sozo/sozo.mdl
models/player/choijiyoon/choijiyoon.mdl
models/player/chngirl01/chngirl01.mdl


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reliable Channel Overflood
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 16:26 
sztem ne jó a link xD

http://1.2.3.4/FastDownload/xcsolx2/server1/cstrike/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reliable Channel Overflood
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 16:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
a fastdl is innen szedi tehát jó


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reliable Channel Overflood
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 16:38 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2013.08.19. 20:04
Hozzászólások:19
Konzolt másolol? :)

_________________
Bence98007 standing by.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reliable Channel Overflood
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 16:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Kód:
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Installing breakpad exception handler for appid(10)/version(5787)
scandir failed:/servers/members/xcsolx2/server1/SAVE
scandir failed:/servers/members/xcsolx2/server1/./valve/SAVE
scandir failed:/servers/members/xcsolx2/server1/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 11:30:00 Aug 28 2012 (5787)
STEAM Auth Server

Enabling LOWDELAY TOS option
Server IP address 91.82.84.253:27011
   
   Metamod version 1.19p32 Copyright (c) 2001-2006 Will Day
     Patch: Metamod-P (mm-p) v32 Copyright (c) 2004-2007 Jussi Kivilinna
   Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
   This is free software, and you are welcome to redistribute it
   under certain conditions; type `meta gpl' for details.
   
Version 0.9.179 Linux
[DPROTO]:  Loading config './cstrike/dproto.cfg'
[DPROTO]:  LoggingMode = 2
[DPROTO]:  Config sucessfully loaded.
[DPROTO]: Done.

   AMX Mod X version 1.8.2-dev Copyright (c) 2004-2006 AMX Mod X Development Team
   AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
   This is free software and you are welcome to redistribute it under
   certain conditions; type 'amxx gpl' for details.
 
stray key in process_key: item_getiteminfo 63

 HTTP Resource Manager v1.0 - by Arkshine.
 Memory initialization started.

        [FOUND] Finding "SV_SendResources" function                                                             
        [FOUND] Finding "SV_SendConsistencyList" function                                               
        [FOUND] Finding "MSG_WriteBits" function                                                                 
        [FOUND] Finding "MSG_StartBitWriting" function                                                   
        [FOUND] Finding "MSG_EndBitWriting" function                                                     
        [FOUND] Finding "Steam_NotifyClientDisconnect" function
        [FOUND] Finding "sv" global variable

        [SUCCESS] Creating "SV_SendResourcesHook" hook
        [SUCCESS] Creating "Steam_NotifyClientDisconnect" hook

 Memory initialization ended.

scandir failed:/servers/members/xcsolx2/server1/SAVE
scandir failed:/servers/members/xcsolx2/server1/./valve/SAVE
scandir failed:/servers/members/xcsolx2/server1/./platform/SAVE
L 09/12/2013 - 15:25:21: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 09/12/2013 - 15:25:21: [AMXX] Plugin file open error (plugin "Dhud_damage.amxx")
L 09/12/2013 - 15:25:22: [csdm_main.amxx] CSDM spawn mode set to none
[AMXX] 10 admin betoltve a filebol.
L 09/12/2013 - 15:25:22: Invalid multi-lingual line (file "cstrike/addons/amxmodx/data/lang/lame_connection_punisher.txt" line 1)
L 09/12/2013 - 15:25:22: [AMXX] Failed to open dictionary file: cstrike/addons/amxmodx/data/lang/grab_plus.txt
Menu item 1 added to Menus Front-End: "CSDM Menu" from plugin "CSDM Main"
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Executing AMX Mod X Configuration File
Mozgo uzenet: 10:00 percenkent
[AMXX] Adding 4 bots with 1.0 second delay for each
maxplayers cannot be changed while a server is running.
Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
Menu item 19 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
L 09/12/2013 - 15:25:23: ADMIN: 1016 FT/ho - 127.0.0.1
L 09/12/2013 - 15:25:23: ADMIN: 1016 FT/ho - BOT
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.
L 09/12/2013 - 15:25:24: VIP: 506 FT/ho - 127.0.0.1
L 09/12/2013 - 15:25:24: VIP: 506 FT/ho - BOT
L 09/12/2013 - 15:25:25: Tulaj: FD GoD - 127.0.0.1
L 09/12/2013 - 15:25:25: Tulaj: FD GoD - BOT
L 09/12/2013 - 15:25:26: fb.com/REalCsTrikeDubStepCitys - 127.0.0.1
L 09/12/2013 - 15:25:26: fb.com/REalCsTrikeDubStepCitys - BOT
MasterRequestRestart
Your server needs to be restarted in order to receive the latest update.
MasterRequestRestart
Your server needs to be restarted in order to receive the latest update.
L 09/12/2013 - 15:25:39: another hacker - 78.131.15.54:27005
L 09/12/2013 - 15:25:39: another hacker - STEAM_0:1:38262370
L 09/12/2013 - 15:25:39: [admin.amxx] Login: "another hacker<5><STEAM_0:1:38262370><>" became an admin (account "STEAM_0:1:38262370") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "78.131.15.54")
Dropped another hacker from server
Reason:  Client sent 'drop'
78.131.15.54:27005:reconnect
L 09/12/2013 - 15:25:48: another hacker - 78.131.15.54:27005
L 09/12/2013 - 15:25:48: another hacker - STEAM_0:1:38262370
L 09/12/2013 - 15:25:48: [admin.amxx] Login: "another hacker<6><STEAM_0:1:38262370><>" became an admin (account "STEAM_0:1:38262370") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "78.131.15.54")
SZ_GetSpace: overflow on netchan->message
SZ_GetSpace: overflow on netchan->message
SZ_GetSpace: overflow on netchan->message
WARNING: reliable overflow for another hacker
Dropped another hacker from server
Reason:  Reliable channel overflowed
MasterRequestRestart
Your server needs to be restarted in order to receive the latest update.
1


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reliable Channel Overflood
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 16:49 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2013.08.19. 20:04
Hozzászólások:19
"Your server needs to be restarted in order to receive the latest update."
FTW?! O.O
Ez nem hiszem hogy megoldja majd a problémád, de szerintem ráférne egy up-to-date a szeródra :D

Ne szerver konzolt, hanem a te konzolodat másold be, miután kidob a hibaüzenettel.

_________________
Bence98007 standing by.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reliable Channel Overflood
HozzászólásElküldve:2013.09.12. 16:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
ezt mindig kiírja a szerver, ez csak egy javaslat, de a probléma forrása biztos nem ez


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole