hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 385 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 383 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Felesleges részek kiszedése!
HozzászólásElküldve:2013.09.16. 20:21 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2012.10.13. 19:47
Hozzászólások:100
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Üdv!

Azt szeretném kérni hogy az alábbi pluginbol kikellene szedni mindent kivéve a "nyerési üzenetet". Tehát annak a csapatnak jelenítse meg amelyik nyer. (Ami nem más mint a kill_last). Csak azt jelenítse meg a többi nem kell! (Próbálkoztam nekem nem jön össze : O) Hang se kell bele csak a sprite jelenjen meg.

Természetesen megy a gomb!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define LEVELS 20
  5.  
  6. new kills[33] = {0,...};
  7. new timekill[33] = {0,...};
  8. new victims[33] = {0,...};
  9. new levels[20] = {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20};
  10.  
  11. new spr_current[33] = {0,...}
  12. new time_show_set[33] = {0,...}
  13. new iconstatus, time_show = 3, g_firstBlood, g_lastkill
  14. new g_maxplayers
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin("Effects Killer","1.0","NST")
  18.  
  19. register_event("TextMsg", "eRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
  20. register_event("SendAudio", "eEndRound", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin", "2&%!MRAD_rounddraw")
  21. register_event("RoundTime", "eNewRound", "bc")
  22.  
  23. // register_cvar("nst_ek_time_kill","10")
  24. //register_cvar("nst_ek_sex","1")
  25. register_cvar("nst_ek_type","1")
  26.  
  27. register_forward(FM_PlayerPreThink,"check_spr")
  28. iconstatus = get_user_msgid("StatusIcon")
  29. g_maxplayers = get_maxplayers()
  30. //return PLUGIN_CONTINUE
  31. }
  32.  
  33. public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
  34. {
  35. if (killer == victim) return PLUGIN_HANDLED
  36. kills[victim] = 0
  37.  
  38. victims[victim] = killer
  39. new headshot = (hitplace == HIT_HEAD) ? 1 : 0
  40. /*
  41. new sec_c = get_systime()
  42. new timekill_cvar = get_cvar_num("nst_ek_time_kill")
  43.  
  44. new timeleft = sec_c-timekill[killer]
  45. timekill[killer] = sec_c
  46. if (timeleft<=timekill_cvar) kills[killer] += 1;
  47. else kills[killer] = 1;
  48. if (kills[killer]>LEVELS) kills[killer] = 1*/
  49. kills[killer] += 1;
  50. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite
  51. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  52. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  53. if (ict == 0 || ite == 0) g_lastkill = 1
  54.  
  55. if (kills[killer] == 1 || g_lastkill == 1 || kills[killer] > 20 ) {
  56. if (g_firstBlood)
  57. {
  58. g_firstBlood = 0
  59. show_spr(killer, 21)
  60. show_msg(killer,"FIRST KILL")
  61. client_cmd(killer, "spk misc/MultiKill/MultiKill_1");
  62. }
  63.  
  64. else if (g_lastkill == 1)
  65. {
  66. g_lastkill = 0
  67. show_spr(killer, 26)
  68. show_msg(killer,"LAST KILL")
  69. client_cmd(killer, "spk misc/MultiKill/MultiKill_1");
  70. }
  71.  
  72. else if (victim == victims[killer])
  73. {
  74. show_spr(killer, 27)
  75. show_msg(killer,"PHUC THU")
  76. client_cmd(killer,"spk misc/MultiKill/Revenge")
  77. victims[killer] = 0
  78. }
  79.  
  80. else if (headshot && wpnindex)
  81. {
  82. show_spr(killer, 23)
  83. show_msg(killer,"HEADSHOT")
  84. client_cmd(killer,"spk misc/MultiKill/Headshot")
  85. }
  86.  
  87. else if (wpnindex == CSW_HEGRENADE)
  88. {
  89. show_spr(killer, 22)
  90. show_msg(killer,"HEGRENADE KILL")
  91. client_cmd(killer,"spk misc/MultiKill/Grenadekill")
  92. }
  93.  
  94. else if (wpnindex == CSW_KNIFE)
  95. {
  96. show_spr(killer, 25)
  97. show_msg(killer,"KNIFE KILL")
  98. client_cmd(killer,"spk misc/MultiKill/Knifekill")
  99. }
  100. else if (kills[killer] == 1 )
  101. {
  102. show_spr(killer, 1)
  103. show_msg(killer, "1 KILL");
  104. client_cmd(killer, "spk misc/MultiKill/MultiKill_1");
  105. }
  106.  
  107. }
  108. else {
  109. for (new i = 0; i <= LEVELS; i++)
  110. {
  111. if (kills[killer] == levels[i])
  112. {
  113. show_spr(killer, (i+1))
  114.  
  115. new msg[33]
  116. format (msg ,33, "%i KILL", (i+1));
  117. show_msg(killer, msg);
  118.  
  119. client_cmd(killer, "spk misc/MultiKill/MultiKill_%i", (i+1));
  120. return PLUGIN_CONTINUE;
  121. }
  122. }
  123. }
  124.  
  125.  
  126. return PLUGIN_CONTINUE
  127. }
  128.  
  129. public bomb_defused(defuser)
  130. {
  131. show_spr(defuser, 28)
  132. client_cmd(defuser, "spk misc/MultiKill/C4_Defuse");
  133. }
  134.  
  135. public bomb_planted(planter)
  136. {
  137. show_spr(planter, 29)
  138. client_cmd(planter, "spk misc/MultiKill/C4_Set");
  139. }
  140.  
  141. public show_msg(killer, msg[])
  142. {
  143. new type_cvar = get_cvar_num("nst_ek_type")
  144. if (type_cvar == 2)
  145. {
  146. set_hudmessage(0, 204, 0, -1.0, 0.65, 1, 0.02, 3.0, 0.3, 0.3, 2)
  147. show_hudmessage(killer, msg);
  148. }
  149. return PLUGIN_CONTINUE
  150. }
  151.  
  152. public show_spr(id, idspr)
  153. {
  154. new type_cvar = get_cvar_num("nst_ek_type")
  155. if (type_cvar == 1)
  156. {
  157.  
  158. new sec_c = get_systime()
  159. time_show_set[id] = sec_c
  160.  
  161. hide_spr(id, spr_current[id])
  162. spr_current[id] = idspr
  163.  
  164. new spr_name[33]
  165. if (idspr==1) spr_name = "kill_1"
  166. if (idspr==2) spr_name = "kill_2"
  167. if (idspr==3) spr_name = "kill_3"
  168. if (idspr==4) spr_name = "kill_4"
  169. if (idspr==5) spr_name = "kill_5"
  170. if (idspr==6) spr_name = "kill_6"
  171. if (idspr==7) spr_name = "kill_7"
  172. if (idspr==8) spr_name = "kill_8"
  173. if (idspr==9) spr_name = "kill_9"
  174. if (idspr==10) spr_name = "kill_10"
  175. if (idspr==11) spr_name = "kill_11"
  176. if (idspr==12) spr_name = "kill_12"
  177. if (idspr==13) spr_name = "kill_13"
  178. if (idspr==14) spr_name = "kill_14"
  179. if (idspr==15) spr_name = "kill_15"
  180. if (idspr==16) spr_name = "kill_16"
  181. if (idspr==17) spr_name = "kill_17"
  182. if (idspr==18) spr_name = "kill_18"
  183. if (idspr==19) spr_name = "kill_19"
  184. if (idspr==20) spr_name = "kill_20"
  185. if (idspr==21) spr_name = "kill_first"
  186. if (idspr==22) spr_name = "kill_he"
  187. if (idspr==23) spr_name = "kill_headshot"
  188. if (idspr==24) spr_name = "kill_headshot_gold"
  189. if (idspr==25) spr_name = "kill_knife"
  190. if (idspr==26) spr_name = "kill_last"
  191. if (idspr==27) spr_name = "kill_revenge"
  192. if (idspr==28) spr_name = "c4_defuse"
  193. if (idspr==29) spr_name = "c4_set"
  194.  
  195. if(!(pev(id,pev_button) & FL_ONGROUND))
  196. {
  197. message_begin(MSG_ONE,iconstatus,{0,0,0},id);
  198. write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
  199. write_string(spr_name); // sprite name
  200. message_end();
  201. }
  202. }
  203. return PLUGIN_CONTINUE
  204. }
  205.  
  206. public hide_spr(id, idspr)
  207. {
  208.  
  209. new spr_name[33]
  210. if (idspr==1) spr_name = "kill_1"
  211. if (idspr==2) spr_name = "kill_2"
  212. if (idspr==3) spr_name = "kill_3"
  213. if (idspr==4) spr_name = "kill_4"
  214. if (idspr==5) spr_name = "kill_5"
  215. if (idspr==6) spr_name = "kill_6"
  216. if (idspr==7) spr_name = "kill_7"
  217. if (idspr==8) spr_name = "kill_8"
  218. if (idspr==9) spr_name = "kill_9"
  219. if (idspr==10) spr_name = "kill_10"
  220. if (idspr==11) spr_name = "kill_11"
  221. if (idspr==12) spr_name = "kill_12"
  222. if (idspr==13) spr_name = "kill_13"
  223. if (idspr==14) spr_name = "kill_14"
  224. if (idspr==15) spr_name = "kill_15"
  225. if (idspr==16) spr_name = "kill_16"
  226. if (idspr==17) spr_name = "kill_17"
  227. if (idspr==18) spr_name = "kill_18"
  228. if (idspr==19) spr_name = "kill_19"
  229. if (idspr==20) spr_name = "kill_20"
  230. if (idspr==21) spr_name = "kill_first"
  231. if (idspr==22) spr_name = "kill_he"
  232. if (idspr==23) spr_name = "kill_headshot"
  233. if (idspr==24) spr_name = "kill_headshot_gold"
  234. if (idspr==25) spr_name = "kill_knife"
  235. if (idspr==26) spr_name = "kill_last"
  236. if (idspr==27) spr_name = "kill_revenge"
  237. if (idspr==28) spr_name = "c4_defuse"
  238. if (idspr==29) spr_name = "c4_set"
  239.  
  240. if(!(pev(id,pev_button) & FL_ONGROUND))
  241. {
  242. message_begin(MSG_ONE,iconstatus,{0,0,0},id);
  243. write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
  244. write_string(spr_name); // sprite name
  245. message_end();
  246. spr_current[id] = 0
  247. }
  248.  
  249. return PLUGIN_CONTINUE
  250. }
  251.  
  252. public check_spr(id)
  253. {
  254. new idspr = spr_current[id]
  255. if (idspr > 0)
  256. {
  257. new sec_c = get_systime()
  258. new time_check = sec_c - time_show_set[id]
  259. if (time_check>time_show) hide_spr(id, idspr)
  260. }
  261.  
  262. return PLUGIN_CONTINUE
  263. }
  264.  
  265.  
  266. public eNewRound()
  267. {
  268. if (read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0,floatround_floor))
  269. {
  270. g_firstBlood = 1
  271. for ( new i = 1; i <= g_maxplayers; i++ )
  272. {
  273. kills[i] = 0
  274. }
  275. }
  276. }
  277.  
  278. public eRestart()
  279. {
  280. eEndRound()
  281. g_firstBlood = 1
  282. }
  283.  
  284. public eEndRound()
  285. {
  286.  
  287. }
  288. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  289. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  290. */
  291.  
  292.  
  293.  

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole