hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 18:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 534 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate hang átírás
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 19:05 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.03.01. 14:37
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok! Vki átírná nekem ezt a plugint hogy ahnagok ne mp3 formátumuak legyenek hanem wav.... köszi előre is:)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  5. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  6. #define PLUGIN_AUTHOR "Dizzy"
  7.  
  8.  
  9. new lastman_mode;
  10. new alone_ann = 0;
  11. new kills[33] = {0,...};
  12. new deaths[33] = {0,...};
  13. new kill[33][24];
  14.  
  15. #define LEVELS 13
  16. #define hsounds 14
  17. #define knsounds 2
  18. #define prpsounds 4
  19. #define maxdbsounds 2
  20. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  21.  
  22. new hsenable
  23. new knifeenable
  24. new cvardouble
  25. new rnstartcvar
  26. new killstreaktype
  27.  
  28.  
  29. new levels[13] = {3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,15,18,20};
  30.  
  31. new sounds[13][] =
  32. {
  33. "sound/ultimatesound/1",
  34. "sound/ultimatesound/2",
  35. "sound/ultimatesound/3",
  36. "sound/ultimatesound/4",
  37. "sound/ultimatesound/5",
  38. "sound/ultimatesound/6",
  39. "sound/ultimatesound/7",
  40. "sound/ultimatesound/8",
  41. "sound/ultimatesound/9",
  42. "sound/ultimatesound/10",
  43. "sound/ultimatesound/11",
  44. "sound/ultimatesound/12",
  45. "sound/ultimatesound/13"
  46. };
  47.  
  48. new messages[13][] =
  49. {
  50. "%s: 1.szint: 3 kill Tripla Kill !!!",
  51. "%s: 2.szint: 4 kill Multi Kill !!!",
  52. "%s: 3.szint: 5 kill Ultra Kill !!!",
  53. "%s: 4 szint: 6 kill Mega Kill !!!",
  54. "%s: 5.szint: 8 kill Tombol !!!",
  55. "%s: 6.szint: 9 kill Gyilkologe'p !!! ",
  56. "%s: 7.szint: 10 kill Hihetetlen !!!",
  57. "%s: 8.szint: 11 kill Szörnyeteg !!!",
  58. "%s: 9.szint: 12 kill Szent szar !!!",
  59. "%s: 10.szint: 13 kill Isteni !!!",
  60. "%s: +11 szint: 15 kill Isten vagy !!!",
  61. "%s: +12 szint: 18 kill Legyozhetetlen !!!",
  62. "%s: +13 szint: 20 kill Ki'raly vagy !!!"
  63. };
  64.  
  65. new hslist[hsounds][] =
  66. {
  67. "sound/ultimatesound/hs1",
  68. "sound/ultimatesound/hs2",
  69. "sound/ultimatesound/hs3",
  70. "sound/ultimatesound/hs4",
  71. "sound/ultimatesound/hs5",
  72. "sound/ultimatesound/hs6",
  73. "sound/ultimatesound/hs7",
  74. "sound/ultimatesound/hs8",
  75. "sound/ultimatesound/hs9",
  76. "sound/ultimatesound/hs10",
  77. "sound/ultimatesound/hs11",
  78. "sound/ultimatesound/hs12",
  79. "sound/ultimatesound/hs13",
  80. "sound/ultimatesound/hs14"
  81.  
  82. }
  83.  
  84.  
  85. new preplist[prpsounds][]=
  86. {
  87. "sound/ultimatesound/prepare1",
  88. "sound/ultimatesound/prepare2",
  89. "sound/ultimatesound/prepare3",
  90. "sound/ultimatesound/prepare4"
  91. }
  92.  
  93.  
  94.  
  95.  
  96.  
  97. new hsmessages[4][]=
  98. {
  99. "%s leszedte %s fejét !!",
  100. "%s hihetetlen fejest adott %s-nak !",
  101. "%s -tol kapott egy gyonyoru HEADSHOT-ot %s!",
  102. "%s adott %s -nek egy super headshotot !"
  103. }
  104.  
  105. new knlist[knsounds][]=
  106. {
  107. "sound/ultimatesound/knife1",
  108. "sound/ultimatesound/knife2"
  109. }
  110.  
  111. new knmessages[3][]=
  112. {
  113. "%s ledofte %s",
  114. "%s felszabdalta a ke'se'vel %s",
  115. "%s lekeselte %s"
  116. }
  117.  
  118.  
  119. new doublelist[maxdbsounds][]=
  120. {
  121. "sound/ultimatesound/doublekill1",
  122. "sound/ultimatesound/doublekill2"
  123. }
  124.  
  125. new messagesnohp[5][]=
  126. {
  127.  
  128. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
  129. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
  130. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
  131. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  132. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  133. }
  134.  
  135. new messageshp[5][]=
  136. {
  137.  
  138. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
  139. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
  140. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
  141. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  142. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  143.  
  144. }
  145.  
  146. is_mode_set(bits) {
  147. new mode[9];
  148. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  149. return read_flags(mode) & bits;
  150. }
  151.  
  152. public plugin_init() {
  153. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  154. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  155. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  156. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  157. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  158. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  159. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  160. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  161. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  162. register_event("DeathMsg","death_msg","a");
  163. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");
  164. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w");
  165. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  166.  
  167. return PLUGIN_CONTINUE;
  168. }
  169.  
  170.  
  171. public event_death(id) {
  172. new killer = read_data(1);
  173. new victim = read_data(2);
  174. new headshot = read_data(3);
  175. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  176. read_data(4,weapon,23)
  177. get_user_name(victim,vicname,31)
  178. get_user_name(killer,killname,31)
  179.  
  180.  
  181.  
  182. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  183. {
  184. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  185. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  186. new i
  187. i = random_num(0,hsounds-1)
  188. client_cmd(0,"mp3 play %s",hslist[i])
  189. }
  190.  
  191.  
  192. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  193. {
  194. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  195. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  196. new r
  197. r = random_num(0,knsounds-1)
  198. client_cmd(0,"mp3 play %s",knlist[r])
  199. }
  200.  
  201.  
  202.  
  203.  
  204.  
  205.  
  206. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  207. {
  208. set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  209. show_hudmessage(0,"OMG %s Szep Dupla oles", killname)
  210. kill[killer][0] = 0;
  211. new q
  212. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  213. client_cmd(0,"mp3 play %s",doublelist[q])
  214. }
  215.  
  216. else
  217. {
  218. kill[killer] = weapon;
  219. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  220. }
  221.  
  222.  
  223.  
  224. kills[killer] += 1;
  225. kills[victim] = 0;
  226. deaths[killer] = 0;
  227. deaths[victim] += 1;
  228.  
  229. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  230. {
  231. if (kills[killer] == levels[i])
  232. {
  233. announce(killer, i);
  234. return PLUGIN_CONTINUE;
  235. }
  236. }
  237.  
  238. return PLUGIN_CONTINUE;
  239. }
  240.  
  241. announce(killer, level)
  242. {
  243.  
  244. new name[33]
  245.  
  246. get_user_name(killer, name, 32);
  247. set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.05, 0.65, 0, 3.0, 3.0, 0.01, 0.1, 2);
  248.  
  249. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  250. return PLUGIN_HANDLED;
  251.  
  252.  
  253.  
  254. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  255. {
  256. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  257. }
  258.  
  259. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  260. {
  261. client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds[level]);
  262. }
  263.  
  264. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  265. {
  266. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  267. client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds[level]);
  268. }
  269.  
  270. return PLUGIN_CONTINUE;
  271.  
  272. }
  273.  
  274.  
  275. public reset_hud(id)
  276. {
  277. if (is_mode_set(16)) {
  278. if (kills[id] > levels[0]) {
  279. client_print(id, print_chat,
  280. "* Egymas utan %d oles ", kills[id]);
  281. } else if (deaths[id] > 1) {
  282. client_print(id, print_chat,
  283. "* Ma'r %d halalod volt egymas utan.", deaths[id]);
  284.  
  285. }
  286. }
  287. }
  288.  
  289. public rnstart(id)
  290. {
  291. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  292. {
  293. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  294. show_hudmessage(0, "Keszulj fel a harcra!")
  295. new q
  296. q = random_num(0,prpsounds-1)
  297. client_cmd(0,"mp3 play %s",preplist[q])
  298. }
  299. }
  300.  
  301. public client_connect(id) {
  302. kills[id] = 0;
  303. deaths[id] = 0;
  304. }
  305.  
  306. public clear_kill(taskid)
  307. {
  308. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  309. kill[id][0] = 0;
  310. }
  311.  
  312. public roundend_msg(id)
  313.  
  314. alone_ann = 0
  315.  
  316. public death_msg(id)
  317. {
  318.  
  319. new lmmode[8]
  320. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  321. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  322.  
  323. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  324. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  325. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  326.  
  327. if (ict==1&&ite==1)
  328. {
  329. new name1[32], name2[32]
  330. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  331. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  332. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  333.  
  334. if (lmmode_bit & 1)
  335. {
  336. if (lmmode_bit & 2)
  337. {
  338. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  339. }
  340.  
  341. else
  342. {
  343. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  344. }
  345.  
  346. if (lmmode_bit & 4)
  347. {
  348. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  349. if( is_user_connected(i) == 1 )
  350. client_cmd(i,"mp3 play sound/ultimatesound/maytheforce")
  351. }
  352. }
  353. }
  354. else
  355. {
  356. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  357. {
  358. last=players_ct[0]
  359. client_cmd(last,"mp3 play sound/ultimatesound/oneandonly")
  360.  
  361. }
  362.  
  363. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  364. {
  365. last=players_t[0]
  366. client_cmd(last,"mp3 play sound/ultimatesound/oneandonly")
  367. }
  368.  
  369. else
  370. {
  371. return PLUGIN_CONTINUE
  372. }
  373. alone_ann = last
  374. new name[32]
  375. get_user_name(last,name,32)
  376.  
  377. if (lmmode_bit & 1)
  378. {
  379. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  380.  
  381. if (lmmode_bit & 2)
  382. {
  383. show_hudmessage(0, messageshp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  384. }
  385.  
  386. else
  387. {
  388. show_hudmessage(0, messagesnohp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name )
  389. }
  390. }
  391.  
  392. }
  393. return PLUGIN_CONTINUE
  394. }
  395. public plugin_precache()
  396. {
  397. precache_sound("ultimatesound/1.mp3")
  398. precache_sound("ultimatesound/2.mp3")
  399. precache_sound("ultimatesound/3.mp3")
  400. precache_sound("ultimatesound/4.mp3")
  401. precache_sound("ultimatesound/5.mp3")
  402. precache_sound("ultimatesound/6.mp3")
  403. precache_sound("ultimatesound/7.mp3")
  404. precache_sound("ultimatesound/8.mp3")
  405. precache_sound("ultimatesound/9.mp3")
  406. precache_sound("ultimatesound/11.mp3")
  407. precache_sound("ultimatesound/12.mp3")
  408. precache_sound("ultimatesound/hs1.mp3")
  409. precache_sound("ultimatesound/hs2.mp3")
  410. precache_sound("ultimatesound/hs3.mp3")
  411. precache_sound("ultimatesound/hs4.mp3")
  412. precache_sound("ultimatesound/hs5.mp3")
  413. precache_sound("ultimatesound/hs6.mp3")
  414. precache_sound("ultimatesound/hs7.mp3")
  415. precache_sound("ultimatesound/hs8.mp3")
  416. precache_sound("ultimatesound/hs9.mp3")
  417. precache_sound("ultimatesound/hs10.mp3")
  418. precache_sound("ultimatesound/hs11.mp3")
  419. precache_sound("ultimatesound/hs12.mp3")
  420. precache_sound("ultimatesound/hs13.mp3")
  421. precache_sound("ultimatesound/hs14.mp3")
  422. precache_sound("ultimatesound/knife1.mp3")
  423. precache_sound("ultimatesound/knife2.mp3")
  424. precache_sound("ultimatesound/prepare1.mp3")
  425. precache_sound("ultimatesound/prepare2.mp3")
  426. precache_sound("ultimatesound/prepare3.mp3")
  427. precache_sound("ultimatesound/prepare4.mp3")
  428. precache_sound("ultimatesound/doublekill1.mp3")
  429. precache_sound("ultimatesound/doublekill2.mp3")
  430. }
  431.  
  432.  
  433.  


Csatolmányok:
ulti.sma [10.56 KiB]
Letöltve 46 alkalommal.

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára xdadam 2013.10.02. 19:21-kor.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate hang átírás
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 19:18 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
xdadam írta:
Sziasztok! Vki átírná nekem ezt a plugint hogy ahnagok ne mp3 formátumuak legyenek hanem wav.... köszi előre is:)



Üdv.

Kérlek sma forráskódba rakd, mert tableten nem tudok letölteni :D dank u well :)

Öööö tudtommal, elég ha átalakítod a hangokat wav ra, és az inibe a .mp3 helyére, wavot írsz :) persze ha ini ből olvassa ki :)

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate hang átírás
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 19:20 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.03.01. 14:37
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Anonymous1337 írta:
xdadam írta:
Sziasztok! Vki átírná nekem ezt a plugint hogy ahnagok ne mp3 formátumuak legyenek hanem wav.... köszi előre is:)



Üdv.

Kérlek sma forráskódba rakd, mert tableten nem tudok letölteni :D dank u well :)

Öööö tudtommal, elég ha átalakítod a hangokat wav ra, és az inibe a .mp3 helyére, wavot írsz :) persze ha ini ből olvassa ki :)


NEKEM NEM MŰKÖDÖTT ÚGY:s

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate hang átírás
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 19:21 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  5. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  6. #define PLUGIN_AUTHOR "Dizzy"
  7.  
  8.  
  9. new lastman_mode;
  10. new alone_ann = 0;
  11. new kills[33] = {0,...};
  12. new deaths[33] = {0,...};
  13. new kill[33][24];
  14.  
  15. #define LEVELS 13
  16. #define hsounds 14
  17. #define knsounds 2
  18. #define prpsounds 4
  19. #define maxdbsounds 2
  20. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  21.  
  22. new hsenable
  23. new knifeenable
  24. new cvardouble
  25. new rnstartcvar
  26. new killstreaktype
  27.  
  28.  
  29. new levels[13] = {3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,15,18,20};
  30.  
  31. new sounds[13][] =
  32. {
  33. "sound/Mappanév (Mindegyikre Vonatkozik)/1",
  34. "sound/ultimatesound/2",
  35. "sound/ultimatesound/3",
  36. "sound/ultimatesound/4",
  37. "sound/ultimatesound/5",
  38. "sound/ultimatesound/6",
  39. "sound/ultimatesound/7",
  40. "sound/ultimatesound/8",
  41. "sound/ultimatesound/9",
  42. "sound/ultimatesound/10",
  43. "sound/ultimatesound/11",
  44. "sound/ultimatesound/12",
  45. "sound/ultimatesound/13"
  46. };
  47.  
  48. new messages[13][] =
  49. {
  50. "%s: 1.szint: 3 kill Tripla Kill !!!",
  51. "%s: 2.szint: 4 kill Multi Kill !!!",
  52. "%s: 3.szint: 5 kill Ultra Kill !!!",
  53. "%s: 4 szint: 6 kill Mega Kill !!!",
  54. "%s: 5.szint: 8 kill Tombol !!!",
  55. "%s: 6.szint: 9 kill Gyilkologe'p !!! ",
  56. "%s: 7.szint: 10 kill Hihetetlen !!!",
  57. "%s: 8.szint: 11 kill Szörnyeteg !!!",
  58. "%s: 9.szint: 12 kill Szent szar !!!",
  59. "%s: 10.szint: 13 kill Isteni !!!",
  60. "%s: +11 szint: 15 kill Isten vagy !!!",
  61. "%s: +12 szint: 18 kill Legyozhetetlen !!!",
  62. "%s: +13 szint: 20 kill Ki'raly vagy !!!"
  63. };
  64.  
  65. new hslist[hsounds][] =
  66. {
  67. "sound/Mappanév (Mindegyikre Vonatkozik)/hs1",
  68. "sound/ultimatesound/hs2",
  69. "sound/ultimatesound/hs3",
  70. "sound/ultimatesound/hs4",
  71. "sound/ultimatesound/hs5",
  72. "sound/ultimatesound/hs6",
  73. "sound/ultimatesound/hs7",
  74. "sound/ultimatesound/hs8",
  75. "sound/ultimatesound/hs9",
  76. "sound/ultimatesound/hs10",
  77. "sound/ultimatesound/hs11",
  78. "sound/ultimatesound/hs12",
  79. "sound/ultimatesound/hs13",
  80. "sound/ultimatesound/hs14"
  81.  
  82. }
  83.  
  84.  
  85. new preplist[prpsounds][]=
  86. {
  87. "sound/Mappanév (Mindegyikre Vonatkozik)/prepare1",
  88. "sound/ultimatesound/prepare2",
  89. "sound/ultimatesound/prepare3",
  90. "sound/ultimatesound/prepare4"
  91. }
  92.  
  93.  
  94.  
  95.  
  96.  
  97. new hsmessages[4][]=
  98. {
  99. "%s leszedte %s fejét !!",
  100. "%s hihetetlen fejest adott %s-nak !",
  101. "%s -tol kapott egy gyonyoru HEADSHOT-ot %s!",
  102. "%s adott %s -nek egy super headshotot !"
  103. }
  104.  
  105. new knlist[knsounds][]=
  106. {
  107. "sound/Mappanév (Mindegyikre Vonatkozik)/knife1",
  108. "sound/ultimatesound/knife2"
  109. }
  110.  
  111. new knmessages[3][]=
  112. {
  113. "%s ledofte %s",
  114. "%s felszabdalta a ke'se'vel %s",
  115. "%s lekeselte %s"
  116. }
  117.  
  118.  
  119. new doublelist[maxdbsounds][]=
  120. {
  121. "sound/Mappanév (Mindegyikre Vonatkozik)/doublekill1",
  122. "sound/ultimatesound/doublekill2"
  123. }
  124.  
  125. new messagesnohp[5][]=
  126. {
  127.  
  128. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
  129. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
  130. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
  131. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  132. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  133. }
  134.  
  135. new messageshp[5][]=
  136. {
  137.  
  138. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
  139. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
  140. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
  141. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  142. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  143.  
  144. }
  145.  
  146. is_mode_set(bits) {
  147. new mode[9];
  148. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  149. return read_flags(mode) & bits;
  150. }
  151.  
  152. public plugin_init() {
  153. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  154. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  155. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  156. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  157. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  158. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  159. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  160. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  161. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  162. register_event("DeathMsg","death_msg","a");
  163. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");
  164. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w");
  165. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  166.  
  167. return PLUGIN_CONTINUE;
  168. }
  169.  
  170.  
  171. public event_death(id) {
  172. new killer = read_data(1);
  173. new victim = read_data(2);
  174. new headshot = read_data(3);
  175. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  176. read_data(4,weapon,23)
  177. get_user_name(victim,vicname,31)
  178. get_user_name(killer,killname,31)
  179.  
  180.  
  181.  
  182. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  183. {
  184. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  185. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  186. new i
  187. i = random_num(0,hsounds-1)
  188. client_cmd(0,"mp3 play %s",hslist[i])
  189. }
  190.  
  191.  
  192. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  193. {
  194. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  195. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  196. new r
  197. r = random_num(0,knsounds-1)
  198. client_cmd(0,"mp3 play %s",knlist[r])
  199. }
  200.  
  201.  
  202.  
  203.  
  204.  
  205.  
  206. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  207. {
  208. set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  209. show_hudmessage(0,"OMG %s Szep Dupla oles", killname)
  210. kill[killer][0] = 0;
  211. new q
  212. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  213. client_cmd(0,"mp3 play %s",doublelist[q])
  214. }
  215.  
  216. else
  217. {
  218. kill[killer] = weapon;
  219. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  220. }
  221.  
  222.  
  223.  
  224. kills[killer] += 1;
  225. kills[victim] = 0;
  226. deaths[killer] = 0;
  227. deaths[victim] += 1;
  228.  
  229. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  230. {
  231. if (kills[killer] == levels[i])
  232. {
  233. announce(killer, i);
  234. return PLUGIN_CONTINUE;
  235. }
  236. }
  237.  
  238. return PLUGIN_CONTINUE;
  239. }
  240.  
  241. announce(killer, level)
  242. {
  243.  
  244. new name[33]
  245.  
  246. get_user_name(killer, name, 32);
  247. set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.05, 0.65, 0, 3.0, 3.0, 0.01, 0.1, 2);
  248.  
  249. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  250. return PLUGIN_HANDLED;
  251.  
  252.  
  253.  
  254. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  255. {
  256. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  257. }
  258.  
  259. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  260. {
  261. client_cmd(0, "wav play %s", sounds[level]);
  262. }
  263.  
  264. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  265. {
  266. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  267. client_cmd(0, "wav play %s", sounds[level]);
  268. }
  269.  
  270. return PLUGIN_CONTINUE;
  271.  
  272. }
  273.  
  274.  
  275. public reset_hud(id)
  276. {
  277. if (is_mode_set(16)) {
  278. if (kills[id] > levels[0]) {
  279. client_print(id, print_chat,
  280. "* Egymas utan %d oles ", kills[id]);
  281. } else if (deaths[id] > 1) {
  282. client_print(id, print_chat,
  283. "* Ma'r %d halalod volt egymas utan.", deaths[id]);
  284.  
  285. }
  286. }
  287. }
  288.  
  289. public rnstart(id)
  290. {
  291. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  292. {
  293. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  294. show_hudmessage(0, "Keszulj fel a harcra!")
  295. new q
  296. q = random_num(0,prpsounds-1)
  297. client_cmd(0,"wav play %s",preplist[q])
  298. }
  299. }
  300.  
  301. public client_connect(id) {
  302. kills[id] = 0;
  303. deaths[id] = 0;
  304. }
  305.  
  306. public clear_kill(taskid)
  307. {
  308. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  309. kill[id][0] = 0;
  310. }
  311.  
  312. public roundend_msg(id)
  313.  
  314. alone_ann = 0
  315.  
  316. public death_msg(id)
  317. {
  318.  
  319. new lmmode[8]
  320. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  321. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  322.  
  323. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  324. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  325. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  326.  
  327. if (ict==1&&ite==1)
  328. {
  329. new name1[32], name2[32]
  330. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  331. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  332. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  333.  
  334. if (lmmode_bit & 1)
  335. {
  336. if (lmmode_bit & 2)
  337. {
  338. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  339. }
  340.  
  341. else
  342. {
  343. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  344. }
  345.  
  346. if (lmmode_bit & 4)
  347. {
  348. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  349. if( is_user_connected(i) == 1 )
  350. client_cmd(i,"mp3 play sound/ultimatesound/maytheforce")
  351. }
  352. }
  353. }
  354. else
  355. {
  356. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  357. {
  358. last=players_ct[0]
  359. client_cmd(last,"mp3 play sound/ultimatesound/oneandonly")
  360.  
  361. }
  362.  
  363. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  364. {
  365. last=players_t[0]
  366. client_cmd(last,"mp3 play sound/ultimatesound/oneandonly")
  367. }
  368.  
  369. else
  370. {
  371. return PLUGIN_CONTINUE
  372. }
  373. alone_ann = last
  374. new name[32]
  375. get_user_name(last,name,32)
  376.  
  377. if (lmmode_bit & 1)
  378. {
  379. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  380.  
  381. if (lmmode_bit & 2)
  382. {
  383. show_hudmessage(0, messageshp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  384. }
  385.  
  386. else
  387. {
  388. show_hudmessage(0, messagesnohp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name )
  389. }
  390. }
  391.  
  392. }
  393. return PLUGIN_CONTINUE
  394. }
  395. public plugin_precache()
  396. {
  397. precache_sound("//Ide a mappa neve(Mindegyikre vonatkozik)/1.wav")
  398. precache_sound("ultimatesound/2.wav")
  399. precache_sound("ultimatesound/3.wav")
  400. precache_sound("ultimatesound/4.wav")
  401. precache_sound("ultimatesound/5.wav")
  402. precache_sound("ultimatesound/6.wav")
  403. precache_sound("ultimatesound/7.wav")
  404. precache_sound("ultimatesound/8.wav")
  405. precache_sound("ultimatesound/9.wav")
  406. precache_sound("ultimatesound/11.wav")
  407. precache_sound("ultimatesound/12.wav")
  408. precache_sound("ultimatesound/hs1.wav")
  409. precache_sound("ultimatesound/hs2.wav")
  410. precache_sound("ultimatesound/hs3.wav")
  411. precache_sound("ultimatesound/hs4.wav")
  412. precache_sound("ultimatesound/hs5.wav")
  413. precache_sound("ultimatesound/hs6.wav")
  414. precache_sound("ultimatesound/hs7.wav")
  415. precache_sound("ultimatesound/hs8.wav")
  416. precache_sound("ultimatesound/hs9.wav")
  417. precache_sound("ultimatesound/hs10.wav")
  418. precache_sound("ultimatesound/hs11.wav")
  419. precache_sound("ultimatesound/hs12.wav")
  420. precache_sound("ultimatesound/hs13.wav")
  421. precache_sound("ultimatesound/hs14.wav")
  422. precache_sound("ultimatesound/knife1.wav")
  423. precache_sound("ultimatesound/knife2.wav")
  424. precache_sound("ultimatesound/prepare1.wav")
  425. precache_sound("ultimatesound/prepare2.wav")
  426. precache_sound("ultimatesound/prepare3.wav")
  427. precache_sound("ultimatesound/prepare4.wav")
  428. precache_sound("ultimatesound/doublekill1.wav")
  429. precache_sound("ultimatesound/doublekill2.wav")
  430. }
  431.  
  432.  


Olvasd végig a plugint.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate hang átírás
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 19:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
stupid olyan h wav play nincs :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  5. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  6. #define PLUGIN_AUTHOR "Dizzy"
  7.  
  8.  
  9. new lastman_mode;
  10. new alone_ann = 0;
  11. new kills[33] = {0,...};
  12. new deaths[33] = {0,...};
  13. new kill[33][24];
  14.  
  15. #define LEVELS 13
  16. #define hsounds 14
  17. #define knsounds 2
  18. #define prpsounds 4
  19. #define maxdbsounds 2
  20. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  21.  
  22. new hsenable
  23. new knifeenable
  24. new cvardouble
  25. new rnstartcvar
  26. new killstreaktype
  27.  
  28.  
  29. new levels[13] = {3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,15,18,20};
  30.  
  31. new sounds[13][] =
  32. {
  33. "sound/ultimatesound/1",
  34. "sound/ultimatesound/2",
  35. "sound/ultimatesound/3",
  36. "sound/ultimatesound/4",
  37. "sound/ultimatesound/5",
  38. "sound/ultimatesound/6",
  39. "sound/ultimatesound/7",
  40. "sound/ultimatesound/8",
  41. "sound/ultimatesound/9",
  42. "sound/ultimatesound/10",
  43. "sound/ultimatesound/11",
  44. "sound/ultimatesound/12",
  45. "sound/ultimatesound/13"
  46. };
  47.  
  48. new messages[13][] =
  49. {
  50. "%s: 1.szint: 3 kill Tripla Kill !!!",
  51. "%s: 2.szint: 4 kill Multi Kill !!!",
  52. "%s: 3.szint: 5 kill Ultra Kill !!!",
  53. "%s: 4 szint: 6 kill Mega Kill !!!",
  54. "%s: 5.szint: 8 kill Tombol !!!",
  55. "%s: 6.szint: 9 kill Gyilkologe'p !!! ",
  56. "%s: 7.szint: 10 kill Hihetetlen !!!",
  57. "%s: 8.szint: 11 kill Szörnyeteg !!!",
  58. "%s: 9.szint: 12 kill Szent szar !!!",
  59. "%s: 10.szint: 13 kill Isteni !!!",
  60. "%s: +11 szint: 15 kill Isten vagy !!!",
  61. "%s: +12 szint: 18 kill Legyozhetetlen !!!",
  62. "%s: +13 szint: 20 kill Ki'raly vagy !!!"
  63. };
  64.  
  65. new hslist[hsounds][] =
  66. {
  67. "sound/ultimatesound/hs1",
  68. "sound/ultimatesound/hs2",
  69. "sound/ultimatesound/hs3",
  70. "sound/ultimatesound/hs4",
  71. "sound/ultimatesound/hs5",
  72. "sound/ultimatesound/hs6",
  73. "sound/ultimatesound/hs7",
  74. "sound/ultimatesound/hs8",
  75. "sound/ultimatesound/hs9",
  76. "sound/ultimatesound/hs10",
  77. "sound/ultimatesound/hs11",
  78. "sound/ultimatesound/hs12",
  79. "sound/ultimatesound/hs13",
  80. "sound/ultimatesound/hs14"
  81.  
  82. }
  83.  
  84.  
  85. new preplist[prpsounds][]=
  86. {
  87. "sound/ultimatesound/prepare1",
  88. "sound/ultimatesound/prepare2",
  89. "sound/ultimatesound/prepare3",
  90. "sound/ultimatesound/prepare4"
  91. }
  92.  
  93.  
  94.  
  95.  
  96.  
  97. new hsmessages[4][]=
  98. {
  99. "%s leszedte %s fejét !!",
  100. "%s hihetetlen fejest adott %s-nak !",
  101. "%s -tol kapott egy gyonyoru HEADSHOT-ot %s!",
  102. "%s adott %s -nek egy super headshotot !"
  103. }
  104.  
  105. new knlist[knsounds][]=
  106. {
  107. "sound/ultimatesound/knife1",
  108. "sound/ultimatesound/knife2"
  109. }
  110.  
  111. new knmessages[3][]=
  112. {
  113. "%s ledofte %s",
  114. "%s felszabdalta a ke'se'vel %s",
  115. "%s lekeselte %s"
  116. }
  117.  
  118.  
  119. new doublelist[maxdbsounds][]=
  120. {
  121. "sound/ultimatesound/doublekill1",
  122. "sound/ultimatesound/doublekill2"
  123. }
  124.  
  125. new messagesnohp[5][]=
  126. {
  127.  
  128. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
  129. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
  130. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
  131. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  132. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  133. }
  134.  
  135. new messageshp[5][]=
  136. {
  137.  
  138. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
  139. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
  140. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
  141. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolso reme'nyunk!",
  142. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
  143.  
  144. }
  145.  
  146. is_mode_set(bits) {
  147. new mode[9];
  148. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  149. return read_flags(mode) & bits;
  150. }
  151.  
  152. public plugin_init() {
  153. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  154. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  155. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  156. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  157. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  158. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  159. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  160. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  161. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  162. register_event("DeathMsg","death_msg","a");
  163. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");
  164. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w");
  165. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  166.  
  167. return PLUGIN_CONTINUE;
  168. }
  169.  
  170.  
  171. public event_death(id) {
  172. new killer = read_data(1);
  173. new victim = read_data(2);
  174. new headshot = read_data(3);
  175. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  176. read_data(4,weapon,23)
  177. get_user_name(victim,vicname,31)
  178. get_user_name(killer,killname,31)
  179.  
  180.  
  181.  
  182. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  183. {
  184. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  185. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  186. new i
  187. i = random_num(0,hsounds-1)
  188. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  189. }
  190.  
  191.  
  192. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  193. {
  194. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  195. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  196. new r
  197. r = random_num(0,knsounds-1)
  198. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  199. }
  200.  
  201.  
  202.  
  203.  
  204.  
  205.  
  206. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  207. {
  208. set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)
  209. show_hudmessage(0,"OMG %s Szep Dupla oles", killname)
  210. kill[killer][0] = 0;
  211. new q
  212. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  213. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  214. }
  215.  
  216. else
  217. {
  218. kill[killer] = weapon;
  219. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  220. }
  221.  
  222.  
  223.  
  224. kills[killer] += 1;
  225. kills[victim] = 0;
  226. deaths[killer] = 0;
  227. deaths[victim] += 1;
  228.  
  229. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  230. {
  231. if (kills[killer] == levels[i])
  232. {
  233. announce(killer, i);
  234. return PLUGIN_CONTINUE;
  235. }
  236. }
  237.  
  238. return PLUGIN_CONTINUE;
  239. }
  240.  
  241. announce(killer, level)
  242. {
  243.  
  244. new name[33]
  245.  
  246. get_user_name(killer, name, 32);
  247. set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.05, 0.65, 0, 3.0, 3.0, 0.01, 0.1, 2);
  248.  
  249. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  250. return PLUGIN_HANDLED;
  251.  
  252.  
  253.  
  254. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  255. {
  256. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  257. }
  258.  
  259. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  260. {
  261. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  262. }
  263.  
  264. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  265. {
  266. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  267. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  268. }
  269.  
  270. return PLUGIN_CONTINUE;
  271.  
  272. }
  273.  
  274.  
  275. public reset_hud(id)
  276. {
  277. if (is_mode_set(16)) {
  278. if (kills[id] > levels[0]) {
  279. client_print(id, print_chat,
  280. "* Egymas utan %d oles ", kills[id]);
  281. } else if (deaths[id] > 1) {
  282. client_print(id, print_chat,
  283. "* Ma'r %d halalod volt egymas utan.", deaths[id]);
  284.  
  285. }
  286. }
  287. }
  288.  
  289. public rnstart(id)
  290. {
  291. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  292. {
  293. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  294. show_hudmessage(0, "Keszulj fel a harcra!")
  295. new q
  296. q = random_num(0,prpsounds-1)
  297. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  298. }
  299. }
  300.  
  301. public client_connect(id) {
  302. kills[id] = 0;
  303. deaths[id] = 0;
  304. }
  305.  
  306. public clear_kill(taskid)
  307. {
  308. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  309. kill[id][0] = 0;
  310. }
  311.  
  312. public roundend_msg(id)
  313.  
  314. alone_ann = 0
  315.  
  316. public death_msg(id)
  317. {
  318.  
  319. new lmmode[8]
  320. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  321. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  322.  
  323. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  324. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  325. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  326.  
  327. if (ict==1&&ite==1)
  328. {
  329. new name1[32], name2[32]
  330. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  331. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  332. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  333.  
  334. if (lmmode_bit & 1)
  335. {
  336. if (lmmode_bit & 2)
  337. {
  338. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  339. }
  340.  
  341. else
  342. {
  343. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  344. }
  345.  
  346. if (lmmode_bit & 4)
  347. {
  348. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  349. if( is_user_connected(i) == 1 )
  350. client_cmd(i,"spk sound/ultimatesound/maytheforce")
  351. }
  352. }
  353. }
  354. else
  355. {
  356. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  357. {
  358. last=players_ct[0]
  359. client_cmd(last,"spk sound/ultimatesound/oneandonly")
  360.  
  361. }
  362.  
  363. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  364. {
  365. last=players_t[0]
  366. client_cmd(last,"spk sound/ultimatesound/oneandonly")
  367. }
  368.  
  369. else
  370. {
  371. return PLUGIN_CONTINUE
  372. }
  373. alone_ann = last
  374. new name[32]
  375. get_user_name(last,name,32)
  376.  
  377. if (lmmode_bit & 1)
  378. {
  379. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  380.  
  381. if (lmmode_bit & 2)
  382. {
  383. show_hudmessage(0, messageshp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  384. }
  385.  
  386. else
  387. {
  388. show_hudmessage(0, messagesnohp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name )
  389. }
  390. }
  391.  
  392. }
  393. return PLUGIN_CONTINUE
  394. }
  395. public plugin_precache()
  396. {
  397. precache_sound("ultimatesound/1.wav")
  398. precache_sound("ultimatesound/2.wav")
  399. precache_sound("ultimatesound/3.wav")
  400. precache_sound("ultimatesound/4.wav")
  401. precache_sound("ultimatesound/5.wav")
  402. precache_sound("ultimatesound/6.wav")
  403. precache_sound("ultimatesound/7.wav")
  404. precache_sound("ultimatesound/8.wav")
  405. precache_sound("ultimatesound/9.wav")
  406. precache_sound("ultimatesound/11.wav")
  407. precache_sound("ultimatesound/12.wav")
  408. precache_sound("ultimatesound/hs1.wav")
  409. precache_sound("ultimatesound/hs2.wav")
  410. precache_sound("ultimatesound/hs3.wav")
  411. precache_sound("ultimatesound/hs4.wav")
  412. precache_sound("ultimatesound/hs5.wav")
  413. precache_sound("ultimatesound/hs6.wav")
  414. precache_sound("ultimatesound/hs7.wav")
  415. precache_sound("ultimatesound/hs8.wav")
  416. precache_sound("ultimatesound/hs9.wav")
  417. precache_sound("ultimatesound/hs10.wav")
  418. precache_sound("ultimatesound/hs11.wav")
  419. precache_sound("ultimatesound/hs12.wav")
  420. precache_sound("ultimatesound/hs13.wav")
  421. precache_sound("ultimatesound/hs14.wav")
  422. precache_sound("ultimatesound/knife1.wav")
  423. precache_sound("ultimatesound/knife2.wav")
  424. precache_sound("ultimatesound/prepare1.wav")
  425. precache_sound("ultimatesound/prepare2.wav")
  426. precache_sound("ultimatesound/prepare3.wav")
  427. precache_sound("ultimatesound/prepare4.wav")
  428. precache_sound("ultimatesound/doublekill1.wav")
  429. precache_sound("ultimatesound/doublekill2.wav")
  430. }
  431.  
  432.  
  433.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate hang átírás
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 19:34 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Esetleg ha az mp3 akat, ahol írja, wavra írod. ez csak egy tipp.

pl.

client_cmd(0,"mp3 play %s",hslist[i])

helyett

client_cmd(0,"wav play %s",hslist[i])

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate hang átírás
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 19:35 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.03.01. 14:37
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Anonymous1337 írta:
Esetleg ha az mp3 akat, ahol írja, wavra írod. ez csak egy tipp.

pl.

client_cmd(0,"mp3 play %s",hslist[i])

helyett

client_cmd(0,"wav play %s",hslist[i])



próbáltam így nem működött...S:

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate hang átírás
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 19:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ott az enyém javítottam egyébként

mp3 play MP3 ba
spk wav ba

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate hang átírás
HozzászólásElküldve: 2013.10.03. 05:56 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.03.01. 14:37
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
crazyboy írta:
ott az enyém javítottam egyébként

mp3 play MP3 ba
spk wav ba


crazy a tiednél se tudtam lekonvert1àlni...;/ hibàt írt:/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate hang átírás
HozzászólásElküldve: 2013.10.03. 06:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
érdekes :D
Idézet:
http://www.amxxcomp.com/index.php?go=dl&id=16693
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 704 bytes
Code size: 9156 bytes
Data size: 18596 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=779 cells (3116 bytes)
Total requirements: 44840 bytes
Done.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole