hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 09:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 456 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 455 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2014.03.03. 23:15 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.01.27. 20:48
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Nem értem mi a baja.
Pedig jónak kellene lennie.
Fegyvermenü+chatcolor. [Jóváhagyott pluginok között van]

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

fegyvermenu.sma(7) : fatal error 100: cannot read from file: "chatcolor"

Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file fegyvermenu.amx (compile failed).

SMA[NEM AZ EREDETI! [LW2]-t írtam oda]:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7. #include < chatcolor >
  8.  
  9. #pragma semicolon 1
  10.  
  11. #define VERSION "0.0.1"
  12.  
  13. #define Max_Players 32
  14.  
  15. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  16. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  17.  
  18. #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  19.  
  20. #define Next_Button "Következő"
  21. #define Back_Button "Vissza"
  22. #define Exit_Button "Kilépés"
  23.  
  24. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  25.  
  26. new g_iWPCT;
  27. new g_iWPTE;
  28.  
  29. new pCvarMaxCTWps;
  30. new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32. new pCvarWPBlock;
  33.  
  34. new pCvarFlash;
  35. new pCvarHe;
  36. new pCvarSmoke;
  37.  
  38. new pCvarKevlar;
  39. new pCvarDefuser;
  40.  
  41. new pCvarPrefix;
  42. new pCvarMoney;
  43. new pCvarBlockBuy;
  44. new pCvarUnAmmo;
  45.  
  46. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  47. {
  48. "",
  49. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  50. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  51. "A vásárlás letíltva!",
  52. "Te már választottál fegyvert!"
  53. };
  54.  
  55. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  56.  
  57. "Blue[LW2]Red[*M4A1*][*CSOMAG*]",
  58. "Blue[LW2]Red[*AK47*][*CSOMAG*]",
  59. "Blue[LW2]Red[*AWP*][*CSOMAG*]",
  60. "Blue[LW2]Red[*M249*][*CSOMAG*]",
  61. "Blue[LW2]Red[*AUG*][*CSOMAG*]",
  62. "Blue[LW2]Red[*FAMAS*][*CSOMAG*]",
  63. "Blue[LW2]Red[*GALILL*][*CSOMAG]*",
  64. "Blue[LW2]Red[*MP5*][*CSOMAG*]",
  65. "Blue[LW2]Red[*XM1014*][*CSOMAG*]",
  66. "Blue[LW2]Red[*M3*][*CSOMAG*]",
  67. "Blue[LW2]Red[*Scout*][*Csomag*]"
  68. };
  69.  
  70. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  71.  
  72. "weapon_m4a1",
  73. "weapon_ak47",
  74. "weapon_awp",
  75. "weapon_m249",
  76. "weapon_aug",
  77. "weapon_famas",
  78. "weapon_galil",
  79. "weapon_mp5navy",
  80. "weapon_xm1014",
  81. "weapon_m3",
  82. "weapon_scout"
  83. };
  84.  
  85. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  86.  
  87. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  88. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  89.  
  90. 0,
  91. 52,
  92. 0,
  93. 90,
  94. 1,
  95. 32,
  96. 1,
  97. 100,
  98. 90,
  99. 1,
  100. 120,
  101. 100,
  102. 100,
  103. 90,
  104. 90,
  105. 90,
  106. 100,
  107. 120,
  108. 30,
  109. 120,
  110. 200,
  111. 32,
  112. 90,
  113. 120,
  114. 90,
  115. 2,
  116. 35,
  117. 90,
  118. 90,
  119. 0,
  120. 100
  121. };
  122.  
  123. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  124. {
  125. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  126. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  127. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  128. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  129. "buyammo1", "buyammo2"
  130. };
  131.  
  132. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  133. {
  134. "fegyo",
  135. "say fegyo",
  136. "say_team fegyo",
  137.  
  138. "fegyver",
  139. "say fegyver",
  140. "say_team fegyver",
  141.  
  142. "say /fegyo",
  143. "say_team /fegyo",
  144.  
  145. "say /fegyver",
  146. "say_team /fegyver"
  147.  
  148. };
  149.  
  150. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  151. new g_msgHideWeapon;
  152. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  153.  
  154. public plugin_init ( ) {
  155.  
  156. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  157.  
  158. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  159.  
  160. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  161. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  162.  
  163. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  164.  
  165. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  166. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  167. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  168.  
  169. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  170. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  171.  
  172. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  173.  
  174. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  175. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  176. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  177.  
  178. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  179.  
  180. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  181. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  182.  
  183. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  184. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  185.  
  186. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  187. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  188.  
  189. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  190.  
  191. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  192. }
  193.  
  194. public client_connect( iClient ) {
  195.  
  196. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  197. }
  198.  
  199. public client_disconnect( iClient ) {
  200.  
  201. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  202. }
  203.  
  204. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  205.  
  206. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  207.  
  208. case true:
  209. {
  210. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  211. client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  212.  
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214. }
  215. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  216. }
  217. return PLUGIN_HANDLED;
  218. }
  219.  
  220. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  221.  
  222. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  223. return PLUGIN_CONTINUE;
  224.  
  225. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  226. client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  227. return PLUGIN_HANDLED;
  228. }
  229.  
  230. public eCurWeapon( iClient ) {
  231.  
  232. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  233.  
  234. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  235.  
  236. new weapon = read_data( 2 );
  237. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  238.  
  239. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  240. }
  241. }
  242. }
  243. }
  244.  
  245. public onResetHUD( iClient ) {
  246.  
  247. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  248.  
  249. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  250. write_byte( Money_Hud );
  251. message_end( );
  252. }
  253. }
  254.  
  255. public msgHideWeapon( ) {
  256.  
  257. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  258.  
  259. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  260. }
  261. }
  262.  
  263. public eRoundEnd ( ) {
  264.  
  265. g_iWPCT = 0;
  266. g_iWPTE = 0;
  267. }
  268.  
  269. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  270.  
  271. if( !is_user_alive( iClient ) )
  272. return;
  273.  
  274. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  275.  
  276. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  277.  
  278. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  279.  
  280. new szMenuTitle[ 121 ];
  281. new szMenuItem[ 121 ];
  282.  
  283. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  284.  
  285. StripUserWeapons( iClient );
  286. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  287.  
  288. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  289.  
  290. if( i != 2 ) {
  291.  
  292. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  293. }
  294. else {
  295. switch( get_user_team( iClient ) )
  296. {
  297. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  298. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  299. default: continue;
  300. }
  301. }
  302.  
  303. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  304. }
  305.  
  306. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  307. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  308. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  309. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  310. menu_display( iClient, menu );
  311. }
  312.  
  313. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  314.  
  315. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  316.  
  317. menu_destroy( iMenu );
  318. return PLUGIN_HANDLED;
  319. }
  320.  
  321. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  322. new access, callback;
  323. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  324.  
  325. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  326.  
  327. if( iItem != 2 ) {
  328.  
  329. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  330. give_item( iClient, g_szPistolName );
  331.  
  332. client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  333. }
  334. else {
  335.  
  336. new iTeams[ CsTeams ];
  337. GetPlayerCount( iTeams );
  338.  
  339. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  340. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  341.  
  342. client_print_color( iClient, Red, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  343. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  344.  
  345. return PLUGIN_HANDLED;
  346. }
  347.  
  348. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  349. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  350.  
  351. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  352.  
  353. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  354. give_item( iClient, g_szPistolName );
  355.  
  356. client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  357. g_iWPCT++;
  358. }
  359. else {
  360.  
  361. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  362. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  363.  
  364. return PLUGIN_HANDLED;
  365. }
  366. }
  367.  
  368. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  369.  
  370. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  371.  
  372.  
  373. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  374. give_item( iClient, g_szPistolName );
  375.  
  376. client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  377. g_iWPTE++;
  378. }
  379. else {
  380.  
  381. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  382. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  383.  
  384. return PLUGIN_HANDLED;
  385. }
  386. }
  387. }
  388.  
  389. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  390. give_player_stuff( iClient );
  391.  
  392. menu_destroy( iMenu );
  393. return PLUGIN_HANDLED;
  394. }
  395.  
  396. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  397.  
  398. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  399.  
  400. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  401.  
  402. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  403. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  404. }
  405.  
  406. stock give_player_stuff( iClient ) {
  407.  
  408. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  409.  
  410. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  411. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  412. }
  413.  
  414. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  415.  
  416. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  417. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  418. }
  419.  
  420. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  421.  
  422. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  423. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  424. }
  425.  
  426. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  427.  
  428. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  429.  
  430. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  431. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  432. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  433. }
  434. }
  435.  
  436. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  437.  
  438. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  439. }
  440.  
  441. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  442.  
  443. new weapons[ 32 ];
  444. new weaponsnum;
  445. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  446. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  447. if( is_user_alive( iClient ) )
  448. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  449. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  450. }
  451.  
  452. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  453. return PLUGIN_CONTINUE;
  454. }
  455.  
  456.  
  457. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  458. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  459.  
  460. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  461.  
  462. if( iC4Ent > 0 ) {
  463.  
  464. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  465. }
  466.  
  467. strip_user_weapons( iClient );
  468. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  469.  
  470. if( iC4Ent > 0 ) {
  471.  
  472. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  473. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  474.  
  475. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  476. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  477. }
  478.  
  479. return PLUGIN_HANDLED;
  480. }
  481.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2014.03.03. 23:36 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
javítva
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7. #include < colorchat >
  8.  
  9. #pragma semicolon 1
  10.  
  11. #define VERSION "0.0.1"
  12.  
  13. #define Max_Players 32
  14.  
  15. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  16. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  17.  
  18. #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  19.  
  20. #define Next_Button "Következő"
  21. #define Back_Button "Vissza"
  22. #define Exit_Button "Kilépés"
  23.  
  24. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  25.  
  26. new g_iWPCT;
  27. new g_iWPTE;
  28.  
  29. new pCvarMaxCTWps;
  30. new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32. new pCvarWPBlock;
  33.  
  34. new pCvarFlash;
  35. new pCvarHe;
  36. new pCvarSmoke;
  37.  
  38. new pCvarKevlar;
  39. new pCvarDefuser;
  40.  
  41. new pCvarPrefix;
  42. new pCvarMoney;
  43. new pCvarBlockBuy;
  44. new pCvarUnAmmo;
  45.  
  46. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  47. {
  48. "",
  49. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  50. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  51. "A vásárlás letíltva!",
  52. "Te már választottál fegyvert!"
  53. };
  54.  
  55. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  56.  
  57. "Blue[LW2]Red[*M4A1*][*CSOMAG*]",
  58. "Blue[LW2]Red[*AK47*][*CSOMAG*]",
  59. "Blue[LW2]Red[*AWP*][*CSOMAG*]",
  60. "Blue[LW2]Red[*M249*][*CSOMAG*]",
  61. "Blue[LW2]Red[*AUG*][*CSOMAG*]",
  62. "Blue[LW2]Red[*FAMAS*][*CSOMAG*]",
  63. "Blue[LW2]Red[*GALILL*][*CSOMAG]*",
  64. "Blue[LW2]Red[*MP5*][*CSOMAG*]",
  65. "Blue[LW2]Red[*XM1014*][*CSOMAG*]",
  66. "Blue[LW2]Red[*M3*][*CSOMAG*]",
  67. "Blue[LW2]Red[*Scout*][*Csomag*]"
  68. };
  69.  
  70. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  71.  
  72. "weapon_m4a1",
  73. "weapon_ak47",
  74. "weapon_awp",
  75. "weapon_m249",
  76. "weapon_aug",
  77. "weapon_famas",
  78. "weapon_galil",
  79. "weapon_mp5navy",
  80. "weapon_xm1014",
  81. "weapon_m3",
  82. "weapon_scout"
  83. };
  84.  
  85. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  86.  
  87. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  88. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  89.  
  90. 0,
  91. 52,
  92. 0,
  93. 90,
  94. 1,
  95. 32,
  96. 1,
  97. 100,
  98. 90,
  99. 1,
  100. 120,
  101. 100,
  102. 100,
  103. 90,
  104. 90,
  105. 90,
  106. 100,
  107. 120,
  108. 30,
  109. 120,
  110. 200,
  111. 32,
  112. 90,
  113. 120,
  114. 90,
  115. 2,
  116. 35,
  117. 90,
  118. 90,
  119. 0,
  120. 100
  121. };
  122.  
  123. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  124. {
  125. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  126. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  127. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  128. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  129. "buyammo1", "buyammo2"
  130. };
  131.  
  132. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  133. {
  134. "fegyo",
  135. "say fegyo",
  136. "say_team fegyo",
  137.  
  138. "fegyver",
  139. "say fegyver",
  140. "say_team fegyver",
  141.  
  142. "say /fegyo",
  143. "say_team /fegyo",
  144.  
  145. "say /fegyver",
  146. "say_team /fegyver"
  147.  
  148. };
  149.  
  150. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  151. new g_msgHideWeapon;
  152. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  153.  
  154. public plugin_init ( ) {
  155.  
  156. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  157.  
  158. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  159.  
  160. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  161. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  162.  
  163. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  164.  
  165. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  166. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  167. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  168.  
  169. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  170. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  171.  
  172. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  173.  
  174. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  175. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  176. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  177.  
  178. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  179.  
  180. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  181. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  182.  
  183. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  184. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  185.  
  186. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  187. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  188.  
  189. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  190.  
  191. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  192. }
  193.  
  194. public client_connect( iClient ) {
  195.  
  196. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  197. }
  198.  
  199. public client_disconnect( iClient ) {
  200.  
  201. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  202. }
  203.  
  204. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  205.  
  206. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  207.  
  208. case true:
  209. {
  210. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  211. client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  212.  
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214. }
  215. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  216. }
  217. return PLUGIN_HANDLED;
  218. }
  219.  
  220. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  221.  
  222. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  223. return PLUGIN_CONTINUE;
  224.  
  225. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  226. client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  227. return PLUGIN_HANDLED;
  228. }
  229.  
  230. public eCurWeapon( iClient ) {
  231.  
  232. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  233.  
  234. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  235.  
  236. new weapon = read_data( 2 );
  237. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  238.  
  239. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  240. }
  241. }
  242. }
  243. }
  244.  
  245. public onResetHUD( iClient ) {
  246.  
  247. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  248.  
  249. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  250. write_byte( Money_Hud );
  251. message_end( );
  252. }
  253. }
  254.  
  255. public msgHideWeapon( ) {
  256.  
  257. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  258.  
  259. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  260. }
  261. }
  262.  
  263. public eRoundEnd ( ) {
  264.  
  265. g_iWPCT = 0;
  266. g_iWPTE = 0;
  267. }
  268.  
  269. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  270.  
  271. if( !is_user_alive( iClient ) )
  272. return;
  273.  
  274. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  275.  
  276. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  277.  
  278. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  279.  
  280. new szMenuTitle[ 121 ];
  281. new szMenuItem[ 121 ];
  282.  
  283. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  284.  
  285. StripUserWeapons( iClient );
  286. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  287.  
  288. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  289.  
  290. if( i != 2 ) {
  291.  
  292. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  293. }
  294. else {
  295. switch( get_user_team( iClient ) )
  296. {
  297. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  298. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  299. default: continue;
  300. }
  301. }
  302.  
  303. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  304. }
  305.  
  306. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  307. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  308. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  309. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  310. menu_display( iClient, menu );
  311. }
  312.  
  313. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  314.  
  315. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  316.  
  317. menu_destroy( iMenu );
  318. return PLUGIN_HANDLED;
  319. }
  320.  
  321. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  322. new access, callback;
  323. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  324.  
  325. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  326.  
  327. if( iItem != 2 ) {
  328.  
  329. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  330. give_item( iClient, g_szPistolName );
  331.  
  332. client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  333. }
  334. else {
  335.  
  336. new iTeams[ CsTeams ];
  337. GetPlayerCount( iTeams );
  338.  
  339. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  340. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  341.  
  342. client_print_color( iClient, Red, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  343. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  344.  
  345. return PLUGIN_HANDLED;
  346. }
  347.  
  348. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  349. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  350.  
  351. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  352.  
  353. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  354. give_item( iClient, g_szPistolName );
  355.  
  356. client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  357. g_iWPCT++;
  358. }
  359. else {
  360.  
  361. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  362. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  363.  
  364. return PLUGIN_HANDLED;
  365. }
  366. }
  367.  
  368. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  369.  
  370. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  371.  
  372.  
  373. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  374. give_item( iClient, g_szPistolName );
  375.  
  376. client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  377. g_iWPTE++;
  378. }
  379. else {
  380.  
  381. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  382. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  383.  
  384. return PLUGIN_HANDLED;
  385. }
  386. }
  387. }
  388.  
  389. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  390. give_player_stuff( iClient );
  391.  
  392. menu_destroy( iMenu );
  393. return PLUGIN_HANDLED;
  394. }
  395.  
  396. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  397.  
  398. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  399.  
  400. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  401.  
  402. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  403. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  404. }
  405.  
  406. stock give_player_stuff( iClient ) {
  407.  
  408. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  409.  
  410. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  411. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  412. }
  413.  
  414. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  415.  
  416. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  417. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  418. }
  419.  
  420. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  421.  
  422. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  423. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  424. }
  425.  
  426. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  427.  
  428. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  429.  
  430. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  431. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  432. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  433. }
  434. }
  435.  
  436. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  437.  
  438. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  439. }
  440.  
  441. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  442.  
  443. new weapons[ 32 ];
  444. new weaponsnum;
  445. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  446. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  447. if( is_user_alive( iClient ) )
  448. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  449. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  450. }
  451.  
  452. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  453. return PLUGIN_CONTINUE;
  454. }
  455.  
  456.  
  457. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  458. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  459.  
  460. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  461.  
  462. if( iC4Ent > 0 ) {
  463.  
  464. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  465. }
  466.  
  467. strip_user_weapons( iClient );
  468. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  469.  
  470. if( iC4Ent > 0 ) {
  471.  
  472. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  473. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  474.  
  475. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  476. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  477. }
  478.  
  479. return PLUGIN_HANDLED;
  480. }
  481.  

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi

Ők köszönték meg Badboy.killer nek ezt a hozzászólást: JoYika (2014.03.04. 13:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 13:11 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.01.27. 20:48
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Köszönöm bbk :) Ment a pacsi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 14:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Nekem valamiért nem fordítja:S

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 14:51 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Beckx írta:
Nekem valamiért nem fordítja:S


Pedig le fut:

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
Header size:           1748 bytes
Code size:            12624 bytes
Data size:             8848 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=1107 cells (4428 bytes)
Total requirements:   39604 bytes
Done.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 14:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "client_print_color" on line 211
Warning: Expression has no effect on line 211
Warning: Expression has no effect on line 211
Warning: Expression has no effect on line 211
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 211
Error: Invalid expression, assumed zero on line 211
Error: Too many error messages on one line on line 211

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\BEck#x\Desktop\Pulgin_my\Untitled.amx (compile failed).



Ezt írja!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 15:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Beckx írta:
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "client_print_color" on line 211
Warning: Expression has no effect on line 211
Warning: Expression has no effect on line 211
Warning: Expression has no effect on line 211
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 211
Error: Invalid expression, assumed zero on line 211
Error: Too many error messages on one line on line 211

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\BEck#x\Desktop\Pulgin_my\Untitled.amx (compile failed).



Ezt írja!


Már maga a hiba magáért beszél nálad.

"client_print_color" Vagy írd át a client_print_color-t ColorChat-re.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 15:35 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.08. 16:31
Hozzászólások: 181
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
colorchat.inc -t tallozd be, anélkül nem fog lefutni!.

_________________

[AMXX]
Általam feltöltött pluginok


Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 141 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole