hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 243 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 242 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: XP mod
HozzászólásElküldve: 2014.03.06. 11:43 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.17. 18:00
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
sziasztok, Halálfutam XP mód nekem ez a plugin kellene csak több szintel, ebben most csak 10 db van, 100 szint kellene, és a szint 50 xp után növekedjen, én már meg csináltam de valami nem működik mivel 200 xptöl indúl, és terrorista teambe van 180 hp-m, ct teambe meg 120 alapbol, köszi a segítséget előre is :)

_________________
DigitalSoldiers Pub Szerver: 188.227.225.106:28293
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP mod
HozzászólásElküldve: 2014.03.06. 13:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Szia!
Ezt írd tovább:
(ez hogy mennyi xp kell a következő szinthez)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const LEVELS[14] = {
  2. 50,
  3. 100,
  4. 150,
  5. 200,
  6. 250,
  7. 300,
  8. 350,
  9. 400,
  10. 450,
  11. 500,
  12. 550,
  13. 600,
  14. 650,
  15. 750
  16. }


majd itt:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const LEVELS[[b:uggz0x6l]14[/b:uggz0x6l]]

amit kijelöltem írt át amennyi szintet akarsz,de fontos hogy annyi számnak kell lennie amennyit megadsz.
+
Mindegyiknél legyen vessző,mert felsorolás,kivéve az utolsónál!

Ha nem megy akkor írd be az xp-ket és én a többit csinálom! :)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: lolka91 (2014.03.06. 13:34)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP mod
HozzászólásElküldve: 2014.03.06. 13:36 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.17. 18:00
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
én átirtam ezeket és nem raktam végére vesszőt, és a szintet is át irtam, nekem annyi a bajom hogy be rakom a szerverre a plugint és a 4. szinttől kezdek, és van tbe 180 hpm, ctbe pedig 120.

_________________
DigitalSoldiers Pub Szerver: 188.227.225.106:28293
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP mod
HozzászólásElküldve: 2014.03.06. 13:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
sma? :)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP mod
HozzászólásElküldve: 2014.03.06. 13:43 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.17. 18:00
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
web compilerben irtam szoval csak amxx fájlt mentettem. de ha kell ujra megcsinálom és elküldöm


Csatolmányok:
10_screenshots_2014-03-06_00003.jpg
10_screenshots_2014-03-06_00003.jpg [ 148.14 KiB | Megtekintve 2458 alkalommal ]

_________________
DigitalSoldiers Pub Szerver: 188.227.225.106:28293
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP mod
HozzászólásElküldve: 2014.03.06. 13:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. new const PLUGIN_NAME[] = "Deathrun XP";
  8.  
  9. new const drxp_version[] = "2.0";
  10.  
  11. new const LEVELS[100] = {
  12. 50,
  13. 100,
  14. 150,
  15. 200,
  16. 250,
  17. 300,
  18. 350,
  19. 400,
  20. 450,
  21. 500,
  22. 550,
  23. 600,
  24. 650,
  25. 700,
  26. 750,
  27. 800,
  28. 850,
  29. 900,
  30. 950,
  31. 1000,
  32. 1050,
  33. 1100,
  34. 1150,
  35. 1200,
  36. 1250,
  37. 1300,
  38. 1350,
  39. 1400,
  40. 1450,
  41. 1500,
  42. 1550,
  43. 1600,
  44. 1650,
  45. 1700,
  46. 1750,
  47. 1800,
  48. 1850,
  49. 1900,
  50. 1950,
  51. 2000,
  52. 2050,
  53. 2100,
  54. 2150,
  55. 2200,
  56. 2250,
  57. 2300,
  58. 2350,
  59. 2400,
  60. 2450,
  61. 2500,
  62. 2550,
  63. 2600,
  64. 2650,
  65. 2700,
  66. 2750,
  67. 2800,
  68. 2850,
  69. 2900,
  70. 2950,
  71. 3000,
  72. 3050,
  73. 3100,
  74. 3150,
  75. 3200,
  76. 3250,
  77. 3300,
  78. 3350,
  79. 3400,
  80. 3450,
  81. 3500,
  82. 3550,
  83. 3600,
  84. 3650,
  85. 3700,
  86. 3750,
  87. 3800,
  88. 3850,
  89. 3900,
  90. 3950,
  91. 4000,
  92. 4050,
  93. 4100,
  94. 4150,
  95. 4200,
  96. 4250,
  97. 4300,
  98. 4350,
  99. 4400,
  100. 4450,
  101. 4500,
  102. 4550,
  103. 4600,
  104. 4650,
  105. 4700,
  106. 4750,
  107. 4800,
  108. 4850,
  109. 4900,
  110. 4950,
  111. 5000
  112.  
  113. }
  114.  
  115. new drxp_playerxp[33], drxp_playerlevel[33];
  116. new drxp_kill, drxp_knife, drxp_grenade, drxp_hs, drxp_savexp, g_drxp_vault;
  117.  
  118. public plugin_init()
  119. {
  120. register_plugin(PLUGIN_NAME, drxp_version, "KronoS");
  121.  
  122. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "drxp_spawn", 1);
  123. register_event("DeathMsg", "drxp_death", "a");
  124.  
  125. drxp_savexp = register_cvar("drxp_savexp","1");
  126. drxp_kill = register_cvar("drxp_kill", "10");
  127. drxp_knife = register_cvar("drxp_knife","5");
  128. drxp_grenade = register_cvar("drxp_grenade","15");
  129. drxp_hs = register_cvar("drxp_hs","10");
  130.  
  131. g_drxp_vault = nvault_open("deathrun_xp");
  132.  
  133. register_concmd("amx_takexp", "cmd_take_exp", ADMIN_BAN, "<target> <amount>");
  134. register_concmd("amx_givexp", "cmd_give_exp", ADMIN_BAN, "<target> <amount>");
  135. }
  136.  
  137. public drxp_spawn(id)
  138. {
  139. if((drxp_playerlevel[id] < 10) && (drxp_playerxp[id] >= LEVELS[drxp_playerlevel[id]]))
  140. {
  141. client_print(id,print_chat,"[%s] Gratulalok!Szintet leptel!", PLUGIN_NAME);
  142. while(drxp_playerxp[id] >= LEVELS[drxp_playerlevel[id]])
  143. {
  144. drxp_playerlevel[id] += 1;
  145. }
  146. }
  147.  
  148. if(drxp_playerlevel[id] > 0)
  149. set_user_health(id, get_user_health(id) + 5*drxp_playerlevel[id]);
  150. }
  151.  
  152. public drxp_death()
  153. {
  154. new iVictim = read_data(2);
  155. new weapon, hitplace, attacker = get_user_attacker(iVictim,weapon,hitplace);
  156.  
  157. new victimname[32], wvar[32];
  158. get_user_name(iVictim,victimname,31);
  159. read_data(4, wvar, 31);
  160.  
  161. if(equal(wvar, "world", 5))
  162. return;
  163.  
  164. if(attacker < 1 || attacker > 32)
  165. return;
  166.  
  167. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_kill);
  168. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_grenade), victimname);
  169.  
  170. if(hitplace == HIT_HEAD)
  171. {
  172. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_hs);
  173. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t fejessel!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_hs), victimname);
  174. }
  175.  
  176. if(weapon == CSW_KNIFE)
  177. {
  178. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_knife);
  179. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t kessel!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_knife), victimname);
  180. }
  181. else if(weapon == CSW_HEGRENADE)
  182. {
  183. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_grenade);
  184. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t Granattal!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_grenade), victimname);
  185. }
  186.  
  187. drxp_hudinfo(attacker);
  188. }
  189.  
  190. public drxp_hudinfo(id)
  191. {
  192. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.2, 0, 3.0, 3.0);
  193. if(drxp_playerlevel[id] < 10)
  194. show_hudmessage(id, "Szint: %i^nXP: %i / %i", drxp_playerlevel[id], drxp_playerxp[id], LEVELS[drxp_playerlevel[id] + 1]);
  195. else
  196. show_hudmessage(id, "Szint: %i^nElerted a maximum szintet!", drxp_playerlevel[id]);
  197.  
  198. set_task(2.0, "drxp_hudinfo", id);
  199. }
  200.  
  201. public client_putinserver(id)
  202. {
  203. if(get_pcvar_num(drxp_savexp) == 1)
  204. LoadData(id);
  205.  
  206. set_task(10.0, "drxp_hudinfo", id);
  207. }
  208.  
  209. public client_disconnect(id)
  210. {
  211. if(get_pcvar_num(drxp_savexp) == 1)
  212. SaveData(id);
  213.  
  214. drxp_playerxp[id] = 0;
  215. drxp_playerlevel[id] = 0;
  216. }
  217.  
  218. public SaveData(id)
  219. {
  220. new PlayerName[35];
  221. get_user_name(id,PlayerName,34);
  222.  
  223. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  224. format(vaultkey,63,"%s",PlayerName);
  225. format(vaultdata,255,"%i#%i#",drxp_playerxp[id],drxp_playerlevel[id]);
  226. nvault_set(g_drxp_vault,vaultkey,vaultdata);
  227. return PLUGIN_CONTINUE;
  228. }
  229.  
  230. public LoadData(id)
  231. {
  232. new PlayerName[35];
  233. get_user_name(id,PlayerName,34);
  234.  
  235. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  236. format(vaultkey,63,"%s",PlayerName);
  237. format(vaultdata,255,"%i#%i#",drxp_playerxp[id],drxp_playerlevel[id]);
  238. nvault_get(g_drxp_vault,vaultkey,vaultdata,255);
  239.  
  240. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  241.  
  242. new playerxp[32], playerlevel[32];
  243.  
  244. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
  245.  
  246. drxp_playerxp[id] = str_to_num(playerxp);
  247. drxp_playerlevel[id] = str_to_num(playerlevel);
  248.  
  249. return PLUGIN_CONTINUE;
  250. }
  251.  
  252. public cmd_give_exp(id, level, cid)
  253. {
  254. if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
  255. return PLUGIN_HANDLED
  256.  
  257. new target[32], amount[21], reason[21]
  258.  
  259. read_argv(1, target, 31)
  260. read_argv(2, amount, 20)
  261. read_argv(3, reason, 20)
  262.  
  263. new player = cmd_target(id, target, 8)
  264.  
  265. if(!player)
  266. return PLUGIN_HANDLED
  267.  
  268. new admin_name[32], player_name[32]
  269. get_user_name(id, admin_name, 31)
  270. get_user_name(player, player_name, 31)
  271.  
  272. new expnum = str_to_num(amount)
  273. client_print(0, print_chat, "ADMIN %s: addot %s xpt, neki: %s", admin_name, amount, player_name)
  274.  
  275. drxp_playerxp[player] += expnum
  276. SaveData(id)
  277.  
  278. return PLUGIN_CONTINUE
  279. }
  280.  
  281. public cmd_take_exp(id, level, cid)
  282. {
  283. if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
  284. return PLUGIN_HANDLED
  285.  
  286. new target[32], amount[21], reason[21]
  287.  
  288. read_argv(1, target, 31)
  289. read_argv(2, amount, 20)
  290. read_argv(3, reason, 20)
  291.  
  292. new player = cmd_target(id, target, 8)
  293.  
  294. if(!player)
  295. return PLUGIN_HANDLED
  296.  
  297. new admin_name[32], player_name[32]
  298.  
  299. get_user_name(id, admin_name, 31)
  300. get_user_name(player, player_name, 31)
  301.  
  302. new expnum = str_to_num(amount)
  303. client_print(0, print_chat, "ADMIN %s: elvett %s xpt, tole: %s", admin_name, amount, player_name)
  304.  
  305. drxp_playerxp[player] -= expnum
  306. SaveData(id)
  307.  
  308. return PLUGIN_CONTINUE
  309. }
  310. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  311. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  312. */

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: lolka91 (2014.03.06. 13:52)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP mod
HozzászólásElküldve: 2014.03.06. 13:52 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.17. 18:00
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
énis ugyanígy csináltam meg de nem jó mert tbe van 160 hpm ctbe meg 120 alapbol, és 4. szintröl kezdődik :S
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const PLUGIN_NAME[] = "Deathrun XP";
  2.  
  3. new const drxp_version[] = "2.0";
  4.  
  5. new const LEVELS[100] = {
  6. 50,
  7. 100,
  8. 150,
  9. 200,
  10. 250,
  11. 300,
  12. 350,
  13. 400,
  14. 450,
  15. 500,
  16. 550,
  17. 600,
  18. 650,
  19. 700,
  20. 750,
  21. 800,
  22. 850,
  23. 900,
  24. 950,
  25. 1000,
  26. 1050,
  27. 1100,
  28. 1150,
  29. 1200,
  30. 1250,
  31. 1300,
  32. 1350,
  33. 1400,
  34. 1450,
  35. 1500,
  36. 1550,
  37. 1600,
  38. 1650,
  39. 1700,
  40. 1750,
  41. 1800,
  42. 1850,
  43. 1900,
  44. 1950,
  45. 2000,
  46. 2050,
  47. 2100,
  48. 2150,
  49. 2200,
  50. 2250,
  51. 2300,
  52. 2350,
  53. 2400,
  54. 2450,
  55. 2500,
  56. 2550,
  57. 2600,
  58. 2650,
  59. 2700,
  60. 2750,
  61. 2800,
  62. 2850,
  63. 2900,
  64. 2950,
  65. 3000,
  66. 3050,
  67. 3100,
  68. 3150,
  69. 3200,
  70. 3250,
  71. 3300,
  72. 3350,
  73. 3400,
  74. 3450,
  75. 3500,
  76. 3550,
  77. 3600,
  78. 3650,
  79. 3700,
  80. 3750,
  81. 3800,
  82. 3850,
  83. 3900,
  84. 3950,
  85. 4000,
  86. 4050,
  87. 4100,
  88. 4150,
  89. 4200,
  90. 4250,
  91. 4300,
  92. 4350,
  93. 4400,
  94. 4450,
  95. 4500,
  96. 4550,
  97. 4600,
  98. 4650,
  99. 4700,
  100. 4750,
  101. 4800,
  102. 4850,
  103. 4900,
  104. 4950,
  105. 5000
  106. }
  107.  
  108. new drxp_playerxp[33], drxp_playerlevel[33];
  109. new drxp_kill, drxp_knife, drxp_grenade, drxp_hs, drxp_savexp, g_drxp_vault;
  110.  
  111. public plugin_init()
  112. {

_________________
DigitalSoldiers Pub Szerver: 188.227.225.106:28293
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP mod
HozzászólásElküldve: 2014.03.06. 14:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Akkor lehet, hogy azért kezdődik a 4. szinttől.
Sőt nem lehet, hanem biztos.
Vedd ki azt a hp-s plugint.

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: lolka91 (2014.03.06. 14:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP mod
HozzászólásElküldve: 2014.03.06. 14:15 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.17. 18:00
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
nem az a baj mert ha kiveszem az xp plugint akkor csak simán 100 hp van, szóval ott van valahol a gond,

_________________
DigitalSoldiers Pub Szerver: 188.227.225.106:28293
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP mod
HozzászólásElküldve: 2014.03.06. 14:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
lolka91 írta:
nem az a baj mert ha kiveszem az xp plugint akkor csak simán 100 hp van, szóval ott van valahol a gond,


Figyelj:
A Deathrun XP Mód rendszer úgy működik, hogy szintet lépsz és kapsz +5 hp-t.
Szóval neked bent az az alapból több hp-s plugin, ami buggoltatja az xp rendszert,
és az xp rendszer úgy fogja fel, hogy te a 4. szinten vagy mert + 40 hp-d van.
Szóval csak vedd ki azt a hp-s plugint.
Nem véletlen indulsz 100hp-val.
Lépsz több szinteken, és lesz amikor 180hp-d lesz.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole