hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 09:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 259 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 259 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Valaki javítson ki.
HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 06:51 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.04.30. 22:20
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <engine>
  8.  
  9. #define PLUGIN [CSO FEGYVEREK]"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "author"
  12.  
  13. new menu
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/cso/shotgun.mdl")
  17. precache_model("models/cso/ak47.mdl")
  18. precache_model("models/cso/zgun.mdl")
  19. precache_model("models/cso/snakegun.mdl")
  20. precache_model("models/cso/balrog.mdl")
  21. precache_model("models/cso/coil.mdl")
  22. precache_model("models/cso/skull5.mdl")
  23. precache_model("models/cso/infinityss.mdl")
  24. }
  25.  
  26. new bool:coil[33]
  27. new bool:ak47[33]
  28. new bool:balrog[33]
  29. new bool:zgun[33]
  30. new bool:shotgun[33]
  31. new bool:snakegun[33]
  32. new bool:skull5[33]
  33. new bool:infinityss[33]
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  38. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujra", 0)
  39. register_clcmd("say asd","nyitas")
  40. }
  41. public ujra(id) {
  42. coil[id] = false
  43. ak47[id] = false
  44. zgun[id] = false
  45. shotgun[id] = false
  46. snakegun[id] = false
  47. balrog[id] = false
  48. skull5[id] = false
  49. infinityss[id] = false
  50. set_task(0.1,"nyitas",id)
  51. }
  52. public nyitas(id) {
  53. menu = menu_create("CSO Fegyverek","fegyvermenu")
  54. menu_additem(menu,"Coil gun","1",0)
  55. menu_additem(menu,"Balrog","2",0)
  56. menu_additem(menu,"AK47 Skull","3",0)
  57. menu_additem(menu,"Snakegun","4",0)
  58. menu_additem(menu,"ZGun","5",0)
  59. menu_additem(menu,"Shotgun","6",0)
  60. menu_additem(menu,"Skull 5","7",0)
  61. menu_additem(menu,"Ezust Infinity","8",0)
  62. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  63. menu_display(id, menu, 0);
  64. }
  65. public fegyvermenu(id, menu, item)
  66. {
  67. if( item == MENU_EXIT )
  68. {
  69. menu_destroy(menu);
  70. return PLUGIN_HANDLED;
  71. }
  72. new data[9], szName[64];
  73. new access, callback;
  74. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  75. new key = str_to_num(data);
  76.  
  77. switch(key)
  78. {
  79. case 1:{
  80. strip_user_weapons(id)
  81. coil[id] = true
  82. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 250)
  83. give_item(id, "weapon_knife")
  84. give_item(id, "weapon_m249")
  85. }
  86. case 2:{
  87. strip_user_weapons(id)
  88. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  89. balrog[id] = true
  90. give_item(id, "weapon_knife")
  91. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  92. }
  93. case 3:{
  94. strip_user_weapons(id)
  95. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 250)
  96. ak47[id] = true
  97. give_item(id, "weapon_knife")
  98. give_item(id, "weapon_ak47")
  99. }
  100. case 4:{
  101. strip_user_weapons(id)
  102. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  103. snakegun[id] = true
  104. give_item(id, "weapon_knife")
  105. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  106. }
  107. case 5:{
  108. strip_user_weapons(id)
  109. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 250)
  110. zgun[id] = true
  111. give_item(id, "weapon_knife")
  112. give_item(id, "weapon_awp")
  113. }
  114. case 6:{
  115. strip_user_weapons(id)
  116. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  117. shotgun[id] = true
  118. give_item(id, "weapon_knife")
  119. give_item(id, "weapon_m3")
  120. }
  121. case 7:{
  122. strip_user_weapons(id)
  123. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 250)
  124. skull5[id] = true
  125. give_item(id, "weapon_knife")
  126. give_item(id, "weapon_awp")
  127. }
  128. case 8:{
  129. strip_user_weapons(id)
  130. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
  131. infinityss[id] = true
  132. give_item(id, "weapon_knife")
  133. give_item(id, "weapon_p228")
  134. }
  135. menu_destroy(menu)
  136. return PLUGIN_HANDLED
  137. }
  138. public Event_Change_Weapon(id)
  139. {
  140. new fgy = get_user_weapon(id)
  141. if(shotgun[id] && fgy == CSW_M3)
  142. {
  143. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/shotgun.mdl")
  144. }
  145. if(ak47[id] && fgy == CSW_AK47)
  146. {
  147. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/ak47.mdl")
  148. }
  149. if(zgun[id] && fgy == CSW_AWP)
  150. {
  151. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/zgun.mdl")
  152. }
  153. if(snakegun[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  154. {
  155. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/snakegun.mdl")
  156. }
  157. if(balrog[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  158. {
  159. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/balrog.mdl")
  160. }
  161. if(coil[id] && fgy == CSW_M249)
  162. {
  163. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/coil.mdl")
  164. }
  165. if(skull5[id] && fgy == CSW_AWP)
  166. {
  167. set_pev(id, pev_viewmodel12, "models/cso/skull5.mdl")
  168. }
  169. if(infinityss[id] && fgy == CSW_P228)
  170. {
  171. set_pev(id, pev_viewmodel12, "models/cso/infinityss.mdl")
  172. }


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.sma(36) : error 029: invalid expression, assumed zero
089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.sma(36) : error 017: undefined symbol "CSO"
089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.sma(36 -- 37) : warning 215: expression has no effect
089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.sma(135) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.sma(135 -- 136) : warning 215: expression has no effect
089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.sma(167) : error 017: undefined symbol "pev_viewmodel12"
089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.sma(167) : warning 215: expression has no effect
089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.sma(167) : error 001: expected token: ";", but found ")"
089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.sma(167) : error 029: invalid expression, assumed zero
089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.sma(167) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
7 Errors.
Could not locate output file 089f3d0bb89a4f65494c065516ea99a6.amx (compile failed).


Valaki legyenszíves.:S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Valaki javítson ki.
HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 06:55 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
köszöndmeg he :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <engine>
  8.  
  9. #define PLUGIN "[CSO FEGYVEREK]"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "author"
  12.  
  13. new menu
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/cso/shotgun.mdl")
  17. precache_model("models/cso/ak47.mdl")
  18. precache_model("models/cso/zgun.mdl")
  19. precache_model("models/cso/snakegun.mdl")
  20. precache_model("models/cso/balrog.mdl")
  21. precache_model("models/cso/coil.mdl")
  22. precache_model("models/cso/skull5.mdl")
  23. precache_model("models/cso/infinityss.mdl")
  24. }
  25.  
  26. new bool:coil[33]
  27. new bool:ak47[33]
  28. new bool:balrog[33]
  29. new bool:zgun[33]
  30. new bool:shotgun[33]
  31. new bool:snakegun[33]
  32. new bool:skull5[33]
  33. new bool:infinityss[33]
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  38. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujra", 0)
  39. register_clcmd("say asd","nyitas")
  40. }
  41. public ujra(id) {
  42. coil[id] = false
  43. ak47[id] = false
  44. zgun[id] = false
  45. shotgun[id] = false
  46. snakegun[id] = false
  47. balrog[id] = false
  48. skull5[id] = false
  49. infinityss[id] = false
  50. set_task(0.1,"nyitas",id)
  51. }
  52. public nyitas(id) {
  53. menu = menu_create("CSO Fegyverek","fegyvermenu")
  54. menu_additem(menu,"Coil gun","1",0)
  55. menu_additem(menu,"Balrog","2",0)
  56. menu_additem(menu,"AK47 Skull","3",0)
  57. menu_additem(menu,"Snakegun","4",0)
  58. menu_additem(menu,"ZGun","5",0)
  59. menu_additem(menu,"Shotgun","6",0)
  60. menu_additem(menu,"Skull 5","7",0)
  61. menu_additem(menu,"Ezust Infinity","8",0)
  62. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  63. menu_display(id, menu, 0);
  64. }
  65. public fegyvermenu(id, menu, item)
  66. {
  67. if( item == MENU_EXIT )
  68. {
  69. menu_destroy(menu);
  70. return PLUGIN_HANDLED;
  71. }
  72. new data[9], szName[64];
  73. new access, callback;
  74. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  75. new key = str_to_num(data);
  76.  
  77. switch(key)
  78. {
  79. case 1:{
  80. strip_user_weapons(id)
  81. coil[id] = true
  82. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 250)
  83. give_item(id, "weapon_knife")
  84. give_item(id, "weapon_m249")
  85. }
  86. case 2:{
  87. strip_user_weapons(id)
  88. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  89. balrog[id] = true
  90. give_item(id, "weapon_knife")
  91. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  92. }
  93. case 3:{
  94. strip_user_weapons(id)
  95. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 250)
  96. ak47[id] = true
  97. give_item(id, "weapon_knife")
  98. give_item(id, "weapon_ak47")
  99. }
  100. case 4:{
  101. strip_user_weapons(id)
  102. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  103. snakegun[id] = true
  104. give_item(id, "weapon_knife")
  105. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  106. }
  107. case 5:{
  108. strip_user_weapons(id)
  109. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 250)
  110. zgun[id] = true
  111. give_item(id, "weapon_knife")
  112. give_item(id, "weapon_awp")
  113. }
  114. case 6:{
  115. strip_user_weapons(id)
  116. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  117. shotgun[id] = true
  118. give_item(id, "weapon_knife")
  119. give_item(id, "weapon_m3")
  120. }
  121. case 7:{
  122. strip_user_weapons(id)
  123. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 250)
  124. skull5[id] = true
  125. give_item(id, "weapon_knife")
  126. give_item(id, "weapon_awp")
  127. }
  128. case 8:{
  129. strip_user_weapons(id)
  130. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
  131. infinityss[id] = true
  132. give_item(id, "weapon_knife")
  133. give_item(id, "weapon_p228")
  134. }
  135. }
  136. menu_destroy(menu)
  137. return PLUGIN_HANDLED
  138. }
  139. public Event_Change_Weapon(id)
  140. {
  141. new fgy = get_user_weapon(id)
  142. if(shotgun[id] && fgy == CSW_M3)
  143. {
  144. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/shotgun.mdl")
  145. }
  146. if(ak47[id] && fgy == CSW_AK47)
  147. {
  148. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/ak47.mdl")
  149. }
  150. if(zgun[id] && fgy == CSW_AWP)
  151. {
  152. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/zgun.mdl")
  153. }
  154. if(snakegun[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  155. {
  156. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/snakegun.mdl")
  157. }
  158. if(balrog[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  159. {
  160. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/balrog.mdl")
  161. }
  162. if(coil[id] && fgy == CSW_M249)
  163. {
  164. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/coil.mdl")
  165. }
  166. if(skull5[id] && fgy == CSW_AWP)
  167. {
  168. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/skull5.mdl")
  169. }
  170. if(infinityss[id] && fgy == CSW_P228)
  171. {
  172. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/infinityss.mdl")
  173. }
  174. }

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: .k0cka (2014.05.12. 14:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Valaki javítson ki.
HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 14:02 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.04.30. 22:20
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
köszkeh' :D elmagyarázod gyorsba hogy mit és hogy kell berakni? :o


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Valaki javítson ki.
HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 14:18 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.04.30. 22:20
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
nemműködik...:(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Valaki javítson ki.
HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 14:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
.k0cka írta:
nemműködik...:(

Ez sokat segített nekünk...
- Egyáltalán fut a plugin?
- Logban ír valamit?
- Pontosan mi a probléma, melyik funkció nem működik?
- A plugin nem működik vagy nem fordítja le?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Valaki javítson ki.
HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 14:47 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Egyébként ez a rész itt nem teljesen jó
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ujra(id) {
  2. coil[id] = false
  3. ak47[id] = false
  4. zgun[id] = false
  5. shotgun[id] = false
  6. snakegun[id] = false
  7. balrog[id] = false
  8. skull5[id] = false
  9. infinityss[id] = false
  10. set_task(0.1,"nyitas",id)
  11. }


ugyanis ha belépek a szervere nekem már egyből behozza,pedig még be se álltam egyik csapatba se és a kör sem megy még

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Valaki javítson ki.
HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 16:41 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.04.30. 22:20
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
a plugin fut, csak parancsra semmi sem történik, ahogy alfanero írta azonnal beugrik az ablak, nekem még annyit sem csinált... logban semmit sem ír... konkrétan újraraktam az AMX MOD X-et és minden okés...^^ nemtudom mi volt a hiba.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole