hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 17:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 524 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 524 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.18. 16:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello. Kellene nekem egy rang rendszer kerestem itt az oldalon de csak olyan témát láttam ami nem jó vagy a plugin nem működik.Nah ami kellene:
mondjuk
0-25 ölés között Rang:Bot
26-50 között Rang:Kezdő
51-75 között Rang:Haladó
76-100 között Rang:Fél-Profi
..stbbbbb

És chatben amikor ír a player így írja:
[Bot] Player : Sziasztok

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.19. 16:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
töröltem a hsz eket mert nem is azt írtam meg amit kértél és nem akartam h hülyeség maradjon a témában :D

próbáld ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "qKKKJ"
  10.  
  11. new message[192]
  12. new nev[32]
  13. new Temp[192]
  14. static color[10]
  15. new g_vault
  16. new olesek[33]
  17. new szint[33]
  18.  
  19.  
  20. #define ASD 3
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 26,
  24. 51,
  25. 76
  26. }
  27.  
  28. new const rangok[ASD+1][] = {
  29. "Bot",
  30. "Kezdo",
  31. "Halado",
  32. "Fel Profi"
  33.  
  34. }
  35.  
  36. public plugin_init()
  37. {
  38. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  39. register_clcmd("say", "sayhook")
  40. register_clcmd("say_team", "tshook")
  41. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  42. g_vault = nvault_open("namerang")
  43.  
  44. }
  45. public sayhook(id)
  46. {
  47.  
  48. read_args (message, 191)
  49. remove_quotes (message)
  50. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  51. {
  52. return PLUGIN_CONTINUE
  53. }
  54. get_user_name(id, nev, 31)
  55. if(is_user_alive(id)) {
  56. get_user_team(id, color, 9)
  57. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  58.  
  59. }
  60. else {
  61. get_user_team(id, color, 9)
  62. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  63. }
  64. sendmessage(color)
  65. return PLUGIN_HANDLED
  66. }
  67. public tshook(id)
  68. {
  69. read_args (message, 191)
  70. remove_quotes (message)
  71. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  72. {
  73. return PLUGIN_CONTINUE
  74. }
  75. get_user_name(id, nev, 31)
  76. new playerTeam = get_user_team(id)
  77. new playerTeamName[19]
  78. switch (playerTeam)
  79. {
  80. case 1: {
  81. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  82.  
  83. }
  84. case 2: {
  85. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  86.  
  87. }
  88. default:
  89. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  90. }
  91. if(is_user_alive(id))
  92. {
  93. get_user_team(id, color, 9)
  94. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  95.  
  96. }
  97. else
  98. {
  99. get_user_team(id, color, 9)
  100. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  101. }
  102. sendtmessage(color, playerTeam)
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104. }
  105. public sendmessage(color[])
  106. {
  107. new teamName[10]
  108. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  109. {
  110. get_user_team (player, teamName, 9)
  111. teamf (player, color)
  112. elkuldes(player, Temp)
  113. teamf(player, teamName)
  114. }
  115. }
  116. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  117. {
  118. new teamName[10]
  119. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  120. {
  121. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  122. {
  123. get_user_team (player, teamName, 9)
  124. elkuldes(player, Temp)
  125. teamf (player, teamName)
  126. teamf (player, color)
  127. }
  128. }
  129. }
  130. public teamf(player, team[])
  131. {
  132. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  133. write_byte(player)
  134. write_string(team)
  135. message_end()
  136. }
  137. public elkuldes(player, Temp[])
  138. {
  139.  
  140. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  141. write_byte( player )
  142. write_string( Temp )
  143. message_end()
  144.  
  145. }
  146.  
  147. public client_connect(id)
  148. {
  149. LoadData(id)
  150. }
  151. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  152.  
  153. public SaveData(id)
  154. {
  155. new name[32]
  156. get_user_name(id, name, 31)
  157.  
  158. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  159. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  160. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  161.  
  162.  
  163. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  164. return PLUGIN_CONTINUE
  165. }
  166. public LoadData(id)
  167. {
  168. new name[32]
  169. get_user_name(id, name, 31)
  170. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  171.  
  172. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  173. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  174.  
  175. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  176. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  177. new oles[32], level[32]
  178. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  179. olesek[id] = str_to_num(oles)
  180. szint[id] = str_to_num(level)
  181. return PLUGIN_CONTINUE
  182. }
  183. public halal()
  184. {
  185. new killer = read_data(1)
  186. new victim = read_data(2)
  187.  
  188. if(killer != victim)
  189. olesek[killer]++
  190.  
  191. while(olesek[killer] >= szamok[olesek[killer]])
  192. {
  193. szint[killer]++
  194. }
  195.  
  196.  
  197. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.19. 20:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Valamiert nem valt rangot

öltem 27-t de semmi
KÉP:
Kép

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.20. 07:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék tesztelve működik
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "qKKKJ"
  10.  
  11. new message[192]
  12. new nev[32]
  13. new Temp[192]
  14. static color[10]
  15. new g_vault
  16. new olesek[33]
  17. new szint[33]
  18.  
  19.  
  20. #define ASD 8
  21.  
  22. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  23.  
  24. new const szamok[ASD] = {
  25. 25,
  26. 50,
  27. 75,
  28. 100,
  29. 125,
  30. 150,
  31. 175,
  32. 200
  33. }
  34.  
  35. new const rangok[ASD+1][] = {
  36. "Bot",
  37. "Kezdo",
  38. "Halado",
  39. "Fel Profi",
  40. "Profi",
  41. "Katona",
  42. "Tizedes",
  43. "Ormester",
  44. "Veteran"
  45.  
  46. }
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. register_clcmd("say /rang", "hud")
  52. register_clcmd("say", "sayhook")
  53. register_clcmd("say_team", "tshook")
  54. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  55. g_vault = nvault_open("namerang")
  56.  
  57. }
  58. public hud(id)
  59. {
  60. if(szint[id] != ASD+1)
  61. {
  62.  
  63.  
  64. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nOlesek: %d^nKell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  65. }
  66. else {
  67.  
  68. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nOlesek: %d^nKell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  69. }
  70.  
  71. }
  72. public sayhook(id)
  73. {
  74.  
  75. read_args (message, 191)
  76. remove_quotes (message)
  77. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  78. {
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81. get_user_name(id, nev, 31)
  82. if(is_user_alive(id)) {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  85.  
  86. }
  87. else {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  90. }
  91. sendmessage(color)
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93. }
  94. public tshook(id)
  95. {
  96. read_args (message, 191)
  97. remove_quotes (message)
  98. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  99. {
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. get_user_name(id, nev, 31)
  103. new playerTeam = get_user_team(id)
  104. new playerTeamName[19]
  105. switch (playerTeam)
  106. {
  107. case 1: {
  108. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  109.  
  110. }
  111. case 2: {
  112. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  113.  
  114. }
  115. default:
  116. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  117. }
  118. if(is_user_alive(id))
  119. {
  120. get_user_team(id, color, 9)
  121. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  122.  
  123. }
  124. else
  125. {
  126. get_user_team(id, color, 9)
  127. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  128. }
  129. sendtmessage(color, playerTeam)
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132. public sendmessage(color[])
  133. {
  134. new teamName[10]
  135. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  136. {
  137. get_user_team (player, teamName, 9)
  138. teamf (player, color)
  139. elkuldes(player, Temp)
  140. teamf(player, teamName)
  141. }
  142. }
  143. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  144. {
  145. new teamName[10]
  146. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  147. {
  148. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. elkuldes(player, Temp)
  152. teamf (player, teamName)
  153. teamf (player, color)
  154. }
  155. }
  156. }
  157. public teamf(player, team[])
  158. {
  159. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  160. write_byte(player)
  161. write_string(team)
  162. message_end()
  163. }
  164. public elkuldes(player, Temp[])
  165. {
  166.  
  167. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  168. write_byte( player )
  169. write_string( Temp )
  170. message_end()
  171.  
  172. }
  173.  
  174. public client_connect(id)
  175. {
  176. LoadData(id)
  177. }
  178. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  179.  
  180. public SaveData(id)
  181. {
  182. new name[32]
  183. get_user_name(id, name, 31)
  184.  
  185. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  186. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  187. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  188.  
  189.  
  190. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  191. return PLUGIN_CONTINUE
  192. }
  193. public LoadData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  198.  
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  203. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  204. new oles[32], level[32]
  205. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  206. olesek[id] = str_to_num(oles)
  207. szint[id] = str_to_num(level)
  208. return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. public halal()
  211. {
  212. new killer = read_data(1)
  213. new victim = read_data(2)
  214.  
  215. if(killer != victim)
  216. olesek[killer]++
  217.  
  218. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  219. {
  220. szint[killer]++
  221. }
  222.  
  223.  
  224. }
  225.  

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CrB 2014.05.20. 19:38-kor.
az üzenet chat re rakva

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2014.05.20. 15:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.20. 15:49 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Köszi ,működik annyit még lehetne ,hogyha beírja h /rang akkor kiírja chatbe ,hogy:
Következő Rang: xy Szükséges Ölés: 25

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.20. 19:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
szerkesztve a legutolsó

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2014.05.20. 20:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole