hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 02:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 531 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 531 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 19:54 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok. Szeretnék egy frag boltot amiben lehet venni 50hpt egy körben egyszer.(15frag). 600 tudj futni 1 körben egyszer lehet megvenni.(20frag). Magozó legyen benne abban a körben kapd meg mindet utána ne legyen.(50frag). Újraéledés (10frag). Láthatalanság (150frag). Egy körig mennyen az összes amit ide leírtam. Azon belül legyen a configs mappán belül egy olyan ,hogy frag.ini abba mentse le a játékosok pontjait. Hudban kiírja felülre a képernyő középre ,hogy Frag:---. Magyarul hány fragje van. Nem tudom de ez jó kiindulásnak nem?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Frag bevaltas"
  8. #define AUTHOR "maxi & qKKKJ"
  9. #define VERSION "1.0"
  10.  
  11.  
  12. new frag1
  13. new frag2
  14. new frag3
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /frag","frag")
  19.  
  20. frag1 = register_cvar("frag1", "5")
  21. frag2 = register_cvar("frag2", "10")
  22. frag3 = register_cvar("frag3", "16")
  23. }
  24. public frag(id)
  25. {
  26. new menu = menu_create("\y PENZ BEVALTO", "handler")
  27. menu_additem(menu, "\r+\y5000$\r(\w5 FRAG\r)");
  28. menu_additem(menu, "\r+\y10000$\r(\w10 FRAG\r)");
  29. menu_additem(menu, "\r+\y16000$\r(\w16 FRAG\r)");
  30. menu_display(id, menu);
  31. }
  32. public handler(id, menu, key)
  33. {
  34. key++
  35. if(key == 1)
  36. {
  37. if(get_user_frags(id) >= get_pcvar_num(frag1))
  38. {
  39. set_user_frags(id, get_user_frags(id) - get_pcvar_num(frag1))
  40. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) +5000)
  41. ColorChat(id, RED, "Megkaptad a penzed:^4 5000$")
  42. }
  43. else
  44. {
  45. ColorChat(id, RED, "Nincs eleg fraged!")
  46. }
  47. }
  48. if(key == 2)
  49. {
  50. if(get_user_frags(id) >= get_pcvar_num(frag2))
  51. {
  52. set_user_frags(id, get_user_frags(id) - get_pcvar_num(frag2))
  53. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) +10000)
  54. ColorChat(id, RED, "Megkaptad a penzed:^4 10000$")
  55. }
  56. else
  57. {
  58. ColorChat(id, RED, "Nincs eleg fraged!")
  59. }
  60. }
  61. if(key == 3)
  62. {
  63. if(get_user_frags(id) >= get_pcvar_num(frag3))
  64. {
  65. set_user_frags(id, get_user_frags(id) - get_pcvar_num(frag3))
  66. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) +160000)
  67. ColorChat(id, RED, "Megkaptad a penzed:^4 16000$")
  68. }
  69. else
  70. {
  71. ColorChat(id, RED, "Nincs eleg fraged!")
  72. }
  73. }
  74. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 20:48 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Fraget mentsen? Wat?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 21:06 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
Fraget mentsen? Wat?

Mi olyan csodálatos ezen? Megoldható valahogy a frag mentes mert kiki már egyszer meg csinálta a régi dr szerverén.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 21:13 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Ki mondta, hogy nem megoldható?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 21:50 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
Ki mondta, hogy nem megoldható?

Én az előző hozzászólásodból ezt vettem ki.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 21:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Lehet hogy nem jó de legalább próbálkoztam vele :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <nvault>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Frag Bolt"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Golo"
  11.  
  12. new g_vault
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. register_clcmd("say /bolt","fragbolt")
  17. g_vault = nvault_open("fbolt")
  18. }
  19.  
  20. public client_PreThink(id)
  21. {
  22. new kills = get_user_frags(id)
  23.  
  24. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.4, 0, 6.0, 12.0)
  25. show_hudmessage(id, "Frag: %i", kills)
  26. }
  27.  
  28. public fragbolt(id){
  29. new menu = menu_create("\wFrag Bolt","menu_handler")
  30. menu_additem(menu,"\r+50 HP \y(15 frag)","1",0)
  31. menu_additem(menu,"\r600 Gyorsaság \y(20 frag)","2",0)
  32. menu_additem(menu,"\rMagozó \y(50 frag)","3",0)
  33. menu_additem(menu,"\rÚjraéledés \y(10 frag)","4",0)
  34. menu_additem(menu,"\rLáthatatlanság \y(150 frag)","5",0)
  35. menu_display(id,menu,0)
  36. }
  37. public menu_handler(id,menu,item){
  38. if(item==MENU_EXIT){
  39. menu_cancel(id)
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. }
  42. new data[6],name[64]
  43. new acces,callback
  44. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  45. new key = str_to_num(data)
  46. switch(key){
  47. case 1:{
  48. if(get_user_frags(id)==15){
  49. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  50. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-15)
  51. }else return PLUGIN_CONTINUE
  52. }
  53. case 2:{
  54. if(get_user_frags(id)==20){
  55. set_user_maxspeed(id, 600)
  56. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-20)
  57. }else return PLUGIN_CONTINUE
  58. }
  59. case 3:{
  60. if(get_user_frags(id)==50){
  61. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  62. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-50)
  63. }else return PLUGIN_CONTINUE
  64. }
  65. case 4:{
  66. if(get_user_frags(id)==10){
  67. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  68. register_cvar("sv_respawn", "1")
  69. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-10)
  70. }else return PLUGIN_CONTINUE
  71. }
  72. case 5:{
  73. if(get_user_frags(id)==150){
  74. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  75. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-150)
  76. }else return PLUGIN_CONTINUE
  77. }
  78. }
  79. menu_destroy(menu)
  80. return PLUGIN_HANDLED
  81. }
  82.  
  83. public client_putinserver(id)
  84. load_kd(id)
  85.  
  86. public client_disconnect(id)
  87. save_kd(id)
  88.  
  89. public save_kd(id)
  90. {
  91. new nev[32]
  92. get_user_name(id, nev, 31)
  93.  
  94. new kills = get_user_frags(id)
  95.  
  96. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  97. format(vaultkey, 63, "%s-FBOLT", nev)
  98. format(vaultdata, 255, "%i#", kills)
  99.  
  100. nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
  101. }
  102.  
  103. public load_kd(id)
  104. {
  105. new nev[32]
  106. get_user_name(id, nev, 31)
  107.  
  108. new kills = get_user_frags(id)
  109.  
  110. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  111. format(vaultkey, 63, "%s-FBOLT", nev)
  112. format(vaultdata, 255, "%i#", kills)
  113.  
  114. nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
  115. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  116.  
  117. new kill[32]
  118. parse(vaultdata, kill, 31)
  119. kills = str_to_num(kill)
  120.  
  121. set_user_frags(id, kills)
  122. }

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 22:11 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_frags(id)==15)
ez csak akkor fog működni ha pontosan 15 fragje van

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.26. 22:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Ittvan akkor :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <nvault>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Frag Bolt"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Golo"
  11.  
  12. new g_vault
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. register_clcmd("say /bolt","fragbolt")
  17. g_vault = nvault_open("fbolt")
  18. }
  19.  
  20. public client_PreThink(id)
  21. {
  22. new kills = get_user_frags(id)
  23.  
  24. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.4, 0, 6.0, 12.0)
  25. show_hudmessage(id, "Frag: %i", kills)
  26. }
  27.  
  28. public fragbolt(id){
  29. new menu = menu_create("\wFrag Bolt","menu_handler")
  30. menu_additem(menu,"\r+50 HP \y(15 frag)","1",0)
  31. menu_additem(menu,"\r600 Gyorsaság \y(20 frag)","2",0)
  32. menu_additem(menu,"\rMagozó \y(50 frag)","3",0)
  33. menu_additem(menu,"\rÚjraéledés \y(10 frag)","4",0)
  34. menu_additem(menu,"\rLáthatatlanság \y(150 frag)","5",0)
  35. menu_display(id,menu,0)
  36. }
  37. public menu_handler(id,menu,item){
  38. if(item==MENU_EXIT){
  39. menu_cancel(id)
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. }
  42. new data[6],name[64]
  43. new acces,callback
  44. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  45. new key = str_to_num(data)
  46. switch(key){
  47. case 1:
  48. {
  49. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  50. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-15)
  51. }
  52. case 2:
  53. {
  54. set_user_maxspeed(id, 600)
  55. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-20)
  56. }
  57. case 3:
  58. {
  59. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  60. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-50)
  61. }
  62. case 4:
  63. {
  64. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  65. register_cvar("sv_respawn", "1")
  66. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-10)
  67. }
  68. case 5:
  69. {
  70. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  71. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-150)
  72. }
  73. }
  74. menu_destroy(menu)
  75. return PLUGIN_HANDLED
  76. }
  77.  
  78. public client_putinserver(id)
  79. load_kd(id)
  80.  
  81. public client_disconnect(id)
  82. save_kd(id)
  83.  
  84. public save_kd(id)
  85. {
  86. new nev[32]
  87. get_user_name(id, nev, 31)
  88.  
  89. new kills = get_user_frags(id)
  90.  
  91. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  92. format(vaultkey, 63, "%s-FBOLT", nev)
  93. format(vaultdata, 255, "%i#", kills)
  94.  
  95. nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
  96. }
  97.  
  98. public load_kd(id)
  99. {
  100. new nev[32]
  101. get_user_name(id, nev, 31)
  102.  
  103. new kills = get_user_frags(id)
  104.  
  105. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  106. format(vaultkey, 63, "%s-FBOLT", nev)
  107. format(vaultdata, 255, "%i#", kills)
  108.  
  109. nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
  110. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  111.  
  112. new kill[32]
  113. parse(vaultdata, kill, 31)
  114. kills = str_to_num(kill)
  115.  
  116. set_user_frags(id, kills)
  117. }
  118.  

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 08:28 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Így meg akkor is ad pl.: hp-t ha nincs annyi fraged :D
Ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_frags(id)==15)

Erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_frags(id)>=15)

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Frag Bolt.
HozzászólásElküldve: 2014.06.27. 15:58 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ez nem menti el sehova a fraget ugye?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole