hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 17:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 368 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 367 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Arany fegyverek öléstől módosítás
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 19:33 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.11.01. 16:42
Hozzászólások:52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!
Ezt az Arany Fegyverek Öléstől nevű plugint szeretném kicsit átalakíttatni.
Több fegyver skint szeretnék bele szóval úgy, hogy van 1 csoport (awp,ak,m4,deagle[a deagle bele van téve pluszba]) és ebbe pluszba még 4 et,összesen 5 csoport lesz, azaz meglesz az alap Arany fegyók mondjuk 500 ölésnél (ezt az 1. csoport) és utána 1000 ölésnél RedLine fegyók (ez a 2. csoport) és ezután 1500 ölésnél Asiimov fegyók (ez a 3. csoport), ezután 2000 ölésnél COD fegyók (4. csoport), ezután 2500 ölésnél Gyémánt fegyók (5. csoport).. Szóval összesen 5x4 fegyver skint lehetne szerezni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Arany fegyverek olestol"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "DeRoiD"
  10.  
  11. new m4a1_jatekosnezet[] = "models/aranyfegyver/v_m4a1.mdl"
  12. new ak47_jatekosnezet[] = "models/aranyfegyver/v_ak47.mdl"
  13. new awp_jatekosnezet[] = "models/aranyfegyver/v_awp.mdl"
  14. new deagle_jatekosnezet[] = "models/aranyfegyver/v_deagle.mdl"
  15.  
  16. new m4a1_kivulnezet[] = "models/aranyfegyver/p_m4a1.mdl"
  17. new ak47_kivulnezet[] = "models/aranyfegyver/p_ak47.mdl"
  18. new awp_kivulnezet[] = "models/aranyfegyver/p_awp.mdl"
  19. new deagle_kivulnezet[] = "models/aranyfegyver/p_deagle.mdl"
  20.  
  21. new m4a1_oles[33], ak47_oles[33], awp_oles[33], deagle_oles[33]
  22. new m4a1_ertek, ak47_ertek, awp_ertek, deagle_ertek
  23. new vault
  24.  
  25. public plugin_precache()
  26. {
  27. precache_model(m4a1_jatekosnezet)
  28. precache_model(m4a1_kivulnezet)
  29.  
  30. precache_model(ak47_jatekosnezet)
  31. precache_model(ak47_kivulnezet)
  32.  
  33. precache_model(awp_jatekosnezet)
  34. precache_model(awp_kivulnezet)
  35.  
  36. precache_model(deagle_jatekosnezet)
  37. precache_model(deagle_kivulnezet)
  38. }
  39. public plugin_init() {
  40. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  41. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  42. register_event("DeathMsg","halal","a")
  43. vault = nvault_open("Aranyfegyverek")
  44. register_clcmd("say /arany","lekeres")
  45. register_clcmd("say /gold","lekeres")
  46.  
  47. m4a1_ertek = register_cvar("m4a1_ertek","500")
  48. ak47_ertek = register_cvar("ak47_ertek","500")
  49. awp_ertek = register_cvar("awp_ertek","200")
  50. deagle_ertek = register_cvar("deagle_ertek","200")
  51. }
  52. public fegyver_valtas(id)
  53. {
  54. new fegyver = get_user_weapon(id)
  55. if(m4a1_oles[id] >= get_pcvar_num(m4a1_ertek) && fegyver == CSW_M4A1)
  56. {
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_jatekosnezet)
  58. set_pev(id, pev_weaponmodel2, m4a1_kivulnezet)
  59. }
  60. if(ak47_oles[id] >= get_pcvar_num(ak47_ertek) && fegyver == CSW_AK47)
  61. {
  62. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  63. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_kivulnezet)
  64. }
  65. if(awp_oles[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek) && fegyver == CSW_AWP)
  66. {
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_jatekosnezet)
  68. set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_kivulnezet)
  69. }
  70. if(deagle_oles[id] >= get_pcvar_num(deagle_ertek) && fegyver == CSW_DEAGLE)
  71. {
  72. set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle_jatekosnezet)
  73. set_pev(id, pev_weaponmodel2, deagle_kivulnezet)
  74. }
  75. }
  76. public halal()
  77. {
  78. new attacker = read_data(1)
  79. new victim = read_data(2)
  80.  
  81. if(attacker == victim)
  82. {
  83. return PLUGIN_HANDLED;
  84. }
  85.  
  86. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  87. {
  88. m4a1_oles[attacker]++
  89. }
  90. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47)
  91. {
  92. ak47_oles[attacker]++
  93. }
  94. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  95. {
  96. awp_oles[attacker]++
  97. }
  98. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  99. {
  100. deagle_oles[attacker]++
  101. }
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }
  104. public lekeres(id)
  105. {
  106. ColorChat(id, GREEN, "[Arany fegyver]^x01 M4A1:^x03 %d^x01/500 |^x01 AK47:^x03 %d^x01/500 |^x01 AWP:^x03 %d^x01/200 |^x01 DEAGLE:^x03 %d^x01/200" ,m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id])
  107. }
  108. public mentes(id)
  109. {
  110. new AuthId[32]
  111. get_user_authid(id, AuthId, 31)
  112. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  113. format(vaultkey,63,"%s", AuthId)
  114. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id])
  115. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  116. return PLUGIN_CONTINUE
  117. }
  118. public betoltes(id)
  119. {
  120. new AuthId[32]
  121. get_user_authid(id, AuthId, 31)
  122. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  123. format(vaultkey,63,"%s", AuthId)
  124. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id])
  125. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  126. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  127. new m_o[32], a_o[32], a_ol[32], d_o[32]
  128. parse(vaultdata, m_o, 31, a_o, 31, a_ol, 31, d_o, 31)
  129. m4a1_oles[id] = str_to_num(m_o)
  130. ak47_oles[id] = str_to_num(a_o)
  131. awp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  132. deagle_oles[id] = str_to_num(d_o)
  133. return PLUGIN_CONTINUE
  134. }
  135. public client_connect(id)
  136. {
  137. betoltes(id)
  138. }
  139. public client_disconnect(id)
  140. {
  141. mentes(id)
  142. }

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 20:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
És chaten hogy íratnál ki ennyi fajta fegyót? még menübe is sok ennyi. Egyébként nem túlságosan díjazom a redline dolgot,mert elsőnek én csináltam ilyet :D
És még azt nemértem,hogy minden fegyót aktiváljon,ha megvan az 1.csoport? tehát 1csoport=4fegyó?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 21:38 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.11.01. 16:42
Hozzászólások:52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
1. csoport=4 fegyò (awp, ak, m4, deagle) 500 ölés
2. csoport szintén 4 fegyò csak más skinnel legyen és több ölés kelljen..
A következõ 3 csoportnál megint ugyanez csak megint más skin és több ölés.
Menübe max 3 oldal az nem annyira sok, de a kivitelezése a pluginnak lehet hogy sok idõ.
Azt nem tudom, hogy hoguan csinálták azt az egyik szerveren, hogy az arany ak után jött a hupikék stb.
Azon a szerveren annyi volt a chatbe, ha megnézted, hogy a következõ fegyver szintig mennyi kell(141/500 ölés ak47 141/500 m4, 141/200 deagle, 141/250 awp)
aztán megkaptad a fegyò skint és ha újra megnézted, hogy mennyi ölés kell, akkor azt írta, hogy (509/1000 ak, 509/1000 m4, 509/600 deagle, 509/700 awp)

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 21:53 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.11.01. 16:42
Hozzászólások:52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Menüben lenne a legjobb nekem, úgy jobban ki is vehetõ, hogy miután mi jön..
Igazából fegyver a lênyeg annyi lenne, hogy legyen 4-5 csoport fegyó, minden csoporrban
4 fegyver (awp,m4,ak,deagle), csak mindegyiknek más skinjei legyenek, fragért lehessen szerezni és legyen valami jelzõ,ami mutatja, hogy mennyi kill kell a következõ fegyver skin-ig.

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole