hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 08:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 384 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 384 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hiba -unknown function
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 11:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello.Ezt hogyan lehetne megoldani?

Kód:
L 11/27/2014 - 10:22:55: [AMXX] Plugin "codmod.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_inflict_damage") - check your modules.ini.


erre a részre írja:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. public KreirajPoison(id)
  4. {
  5. if(!broj_trutek_igraca[id])
  6. {
  7. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.23, 0.18, 0, 6.0, 2.0)
  8. show_hudmessage(id, "Nincs több töltőd");
  9. return PLUGIN_CONTINUE;
  10. }
  11.  
  12. if(prethodna_raketa_igraca[id] + 5.0 > get_gametime())
  13. {
  14. set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.23, 0.18, 0, 6.0, 2.0)
  15. show_dhudmessage(id, "5mp-ként tudod használni");
  16. return PLUGIN_CONTINUE;
  17. }
  18.  
  19. ilosc_trutek_igraca[id]--;
  20.  
  21. new Float:origin[3];
  22. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  23.  
  24. new ent = create_entity("info_target");
  25. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "poison");
  26. entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
  27. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
  28. entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
  29. entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
  30.  
  31.  
  32. entity_set_model(ent, "models/w_trutko.mdl");
  33. set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0,255,0, kRenderFxNone, 255);
  34. drop_to_floor(ent);
  35.  
  36. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
  37.  
  38. return PLUGIN_CONTINUE;
  39. }
  40.  
  41. public PoisonThink(ent)
  42. {
  43. new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  44. new dist = 300;
  45.  
  46. if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
  47. {
  48. new Float:forigin[3];
  49. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
  50.  
  51. new entlist[33];
  52. new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
  53.  
  54. for (new i=0; i < numfound; i++)
  55. {
  56. new pid = entlist[i];
  57.  
  58. if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
  59. continue;
  60.  
  61. cod_inflict_damage(id, pid, 1.0, 0.2, ent, (1<<24))
  62. }
  63.  
  64. entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
  65. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
  66.  
  67. return PLUGIN_CONTINUE;
  68. }
  69.  
  70. if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
  71. {
  72. remove_entity(ent);
  73. return PLUGIN_CONTINUE;
  74. }
  75.  
  76. if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
  77. set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
  78.  
  79. new Float:forigin[3];
  80. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
  81.  
  82. new iOrigin[3];
  83. for(new i=0;i<3;i++)
  84. iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
  85.  
  86. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
  87. write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
  88. write_coord( iOrigin[0] );
  89. write_coord( iOrigin[1] );
  90. write_coord( iOrigin[2] );
  91. write_coord( iOrigin[0] );
  92. write_coord( iOrigin[1] + dist );
  93. write_coord( iOrigin[2] + dist );
  94. write_short( sprite_white );
  95. write_byte( 0 ); // startframe
  96. write_byte( 0 ); // framerate
  97. write_byte( 10 ); // life
  98. write_byte( 10 ); // width
  99. write_byte( 255 ); // noise
  100. write_byte( 0 ); // r, g, b
  101. write_byte( 255 );// r, g, b
  102. write_byte( 0); // r, g, b
  103. write_byte( 128 ); // brightness
  104. write_byte( 0 ); // speed
  105. message_end();
  106.  
  107. entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
  108. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
  109.  
  110. return PLUGIN_CONTINUE;
  111.  
  112. }
  113.  

 
 

cod.inc:
SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #if defined _codmod_included
  4. #endinput
  5. #endif
  6. #define _codmod_included
  7.  
  8. #define COD_CONTINUE 0
  9.  
  10. #define COD_STOP 4
  11.  
  12. #define DMG_CODSKILL (1<<31)
  13.  
  14.  
  15.  
  16. native cod_get_user_xp(id);
  17. /*------------------------------
  18. Zwraca doswiadczenie gracza
  19. ------------------------------*/
  20.  
  21.  
  22. native cod_get_user_level(id);
  23. /*------------------------------
  24. Zwraca poziom gracza
  25. ------------------------------*/
  26.  
  27.  
  28. native cod_get_user_points(id)
  29. /*------------------------------
  30. Zwraca punkty gracza
  31. ------------------------------*/
  32.  
  33.  
  34. native cod_set_user_xp(id, wartosc);
  35. /*------------------------------
  36. Ustawia doswiadczenie gracza
  37. ------------------------------*/
  38.  
  39.  
  40. native cod_get_user_class(id);
  41. /*------------------------------
  42. Zwraca klase gracza
  43. ------------------------------*/
  44.  
  45.  
  46. native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
  47. /*------------------------------
  48. Ustawia klase gracza,
  49. jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
  50. ------------------------------*/
  51.  
  52.  
  53. native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
  54. /*------------------------------
  55. Zwraca perk gracza,
  56. oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
  57. ------------------------------*/
  58.  
  59.  
  60. native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
  61. /*------------------------------
  62. Ustawia perk gracza.
  63. Jezeli wartosc = -1,
  64. wartosc perku bedzie losowa.
  65. Jezeli perk = -1 perk
  66. bedzie losowy
  67. ------------------------------*/
  68.  
  69.  
  70. native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
  71. /*------------------------------
  72. Zwraca punkty statystyki zdrowie
  73. ------------------------------*/
  74.  
  75.  
  76. native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
  77. /*------------------------------
  78. Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
  79. ------------------------------*/
  80.  
  81.  
  82. native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
  83. /*------------------------------
  84. Zwraca punkty statystyki inteligencja
  85. ------------------------------*/
  86.  
  87.  
  88. native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
  89. /*------------------------------
  90. Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
  91. ------------------------------*/
  92.  
  93.  
  94. native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
  95. /*------------------------------
  96. Zwraca punkty statystyki kondycja
  97. ------------------------------*/
  98.  
  99.  
  100. native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
  101. /*------------------------------
  102. Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
  103. ------------------------------*/
  104.  
  105.  
  106. native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
  107. /*------------------------------
  108. Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
  109. ------------------------------*/
  110.  
  111.  
  112. native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
  113. /*------------------------------
  114. Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
  115. ------------------------------*/
  116.  
  117.  
  118. native cod_points_to_health(id, ilosc);
  119. /*------------------------------
  120. Przydziela punkty do statystyki zdrowie
  121. ------------------------------*/
  122.  
  123.  
  124. native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
  125. /*------------------------------
  126. Przydziela punkty do statystyki inteligencja
  127. ------------------------------*/
  128.  
  129.  
  130. native cod_points_to_trim(id, ilosc);
  131. /*------------------------------
  132. Przydziela punkty do statystyki kondycja
  133. ------------------------------*/
  134.  
  135.  
  136. native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
  137. /*------------------------------
  138. Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
  139. ------------------------------*/
  140.  
  141.  
  142. native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
  143. /*------------------------------
  144. Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
  145. ------------------------------*/
  146.  
  147.  
  148. native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
  149. /*------------------------------
  150. Zwaca numer perku o podanej nazwie
  151. ------------------------------*/
  152.  
  153.  
  154. native cod_get_perks_num();
  155. /*------------------------------
  156. Zwaca ilosc perkow
  157. ------------------------------*/
  158.  
  159.  
  160. native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
  161. /*------------------------------
  162. Kopiuje nazwe perku do Return
  163. ------------------------------*/
  164.  
  165.  
  166. native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
  167. /*------------------------------
  168. Kopiuje opis perku do Return
  169. ------------------------------*/
  170.  
  171.  
  172. native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
  173. /*------------------------------
  174. Zwaca numer klasy o podanej nazwie
  175. ------------------------------*/
  176.  
  177.  
  178. native cod_get_classes_num();
  179. /*------------------------------
  180. Zwaca ilosc klas
  181. ------------------------------*/
  182.  
  183. native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
  184. /*------------------------------
  185. Kopiuje nazwe klasy do Return
  186. ------------------------------*/
  187.  
  188.  
  189. native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
  190. /*------------------------------
  191. Kopiuje opis klasy do Return
  192. ------------------------------*/
  193.  
  194.  
  195. native cod_give_weapon(id, bron);
  196. /*------------------------------
  197. Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
  198. ------------------------------*/
  199.  
  200.  
  201. native cod_take_weapon(id, bron);
  202. /*------------------------------
  203. Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
  204. ------------------------------*/
  205.  
  206.  
  207. native cod_set_user_shield(id, wartosc);
  208. /*------------------------------
  209. Ustawia tarcze gracza.
  210. ------------------------------*/
  211.  
  212.  
  213. native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
  214. /*------------------------------
  215. Ustawia noktowizor gracza.
  216. ------------------------------*/
  217.  
  218.  
  219. native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
  220. /*------------------------------
  221. Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
  222. ------------------------------*/
  223.  
  224.  
  225. native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
  226. /*------------------------------
  227. Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
  228. ------------------------------*/
  229.  
  230.  
  231. native cod_get_level_xp(poziom);
  232. /*------------------------------
  233. Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
  234. ------------------------------*/
  235.  
  236.  
  237. forward cod_perk_changed(id, perk);
  238. /*------------------------------
  239. Forward wysylany do wszystkich pluginow w momencie zmiany perku
  240. ------------------------------*/
  241.  
  242.  
  243. forward cod_class_changed(id, klasa);
  244. /*------------------------------
  245. Forward wysylany do wszystkich pluginow w momencie zmiany klasy
  246. ------------------------------*/
  247.  
  248.  
  249. forward cod_perk_enabled(id, wartosc, perk);
  250. /*------------------------------
  251. Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
  252. ------------------------------*/
  253.  
  254.  
  255. forward cod_perk_disabled(id, perk);
  256. /*------------------------------
  257. Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
  258. ------------------------------*/
  259.  
  260.  
  261. forward cod_perk_used(id);
  262. /*------------------------------
  263. Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
  264. ------------------------------*/
  265.  
  266.  
  267. forward cod_class_enabled(id, klasa);
  268. /*------------------------------
  269. Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
  270. ------------------------------*/
  271.  
  272.  
  273. forward cod_class_disabled(id, klasa);
  274. /*------------------------------
  275. Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
  276. ------------------------------*/
  277.  
  278. forward cod_class_skill_used(id);
  279. /*------------------------------
  280. Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie uzycia umiejetnosci klasy
  281. ------------------------------*/
  282.  
  283. native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
  284.  
  285.  
  286.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba -unknown function
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 15:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
cod_inflict_damage funkciót nem tartalmazza az inc. Vagy hibás vagy modul szükséges hozzá.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba -unknown function
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 15:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Az inc ben ott van a 142.sorban:

SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba -unknown function
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 16:16 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
És a pluginban?

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba -unknown function
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 16:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Amit ide irtam plugin részleget

61.sor

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. cod_inflict_damage(id, pid, 1.0, 0.2, ent, (1<<24))

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba -unknown function
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 16:19 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Nem úgy, hanem hogy a natív regisztrálva van?

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba -unknown function
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 16:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
hogy érted?

Erre gondolsz?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_think("poison","PoisonThink");

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba -unknown function
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 18:17 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
plugin_native részben regelve van-e arra gondol

nem lehet, hogy más inc-t használsz amiben nincs benne?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba -unknown function
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 18:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
ezt hasznalom


Csatolmányok:
codmod.inc [7.73 KiB]
Letöltve 107 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba -unknown function
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 18:19 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
hol compilálod? compilerbe jó codmod.inc van?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole