hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 04:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 253 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 253 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: amx_blind.sma leforditasa amxx-re
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 08:18 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.18. 20:46
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Szep napot !
Tema adott, legyszives segitsetek, elore koszonom.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define BLIND (1<<0)
  6.  
  7. new PlayerFlags[33]
  8.  
  9. new gmsgFade
  10.  
  11. new g_Blinded[33];
  12.  
  13.  
  14. new admin[ 33 ];
  15. public plugin_init()
  16.  
  17. {
  18.  
  19. register_plugin("AMX Blind + Destroy","1.2","CaTaLinU")
  20.  
  21. gmsgFade = get_user_msgid("ScreenFade")
  22.  
  23. register_event("ScreenFade", "screen_fade", "b")
  24.  
  25. register_concmd("amx_blind","amx_blind", ADMIN_KICK, "<authid, nick or #userid> ")
  26.  
  27. register_concmd("amx_unblind","amx_unblind", ADMIN_KICK, "<authid, nick or #userid> ")
  28.  
  29. register_cvar("amx_show_activity","1")
  30.  
  31. register_event("DeathMsg","hook_death","a");
  32.  
  33. return PLUGIN_CONTINUE
  34.  
  35. }
  36.  
  37.  
  38.  
  39. public amx_blind(id, level, cid)
  40.  
  41. {
  42.  
  43. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  44.  
  45. return PLUGIN_HANDLED
  46.  
  47. new arg[32]
  48.  
  49. read_argv(1, arg, 31)
  50.  
  51. new user = cmd_target(id, arg, 5)
  52.  
  53. if(!user)
  54.  
  55. return PLUGIN_HANDLED
  56.  
  57. new authid[16], name2[32], authid2[16], name[32]
  58.  
  59. get_user_authid(id, authid, 15)
  60.  
  61. get_user_name(id, name, 31)
  62.  
  63. get_user_authid(user, authid2, 15)
  64.  
  65. get_user_name(user, name2, 31)
  66.  
  67. g_Blinded[user] = 1;
  68.  
  69. admin[ user ] = id;
  70.  
  71. if(PlayerFlags[user] & BLIND)
  72.  
  73. {
  74.  
  75. console_print(id, "say_team @ ^"%s^" nevu jatekos BLINDET kapott!", name2)
  76.  
  77. return PLUGIN_HANDLED
  78.  
  79. }
  80.  
  81. else
  82.  
  83. {
  84.  
  85. new bIndex[2]
  86.  
  87. bIndex[0] = user
  88.  
  89. PlayerFlags[user] += BLIND
  90.  
  91. set_task(1.0, "delay_blind", 0, bIndex, 2)
  92.  
  93. message_begin(MSG_ONE, gmsgFade, {0,0,0}, user) // use the magic #1 for "one client"
  94.  
  95. write_short(1<<12) // fade lasts this long duration
  96.  
  97. write_short(1<<8) // fade lasts this long hold time
  98.  
  99. write_short(1<<0) // fade type IN
  100.  
  101. write_byte(255) // fade red
  102.  
  103. write_byte(255) // fade green
  104.  
  105. write_byte(255) // fade blue
  106.  
  107. write_byte(255) // fade alpha
  108.  
  109. message_end()
  110.  
  111.  
  112.  
  113. }
  114.  
  115. console_print(id, "say_team @ ^"%s^" nevu jatekos BLINDET kapott! ", name2)
  116.  
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118.  
  119. }
  120.  
  121. public amx_unblind(id, level, cid)
  122.  
  123. {
  124.  
  125. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  126.  
  127. return PLUGIN_HANDLED
  128.  
  129. new arg[32]
  130.  
  131. read_argv(1, arg, 31)
  132.  
  133. new user = cmd_target(id, arg, 5)
  134.  
  135. if(!user)
  136.  
  137. return PLUGIN_HANDLED
  138.  
  139. new authid[16], name2[32], authid2[16], name[32]
  140.  
  141. get_user_authid(id, authid, 15)
  142.  
  143. get_user_name(id, name, 31)
  144.  
  145. get_user_authid(user, authid2, 15)
  146.  
  147. get_user_name(user, name2, 31)
  148.  
  149.  
  150.  
  151. if(PlayerFlags[user] & BLIND)
  152.  
  153. {
  154.  
  155. new bIndex[2]
  156.  
  157. bIndex[0] = user
  158.  
  159. PlayerFlags[user] -= BLIND
  160. g_Blinded[ user ] = 0;
  161. message_begin(MSG_ONE, gmsgFade, {0,0,0}, user) // use the magic #1 for "one client"
  162.  
  163. write_short(1<<12) // fade lasts this long duration
  164.  
  165. write_short(1<<8) // fade lasts this long hold time
  166.  
  167. write_short(1<<1) // fade type OUT
  168.  
  169. write_byte(255) // fade red
  170.  
  171. write_byte(255) // fade green
  172.  
  173. write_byte(255) // fade blue
  174.  
  175. write_byte(255) // fade alpha
  176.  
  177. message_end()
  178.  
  179. }
  180.  
  181. else
  182.  
  183. {
  184.  
  185. console_print(id, "say_team @ ^"%s^" jatekos kapott mar UNBLINDET!", name2)
  186.  
  187. return PLUGIN_HANDLED
  188.  
  189.  
  190.  
  191. }
  192.  
  193. console_print(id, "say_team @ ^"%s^" nevu jatekos kapott mar UNBLINDET!", name2)
  194.  
  195. return PLUGIN_HANDLED
  196.  
  197. }
  198.  
  199.  
  200.  
  201. public hook_death()
  202.  
  203. {
  204.  
  205. new killer = read_data(1);
  206.  
  207. new adminname[ 32 ], codat[32], numeserver[64], data[64], ip[32];
  208.  
  209. get_user_name(admin[killer], adminname, 31)
  210. get_user_name(killer, codat, 31)
  211. get_user_ip(killer, ip, 31 );
  212. get_cvar_string("PGL.ProStrike.Net",numeserver,63);
  213. get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S",data,63)
  214.  
  215. if(g_Blinded[killer] & BLIND)
  216.  
  217. {
  218.  
  219.  
  220. //frag utan blind kommandok
  221.  
  222. client_print(killer, print_chat, "* BLIND utan frageltel!")
  223. client_print(killer, print_chat, "* Ez a kep a: %s" szerveren keszult,numeserver)
  224. client_print(killer, print_chat, "* Csalo neve: ^"%s^" IP-ja: %s",codat)
  225. client_print(killer, print_chat, "* Admin neve: ^"%s^"", adminname)
  226. client_print(killer, print_chat, "* Datum: %s",data)
  227. client_cmd(killer, "snapshot" );
  228.  
  229. client_cmd( admin[killer], "amx_addban %s 0 ^"BLIND UTAN FRAGELT!^"", ip );
  230.  
  231. //frag utan blind kommandok
  232.  
  233. }
  234.  
  235. }
  236.  
  237.  
  238.  
  239. public screen_fade(id)
  240.  
  241. {
  242.  
  243. new bIndex[2]
  244.  
  245. bIndex[0] = id
  246.  
  247. set_task(0.5, "delay_blind", 0, bIndex, 2)
  248.  
  249. return PLUGIN_CONTINUE
  250.  
  251. }
  252.  
  253. public delay_blind(bIndex[])
  254.  
  255. {
  256.  
  257. new id = bIndex[0]
  258.  
  259. if(PlayerFlags[id])
  260.  
  261. {
  262.  
  263. // Blind Bit
  264.  
  265. message_begin(MSG_ONE, gmsgFade, {0,0,0}, id) // use the magic #1 for "one client"
  266.  
  267. write_short(1<<0) // fade lasts this long duration
  268.  
  269. write_short(1<<0) // fade lasts this long hold time
  270.  
  271. write_short(1<<2) // fade type HOLD
  272.  
  273. write_byte(255) // fade red
  274.  
  275. write_byte(255) // fade green
  276.  
  277. write_byte(255) // fade blue
  278.  
  279. write_byte(255) // fade alpha
  280.  
  281. message_end()
  282.  
  283. }
  284.  
  285. return PLUGIN_CONTINUE
  286.  
  287. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: amx_blind.sma leforditasa amxx-re
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 08:21 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
1. rossz helyre nyitottad
2. amxx fájlt nem lehet küldeni :D

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: amx_blind.sma leforditasa amxx-re
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 13:55 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.10. 18:26
Hozzászólások: 32
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Miért nem tudod lefordítani? Egyáltalán miért veszel szervert ha ez se megy........?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: amx_blind.sma leforditasa amxx-re
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 20:30 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.12. 20:09
Hozzászólások: 8
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Szia látom nem nagyon vagy tisztába a szabályokkal!

Ezt olvasd el!

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole