hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 20:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 294 felhasználó van jelen :: 4 regisztrált, 0 rejtett és 290 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], laciangel, Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 14:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Sziasztok, valaki megcsinálja hogy mapváltás után is mentse a pontokat?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. enum Color
  7. {
  8. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  9. GREEN, // Green Color
  10. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  11. GREY, // grey
  12. RED, // Red
  13. BLUE, // Blue
  14. }
  15.  
  16. new TeamName[][] =
  17. {
  18. "",
  19. "TERRORIST",
  20. "CT",
  21. "SPECTATOR"
  22. }
  23.  
  24. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  25. {
  26. static message[256];
  27.  
  28. switch(type)
  29. {
  30. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  31. {
  32. message[0] = 0x01;
  33. }
  34. case GREEN: // Green
  35. {
  36. message[0] = 0x04;
  37. }
  38. default: // White, Red, Blue
  39. {
  40. message[0] = 0x03;
  41. }
  42. }
  43.  
  44. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  45. message[192] = '^0';
  46.  
  47. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  48.  
  49. if(id)
  50. {
  51. MSG_Type = MSG_ONE;
  52. index = id;
  53. } else {
  54. index = FindPlayer();
  55. MSG_Type = MSG_ALL;
  56. }
  57.  
  58. team = get_user_team(index);
  59. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  60.  
  61. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  62.  
  63. if(ColorChange)
  64. {
  65. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. ShowColorMessage(id, type, message[])
  70. {
  71. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  72. write_byte(id)
  73. write_string(message);
  74. message_end();
  75. }
  76.  
  77. Team_Info(id, type, team[])
  78. {
  79. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  80. write_byte(id);
  81. write_string(team);
  82. message_end();
  83.  
  84. return 1;
  85. }
  86.  
  87. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  88. {
  89. switch(Type)
  90. {
  91. case RED:
  92. {
  93. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  94. }
  95. case BLUE:
  96. {
  97. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  98. }
  99. case GREY:
  100. {
  101. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  102. }
  103. }
  104.  
  105. return 0;
  106. }
  107.  
  108. FindPlayer()
  109. {
  110. static i;
  111. i = -1;
  112.  
  113. while(i <= get_maxplayers())
  114. {
  115. if(is_user_connected(++i))
  116. {
  117. return i;
  118. }
  119. }
  120.  
  121. return -1;
  122. }
  123.  
  124.  
  125. #define PLUGIN "Frag Bolt"
  126. #define VERSION "2.1"
  127. #define AUTHOR "MeSter"
  128.  
  129. new kijelzo[256]
  130. new elet[256]
  131. new speed[256]
  132. new ujra[256]
  133. new lathatatlan[256]
  134. new kinezet[256]
  135. new god[256]
  136. new zeusmod[256]
  137.  
  138. new hp_cvar
  139. new gyorsasag_cvar
  140. new ujraeledes_cvar
  141. new lathatatlansag_cvar
  142. new kameleon_cvar
  143. new godmod_cvar
  144. new zeus_cvar
  145.  
  146.  
  147. new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1, godmod[33]=1, zeus[33]=1
  148.  
  149. public plugin_init() {
  150. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  151. register_cvar("Frag Bolt", "MeSter")
  152. hp_cvar = register_cvar("Elet","25")
  153. gyorsasag_cvar = register_cvar("Gyorsasag","20")
  154. ujraeledes_cvar = register_cvar("Ujraeledes","15")
  155. lathatatlansag_cvar = register_cvar("Lathatatlansag","25")
  156. kameleon_cvar = register_cvar("Kameleon","25")
  157. godmod_cvar = register_cvar("Isten mod","80")
  158. zeus_cvar = register_cvar("Zeus mod","60")
  159. register_clcmd("say /frag","fragbolt")
  160. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  161. register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
  162. }
  163.  
  164. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  165. {
  166. hp[id]=1
  167. gyorsasag[id]=1
  168. ujraeledes[id]=1
  169. lathatatlansag[id]=1
  170. kameleon[id]=1
  171. godmod[id]=1
  172. zeus[id]=1
  173.  
  174. }
  175. public fragbolt(id){
  176. formatex(kijelzo, charsmax(kijelzo), "\\rExe\\wWaRR\\yiors Boly ^n\\yPontjaid: \\r[\\d%d\\r]", get_user_frags(id));
  177. formatex(elet, charsmax(elet), "\\r+50 HP \\y(%d pont)", get_pcvar_num(hp_cvar));
  178. formatex(speed, charsmax(speed), "\\rGyorsasag \\y(%d pont)", get_pcvar_num(gyorsasag_cvar));
  179. formatex(ujra, charsmax(ujra), "\\rUjraeledes \\y(%d pont)", get_pcvar_num(ujraeledes_cvar));
  180. formatex(lathatatlan, charsmax(lathatatlan), "\\rLathatatlansag \\y(%d pont)", get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar));
  181. formatex(kinezet, charsmax(kinezet), "\\rKameleon (Ellenseg kinezet) \\y(%d pont)", get_pcvar_num(kameleon_cvar));
  182. formatex(god, charsmax(god), "\\rIsten mod \\y(%d pont)", get_pcvar_num(godmod_cvar));
  183. formatex(zeusmod, charsmax(zeusmod), "\\rZeus mod \\y(%d pont)", get_pcvar_num(zeus_cvar));
  184.  
  185.  
  186.  
  187. new menu = menu_create(kijelzo, "menu_handler");
  188. menu_additem(menu, elet, "1", 0);
  189. menu_additem(menu, speed, "2", 0);
  190. menu_additem(menu, ujra, "3", 0);
  191. menu_additem(menu, lathatatlan, "4", 0);
  192. menu_additem(menu, kinezet, "5", 0);
  193. menu_additem(menu, god, "6", 0);
  194. menu_additem(menu, zeusmod, "7", 0);
  195. menu_display(id,menu,0)
  196. }
  197. public menu_handler(id,menu,item){
  198. if(item==MENU_EXIT){
  199. menu_cancel(id)
  200. return PLUGIN_HANDLED
  201. }
  202. new data[6],name[64]
  203. new acces,callback
  204. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  205. new key = str_to_num(data)
  206. switch(key){
  207. case 1:{
  208. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(hp_cvar)&&hp[id]==1){
  209. hp[id]=0
  210. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  211. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(hp_cvar))
  212. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Kaptál ^4+50^3 Hp-t.")
  213. }
  214. else
  215. {
  216. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  217. }
  218. }
  219. case 2:{
  220. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(gyorsasag_cvar)&&gyorsasag[id]==1){
  221. gyorsasag[id]=0
  222. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  223. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(gyorsasag_cvar))
  224. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Gyorsaságod növekedett!")
  225. }
  226. else
  227. {
  228. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  229. }
  230. }
  231. case 3:{
  232. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(ujraeledes_cvar)&&ujraeledes[id]==1){
  233. ujraeledes[id]=0
  234. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  235. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(ujraeledes_cvar))
  236. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Sikeresen ujraeledtél.")
  237. }
  238. else
  239. {
  240. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  241. }
  242. }
  243. case 4:{
  244. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar)&&lathatatlansag[id]==1){
  245. lathatatlansag[id]=0
  246. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  247. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar))
  248. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Láthatatlan lettél!")
  249. }
  250. else
  251. {
  252. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég fraged!")
  253. }
  254. }
  255. case 5:{
  256. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(kameleon_cvar)&&kameleon[id]==1){
  257. kameleon[id]=0
  258. if (get_user_team(id)==1)
  259. cs_set_user_model(id, "urban")
  260. if (get_user_team(id)==2)
  261. cs_set_user_model(id, "guerilla")
  262. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(kameleon_cvar))
  263. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Megkaptad ellenséged ruháját!")
  264. }
  265. else
  266. {
  267. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  268. }
  269. }
  270. case 6:{
  271. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(godmod_cvar)&&godmod[id]==1){
  272. godmod[id]=0
  273. set_user_godmode(id, 1)
  274. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(godmod_cvar))
  275. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Halhatatlan lettél!")
  276. }
  277. else
  278. {
  279. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  280. }
  281. }
  282. case 7:{
  283. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(zeus_cvar)&&zeus[id]==1){
  284. zeus[id]=0
  285. set_user_noclip(id, 1)
  286. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(zeus_cvar))
  287. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Átjárhasz a falon!")
  288. }
  289. else
  290. {
  291. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  292. }
  293. }
  294. }
  295.  
  296.  
  297. menu_destroy(menu)
  298. return PLUGIN_HANDLED
  299. }
  300. public RoundStart(id)
  301. {
  302.  
  303. cs_reset_user_model(id)
  304. }
  305.  
  306. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  307. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  308. */
  309.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 20:13 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
mire mentse? ip,id,név ,??

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 20:16 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
id

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 21:11 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Próbáld meg!
nem jó írj vissza!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <engine>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. enum Color
  9. {
  10. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  11. GREEN, // Green Color
  12. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  13. GREY, // grey
  14. RED, // Red
  15. BLUE, // Blue
  16. }
  17.  
  18. new TeamName[][] =
  19. {
  20. "",
  21. "TERRORIST",
  22. "CT",
  23. "SPECTATOR"
  24. }
  25.  
  26. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  27. {
  28. static message[256];
  29.  
  30. switch(type)
  31. {
  32. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  33. {
  34. message[0] = 0x01;
  35. }
  36. case GREEN: // Green
  37. {
  38. message[0] = 0x04;
  39. }
  40. default: // White, Red, Blue
  41. {
  42. message[0] = 0x03;
  43. }
  44. }
  45.  
  46. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  47. message[192] = '^0';
  48.  
  49. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  50.  
  51. if(id)
  52. {
  53. MSG_Type = MSG_ONE;
  54. index = id;
  55. } else {
  56. index = FindPlayer();
  57. MSG_Type = MSG_ALL;
  58. }
  59.  
  60. team = get_user_team(index);
  61. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  62.  
  63. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  64.  
  65. if(ColorChange)
  66. {
  67. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. ShowColorMessage(id, type, message[])
  72. {
  73. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  74. write_byte(id)
  75. write_string(message);
  76. message_end();
  77. }
  78.  
  79. Team_Info(id, type, team[])
  80. {
  81. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  82. write_byte(id);
  83. write_string(team);
  84. message_end();
  85.  
  86. return 1;
  87. }
  88.  
  89. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  90. {
  91. switch(Type)
  92. {
  93. case RED:
  94. {
  95. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  96. }
  97. case BLUE:
  98. {
  99. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  100. }
  101. case GREY:
  102. {
  103. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  104. }
  105. }
  106.  
  107. return 0;
  108. }
  109.  
  110. FindPlayer()
  111. {
  112. static i;
  113. i = -1;
  114.  
  115. while(i <= get_maxplayers())
  116. {
  117. if(is_user_connected(++i))
  118. {
  119. return i;
  120. }
  121. }
  122.  
  123. return -1;
  124. }
  125.  
  126.  
  127. #define PLUGIN "Frag Bolt"
  128. #define VERSION "2.1"
  129. #define AUTHOR "MeSter"
  130.  
  131. new kijelzo[256]
  132. new elet[256]
  133. new speed[256]
  134. new ujra[256]
  135. new lathatatlan[256]
  136. new kinezet[256]
  137. new god[256]
  138. new zeusmod[256]
  139.  
  140. new hp_cvar
  141. new gyorsasag_cvar
  142. new ujraeledes_cvar
  143. new lathatatlansag_cvar
  144. new kameleon_cvar
  145. new godmod_cvar
  146. new zeus_cvar
  147.  
  148.  
  149. new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1, godmod[33]=1, zeus[33]=1
  150.  
  151. public plugin_init() {
  152. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  153. register_cvar("Frag Bolt", "MeSter")
  154. hp_cvar = register_cvar("Elet","25")
  155. gyorsasag_cvar = register_cvar("Gyorsasag","20")
  156. ujraeledes_cvar = register_cvar("Ujraeledes","15")
  157. lathatatlansag_cvar = register_cvar("Lathatatlansag","25")
  158. kameleon_cvar = register_cvar("Kameleon","25")
  159. godmod_cvar = register_cvar("Isten mod","80")
  160. zeus_cvar = register_cvar("Zeus mod","60")
  161. register_clcmd("say /frag","fragbolt")
  162. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  163. register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
  164. }
  165.  
  166. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  167. {
  168. hp[id]=1
  169. gyorsasag[id]=1
  170. ujraeledes[id]=1
  171. lathatatlansag[id]=1
  172. kameleon[id]=1
  173. godmod[id]=1
  174. zeus[id]=1
  175.  
  176. }
  177. public fragbolt(id){
  178. formatex(kijelzo, charsmax(kijelzo), "\\rExe\\wWaRR\\yiors Boly ^n\\yPontjaid: \\r[\\d%d\\r]", get_user_frags(id));
  179. formatex(elet, charsmax(elet), "\\r+50 HP \\y(%d pont)", get_pcvar_num(hp_cvar));
  180. formatex(speed, charsmax(speed), "\\rGyorsasag \\y(%d pont)", get_pcvar_num(gyorsasag_cvar));
  181. formatex(ujra, charsmax(ujra), "\\rUjraeledes \\y(%d pont)", get_pcvar_num(ujraeledes_cvar));
  182. formatex(lathatatlan, charsmax(lathatatlan), "\\rLathatatlansag \\y(%d pont)", get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar));
  183. formatex(kinezet, charsmax(kinezet), "\\rKameleon (Ellenseg kinezet) \\y(%d pont)", get_pcvar_num(kameleon_cvar));
  184. formatex(god, charsmax(god), "\\rIsten mod \\y(%d pont)", get_pcvar_num(godmod_cvar));
  185. formatex(zeusmod, charsmax(zeusmod), "\\rZeus mod \\y(%d pont)", get_pcvar_num(zeus_cvar));
  186.  
  187.  
  188.  
  189. new menu = menu_create(kijelzo, "menu_handler");
  190. menu_additem(menu, elet, "1", 0);
  191. menu_additem(menu, speed, "2", 0);
  192. menu_additem(menu, ujra, "3", 0);
  193. menu_additem(menu, lathatatlan, "4", 0);
  194. menu_additem(menu, kinezet, "5", 0);
  195. menu_additem(menu, god, "6", 0);
  196. menu_additem(menu, zeusmod, "7", 0);
  197. menu_display(id,menu,0)
  198. }
  199. public menu_handler(id,menu,item){
  200. if(item==MENU_EXIT){
  201. menu_cancel(id)
  202. return PLUGIN_HANDLED
  203. }
  204. new data[6],name[64]
  205. new acces,callback
  206. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  207. new key = str_to_num(data)
  208. switch(key){
  209. case 1:{
  210. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(hp_cvar)&&hp[id]==1){
  211. hp[id]=0
  212. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  213. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(hp_cvar))
  214. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Kaptál ^4+50^3 Hp-t.")
  215. }
  216. else
  217. {
  218. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  219. }
  220. }
  221. case 2:{
  222. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(gyorsasag_cvar)&&gyorsasag[id]==1){
  223. gyorsasag[id]=0
  224. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  225. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(gyorsasag_cvar))
  226. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Gyorsaságod növekedett!")
  227. }
  228. else
  229. {
  230. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  231. }
  232. }
  233. case 3:{
  234. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(ujraeledes_cvar)&&ujraeledes[id]==1){
  235. ujraeledes[id]=0
  236. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  237. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(ujraeledes_cvar))
  238. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Sikeresen ujraeledtél.")
  239. }
  240. else
  241. {
  242. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  243. }
  244. }
  245. case 4:{
  246. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar)&&lathatatlansag[id]==1){
  247. lathatatlansag[id]=0
  248. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  249. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar))
  250. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Láthatatlan lettél!")
  251. }
  252. else
  253. {
  254. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég fraged!")
  255. }
  256. }
  257. case 5:{
  258. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(kameleon_cvar)&&kameleon[id]==1){
  259. kameleon[id]=0
  260. if (get_user_team(id)==1)
  261. cs_set_user_model(id, "urban")
  262. if (get_user_team(id)==2)
  263. cs_set_user_model(id, "guerilla")
  264. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(kameleon_cvar))
  265. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Megkaptad ellenséged ruháját!")
  266. }
  267. else
  268. {
  269. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  270. }
  271. }
  272. case 6:{
  273. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(godmod_cvar)&&godmod[id]==1){
  274. godmod[id]=0
  275. set_user_godmode(id, 1)
  276. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(godmod_cvar))
  277. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Halhatatlan lettél!")
  278. }
  279. else
  280. {
  281. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  282. }
  283. }
  284. case 7:{
  285. if(get_user_frags(id)>=get_pcvar_num(zeus_cvar)&&zeus[id]==1){
  286. zeus[id]=0
  287. set_user_noclip(id, 1)
  288. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(zeus_cvar))
  289. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Átjárhasz a falon!")
  290. }
  291. else
  292. {
  293. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  294. }
  295. }
  296. }
  297.  
  298.  
  299. menu_destroy(menu)
  300. return PLUGIN_HANDLED
  301. }
  302. public RoundStart(id)
  303. {
  304.  
  305. cs_reset_user_model(id)
  306. }
  307. public mentes(id)
  308. {
  309. new authid[32]
  310. get_user_authid(id, authid, 31)
  311. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  312. format(vaultkey,63,"%s", authid)
  313. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",hp[id],gyorsasag[id],ujraeledes[id],lathatatlansag[id],kameleon[id],godmod[id],zeus[id])
  314. return PLUGIN_CONTINUE
  315. }
  316. public betoltes(id)
  317. {
  318. new authid[32]
  319. get_user_authid(id, authid, 31)
  320. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  321. format(vaultkey,63,"%s", authid)
  322. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",hp[id],gyorsasag[id],ujraeledes[id],lathatatlansag[id],kameleon[id],godmod[id],zeus[id])
  323. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  324. new elet[256], speed[256], ujra[256], lathatatlan[256], kinezet[256], god[256], zeusmod[256]
  325. parse(vaultdata, elet, 256, speed, 256, ujra, 256, lathatatlan, 256, kinezet, 256, god, zeusmod)
  326. hp[id] = str_to_num(elet)
  327. speed[id] = str_to_num(speed)
  328. ujra[id] = str_to_num(ujra)
  329. lathatatlansag[id] = str_to_num(lathatatlan)
  330. kameleon[id] = str_to_num(kinezet)
  331. godmod[id] = str_to_num(god)
  332. zeus[id] = str_to_num(zeusmod)
  333. return PLUGIN_CONTINUE
  334. }
  335. public client_connect(id)
  336. {
  337. betoltes(id)
  338. }
  339. public client_disconnect(id)
  340. {
  341. mentes(id)
  342. }
  343.  
  344. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  345.   *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  346.   */
  347.  
  348.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 08:03 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Nem jó, mapváltáskor eltünnek a pontok

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 08:13 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ha hazaértem, meglesem, hátha tehetek valamit. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 08:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Köszi:3
Meg azt ha megtudjátok oldani légyszi hogy statnullázáskor se tünjenek el a pontok

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zeei 2015.04.15. 12:36-kor.
DUPLAPOSZT! KERÜLJÜK!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 14:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Tessék, próbáld ki :D :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <nvault>
  7.  
  8. enum Color
  9. {
  10. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  11. GREEN, // Green Color
  12. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  13. GREY, // grey
  14. RED, // Red
  15. BLUE, // Blue
  16. }
  17.  
  18. new TeamName[][] =
  19. {
  20. "",
  21. "TERRORIST",
  22. "CT",
  23. "SPECTATOR"
  24. }
  25.  
  26. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  27. {
  28. static message[256];
  29.  
  30. switch(type)
  31. {
  32. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  33. {
  34. message[0] = 0x01;
  35. }
  36. case GREEN: // Green
  37. {
  38. message[0] = 0x04;
  39. }
  40. default: // White, Red, Blue
  41. {
  42. message[0] = 0x03;
  43. }
  44. }
  45.  
  46. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  47. message[192] = '^0';
  48.  
  49. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  50.  
  51. if(id)
  52. {
  53. MSG_Type = MSG_ONE;
  54. index = id;
  55. } else {
  56. index = FindPlayer();
  57. MSG_Type = MSG_ALL;
  58. }
  59.  
  60. team = get_user_team(index);
  61. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  62.  
  63. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  64.  
  65. if(ColorChange)
  66. {
  67. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. ShowColorMessage(id, type, message[])
  72. {
  73. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  74. write_byte(id)
  75. write_string(message);
  76. message_end();
  77. }
  78.  
  79. Team_Info(id, type, team[])
  80. {
  81. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  82. write_byte(id);
  83. write_string(team);
  84. message_end();
  85.  
  86. return 1;
  87. }
  88.  
  89. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  90. {
  91. switch(Type)
  92. {
  93. case RED:
  94. {
  95. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  96. }
  97. case BLUE:
  98. {
  99. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  100. }
  101. case GREY:
  102. {
  103. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  104. }
  105. }
  106.  
  107. return 0;
  108. }
  109.  
  110. FindPlayer()
  111. {
  112. static i;
  113. i = -1;
  114.  
  115. while(i <= get_maxplayers())
  116. {
  117. if(is_user_connected(++i))
  118. {
  119. return i;
  120. }
  121. }
  122.  
  123. return -1;
  124. }
  125.  
  126.  
  127. #define PLUGIN "Frag Bolt"
  128. #define VERSION "2.1"
  129. #define AUTHOR "MeSter"
  130.  
  131. new kijelzo[256]
  132. new elet[256]
  133. new speed[256]
  134. new ujra[256]
  135. new lathatatlan[256]
  136. new kinezet[256]
  137. new god[256]
  138. new zeusmod[256]
  139. new frags[256]
  140.  
  141. new hp_cvar
  142. new gyorsasag_cvar
  143. new ujraeledes_cvar
  144. new lathatatlansag_cvar
  145. new kameleon_cvar
  146. new godmod_cvar
  147. new zeus_cvar
  148. new g_vault
  149.  
  150.  
  151. new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1, godmod[33]=1, zeus[33]=1
  152.  
  153. public plugin_init() {
  154. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  155. register_cvar("Frag Bolt", "MeSter")
  156. hp_cvar = register_cvar("Elet","25")
  157. gyorsasag_cvar = register_cvar("Gyorsasag","20")
  158. ujraeledes_cvar = register_cvar("Ujraeledes","15")
  159. lathatatlansag_cvar = register_cvar("Lathatatlansag","25")
  160. kameleon_cvar = register_cvar("Kameleon","25")
  161. godmod_cvar = register_cvar("Isten mod","80")
  162. zeus_cvar = register_cvar("Zeus mod","60")
  163. register_clcmd("say /frag","fragbolt")
  164. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  165. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  166.  
  167. g_vault = nvault_open("fragbolt")
  168.  
  169. register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
  170. }
  171.  
  172. public eDeath(){
  173. new killer = read_data(1)
  174. new victim = read_data(2)
  175.  
  176. if(killer == victim)
  177. {
  178. return PLUGIN_HANDLED
  179. }
  180.  
  181. frags[killer]++
  182. return PLUGIN_HANDLED
  183. }
  184.  
  185. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  186. {
  187. hp[id]=1
  188. gyorsasag[id]=1
  189. ujraeledes[id]=1
  190. lathatatlansag[id]=1
  191. kameleon[id]=1
  192. godmod[id]=1
  193. zeus[id]=1
  194.  
  195. }
  196. public fragbolt(id){
  197. formatex(kijelzo, charsmax(kijelzo), "\\rExe\\wWaRR\\yiors Boly ^n\\yPontjaid: \\r[\\d%d\\r]", get_user_frags(id));
  198. formatex(elet, charsmax(elet), "\\r+50 HP \\y(%d pont)", get_pcvar_num(hp_cvar));
  199. formatex(speed, charsmax(speed), "\\rGyorsasag \\y(%d pont)", get_pcvar_num(gyorsasag_cvar));
  200. formatex(ujra, charsmax(ujra), "\\rUjraeledes \\y(%d pont)", get_pcvar_num(ujraeledes_cvar));
  201. formatex(lathatatlan, charsmax(lathatatlan), "\\rLathatatlansag \\y(%d pont)", get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar));
  202. formatex(kinezet, charsmax(kinezet), "\\rKameleon (Ellenseg kinezet) \\y(%d pont)", get_pcvar_num(kameleon_cvar));
  203. formatex(god, charsmax(god), "\\rIsten mod \\y(%d pont)", get_pcvar_num(godmod_cvar));
  204. formatex(zeusmod, charsmax(zeusmod), "\\rZeus mod \\y(%d pont)", get_pcvar_num(zeus_cvar));
  205.  
  206.  
  207.  
  208. new menu = menu_create(kijelzo, "menu_handler");
  209. menu_additem(menu, elet, "1", 0);
  210. menu_additem(menu, speed, "2", 0);
  211. menu_additem(menu, ujra, "3", 0);
  212. menu_additem(menu, lathatatlan, "4", 0);
  213. menu_additem(menu, kinezet, "5", 0);
  214. menu_additem(menu, god, "6", 0);
  215. menu_additem(menu, zeusmod, "7", 0);
  216. menu_display(id,menu,0)
  217. }
  218. public menu_handler(id,menu,item){
  219. if(item==MENU_EXIT){
  220. menu_cancel(id)
  221. return PLUGIN_HANDLED
  222. }
  223. new data[6],name[64]
  224. new acces,callback
  225. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  226. new key = str_to_num(data)
  227. switch(key){
  228. case 1:{
  229. if(frags[id]>=get_pcvar_num(hp_cvar)&&hp[id]==1){
  230. hp[id]=0
  231. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  232. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(hp_cvar))
  233. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Kaptál ^4+50^3 Hp-t.")
  234. }
  235. else
  236. {
  237. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  238. }
  239. }
  240. case 2:{
  241. if(frags[id]>=get_pcvar_num(gyorsasag_cvar)&&gyorsasag[id]==1){
  242. gyorsasag[id]=0
  243. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  244. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(gyorsasag_cvar))
  245. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Gyorsaságod növekedett!")
  246. }
  247. else
  248. {
  249. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  250. }
  251. }
  252. case 3:{
  253. if(frags[id]>=get_pcvar_num(ujraeledes_cvar)&&ujraeledes[id]==1){
  254. ujraeledes[id]=0
  255. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  256. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(ujraeledes_cvar))
  257. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Sikeresen ujraeledtél.")
  258. }
  259. else
  260. {
  261. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  262. }
  263. }
  264. case 4:{
  265. if(frags[id]>=get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar)&&lathatatlansag[id]==1){
  266. lathatatlansag[id]=0
  267. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  268. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(lathatatlansag_cvar))
  269. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Láthatatlan lettél!")
  270. }
  271. else
  272. {
  273. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég fraged!")
  274. }
  275. }
  276. case 5:{
  277. if(frags[id]>=get_pcvar_num(kameleon_cvar)&&kameleon[id]==1){
  278. kameleon[id]=0
  279. if (get_user_team(id)==1)
  280. cs_set_user_model(id, "urban")
  281. if (get_user_team(id)==2)
  282. cs_set_user_model(id, "guerilla")
  283. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(kameleon_cvar))
  284. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Megkaptad ellenséged ruháját!")
  285. }
  286. else
  287. {
  288. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  289. }
  290. }
  291. case 6:{
  292. if(frags[id]>=get_pcvar_num(godmod_cvar)&&godmod[id]==1){
  293. godmod[id]=0
  294. set_user_godmode(id, 1)
  295. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(godmod_cvar))
  296. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Halhatatlan lettél!")
  297. }
  298. else
  299. {
  300. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  301. }
  302. }
  303. case 7:{
  304. if(frags[id]>=get_pcvar_num(zeus_cvar)&&zeus[id]==1){
  305. zeus[id]=0
  306. set_user_noclip(id, 1)
  307. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-get_pcvar_num(zeus_cvar))
  308. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Átjárhasz a falon!")
  309. }
  310. else
  311. {
  312. ColorChat(id, GREEN,"[eXe~Shop] ^3Nincs elég pontod!")
  313. }
  314. }
  315. }
  316.  
  317.  
  318. menu_destroy(menu)
  319. return PLUGIN_HANDLED
  320. }
  321. public RoundStart(id)
  322. {
  323.  
  324. cs_reset_user_model(id)
  325. }
  326.  
  327. public mentes(id)
  328. {
  329. new name[32]
  330. get_user_name(id, name, 31)
  331. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  332. format(vaultkey,63,"%s", name)
  333. format(vaultdata,255,"%i",frags[id])
  334. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  335. return PLUGIN_CONTINUE
  336. }
  337. public betoltes(id)
  338. {
  339. new name[32]
  340. get_user_name(id, name, 31)
  341. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  342. format(vaultkey,63,"%s", name)
  343. format(vaultdata,255,"%i",frags[id])
  344. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  345. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  346. new a_o[32]
  347. parse(vaultdata, a_o, 31)
  348. oles[id] = str_to_num(a_o)
  349. return PLUGIN_CONTINUE
  350. }
  351.  
  352. public client_connect(id)
  353. {
  354. betoltes(id)
  355. }
  356. public client_disconnect(id)
  357. {
  358. mentes(id)
  359. }
  360.  
  361. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  362. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  363. */
  364.  


Elvileg /rs nem törli már a pontokat, és mentenie is kéne. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 14:33 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
most nem jelenik meg a menü /bolt parancsra

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bolt átírás
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 14:36 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_clcmd("say /frag","fragbolt")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole