hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 09:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 530 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 530 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 20:55 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Hellósztok 1 pluginom szval nem kén éngem ugy piszkálni ezzel de az a baj hogy nem fordítsa le xd
Aki kijavítja nagyon megköszönném,

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. // Generated with v3x's AMXX Menu Generator
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <engine>
  7. #include <nvault>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <fun>
  10. #include <fakemeta>
  11. #include <hamsandwich>
  12. #include <colorchat>
  13.  
  14. new const v_gravkes[] = "models/drasus/v_gravkes.mdl"
  15. new const v_sebzokes[] = "models/drasus/v_sebzokes.mdl"
  16. new const v_gyorskes[] = "models/drasus/v_gyorskes.mdl"
  17. new const v_vipkes[] = "models/drasus/v_vipkes.mdl"
  18.  
  19. new skin[33]
  20. new Float:sebzess[33]
  21. new pont[33], usp[33], vault
  22. new bool:b_sebzes[33]
  23.  
  24.  
  25. public plugin_init()
  26. {
  27. register_plugin("dr fomenu", "1.0", "Me");
  28. register_clcmd("/menu", "fomenu", _, "menu");
  29.  
  30. vault = nvault_open("ment_nvault")
  31.  
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  34. }
  35.  
  36. public usprendszerid(id)
  37.  
  38. {
  39. new fegyver = get_user_weapon(id)
  40.  
  41. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  42.  
  43. {
  44.  
  45. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  46.  
  47. }
  48.  
  49. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  50. {
  51. b_sebzes[id] = true
  52. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer1.mdl")
  53. }
  54. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  55. {
  56. b_sebzes[id] = true
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer2.mdl")
  58. }
  59. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  60. {
  61. b_sebzes[id] = true
  62. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer3.mdl")
  63. }
  64. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  65. {
  66. b_sebzes[id] = true
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer4.mdl")
  68. }
  69. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  70. {
  71. b_sebzes[id] = true
  72. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer5.mdl")
  73. }
  74. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  75. {
  76. b_sebzes[id] = true
  77. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer6.mdl")
  78. {
  79. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  80. {
  81. b_sebzes[id] = true
  82. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer7.mdl")
  83. }
  84. if(usp[id] == 8 && fegyver == CSW_USP)
  85. {
  86. b_sebzes[id] = true
  87. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer8.mdl")
  88. }
  89. if(usp[id] == 9 && fegyver == CSW_USP)
  90. {
  91. b_sebzes[id] = true
  92. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer9.mdl")
  93. }
  94. }
  95. }
  96. public death(death){
  97.  
  98. new killer = read_data(1)
  99.  
  100. new victim = read_data(2)
  101.  
  102.  
  103.  
  104. if(killer == victim)
  105.  
  106. {
  107.  
  108. return PLUGIN_HANDLED
  109.  
  110. }
  111.  
  112. pont[killer] += 2 // mennyi pontot kapjon egy olesert?!
  113.  
  114. return PLUGIN_HANDLED
  115.  
  116. }
  117. public plugin_precache()
  118. {
  119. precache_model(v_gravkes)
  120. precache_model(v_sebzokes)
  121. precache_model(v_gyorskes)
  122. precache_model("models/v_usp.mdl")
  123. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer1.mdl")
  124. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer2.mdl")
  125. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer3.mdl")
  126. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer4.mdl")
  127. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer5.mdl")
  128. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer6.mdl")
  129. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer7.mdl")
  130. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer8.mdl")
  131. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer9.mdl")
  132. }
  133.  
  134. public kesekid(id)
  135. {
  136. new kesek = get_user_weapon(id)
  137.  
  138. if(skin[id] == 0 && kes == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gravkes)
  139. if(skin[id] == 1 && kes == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzokes)
  140. if(skin[id] == 2 && kes == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gyorskes)
  141. if(skin[id] == 3 && kes == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_vipkes)
  142. }
  143. public Sebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  144. {
  145. if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(victim))
  146. {
  147. new kes = get_user_weapon(attacker)
  148.  
  149. if(kes == CSW_KNIFE)
  150. SetHamParamFloat(4, damage * sebzess[attacker])
  151.  
  152. }
  153. }
  154. public kesek(id)
  155. {
  156. new fegyver = get_user_weapon(id)
  157.  
  158. if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 2)
  159. return PLUGIN_CONTINUE
  160. else if(skin[id] == 2)
  161. set_user_maxspeed(id, 350.0)
  162.  
  163. if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 0)
  164. return PLUGIN_CONTINUE
  165. else if(skin[id] == 0)
  166. set_user_gravity(id, 400.0)
  167. }
  168. public fomenu(id)
  169. {
  170. new menu = menu_create("Deathrun főmenü", "mh_MyMenu");
  171.  
  172. menu_additem(menu, "Kések", "", 0); // case 0
  173. menu_additem(menu, "USP rendszer", "", 0); // case 1
  174. menu_additem(menu, "Ajándékozás", "", 0); // case 2
  175. menu_additem(menu, "Ládáid", "", 0); // case 3
  176. menu_additem(menu, "", "", 0); // case 4
  177.  
  178. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  179. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 1);
  180. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  181. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  182. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  183. menu_setprop(menu, MPROP_NOCOLORS, 1);
  184. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");
  185.  
  186. menu_display(id, menu, 0);
  187.  
  188. return PLUGIN_HANDLED;
  189. }
  190.  
  191. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  192. {
  193. if(item == MENU_EXIT)
  194. {
  195. menu_cancel(id);
  196. return PLUGIN_HANDLED;
  197. }
  198.  
  199. new command[6], name[64], access, callback; new data[6], szName[64]
  200.  
  201. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  202.  
  203. new key = str_to_num(data)
  204.  
  205. switch(key)
  206. {
  207. case 1:
  208. {
  209. kesmenu(id)
  210. menu_destroy(menu)
  211. return PLUGIN_HANDLED
  212. }
  213. case 2:
  214. {
  215. uspmenu(id)
  216. menu_destroy(menu)
  217. return PLUGIN_HANDLED
  218. }
  219. }
  220.  
  221. menu_destroy(menu);
  222.  
  223. return PLUGIN_HANDLED;
  224. }
  225. public kesmenu(id)
  226. {
  227. new menu = menu_create("\\rKés menü:", "kesmenu_handle")
  228. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[1]", "1", 0)
  229. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[2]", "2", 0)
  230. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[3]", "3", 0)
  231. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  232.  
  233. menu_display(id, menu, 0)
  234. }
  235. public kesmenu_handle(id, menu, item)
  236. {
  237. if(item == MENU_EXIT)
  238. {
  239. menu_destroy(menu)
  240. return PLUGIN_HANDLED
  241. }
  242.  
  243. new data[6], szName[64]
  244. new access, callback
  245.  
  246. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  247.  
  248. new key = str_to_num(data)
  249.  
  250. switch(key)
  251. {
  252. case 1:
  253. {
  254. skin[id] = 0
  255. print_color(id, "˘4[A]su[S]» ^3Te a gravitációs kést választottad!")
  256. }
  257.  
  258. case 2:
  259. {
  260. skin[id] = 1
  261. print_color(id, "˘4[A]su[S]» ^3Te a Sebző kést választottad!")
  262. }
  263. case 3:
  264. {
  265. skin[id] = 2
  266. print_color(id, "˘4[A]su[S]» ^3Te a gyors kést választottad!")
  267. }
  268. }
  269.  
  270. menu_destroy(menu)
  271. return PLUGIN_HANDLED
  272. }
  273. public uspmenu(id)
  274. {
  275. new cim[121]
  276. format(cim, charsmax(cim), "\\d[A]su[S] \\rUsp rendszer Pont:\\r %d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  277. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  278.  
  279. menu_additem(uspmenu,"\\rAlap USP \\r| \\y[Megszerezve]","1",0)
  280.  
  281. if(pont[id] >= 250)
  282.  
  283. menu_additem(uspmenu,"\\rUSP \\w[2] \\r| \\y[Megszerezve]","2",0)
  284.  
  285. else
  286.  
  287. menu_additem(uspmenu,"\\wUSP 2 \\d| \\w250 Pont \\y(1.7x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  288.  
  289. if(pont[id] >= 500)
  290.  
  291. menu_additem(uspmenu,"\rUSP \\w[3] \\r| \\y[Megszerezve] \y","3",0)
  292.  
  293. else
  294.  
  295. menu_additem(uspmenu,"\wUSP 3 \d| \w500 Pont \y(1.9x DMG) \r[Z?rolva]","2",0)
  296.  
  297. if(pont[id] >= 1100)
  298.  
  299. menu_additem(uspmenu,"\rUSP \w[4] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
  300.  
  301. else
  302.  
  303. menu_additem(uspmenu,"\wUSP 4 \d| \w1100 Pont \y(2.0x DMG) \r[Z?rolva]","2",0)
  304.  
  305. if(pont[id] >= 3000)
  306.  
  307. menu_additem(uspmenu,"\rUSP \w[5] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  308.  
  309. else
  310.  
  311. menu_additem(uspmenu,"\wUSP 5 \d| \w3000 Pont \y(2.2x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  312.  
  313. if(pont[id] >= 3400)
  314.  
  315. menu_additem(uspmenu,"\rUSP \w[6] \r| \y[Megszerezve] ","6",0)
  316.  
  317. else
  318.  
  319. menu_additem(uspmenu,"\wUSP 6 \d| \w3400 Pont \y(2.5x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  320.  
  321. if(pont[id] >= 4000)
  322.  
  323. menu_additem(uspmenu,"\rUSP \w[7] \r| \y[Megszerezve] ","7",0)
  324.  
  325. else
  326.  
  327. menu_additem(uspmenu,"\wUSP 7 \d| \w4000 Pont \y(3.1x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  328.  
  329. if(pont[id] >= 10000)
  330.  
  331. menu_additem(uspmenu,"\rUSP \w[8] \r| \y[Megszerezve] ","8",0)
  332.  
  333. else
  334.  
  335. menu_additem(uspmenu,"\wLimit?lt USP \d| \w10000 doboz \y(3.3x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  336.  
  337. if(pont[id] >= 15000)
  338.  
  339. menu_additem(uspmenu,"\\rUSP \\w[9] \\r| \\y[Megszerezve] ","9",0)
  340.  
  341. else
  342.  
  343. menu_additem(uspmenu,"\\wUSP 9 \\d| \\w15000 pont \\y(DMG) \\r[Zarolva]","2",0)
  344.  
  345.  
  346.  
  347. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  348.  
  349. menu_display(id, menu, 0);
  350.  
  351. }
  352.  
  353. public menu_h(id, menu, item)
  354.  
  355. {
  356.  
  357. if( item == MENU_EXIT )
  358.  
  359. {
  360.  
  361. menu_destroy(menu);
  362.  
  363. return PLUGIN_HANDLED;
  364.  
  365. }
  366.  
  367. new data[9], szName[64];
  368.  
  369. new access, callback;
  370.  
  371. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  372.  
  373. new key = str_to_num(data);
  374.  
  375.  
  376. public usprendszer_handle(id, menu, item)
  377. {
  378. if(item == MENU_EXIT)
  379. {
  380. menu_destroy(menu)
  381. return PLUGIN_HANDLED
  382. }
  383.  
  384. new data[6], szName[64]
  385. new access, callback
  386.  
  387. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  388.  
  389. new key = str_to_num(data)
  390. switch(key)
  391. {
  392. case 1:{
  393.  
  394. if(pont[id] >= 0)
  395.  
  396. usp[id] = 0
  397.  
  398. else
  399.  
  400. ColorChat(id, GREEN, "^3Ez alap usp,nem kell feloldani!")
  401.  
  402. }
  403.  
  404. case 2:{
  405. give_item(id, "weapon_usp")
  406. if(pont[ id] >= 250)
  407. usp[ id] = 1
  408. else
  409. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  410.  
  411. }
  412.  
  413. case 3:{
  414. give_item(id, "weapon_usp")
  415.  
  416. if(pont[id] >= 500)
  417.  
  418. usp[id] = 2
  419.  
  420. else
  421.  
  422. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  423. }
  424. case 4:{
  425. give_item(id, "weapon_usp")
  426.  
  427. if(pont[id] >= 1100)
  428.  
  429. usp[id] = 3
  430.  
  431. else
  432.  
  433. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  434.  
  435. }
  436. case 5:{
  437. give_item(id, "weapon_usp")
  438.  
  439. if(pont[id] >= 3000)
  440.  
  441. usp[id] = 4
  442.  
  443. else
  444.  
  445. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  446.  
  447. }
  448. case 6:{
  449. give_item(id, "weapon_usp")
  450.  
  451. if(pont[id] >= 3400)
  452.  
  453. usp[id] = 5
  454.  
  455. else
  456.  
  457. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  458.  
  459. }
  460. case 7:{
  461. give_item(id, "weapon_usp")
  462.  
  463. if(pont[id] >= 4000)
  464.  
  465. usp[id] = 6
  466.  
  467. else
  468.  
  469. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  470. }
  471. case 8:{
  472. give_item(id, "weapon_usp")
  473.  
  474. if(pont[id] >= 10000)
  475.  
  476. usp[id] = 7
  477.  
  478. else
  479.  
  480. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  481.  
  482. }
  483. case 9:{
  484. give_item(id, "weapon_usp")
  485.  
  486. if(pont[id] >= 15000)
  487.  
  488. usp[id] = 8
  489.  
  490. else
  491.  
  492. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  493. }
  494. }
  495. menu_destroy(menu)
  496.  
  497. return PLUGIN_HANDLED
  498. }
  499.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 21:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
ez mi?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public death(death){

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 21:03 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
az hogy 2 pontot kapjon ölésenként :D az usphez

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 21:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
de az úgy nem jó sztem:
Helyes:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public death(){


illetve ezt kihagytad:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_event("DeathMsg","death","a")

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 21:19 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

include\fakemeta_const.inc(552) : warning 233: definition of constant with different tag (symbol "TR_AllSolid")
include\fakemeta_const.inc(553) : warning 233: definition of constant with different tag (symbol "TR_StartSolid")
include\fakemeta_const.inc(554) : warning 233: definition of constant with different tag (symbol "TR_InOpen")
include\fakemeta_const.inc(555) : warning 233: definition of constant with different tag (symbol "TR_InWater")
eer.sma(30) : warning 217: loose indentation
eer.sma(32) : warning 217: loose indentation
eer.sma(41) : warning 217: loose indentation
eer.sma(96) : warning 217: loose indentation
eer.sma(96) : error 029: invalid expression, assumed zero
eer.sma(96) : error 017: undefined symbol "death"
eer.sma(117) : warning 225: unreachable code
eer.sma(117) : warning 217: loose indentation
eer.sma(117) : error 029: invalid expression, assumed zero
eer.sma(117) : error 004: function "plugin_precache" is not implemented
eer.sma(122) : warning 217: loose indentation
eer.sma(134) : error 029: invalid expression, assumed zero
eer.sma(134) : error 017: undefined symbol "kesekid"
eer.sma(138) : error 017: undefined symbol "kes"
eer.sma(139) : error 017: undefined symbol "kes"
eer.sma(140) : error 017: undefined symbol "kes"
eer.sma(141) : warning 217: loose indentation
eer.sma(141) : error 017: undefined symbol "kes"
eer.sma(142) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "kesek"
eer.sma(143) : error 029: invalid expression, assumed zero
eer.sma(143) : error 017: undefined symbol "Sebzes"
eer.sma(143) : error 017: undefined symbol "inflictor"
eer.sma(143) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
14 Errors.
Could not locate output file eer.amx (compile failed).

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 21:33 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Szerintem ilyen nagyobb dolgokba még ne kezdj bele...Frag menü meg ilyesmiket próbálj.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 21:38 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
[mozgo]pedig nagyon kéne :([/mozgo]

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 22:14 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nem hiszem, hogy megkapod valakitől...Énis úgy kellet hasonlót írjak.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 09:41 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.01. 16:42
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. // Generated with v3x's AMXX Menu Generator
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <engine>
  7. #include <nvault>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <fun>
  10. #include <fakemeta>
  11. #include <hamsandwich>
  12. #include <colorchat>
  13.  
  14. new const v_gravkes[] = "models/drasus/v_gravkes.mdl"
  15. new const v_sebzokes[] = "models/drasus/v_sebzokes.mdl"
  16. new const v_gyorskes[] = "models/drasus/v_gyorskes.mdl"
  17. new const v_vipkes[] = "models/drasus/v_vipkes.mdl"
  18.  
  19. new skin[33]
  20. new Float:sebzess[33]
  21. new pont[33], usp[33], vault
  22. new bool:b_sebzes[33]
  23.  
  24. public plugin_precache()
  25. {
  26. precache_model(v_gravkes)
  27. precache_model(v_sebzokes)
  28. precache_model(v_gyorskes)
  29. precache_model("models/v_usp.mdl")
  30. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer1.mdl")
  31. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer2.mdl")
  32. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer3.mdl")
  33. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer4.mdl")
  34. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer5.mdl")
  35. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer6.mdl")
  36. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer7.mdl")
  37. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer8.mdl")
  38. precache_model("models/asususprendszer/usprendszer9.mdl")
  39. }
  40.  
  41.  
  42. public plugin_init()
  43. {
  44. register_plugin("dr fomenu", "1.0", "Me");
  45. register_clcmd("/menu", "fomenu", _, "menu");
  46. vault = nvault_open("ment_nvault")
  47. register_event("DeathMsg","death","a")
  48. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  49. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  50. }
  51.  
  52. public usprendszerid(id)
  53.  
  54. {
  55. new fegyver = get_user_weapon(id)
  56.  
  57. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  58.  
  59. {
  60.  
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  62.  
  63. }
  64.  
  65. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  66. {
  67. b_sebzes[id] = true
  68. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer1.mdl")
  69. }
  70. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  71. {
  72. b_sebzes[id] = true
  73. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer2.mdl")
  74. }
  75. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  76. {
  77. b_sebzes[id] = true
  78. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer3.mdl")
  79. }
  80. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  81. {
  82. b_sebzes[id] = true
  83. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer4.mdl")
  84. }
  85. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  86. {
  87. b_sebzes[id] = true
  88. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer5.mdl")
  89. }
  90. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  91. {
  92. b_sebzes[id] = true
  93. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer6.mdl")
  94. {
  95. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  96. {
  97. b_sebzes[id] = true
  98. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer7.mdl")
  99. }
  100. if(usp[id] == 8 && fegyver == CSW_USP)
  101. {
  102. b_sebzes[id] = true
  103. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer8.mdl")
  104. }
  105. if(usp[id] == 9 && fegyver == CSW_USP)
  106. {
  107. b_sebzes[id] = true
  108. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer9.mdl")
  109. }
  110. }
  111. }
  112. }
  113. public death(){
  114.  
  115. new killer = read_data(1)
  116.  
  117. new victim = read_data(2)
  118.  
  119.  
  120.  
  121. if(killer == victim)
  122.  
  123. {
  124.  
  125. return PLUGIN_HANDLED
  126.  
  127. }
  128.  
  129. pont[killer] += 2 // mennyi pontot kapjon egy olesert?!
  130.  
  131. return PLUGIN_HANDLED
  132.  
  133. }
  134.  
  135. public kesekid(id)
  136. {
  137. new kesek = get_user_weapon(id)
  138.  
  139. if(skin[id] == 0 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gravkes)
  140. if(skin[id] == 1 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzokes)
  141. if(skin[id] == 2 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gyorskes)
  142. if(skin[id] == 3 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_vipkes)
  143. }
  144. public Sebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  145. {
  146. if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(victim))
  147. {
  148. new kes = get_user_weapon(attacker)
  149.  
  150. if(kes == CSW_KNIFE)
  151. SetHamParamFloat(4, damage * sebzess[attacker])
  152.  
  153. }
  154. }
  155. public kesek(id)
  156. {
  157. new fegyver = get_user_weapon(id)
  158.  
  159. if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 2)
  160. return PLUGIN_CONTINUE
  161. else if(skin[id] == 2)
  162. set_user_maxspeed(id, 350.0)
  163.  
  164. if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 0)
  165. return PLUGIN_CONTINUE
  166. else if(skin[id] == 0)
  167. set_user_gravity(id, 400.0)
  168. }
  169. public fomenu(id)
  170. {
  171. new menu = menu_create("Deathrun főmenü", "mh_MyMenu");
  172.  
  173. menu_additem(menu, "Kések", "", 0); // case 0
  174. menu_additem(menu, "USP rendszer", "", 0); // case 1
  175. menu_additem(menu, "Ajándékozás", "", 0); // case 2
  176. menu_additem(menu, "Ládáid", "", 0); // case 3
  177. menu_additem(menu, "", "", 0); // case 4
  178.  
  179. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  180. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 1);
  181. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  182. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  183. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  184. menu_setprop(menu, MPROP_NOCOLORS, 1);
  185. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");
  186.  
  187. menu_display(id, menu, 0);
  188.  
  189. return PLUGIN_HANDLED;
  190. }
  191.  
  192. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  193. {
  194. if(item == MENU_EXIT)
  195. {
  196. menu_cancel(id);
  197. return PLUGIN_HANDLED;
  198. }
  199.  
  200. new command[6], name[64], access, callback; new data[6], szName[64]
  201.  
  202. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  203.  
  204. new key = str_to_num(data)
  205.  
  206. switch(key)
  207. {
  208. case 1:
  209. {
  210. kesmenu(id)
  211. menu_destroy(menu)
  212. return PLUGIN_HANDLED
  213. }
  214. case 2:
  215. {
  216. uspmenu(id)
  217. menu_destroy(menu)
  218. return PLUGIN_HANDLED
  219. }
  220. }
  221.  
  222. menu_destroy(menu);
  223.  
  224. return PLUGIN_HANDLED;
  225. }
  226. public kesmenu(id)
  227. {
  228. new menu = menu_create("\\rKés menü:", "kesmenu_handle")
  229. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[1]", "1", 0)
  230. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[2]", "2", 0)
  231. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[3]", "3", 0)
  232. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  233.  
  234. menu_display(id, menu, 0)
  235. }
  236. public kesmenu_handle(id, menu, item)
  237. {
  238. if(item == MENU_EXIT)
  239. {
  240. menu_destroy(menu)
  241. return PLUGIN_HANDLED
  242. }
  243.  
  244. new data[6], szName[64]
  245. new access, callback
  246.  
  247. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  248.  
  249. new key = str_to_num(data)
  250.  
  251. switch(key)
  252. {
  253. case 1:
  254. {
  255. skin[id] = 0
  256. ColorChat(id, RED, "^x04[A]su[S]»^x03Te a gravitációs kést választottad!")
  257. }
  258.  
  259. case 2:
  260. {
  261. skin[id] = 1
  262. ColorChat(id, RED, "^x04[A]su[S]»^x03Te a Sebző kést választottad!")
  263. }
  264. case 3:
  265. {
  266. skin[id] = 2
  267. ColorChat(id, RED, "^x04[A]su[S]»^x03Te a gyors kést választottad!")
  268. }
  269. }
  270.  
  271. menu_destroy(menu)
  272. return PLUGIN_HANDLED
  273. }
  274. public uspmenu(id)
  275. {
  276. new cim[121]
  277. format(cim, charsmax(cim), "\\d[A]su[S] \\rUsp rendszer Pont:\\r %d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  278. new menu = menu_create(cim, "usprendszer_handle" )
  279.  
  280. menu_additem(menu,"\\rAlap USP \\r| \\y[Megszerezve]","1",0)
  281.  
  282. if(pont[id] >= 250)
  283.  
  284. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[2] \\r| \\y[Megszerezve]","2",0)
  285.  
  286. else
  287.  
  288. menu_additem(menu,"\\wUSP 2 \\d| \\w250 Pont \\y(1.7x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  289.  
  290. if(pont[id] >= 500)
  291.  
  292. menu_additem(menu,"\rUSP \\w[3] \\r| \\y[Megszerezve] \y","3",0)
  293.  
  294. else
  295.  
  296. menu_additem(menu,"\wUSP 3 \d| \w500 Pont \y(1.9x DMG) \r[Z?rolva]","3",0)
  297.  
  298. if(pont[id] >= 1100)
  299.  
  300. menu_additem(menu,"\rUSP \w[4] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
  301.  
  302. else
  303.  
  304. menu_additem(menu,"\wUSP 4 \d| \w1100 Pont \y(2.0x DMG) \r[Z?rolva]","4",0)
  305.  
  306. if(pont[id] >= 3000)
  307.  
  308. menu_additem(menu,"\rUSP \w[5] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  309.  
  310. else
  311.  
  312. menu_additem(menu,"\wUSP 5 \d| \w3000 Pont \y(2.2x DMG) \r[Zarolva]","5",0)
  313.  
  314. if(pont[id] >= 3400)
  315.  
  316. menu_additem(menu,"\rUSP \w[6] \r| \y[Megszerezve] ","6",0)
  317.  
  318. else
  319.  
  320. menu_additem(menu,"\wUSP 6 \d| \w3400 Pont \y(2.5x DMG) \r[Zarolva]","6",0)
  321.  
  322. if(pont[id] >= 4000)
  323.  
  324. menu_additem(menu,"\rUSP \w[7] \r| \y[Megszerezve] ","7",0)
  325.  
  326. else
  327.  
  328. menu_additem(menu,"\wUSP 7 \d| \w4000 Pont \y(3.1x DMG) \r[Zarolva]","7",0)
  329.  
  330. if(pont[id] >= 10000)
  331.  
  332. menu_additem(menu,"\rUSP \w[8] \r| \y[Megszerezve] ","8",0)
  333.  
  334. else
  335.  
  336. menu_additem(menu,"\wLimit?lt USP \d| \w10000 doboz \y(3.3x DMG) \r[Zarolva]","8",0)
  337.  
  338. if(pont[id] >= 15000)
  339.  
  340. menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[9] \\r| \\y[Megszerezve] ","9",0)
  341.  
  342. else
  343.  
  344. menu_additem(menu,"\\wUSP 9 \\d| \\w15000 pont \\y(DMG) \\r[Zarolva]","9",0)
  345.  
  346.  
  347.  
  348. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  349.  
  350. menu_display(id, menu, 0);
  351.  
  352. }
  353.  
  354. public usprendszer_handle(id, menu, item)
  355. {
  356. if(item == MENU_EXIT)
  357. {
  358. menu_destroy(menu)
  359. return PLUGIN_HANDLED
  360. }
  361.  
  362. new data[6], szName[64]
  363. new access, callback
  364.  
  365. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  366.  
  367. new key = str_to_num(data)
  368. switch(key)
  369. {
  370. case 1:{
  371. give_item(id, "weapon_usp")
  372. if(pont[id] >= 0)
  373. usp[id] = 0
  374. else
  375.  
  376. ColorChat(id, GREEN, "^3Ez alap usp,nem kell feloldani!")
  377.  
  378. }
  379.  
  380. case 2:{
  381. give_item(id, "weapon_usp")
  382. if(pont[ id] >= 250)
  383. usp[ id] = 1
  384. else
  385. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  386.  
  387. }
  388.  
  389. case 3:{
  390. give_item(id, "weapon_usp")
  391. if(pont[id] >= 500)
  392. usp[id] = 2
  393. else
  394.  
  395. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  396. }
  397. case 4:{
  398. give_item(id, "weapon_usp")
  399. if(pont[id] >= 1100)
  400. usp[id] = 3
  401. else
  402.  
  403. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  404.  
  405. }
  406. case 5:{
  407. give_item(id, "weapon_usp")
  408. if(pont[id] >= 3000)
  409. usp[id] = 4
  410. else
  411.  
  412. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  413.  
  414. }
  415. case 6:{
  416. give_item(id, "weapon_usp")
  417. if(pont[id] >= 3400)
  418. usp[id] = 5
  419. else
  420.  
  421. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  422.  
  423. }
  424. case 7:{
  425. give_item(id, "weapon_usp")
  426. if(pont[id] >= 4000)
  427. usp[id] = 6
  428. else
  429.  
  430. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  431. }
  432. case 8:{
  433. give_item(id, "weapon_usp")
  434. if(pont[id] >= 10000)
  435. usp[id] = 7
  436. else
  437.  
  438. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  439.  
  440. }
  441. case 9:{
  442. give_item(id, "weapon_usp")
  443. if(pont[id] >= 15000)
  444. usp[id] = 8
  445. else
  446.  
  447. ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
  448. }
  449. }
  450. menu_destroy(menu)
  451.  
  452. return PLUGIN_HANDLED
  453. }
  454. public mentes(id)
  455.  
  456. {
  457.  
  458. new name[32]
  459.  
  460. get_user_name(id, name, 31)
  461.  
  462. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  463.  
  464. format(vaultkey,63,"%s", name)
  465.  
  466. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  467.  
  468. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  469.  
  470. return PLUGIN_CONTINUE
  471.  
  472. }
  473.  
  474. public betoltes(id)
  475.  
  476. {
  477.  
  478. new name[32]
  479.  
  480. get_user_name(id, name, 31)
  481.  
  482. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  483.  
  484. format(vaultkey,63,"%s", name)
  485.  
  486. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  487.  
  488. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  489.  
  490. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  491.  
  492. new a_o[32]
  493.  
  494. parse(vaultdata, a_o, 31)
  495.  
  496. pont[id] = str_to_num(a_o)
  497.  
  498. return PLUGIN_CONTINUE
  499.  
  500. }
  501.  
  502. public client_putinserver(id)
  503.  
  504. {
  505. new name[32]
  506.  
  507. get_user_name(id, name, 31)
  508. }
  509.  
  510. public client_connect(id)
  511.  
  512. {
  513.  
  514. betoltes(id)
  515.  
  516. }
  517.  
  518. public client_disconnect(id)
  519.  
  520. {
  521.  
  522. mentes(id)
  523.  
  524. }
  525.  

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: deathrun főmenü (hibáim)
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 10:26 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Én login rendszerre terveztem ezt. És Pulse megnézem hogy jó-e ha jó akkor isten vagy !

Viszont van benne sok warning nem tudom hogy hatásos rá a pluginra!

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole