hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 14:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 380 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 379 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver és boltrendszer hibajavitás
HozzászólásElküldve:2015.05.03. 00:42 
Offline
Tag

Csatlakozott:2015.02.28. 12:48
Hozzászólások:51
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok. Valaki kijavitaná nekem?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10.  
  11.  
  12. #define PLUGIN "usp+bolt"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "dector"
  15.  
  16. new pont[33], usp[33], vault
  17. new bool:b_sebzes[33]
  18.  
  19.  
  20. public plugin_precache() {
  21.  
  22. precache_model("models/v_usp.mdl")
  23. precache_model("models/weapon/mp5.mdl")
  24. precache_model("models/weapon/famas.mdl")
  25. precache_model("models/weapon/galil.mdl")
  26. precache_model("models/weapon/deagle.mdl")
  27. precache_model("models/weapon/awp.mdl")
  28. precache_model("models/weapon/ak47.mdl")
  29. precache_model("models/weapon/m4a4.mdl")
  30.  
  31.  
  32. }
  33.  
  34. public plugin_init() {
  35.  
  36. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.  
  38. register_event("DeathMsg","death","a")
  39.  
  40. register_clcmd("say /menu","menu")
  41. register_clcmd("say /skin","menu")
  42. register_clcmd("say /bolt","bolt")
  43. //register_clcmd("say /shop","bolt")
  44. register_clcmd("say /pont","pontod")
  45. register_clcmd("say pont","pontod")
  46. register_clcmd("say_team /pont","pontod")
  47. register_clcmd("say_team pont","pontod")
  48.  
  49. vault = nvault_open("ment_nvault")
  50.  
  51. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  52. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  53.  
  54.  
  55. }
  56.  
  57. public ecw(id)
  58.  
  59. {
  60.  
  61. new fegyver = get_user_weapon(id)
  62.  
  63. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  64.  
  65. {
  66.  
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  68.  
  69. }
  70.  
  71. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_MP5NAVY)
  72. {
  73. b_sebzes[id] = true
  74. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/mp5.mdl")
  75. }
  76. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_FAMAS)
  77. {
  78. b_sebzes[id] = true
  79. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/famas.mdl")
  80. }
  81. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_GALIL)
  82. {
  83. b_sebzes[id] = true
  84. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/galil.mdl")
  85. }
  86. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_DEAGLE)
  87. {
  88. b_sebzes[id] = true
  89. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/deagle.mdl")
  90. }
  91. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_AWP)
  92. {
  93. b_sebzes[id] = true
  94. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/awp.mdl")
  95. }
  96. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_AK47)
  97. {
  98. b_sebzes[id] = true
  99. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/ak47.mdl")
  100. {
  101. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_M4A1)
  102. {
  103. b_sebzes[id] = true
  104. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/m4a4.mdl")
  105. }
  106.  
  107.  
  108.  
  109. public death(victim){
  110.  
  111. new killer = read_data(1)
  112.  
  113. new victim = read_data(2)
  114.  
  115.  
  116.  
  117. if(killer == victim)
  118.  
  119. {
  120.  
  121. return PLUGIN_HANDLED
  122.  
  123. }
  124.  
  125. pont[killer] += 2 // mennyi pontot kapjon egy olesert?!
  126.  
  127. return PLUGIN_HANDLED
  128.  
  129. }
  130.  
  131. public menu(id) {
  132.  
  133. new cim[121]
  134. format(cim, charsmax(cim), "\r[EVO-Team ] \w| ONLY DUST II |^n\yPont:\r %d \d|Made by: Equinox|\r%d \d| \wDoboz: \r%d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  135. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  136.  
  137. menu_additem(menu,"\rAlap Csomag \r| \y[Megszerezve]","1",0)
  138.  
  139. if(pont[id] >= 250)
  140.  
  141. menu_additem(menu,"\rGraffity \w[MP5] \r| \y[Megszerezve]","2",0)
  142.  
  143. else
  144.  
  145. menu_additem(menu,"\wGraffity MP5 \d| \w250 Pont \y(1.7x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  146.  
  147. if(pont[id] >= 500)
  148.  
  149. menu_additem(menu,"\rFamas \w[Pulse] \r| \y[Megszerezve] \y","3",0)
  150.  
  151. else
  152.  
  153. menu_additem(menu,"\wFamas Pulse \d| \w500 Pont \y(1.9x DMG) \r[Z?rolva]","2",0)
  154.  
  155. if(pont[id] >= 1100)
  156.  
  157. menu_additem(menu,"\rCerberus \w[Galil] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
  158.  
  159. else
  160.  
  161. menu_additem(menu,"\wCerberus Galil \d| \w1100 Pont \y(2.0x DMG) \r[Z?rolva]","2",0)
  162.  
  163. if(pont[id] >= 3000)
  164.  
  165. menu_additem(menu,"\rAsiimov \w[Deagle] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  166.  
  167. else
  168.  
  169. menu_additem(menu,"\wAsiimov Deagle \d| \w3000 Pont \y(2.2x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  170.  
  171. if(pont[id] >= 3400)
  172.  
  173. menu_additem(menu,"\rRedLine \w[AWP] \r| \y[Megszerezve] ","6",0)
  174.  
  175. else
  176.  
  177. menu_additem(menu,"\wRedLine AWP \d| \w3400 Pont \y(2.5x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  178.  
  179. if(pont[id] >= 4000)
  180.  
  181. menu_additem(menu,"\rAsiimov \w[AK47] \r| \y[Megszerezve] ","7",0)
  182.  
  183. else
  184.  
  185. menu_additem(menu,"\wAsiimov AK47 \d| \w4000 Pont \y(3.1x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  186.  
  187. if(pont[id] >= 10000)
  188.  
  189. menu_additem(menu,"\rBurn \w[M4A4] \r| \y[Megszerezve] ","8",0)
  190.  
  191. else
  192.  
  193. menu_additem(menu,"\wBurn M4A4 \d| \w10000 doboz \y(3.3x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  194.  
  195.  
  196.  
  197. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  198.  
  199. menu_display(id, menu, 0);
  200.  
  201. }
  202.  
  203. public menu_h(id, menu, item)
  204.  
  205. {
  206.  
  207. if( item == MENU_EXIT )
  208.  
  209. {
  210.  
  211. menu_destroy(menu);
  212.  
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214.  
  215. }
  216.  
  217. new data[9], szName[64];
  218.  
  219. new access, callback;
  220.  
  221. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  222.  
  223. new key = str_to_num(data);
  224.  
  225.  
  226.  
  227. switch(key)
  228.  
  229. {
  230.  
  231. case 1:{
  232.  
  233. if(pont[id] >= 0)
  234.  
  235. usp[id] = 0
  236.  
  237. else
  238.  
  239. ColorChat(id, GREEN, "^3Ez az alap csomag.")
  240.  
  241. }
  242.  
  243. case 2:{
  244. give_item(id, "weapon_usp")
  245. if(pont[ id] >= 250)
  246. usp[ id] = 1
  247. else
  248. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  249.  
  250. }
  251.  
  252. case 3:{
  253. give_item(id, "weapon_usp")
  254.  
  255. if(pont[id] >= 500)
  256.  
  257. usp[id] = 2
  258.  
  259. else
  260.  
  261. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  262. }
  263. case 4:{
  264. give_item(id, "weapon_usp")
  265.  
  266. if(pont[id] >= 1100)
  267.  
  268. usp[id] = 3
  269.  
  270. else
  271.  
  272. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  273.  
  274. }
  275. case 5:{
  276. give_item(id, "weapon_usp")
  277.  
  278. if(pont[id] >= 3000)
  279.  
  280. usp[id] = 4
  281.  
  282. else
  283.  
  284. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  285.  
  286. }
  287. case 6:{
  288. give_item(id, "weapon_usp")
  289.  
  290. if(pont[id] >= 3400)
  291.  
  292. usp[id] = 5
  293.  
  294. else
  295.  
  296. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  297.  
  298. }
  299. case 7:{
  300. give_item(id, "weapon_usp")
  301.  
  302. if(pont[id] >= 4000)
  303.  
  304. usp[id] = 6
  305.  
  306. else
  307.  
  308. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  309.  
  310. }
  311. case 8:{
  312. give_item(id, "weapon_usp")
  313.  
  314. if(pont[id] >= 10000)
  315.  
  316. usp[id] = 7
  317.  
  318. else
  319.  
  320. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo dobozod:S")
  321.  
  322. }
  323.  
  324. }
  325.  
  326. menu_destroy(menu)
  327.  
  328. return PLUGIN_HANDLED
  329.  
  330. }
  331.  
  332. public mentes(id)
  333.  
  334. {
  335.  
  336. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  337.  
  338. get_user_name(id, name, 31)
  339.  
  340. format(vaultkey,63,"%s-USP", name)
  341.  
  342. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  343.  
  344. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  345.  
  346. return PLUGIN_CONTINUE
  347.  
  348. }
  349.  
  350. public betoltes(id)
  351.  
  352. {
  353.  
  354. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  355.  
  356. get_user_name(id, name, 31)
  357.  
  358. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  359.  
  360. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  361.  
  362. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  363.  
  364. return PLUGIN_CONTINUE
  365.  
  366. }
  367.  
  368. public client_disconnect(id)
  369.  
  370. {
  371.  
  372. mentes(id)
  373.  
  374. }
  375.  
  376. public client_connect(id)
  377.  
  378. {
  379.  
  380. betoltes(id)
  381.  
  382. }
  383.  
  384. public kijelzo(){
  385.  
  386. new players[32], szam, id
  387.  
  388. get_players(players, szam)
  389.  
  390. for(new i; i<szam; i++){
  391.  
  392. id = players[i]
  393.  
  394. }
  395.  
  396. }
  397.  
  398. public bolt(id)
  399. {
  400.  
  401. new cim[121]
  402. format(cim, charsmax(cim), "\r[EVO - Team] \wONLY DUST II^n\wPont:\r %d \d|Made By: \rEquinox| \wDoboz: \r%d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  403. new menu = menu_create(cim, "menu_handler" )
  404. menu_additem(menu, "\w+\w10 HP \d| \r5 Pont", "1", 0);
  405. menu_additem(menu, "\wUjraeledes \d| \r10 Pont", "3", 0);
  406. menu_additem(menu, "\wNagyobb sebesseg \d| \r5 Doboz", "5", 0);
  407.  
  408.  
  409. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  410.  
  411. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  412. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  413. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  414. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  415. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
  416.  
  417. menu_display(id, menu, 0);
  418.  
  419. }
  420.  
  421. public menu_handler(id, menu, item)
  422.  
  423. {
  424.  
  425.  
  426. if( item == MENU_EXIT )
  427.  
  428. {
  429. menu_destroy(menu);
  430.  
  431. return PLUGIN_HANDLED;
  432.  
  433. }
  434.  
  435. new data[6], szName[64];
  436.  
  437. new access, callback;
  438.  
  439.  
  440. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  441.  
  442.  
  443.  
  444.  
  445. new key = str_to_num(data);
  446.  
  447.  
  448.  
  449.  
  450.  
  451. switch(key)
  452.  
  453. {
  454. case 1:{
  455. if(pont[id] >= 5)
  456. set_user_health( id , get_user_health( id ) + 50 ) // +50 HP
  457. pont[id] -= 5
  458.  
  459.  
  460. }
  461.  
  462. case 3:{
  463. if(pont[id] >= 10)
  464. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  465. pont[id] -= 10
  466. }
  467.  
  468. case 4:{
  469. pont[id] += 1
  470. cs_set_user_deaths(id, 10)
  471. }
  472.  
  473. case 5:{
  474. pont[id] -= 5
  475. set_user_maxspeed(id, 800.0)
  476.  
  477. }
  478. }
  479.  
  480.  
  481. menu_destroy(menu);
  482.  
  483. return PLUGIN_HANDLED;
  484.  
  485. }
  486.  
  487. public pontod(id){
  488. ColorChat(id, RED, "^x04[EVO - Team]x03 Pont: %d^x04 *", pont[id])
  489. ColorChat(id, RED, "^x04[EVO - Team]x03 Doboz: %d^x04 *", pont[id])
  490. }
  491.  
  492. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  493. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  494. {
  495. if(usp[attacker] == 1) { // 1-es usp
  496. SetHamParamFloat(4, damage * 1.40)
  497. }
  498. if(usp[attacker] == 2) { // 2-es usp
  499. SetHamParamFloat(4, damage * 1.60)
  500. }
  501. if(usp[attacker] == 3) { // 3-as usp
  502. SetHamParamFloat(4, damage * 2.00)
  503. }
  504. if(usp[attacker] == 4) { // 4-es usp
  505. SetHamParamFloat(4, damage * 2.20)
  506. }
  507. if(usp[attacker] == 5) { // 5-?s usp
  508. SetHamParamFloat(4, damage * 2.50)
  509. }
  510. if(usp[attacker] == 6) { // 6-os usp
  511. SetHamParamFloat(4, damage * 3.10)
  512. }
  513. if(usp[attacker] == 7) { // 6-os usp
  514. SetHamParamFloat(4, damage * 3.80)
  515. }
  516. }
  517. }
  518.  

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
newmodem.sma(110) : error 029: invalid expression, assumed zero
newmodem.sma(110) : error 017: undefined symbol "death"
newmodem.sma(132) : warning 225: unreachable code
newmodem.sma(132) : error 029: invalid expression, assumed zero
newmodem.sma(132) : error 017: undefined symbol "menu"
newmodem.sma(204) : error 029: invalid expression, assumed zero
newmodem.sma(204) : error 017: undefined symbol "menu_h"
newmodem.sma(204) : error 017: undefined symbol "item"
newmodem.sma(204) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
Compilation aborted.
8 Errors.
Done.

_________________
[steam]equiiinox1[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver és bolt rendszer help
HozzászólásElküldve:2015.05.03. 08:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2015.04.18. 17:14
Hozzászólások:454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10.  
  11.  
  12. #define PLUGIN "usp+bolt"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "dector"
  15.  
  16. new pont[33], usp[33], vault
  17. new bool:b_sebzes[33]
  18.  
  19.  
  20. public plugin_precache() {
  21.  
  22. precache_model("models/v_usp.mdl")
  23. precache_model("models/weapon/mp5.mdl")
  24. precache_model("models/weapon/famas.mdl")
  25. precache_model("models/weapon/galil.mdl")
  26. precache_model("models/weapon/deagle.mdl")
  27. precache_model("models/weapon/awp.mdl")
  28. precache_model("models/weapon/ak47.mdl")
  29. precache_model("models/weapon/m4a4.mdl")
  30.  
  31.  
  32. }
  33.  
  34. public plugin_init() {
  35.  
  36. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.  
  38. register_event("DeathMsg","death","a")
  39.  
  40. register_clcmd("say /menu","menu")
  41. register_clcmd("say /skin","menu")
  42. register_clcmd("say /bolt","bolt")
  43. //register_clcmd("say /shop","bolt")
  44. register_clcmd("say /pont","pontod")
  45. register_clcmd("say pont","pontod")
  46. register_clcmd("say_team /pont","pontod")
  47. register_clcmd("say_team pont","pontod")
  48.  
  49. vault = nvault_open("ment_nvault")
  50.  
  51. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  52. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
  53.  
  54.  
  55. }
  56.  
  57. public ecw(id)
  58.  
  59. {
  60.  
  61. new fegyver = get_user_weapon(id)
  62.  
  63. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  64.  
  65. {
  66.  
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  68.  
  69. }
  70.  
  71. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_MP5NAVY)
  72. {
  73. b_sebzes[id] = true
  74. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/mp5.mdl")
  75. }
  76. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_FAMAS)
  77. {
  78. b_sebzes[id] = true
  79. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/famas.mdl")
  80. }
  81. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_GALIL)
  82. {
  83. b_sebzes[id] = true
  84. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/galil.mdl")
  85. }
  86. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_DEAGLE)
  87. {
  88. b_sebzes[id] = true
  89. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/deagle.mdl")
  90. }
  91. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_AWP)
  92. {
  93. b_sebzes[id] = true
  94. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/awp.mdl")
  95. }
  96. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_AK47)
  97. {
  98. b_sebzes[id] = true
  99. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/ak47.mdl")
  100. {
  101. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_M4A1)
  102. {
  103. b_sebzes[id] = true
  104. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/weapon/m4a4.mdl")
  105. }
  106. }
  107. }
  108. }
  109. public death(){
  110.  
  111. new killer = read_data(1)
  112.  
  113. new victim = read_data(2)
  114.  
  115.  
  116.  
  117. if(killer == victim)
  118.  
  119. {
  120.  
  121. return PLUGIN_HANDLED
  122.  
  123. }
  124.  
  125. pont[killer] += 2 // mennyi pontot kapjon egy olesert?!
  126.  
  127. return PLUGIN_HANDLED
  128.  
  129.  
  130. }
  131.  
  132. public menu(id) {
  133.  
  134. new cim[121]
  135. format(cim, charsmax(cim), "\r[EVO-Team ] \w| ONLY DUST II |^n\yPont:\r %d \d|Made by: Equinox|\r%d \d| \wDoboz: \r%d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  136. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  137.  
  138. menu_additem(menu,"\rAlap Csomag \r| \y[Megszerezve]","1",0)
  139.  
  140. if(pont[id] >= 250)
  141.  
  142. menu_additem(menu,"\rGraffity \w[MP5] \r| \y[Megszerezve]","2",0)
  143.  
  144. else
  145.  
  146. menu_additem(menu,"\wGraffity MP5 \d| \w250 Pont \y(1.7x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  147.  
  148. if(pont[id] >= 500)
  149.  
  150. menu_additem(menu,"\rFamas \w[Pulse] \r| \y[Megszerezve] \y","3",0)
  151.  
  152. else
  153.  
  154. menu_additem(menu,"\wFamas Pulse \d| \w500 Pont \y(1.9x DMG) \r[Z?rolva]","2",0)
  155.  
  156. if(pont[id] >= 1100)
  157.  
  158. menu_additem(menu,"\rCerberus \w[Galil] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
  159.  
  160. else
  161.  
  162. menu_additem(menu,"\wCerberus Galil \d| \w1100 Pont \y(2.0x DMG) \r[Z?rolva]","2",0)
  163.  
  164. if(pont[id] >= 3000)
  165.  
  166. menu_additem(menu,"\rAsiimov \w[Deagle] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  167.  
  168. else
  169.  
  170. menu_additem(menu,"\wAsiimov Deagle \d| \w3000 Pont \y(2.2x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  171.  
  172. if(pont[id] >= 3400)
  173.  
  174. menu_additem(menu,"\rRedLine \w[AWP] \r| \y[Megszerezve] ","6",0)
  175.  
  176. else
  177.  
  178. menu_additem(menu,"\wRedLine AWP \d| \w3400 Pont \y(2.5x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  179.  
  180. if(pont[id] >= 4000)
  181.  
  182. menu_additem(menu,"\rAsiimov \w[AK47] \r| \y[Megszerezve] ","7",0)
  183.  
  184. else
  185.  
  186. menu_additem(menu,"\wAsiimov AK47 \d| \w4000 Pont \y(3.1x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  187.  
  188. if(pont[id] >= 10000)
  189.  
  190. menu_additem(menu,"\rBurn \w[M4A4] \r| \y[Megszerezve] ","8",0)
  191.  
  192. else
  193.  
  194. menu_additem(menu,"\wBurn M4A4 \d| \w10000 doboz \y(3.3x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
  195.  
  196.  
  197.  
  198. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  199.  
  200. menu_display(id, menu, 0);
  201.  
  202. }
  203.  
  204. public menu_h(id, menu, item)
  205.  
  206. {
  207.  
  208. if( item == MENU_EXIT )
  209.  
  210. {
  211.  
  212. menu_destroy(menu);
  213.  
  214. return PLUGIN_HANDLED;
  215.  
  216. }
  217.  
  218. new data[9], szName[64];
  219.  
  220. new access, callback;
  221.  
  222. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  223.  
  224. new key = str_to_num(data);
  225.  
  226.  
  227.  
  228. switch(key)
  229.  
  230. {
  231.  
  232. case 1:{
  233.  
  234. if(pont[id] >= 0)
  235.  
  236. usp[id] = 0
  237.  
  238. else
  239.  
  240. ColorChat(id, GREEN, "^3Ez az alap csomag.")
  241.  
  242. }
  243.  
  244. case 2:{
  245. give_item(id, "weapon_usp")
  246. if(pont[ id] >= 250)
  247. usp[ id] = 1
  248. else
  249. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  250.  
  251. }
  252.  
  253. case 3:{
  254. give_item(id, "weapon_usp")
  255.  
  256. if(pont[id] >= 500)
  257.  
  258. usp[id] = 2
  259.  
  260. else
  261.  
  262. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  263. }
  264. case 4:{
  265. give_item(id, "weapon_usp")
  266.  
  267. if(pont[id] >= 1100)
  268.  
  269. usp[id] = 3
  270.  
  271. else
  272.  
  273. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  274.  
  275. }
  276. case 5:{
  277. give_item(id, "weapon_usp")
  278.  
  279. if(pont[id] >= 3000)
  280.  
  281. usp[id] = 4
  282.  
  283. else
  284.  
  285. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  286.  
  287. }
  288. case 6:{
  289. give_item(id, "weapon_usp")
  290.  
  291. if(pont[id] >= 3400)
  292.  
  293. usp[id] = 5
  294.  
  295. else
  296.  
  297. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  298.  
  299. }
  300. case 7:{
  301. give_item(id, "weapon_usp")
  302.  
  303. if(pont[id] >= 4000)
  304.  
  305. usp[id] = 6
  306.  
  307. else
  308.  
  309. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo pontod.")
  310.  
  311. }
  312. case 8:{
  313. give_item(id, "weapon_usp")
  314.  
  315. if(pont[id] >= 10000)
  316.  
  317. usp[id] = 7
  318.  
  319. else
  320.  
  321. ColorChat(id, RED, "^3[EVO]^4 - Nincs elegendo dobozod:S")
  322.  
  323. }
  324.  
  325. }
  326.  
  327. menu_destroy(menu)
  328.  
  329. return PLUGIN_HANDLED
  330.  
  331. }
  332.  
  333. public mentes(id)
  334.  
  335. {
  336.  
  337. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  338.  
  339. get_user_name(id, name, 31)
  340.  
  341. format(vaultkey,63,"%s-USP", name)
  342.  
  343. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  344.  
  345. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  346.  
  347. return PLUGIN_CONTINUE
  348.  
  349. }
  350.  
  351. public betoltes(id)
  352.  
  353. {
  354.  
  355. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  356.  
  357. get_user_name(id, name, 31)
  358.  
  359. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  360.  
  361. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  362.  
  363. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  364.  
  365. return PLUGIN_CONTINUE
  366.  
  367. }
  368.  
  369. public client_disconnect(id)
  370.  
  371. {
  372.  
  373. mentes(id)
  374.  
  375. }
  376.  
  377. public client_connect(id)
  378.  
  379. {
  380.  
  381. betoltes(id)
  382.  
  383. }
  384.  
  385. public kijelzo(){
  386.  
  387. new players[32], szam, id
  388.  
  389. get_players(players, szam)
  390.  
  391. for(new i; i<szam; i++){
  392.  
  393. id = players[i]
  394.  
  395. }
  396.  
  397. }
  398.  
  399. public bolt(id)
  400. {
  401.  
  402. new cim[121]
  403. format(cim, charsmax(cim), "\r[EVO - Team] \wONLY DUST II^n\wPont:\r %d \d|Made By: \rEquinox| \wDoboz: \r%d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
  404. new menu = menu_create(cim, "menu_handler" )
  405. menu_additem(menu, "\w+\w10 HP \d| \r5 Pont", "1", 0);
  406. menu_additem(menu, "\wUjraeledes \d| \r10 Pont", "3", 0);
  407. menu_additem(menu, "\wNagyobb sebesseg \d| \r5 Doboz", "5", 0);
  408.  
  409.  
  410. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  411. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  412. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  413. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
  414.  
  415. menu_display(id, menu, 0);
  416.  
  417. }
  418.  
  419. public menu_handler(id, menu, item)
  420.  
  421. {
  422.  
  423.  
  424. if( item == MENU_EXIT )
  425.  
  426. {
  427. menu_destroy(menu);
  428.  
  429. return PLUGIN_HANDLED;
  430.  
  431. }
  432.  
  433. new data[6], szName[64];
  434.  
  435. new access, callback;
  436.  
  437.  
  438. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  439.  
  440.  
  441.  
  442.  
  443. new key = str_to_num(data);
  444.  
  445.  
  446.  
  447.  
  448.  
  449. switch(key)
  450.  
  451. {
  452. case 1:{
  453. if(pont[id] >= 5)
  454. set_user_health( id , get_user_health( id ) + 50 ) // +50 HP
  455. pont[id] -= 5
  456.  
  457.  
  458. }
  459.  
  460. case 3:{
  461. if(pont[id] >= 10)
  462. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  463. pont[id] -= 10
  464. }
  465.  
  466. case 4:{
  467. pont[id] += 1
  468. cs_set_user_deaths(id, 10)
  469. }
  470.  
  471. case 5:{
  472. pont[id] -= 5
  473. set_user_maxspeed(id, 800.0)
  474.  
  475. }
  476. }
  477.  
  478.  
  479. menu_destroy(menu);
  480.  
  481. return PLUGIN_HANDLED;
  482.  
  483. }
  484.  
  485. public pontod(id){
  486. ColorChat(id, RED, "^x04[EVO - Team]x03 Pont: %d^x04 *", pont[id])
  487. ColorChat(id, RED, "^x04[EVO - Team]x03 Doboz: %d^x04 *", pont[id])
  488. }
  489.  
  490. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  491. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  492. {
  493. if(usp[attacker] == 1) { // 1-es usp
  494. SetHamParamFloat(4, damage * 1.40)
  495. }
  496. if(usp[attacker] == 2) { // 2-es usp
  497. SetHamParamFloat(4, damage * 1.60)
  498. }
  499. if(usp[attacker] == 3) { // 3-as usp
  500. SetHamParamFloat(4, damage * 2.00)
  501. }
  502. if(usp[attacker] == 4) { // 4-es usp
  503. SetHamParamFloat(4, damage * 2.20)
  504. }
  505. if(usp[attacker] == 5) { // 5-?s usp
  506. SetHamParamFloat(4, damage * 2.50)
  507. }
  508. if(usp[attacker] == 6) { // 6-os usp
  509. SetHamParamFloat(4, damage * 3.10)
  510. }
  511. if(usp[attacker] == 7) { // 6-os usp
  512. SetHamParamFloat(4, damage * 3.80)
  513. }
  514. }
  515. }

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole