hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 15:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 358 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 358 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 29 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2015.05.07. 18:42 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
[kozep]Fegyver Skin Csomagok[/kozep]
[kozep][ version 2.1.0 ][/kozep]

Leírás:Bizonyára ismeritek a Fegyver Skinek Öléséret v1.3-mas pluginomat, ha nem most már ismeritek.Nos ez annak a pluginnak a tovább fejlesztése amibe sok új dolog bekerült többek között a kredit csomag,infó motd,ölés elosztó és még sok más.Összesen 6 csomag van (17 fegyver) és az utolsó két csomagnak képessége is van.

Parancsok:

• say /skin vagy /fegyverskin - Skin menü megnyitása
• say /skinoles vagy /oles - Öléseid megtekintése
• say /kredit - Krediteid számának megtekintése
• say /bevalt - Kreditek beváltása ölésre (1Kredit=20ölés)
• say /fegyverinfo - A pluginnal kapcsolatos információk megtekintése (Csomagok,parancsok stb.)
• say /jatekosoles - Más játékos ölései és krediteinek számának megtekintése

Admin Parancsok:

• give_oles <nev, #userid, authid | @all> <oles> - Ölés adása a játékosnak (give_oles "6almasok" "3000")
• remove_oles <nev, #userid, authid | @all> <oles> - Ölés elvétele a játékostól (remove_oles "6almasok" "3000")

Cvarok:

• "sima_oles" "2" - Mennyi ölést kapjon a játékos a sima ölésért
• "hs_oles" "4" - Mennyi ölést kapjon a fejlövésért
• "kes_oles" "3" - Menny ölést kapjon a játékos ha leszúr valakit
• "skin_kisgravity" "375.0" - Mekkora legyen a játékos gravitációja
• "skin_sebzes" "2" - Hányszor nagyobbat sebezzen a AK47 Skined

Fontos, hogy debugoljuk a plugint azaz a neve mögé írjuk azt hogy debug pl.: fegyverskin.amxx debug

Képek:

Skin menü és Kiválasztott skin
Kép
Halott testéből kiesett csomag(CSAK abból lehet kreditet szerezni (0 vagy 1))
Kép
Fegyver Skin Információk
Kép
Játékos Információk (Ölés és Kredit)
Kép

Changelog:

v1.0 - Alap plugin elkészítése
v1.1 - Ölés rendszer hozzá adása
v1.3 - Skinek és képességek berakása
v1.8 - Információs Motd berakása
v1.9 - Ölés elosztó hozzáadása
v2.1 - Játékos Infók,Csomag és Kredit rendszer, Holt test drop,Beváltó menü elkészítése

Telepítés:

AMXX fájl-t a(z) » cstrike/addons/amxmodx/plugins/ Mappába majd a nevét írjuk bele a plugins.ini-be
SMA fájl-t a(z) » cstrike/addons/amxmodx/scripting/ Mappába (Hanyagolható)
• A ZIP fájl-t pedig a mappák szerint.

A plugin tesztelve volt használjátok egészséggel!
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 3048 bytes
Code size: 39908 bytes
Data size: 39780 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 99120 bytes

Done.

Ui: Külön köszönet Silent frag elosztó pluginjáért

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára 6almasok 2015.05.12. 07:35-kor.

Ők köszönték meg 6almasok nek ezt a hozzászólást (összesen 3): ujvagyok (2015.07.13. 09:26) • ksslszl (2015.12.29. 15:43) • FonoK (2016.01.23. 23:42)
  Népszerűség: 6.82%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2015.05.07. 19:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hát azért van baj nem kevés... Az alap mi a szarért van precache-elve + változó értékek neki? Legyen az a 0, nagyon szedett-vedett :\

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2015.05.07. 20:38 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
jaja.
az csak használja a letölthető fájlok számát.
(512 hiba)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2015.05.07. 21:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
DeR0iD írta:
jaja.
az csak használja a letölthető fájlok számát.
(512 hiba)


javítva

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2015.05.07. 22:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(awps[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp.mdl")
  2. if(mnegy[id] == 19 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1.mdl")
  3. if(aks[id] == 20 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
  4. if(desert[id] == 21 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_deagle.mdl")
  5. if(knifes[id] == 22 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")


Mondtam érték se kéne neki... Vagy ha már ilyen biszem-baszom értékek vannak,akkor ezt a részt töröld. És akkor alap alapból,mert ehhez az értékhez nincs társítva skin.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2015.05.08. 06:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
mforce írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] if(awps[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp.mdl")
if(mnegy[id] == 19 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1.mdl")
if(aks[id] == 20 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
if(desert[id] == 21 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_deagle.mdl")
if(knifes[id] == 22 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")

Mondtam érték se kéne neki... Vagy ha már ilyen biszem-baszom értékek vannak,akkor ezt a részt töröld. És akkor alap alapból,mert ehhez az értékhez nincs társítva skin.


Tegyük fel hogy a játékosnak megvan a bronz csomag aktiválja és úgy gondolja hogy az "csúnya" és aktiválja az alap csomagot ha kiszedem megmarad neki a bronz csomag és ezért nem jó.A másik pedig pl: meg van neki mind az összes csomag aktiválja az arany csomagot utána meg a speciális csomagot és ezért megmarad neki a deagle skin.Szóval ezért hagytam bent.

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2015.05.08. 21:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
NEM MARAD MEG,HA NEM EGYENLŐEGYENLŐ a bronzra váltás értékkel. AKKOR AZ SEMMIT NEM TESZ,TEHÁT NINCS SKIN!

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2015.05.09. 07:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
mforce írta:
NEM MARAD MEG,HA NEM EGYENLŐEGYENLŐ a bronzra váltás értékkel. AKKOR AZ SEMMIT NEM TESZ,TEHÁT NINCS SKIN!


jó, legyen igazad nem fogok vitatkozni

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2015.05.09. 15:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Mivel mások a változók értékei,amire átteszi ha kiválasztotta! :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. awps[id] = 18
  2. mnegy[id] = 19
  3. aks[id] = 20
  4. desert[id] = 21
  5. knifes[id] = 22
  6. ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Kivalasztottad az ^3Alap csomagot!")
  7. fegymenu(id)
  8. }
  9. case 2:{
  10. if(oles[id] >= 1000){
  11. awps[id] = 1
  12. mnegy[id] = 5
  13. aks[id] = 9
  14. desert[id] = 13
  15. knifes[id] = 22
  16. ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Kivalasztottad a ^3Bronz Csomagot!")
  17. fegymenu(id)


Ezért,ha kiválasztja mondjuk az alapot, megkapja ugye az ottani értékeket:
Kód:
awps[id] = 18
mnegy[id] = 19
aks[id] = 20
desert[id] = 21
knifes[id] = 22


Ha ezekhez az értékekhez, nincs társítva skin,mivel == vel kéred le, akkor nem ad hozzá skint,tehát ALAP :)
Mivel a skines DESERT EAGLE mondjuk 13-mas a bronz,ezért a 21es értékre SEMMI NEM történik! ALAP!
Tehát, ha nem írod ezt bele, ugyanaz történik,mint beleírva, tehát teljesen felesleges.:
Kód:
   if(awps[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp.mdl")
   if(mnegy[id] == 19 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1.mdl")
   if(aks[id] == 20 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
   if(desert[id] == 21 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_deagle.mdl")
   if(knifes[id] == 22 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1
HozzászólásElküldve: 2015.05.10. 09:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
mforce írta:
Mivel mások a változók értékei,amire átteszi ha kiválasztotta! :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]awps[id] = 18
mnegy[id] = 19
aks[id] = 20
desert[id] = 21
knifes[id] = 22
ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Kivalasztottad az ^3Alap csomagot!")
fegymenu(id)
}
case 2:{
if(oles[id] >= 1000){
awps[id] = 1
mnegy[id] = 5
aks[id] = 9
desert[id] = 13
knifes[id] = 22
ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Kivalasztottad a ^3Bronz Csomagot!")
fegymenu(id)

Ezért,ha kiválasztja mondjuk az alapot, megkapja ugye az ottani értékeket:
Kód:
awps[id] = 18
mnegy[id] = 19
aks[id] = 20
desert[id] = 21
knifes[id] = 22


Ha ezekhez az értékekhez, nincs társítva skin,mivel == vel kéred le, akkor nem ad hozzá skint,tehát ALAP :)
Mivel a skines DESERT EAGLE mondjuk 13-mas a bronz,ezért a 21es értékre SEMMI NEM történik! ALAP!
Tehát, ha nem írod ezt bele, ugyanaz történik,mint beleírva, tehát teljesen felesleges.:
Kód:
   if(awps[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp.mdl")
   if(mnegy[id] == 19 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1.mdl")
   if(aks[id] == 20 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
   if(desert[id] == 21 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_deagle.mdl")
   if(knifes[id] == 22 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")


ja már értem mire akartál kilyukadni, javítottam

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 29 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole