hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 12:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 561 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 560 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: siska15 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés vétel pontért.
HozzászólásElküldve: 2015.05.13. 21:47 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.05.12. 19:40
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Üdv mindenki.

Írni szeretnék egy plugint viszont nem tudom hogyan kezdjem el.
Nagyjából annyi a lényege hogy ölésért kapunk pontokat a pontokból pedig kések vásárolhatók egy menü segítségével,mindezt nvault mentéssel fűszerezve.
Valaki nem segítene alapozni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés vétel pontért.
HozzászólásElküldve: 2015.05.13. 22:03 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Én mindig vázlatot írok előtte, mi kell... :lol: Sokszor segít. :oops:
Én ezen vázlat alapján írnám...:
Kód:
Pont változó.
Kés(ek) változó(i).
(Esetleg kés képességeknek bool)
Halál event.
Fegyverváltás event.
Ölés esetén +pont.
Kés menü(handler)
Ha pont >= szükséges pont:
    Megvásároltad a kést.
   pont[id] -= szükséges pont
Ha nem:
   Nincs elég pontod.
Raktár menü
Ha adott kés >= 1
   Új menüpont(menu, "Kés neve", "1", 0)
Raktár menü(handler)
case x
   kes[id] = szám
   Sikeresen kiválasztottad a kést.
Fegyverváltás
   Ha kés[id] == szám
       Modell beállítása
      (Kés képesség[id] = true)

Nvault.
   Menteni:
   Pont változó, Kés(ek) változó(i)
   (Esetleg a kiválasztott kés)


Persze ez nem szentírás, én is mindig módosítok rajta, vagy épp valamit másképp csinálok. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés vétel pontért.
HozzászólásElküldve: 2015.05.13. 22:56 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.05.12. 19:40
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Edit: Sajnos pár dolgot nem tudok megoldani,kezdő vagyok :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <nvault>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <engine>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <ColorChat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Elso plugin"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Yeboy"
  14.  
  15. new const v_kes1[] = "models/v_kes1.mdl"
  16. new pont[30]
  17.  
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_clcmd("say /bolt", "boltmenu")
  22. register_event("DeathMsg","death","a")
  23. }
  24.  
  25. public plugin_precache() {
  26. precache_model("models/v_kes1.mdl")
  27.  
  28. }
  29. public boltmenu(id)
  30. {
  31. new menu = menu_create("Kés skin bolt", "handler");
  32. menu_additem(menu, "Kes1 [5 pont]", "0", 0); // case 0
  33. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  34. menu_display(id, menu);
  35. }
  36.  
  37. public handler(id, menu, item)
  38. {
  39. if( item == MENU_EXIT )
  40. {
  41. menu_destroy(menu);
  42. return PLUGIN_HANDLED;
  43. }
  44. new data[6], szName[64];
  45. new access, callback;
  46. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data),
  47. szName,charsmax(szName), callback);
  48. new key = str_to_num(data);
  49. switch(key)
  50. {
  51.  
  52. case 0:
  53. {
  54. if(pont[id]>=5){
  55. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  56. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_kes1)
  57. pont[id]-=5
  58. }
  59. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4 Sajnos nincs elég pontod")
  60. }
  61. }
  62. return PLUGIN_HANDLED
  63. }
  64.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés vétel pontért.
HozzászólásElküldve: 2015.05.14. 01:32 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.05.12. 19:40
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
+ Edit: Deroid ölés pluginjából. Ugyebár te szépen leírtad mit hogyan viszont ez nem működik rendesen. Ahogy az előző témámban leírtam (ott ölés volt pont helyett) nem váltja át azonnal a kést hanem csak a következő körben. Nem tudom ezt hogyan lehetne megoldani,az előző Editet elkezdtem viszont szerintem az nem lesz olyan mint amilyenek kéne lennie
UI: Igaz a raktár handle még nincs benne,így csak annyi hogy nem raktározza el,viszont nem is adja oda egyből. Ha tudod mi a hiba javítsd plíz:D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <engine>
  4. #include <nvault>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <ColorChat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Kes"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Deroid"
  14.  
  15. new pont[33], kes[33], vault
  16.  
  17. public ecw(id)
  18. {
  19. new fegyver = get_user_weapon(id)
  20. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  21. {
  22. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_knife.mdl")
  23. }
  24. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  25. {
  26. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes2.mdl")
  27. }
  28. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  29. {
  30. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes3.mdl")
  31. }
  32. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  33. {
  34. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes4.mdl")
  35. }
  36. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  37. {
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes5.mdl")
  39. }
  40. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  41. {
  42. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes6.mdl")
  43. }
  44. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  45. {
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes7.mdl")
  47. }
  48. if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  49. {
  50. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes8.mdl")
  51. }
  52. }
  53.  
  54. public plugin_precache()
  55. {
  56. precache_model("models/knifers/v_knife.mdl")
  57. precache_model("models/knifers/v_kes2.mdl")
  58. precache_model("models/knifers/v_kes3.mdl")
  59. precache_model("models/knifers/v_kes4.mdl")
  60. precache_model("models/knifers/v_kes5.mdl")
  61. precache_model("models/knifers/v_kes6.mdl")
  62. precache_model("models/knifers/v_kes7.mdl")
  63. precache_model("models/knifers/v_kes8.mdl")
  64. }
  65.  
  66. public plugin_init()
  67. {
  68. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  69. register_event("DeathMsg","death","a")
  70. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  71. register_clcmd("say /kes","menu")
  72. vault = nvault_open("kespont")
  73. }
  74.  
  75. public death(id){
  76. id=read_data(1)
  77. if(read_data(3)){
  78. pont[id]+=2
  79. }
  80. else{
  81. pont[id]+=1
  82. }
  83. }
  84.  
  85. public menu(id)
  86. {
  87. new cim[121]
  88. format(cim, charsmax(cim), "wOnly - Pontjaid:\r %d",pont[id])
  89. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  90. menu_additem(menu,"\yOnly Alap Kés","1",0)
  91. menu_additem(menu,"\dOnly Elso Kés [50]","2",0)
  92. menu_additem(menu,"\dOnly Második Kés [100]","3",0)
  93. menu_additem(menu,"\dOnly Harmadik Kés [150]","4",0)
  94. menu_additem(menu,"\dOnly Negyedik Kés [200]","5",0)
  95. menu_additem(menu,"\dOnly Ötödik Kés [250]","6",0)
  96. menu_additem(menu,"\dOnly Hatodik Kés [300]","7",0)
  97. menu_additem(menu,"\dOnly Hetedik Kés [350]","8",0)
  98. menu_additem(menu,"\dOnly Nyolcadik Kés [400]","9",0)
  99. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  100. menu_display(id, menu, 0);
  101. }
  102.  
  103. public menu_h(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. new data[9], szName[64];
  111. new access, callback;
  112. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  113. new key = str_to_num(data);
  114.  
  115. switch(key)
  116. {
  117. case 1:
  118. {
  119. if(pont[id]>=0){
  120. kes[id] = 0
  121. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen megvasaroltad.")
  122. }
  123. }
  124. case 2:
  125. {
  126. if(pont[id]>=50){
  127. kes[id] = 1
  128. pont[id]-=0
  129. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen kivalasztva.")
  130. }
  131. else
  132. {
  133. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",50-pont[id])
  134. }
  135. }
  136. case 3:{
  137. if(pont[id]>=100){
  138. kes[id] = 2
  139. pont[id]-=100
  140. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen kivalasztva.")
  141. }
  142. else
  143. {
  144. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",100-pont[id])
  145. }
  146. }
  147. case 4:{
  148. if(pont[id]>=150){
  149. kes[id] = 3
  150. pont[id]-=150
  151. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen kivalasztva.")
  152. }
  153. else
  154. {
  155. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",150-pont[id])
  156. }
  157. }
  158. case 5:{
  159. if(pont[id]>=200){
  160. kes[id] = 4
  161. pont[id]-=200
  162. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen kivalasztva.")
  163. }
  164. else
  165. {
  166. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",200-pont[id])
  167. }
  168. }
  169. case 6:{
  170. if(pont[id]>=250){
  171. kes[id] = 5
  172. pont[id]-=250
  173. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen kivalasztva.")
  174. }
  175. else
  176. {
  177. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",250-pont[id])
  178. }
  179. }
  180. case 7:{
  181. if(pont[id]>=300){
  182. kes[id] = 6
  183. pont[id]-=300
  184. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen kivalasztva.")
  185. }
  186. else
  187. {
  188. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",300-pont[id])
  189. }
  190. }
  191. case 8:{
  192. if(pont[id]>=350){
  193. kes[id] = 6
  194. pont[id]-=350
  195. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen kivalasztva.")
  196. }
  197. else
  198. {
  199. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",350-pont[id])
  200. }
  201. }
  202. case 9:{
  203. if(pont[id]>=400){
  204. kes[id] = 7
  205. pont[id]-=400
  206. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen kivalasztva.")
  207. }
  208. else
  209. {
  210. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",400-pont[id])
  211. }
  212. }
  213. }
  214. menu_destroy(menu)
  215. return PLUGIN_HANDLED
  216. }
  217.  
  218. public mentes(id)
  219. {
  220. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  221. get_user_name(id, name, 31)
  222. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  223. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  224. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  225. return PLUGIN_CONTINUE
  226. }
  227.  
  228. public betoltes(id)
  229. {
  230. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  231. get_user_name(id, name, 31)
  232. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  233. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  234. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  235. return PLUGIN_CONTINUE
  236. }
  237.  
  238. public client_disconnect(id)
  239. {
  240. mentes(id)
  241. }
  242.  
  243. public client_connect(id)
  244. {
  245. betoltes(id)
  246. }
  247.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés vétel pontért.
HozzászólásElküldve: 2015.05.14. 10:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
1. Ne ez már triplaposzt, nem fogják szeretni a modik. Mindig az előzőt szerkeszd, ha a tiéd az utolsó.
2. Passz.
3. Próbáld ki, elvileg jó:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <ColorChat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Deroid"
  13.  
  14. new pont[33], kes[33], vault
  15. new elso[33], masodik[33], harmadik[33], negyedik[33]
  16. new otodik[33], hatodik[33], hetedik[33], nyolcadik[33]
  17.  
  18. public plugin_precache()
  19. {
  20. precache_model("models/knifers/v_knife.mdl")
  21. precache_model("models/knifers/v_kes1.mdl")
  22. precache_model("models/knifers/v_kes2.mdl")
  23. precache_model("models/knifers/v_kes3.mdl")
  24. precache_model("models/knifers/v_kes4.mdl")
  25. precache_model("models/knifers/v_kes5.mdl")
  26. precache_model("models/knifers/v_kes6.mdl")
  27. precache_model("models/knifers/v_kes7.mdl")
  28. precache_model("models/knifers/v_kes8.mdl")
  29. }
  30.  
  31. public plugin_init()
  32. {
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34. register_event("DeathMsg","death","a")
  35. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  36. register_clcmd("say /kes","menu")
  37. vault = nvault_open("kespont")
  38. }
  39.  
  40. public death(id){
  41. id=read_data(1)
  42. if(read_data(3)){
  43. pont[id]+=2
  44. }
  45. else{
  46. pont[id]+=1
  47. }
  48. }
  49.  
  50. public menu(id)
  51. {
  52. new cim[121]
  53. format(cim, charsmax(cim), "wOnly - Pontjaid:\r %d",pont[id])
  54. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  55. if(elso[id] == 0)
  56. {
  57. menu_additem(menu,"\dOnly Elso Kés [50 pont]","1",0)
  58. }
  59. else if(elso[id] >= 1)
  60. {
  61. menu_additem(menu,"\dOnly Elso Kés [Megszerezve]","1",0)
  62. }
  63. if(masodik[id] == 0)
  64. {
  65. menu_additem(menu,"\dOnly Második Kés [100 pont]","2",0)
  66. }
  67. else if(masodik[id] >= 1)
  68. {
  69. menu_additem(menu,"\dOnly Második Kés [Megszerezve]","2",0)
  70. }
  71. if(harmadik[id] == 0)
  72. {
  73. menu_additem(menu,"\dOnly Harmadik Kés [150 pont]","3",0)
  74. }
  75. else if(harmadik[id] >= 1)
  76. {
  77. menu_additem(menu,"\dOnly Harmadik Kés [Megszerezve]","3",0)
  78. }
  79. if(negyedik[id] == 0)
  80. {
  81. menu_additem(menu,"\dOnly Negyedik Kés [200 pont]","4",0)
  82. }
  83. else if(negyedik[id] >= 1)
  84. {
  85. menu_additem(menu,"\dOnly Negyedik Kés [Megszerezve]","4",0)
  86. }
  87. if(otodik[id] == 0)
  88. {
  89. menu_additem(menu,"\dOnly Ötödik Kés [250 pont]","5",0)
  90. }
  91. else if(otodik[id] >= 1)
  92. {
  93. menu_additem(menu,"\dOnly Ötödik Kés [Megszerezve]","5",0)
  94. }
  95. if(hatodik[id] == 0)
  96. {
  97. menu_additem(menu,"\dOnly Hatodik Kés [300 pont]","6",0)
  98. }
  99. else if(hatodik[id] >= 1)
  100. {
  101. menu_additem(menu,"\dOnly Hatodik Kés [Megszerezve]","6",0)
  102. }
  103. if(hetedik[id] == 0)
  104. {
  105. menu_additem(menu,"\dOnly Hetedik Kés [350 pont]","7",0)
  106. }
  107. else if(hetedik[id] >= 1)
  108. {
  109. menu_additem(menu,"\dOnly Hetedik Kés [Megszerezve]","7",0)
  110. }
  111. if(nyolcadik[id] == 0)
  112. {
  113. menu_additem(menu,"\dOnly Nyolcadik Kés [400 pont]","8",0)
  114. }
  115. else if(nyolcadik[id] == 0)
  116. {
  117. menu_additem(menu,"\dOnly Nyolcadik Kés [Megszerezve]","8",0)
  118. }
  119. menu_additem(menu,"\dOnly Alap Kés", "9", 0)
  120. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  121. menu_display(id, menu, 0);
  122. }
  123.  
  124. public menu_h(id, menu, item)
  125. {
  126. if( item == MENU_EXIT )
  127. {
  128. menu_destroy(menu);
  129. return PLUGIN_HANDLED;
  130. }
  131. new data[9], szName[64];
  132. new access, callback;
  133. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  134. new key = str_to_num(data);
  135.  
  136. switch(key)
  137. {
  138. case 1:
  139. {
  140. if(elso[id] == 0){
  141. if(pont[id] >= 50)
  142. {
  143. kes[id] = 0
  144. elso[id] += 1
  145. pont[id] -= 50
  146. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen megvasaroltad.")
  147. }
  148. else
  149. {
  150. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",50-pont[id])
  151. }
  152. }
  153. else if(elso[id] >= 1)
  154. {
  155. kes[id] = 0
  156. }
  157. }
  158. case 2:
  159. {
  160. if(masodik[id] == 0){
  161. if(pont[id] >= 100)
  162. {
  163. kes[id] = 1
  164. masodik[id] += 1
  165. pont[id] -= 100
  166. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen megvasaroltad.")
  167. }
  168. else
  169. {
  170. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",100-pont[id])
  171. }
  172. }
  173. else if(masodik[id] >= 1)
  174. {
  175. kes[id] = 1
  176. }
  177. }
  178. case 3:{
  179. if(harmadik[id] == 0){
  180. if(pont[id] >= 150)
  181. {
  182. kes[id] = 2
  183. harmadik[id] += 1
  184. pont[id] -= 150
  185. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen megvasaroltad.")
  186. }
  187. else
  188. {
  189. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",150-pont[id])
  190. }
  191. }
  192. else if(harmadik[id] >= 1)
  193. {
  194. kes[id] = 2
  195. }
  196. }
  197. case 4:{
  198. if(negyedik[id] == 0){
  199. if(pont[id] >= 200)
  200. {
  201. kes[id] = 3
  202. negyedik[id] += 1
  203. pont[id] -= 200
  204. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen megvasaroltad.")
  205. }
  206. else
  207. {
  208. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",200-pont[id])
  209. }
  210. }
  211. else if(negyedik[id] >= 1)
  212. {
  213. kes[id] = 3
  214. }
  215. }
  216. case 5:{
  217. if(otodik[id] == 0){
  218. if(pont[id] >= 250)
  219. {
  220. kes[id] = 4
  221. elso[id] += 1
  222. pont[id] -= 250
  223. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen megvasaroltad.")
  224. }
  225. else
  226. {
  227. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",250-pont[id])
  228. }
  229. }
  230. else if(otodik[id] >= 1)
  231. {
  232. kes[id] = 4
  233. }
  234. }
  235. case 6:{
  236. if(hatodik[id] == 0){
  237. if(pont[id] >= 300)
  238. {
  239. kes[id] = 5
  240. elso[id] += 1
  241. pont[id] -= 300
  242. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen megvasaroltad.")
  243. }
  244. else
  245. {
  246. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",300-pont[id])
  247. }
  248. }
  249. else if(hatodik[id] >= 1)
  250. {
  251. kes[id] = 5
  252. }
  253. }
  254. case 7:{
  255. if(hetedik[id] == 0){
  256. if(pont[id] >= 350)
  257. {
  258. kes[id] = 6
  259. elso[id] += 1
  260. pont[id] -= 350
  261. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen megvasaroltad.")
  262. }
  263. else
  264. {
  265. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",350-pont[id])
  266. }
  267. }
  268. else if(hetedik[id] >= 1)
  269. {
  270. kes[id] = 6
  271. }
  272. }
  273. case 8:{
  274. if(nyolcadik[id] == 0){
  275. if(pont[id] >= 400)
  276. {
  277. kes[id] = 7
  278. elso[id] += 1
  279. pont[id] -= 400
  280. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Sikeresen megvasaroltad.")
  281. }
  282. else
  283. {
  284. ColorChat(id, RED, "^4[Only] » ^x01Hianyzik meg ^4%d ^1pont!",400-pont[id])
  285. }
  286. }
  287. else if(nyolcadik[id] >= 1)
  288. {
  289. kes[id] = 7
  290. }
  291. }
  292. case 9:{
  293.  
  294. kes[id] = 8
  295. }
  296. }
  297. menu_destroy(menu)
  298. return PLUGIN_HANDLED
  299. }
  300.  
  301. public mentes(id)
  302. {
  303. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  304. get_user_name(id, name, 31)
  305. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  306. format(vaultdata,255,"%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d", pont[id], elso[id], masodik[id], harmadik[id], negyedik[id], otodik[id], hatodik[id], hetedik[id], nyolcadik[id])
  307. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  308. return PLUGIN_CONTINUE
  309. }
  310.  
  311. public betoltes(id)
  312. {
  313. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  314. get_user_name(id, name, 31)
  315. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  316. format(vaultdata,255,"%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d", pont[id], elso[id], masodik[id], harmadik[id], negyedik[id], otodik[id], hatodik[id], hetedik[id], nyolcadik[id])
  317. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  318. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  319.  
  320. new jPont[33]
  321. new jElso[33]
  322. new jMasodik[33]
  323. new jHarmadik[33]
  324. new jNegyedik[33]
  325. new jOtodik[33]
  326. new jHatodik[33]
  327. new jHetedik[33]
  328. new jNyolcadik[33]
  329.  
  330. parse(vaultdata, jPont, 32, jElso, 32, jMasodik, 32, jHarmadik, 32, jNegyedik, 32, jOtodik, 32, jHatodik, 32, jHetedik, 32, jNyolcadik, 32)
  331.  
  332. pont[id] = str_to_num(jPont)
  333. elso[id] = str_to_num(jElso)
  334. masodik[id] = str_to_num(jMasodik)
  335. harmadik[id] = str_to_num(jHarmadik)
  336. negyedik[id] = str_to_num(jNegyedik)
  337. otodik[id] = str_to_num(jOtodik)
  338. hatodik[id] = str_to_num(jHatodik)
  339. hetedik[id] = str_to_num(jHetedik)
  340. nyolcadik[id] = str_to_num(jNyolcadik)
  341.  
  342. return PLUGIN_CONTINUE
  343. }
  344.  
  345. public client_putinserver(id)
  346. {
  347. kes[id] = 8
  348. }
  349.  
  350. public client_disconnect(id)
  351. {
  352. mentes(id)
  353. }
  354.  
  355. public client_connect(id)
  356. {
  357. betoltes(id)
  358. }
  359.  
  360. public ecw(id)
  361. {
  362. new fegyver = get_user_weapon(id)
  363. if(kes[id] == 8 && fegyver == CSW_KNIFE)
  364. {
  365. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_knife.mdl")
  366. }
  367. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  368. {
  369. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes1.mdl")
  370. }
  371. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  372. {
  373. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes2.mdl")
  374. }
  375. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  376. {
  377. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes3.mdl")
  378. }
  379. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  380. {
  381. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes4.mdl")
  382. }
  383. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  384. {
  385. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes5.mdl")
  386. }
  387. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  388. {
  389. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes6.mdl")
  390. }
  391. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  392. {
  393. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes7.mdl")
  394. }
  395. if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  396. {
  397. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knifers/v_kes8.mdl")
  398. }
  399. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés vétel pontért.
HozzászólásElküldve: 2015.05.14. 11:10 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.05.12. 19:40
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
a probléma ugyanaz,a kés nem jelenik meg csak ha fegyverről leváltok késre,szóval ha sima kés van a kezemben és ugy veszem meg nem történik semmi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés vétel pontért.
HozzászólásElküldve: 2015.05.14. 11:15 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Mivel a fegyverváltás eventre van beállítva a kés skin, így ne várj más eredményt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés vétel pontért.
HozzászólásElküldve: 2015.05.14. 11:18 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.05.12. 19:40
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
van más cserélő módszer is,ami azonnal leváltja?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés vétel pontért.
HozzászólásElküldve: 2015.05.14. 11:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Késes szervered van?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés vétel pontért.
HozzászólásElküldve: 2015.05.14. 11:33 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.05.12. 19:40
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Igen,ezért kell nekem az azonnali váltás,nem kell megírni mert magamtól akarom megtanulni. Nekem csak a menete kéne.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole