hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 330 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 327 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Zolika_36az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: MySql Több táblába mentés
HozzászólásElküldve:2015.05.15. 19:34 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.08.24. 18:28
Hozzászólások:584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Helló! :hi:

Időközben sikerült rájönnöm, hogy tudok több táblába menteni (Tök egyszerű, szégyellem magam...).
Ámde fordításnál hibát dob. Valaki meg tudná mondani, mi a baja?
Hiba:
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "Queries" on line 168 (Itt:69. sor)
Warning: Loose indentation on line 170 (Itt:71. sor)
Error: Undefined symbol "Queries" on line 170 (Itt:71. sor)
Error: Undefined symbol "Queries" on line 172 (Itt 73. sor)
Warning: Expression has no effect on line 172 (Itt 73. sor)
Warning: Expression has no effect on line 172 (Itt 73. sor)
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 172 (Itt 73. sor)
Error: Invalid expression, assumed zero on line 172 (Itt 73. sor)
Error: Too many error messages on one line on line 172 (Itt 73. sor)

Compilation aborted.
6 Errors.
Could not locate output file D:\Dani\Szerver\AvaFrame\LEFORDITVA\AvaFrame.amx (compile failed).


SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public MySql_Init()
  2. {
  3. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db)
  4.  
  5. new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error))
  6. if(SqlConnection == Empty_Handle)
  7. set_fail_state(g_Error)
  8.  
  9. new Handle:Queries
  10. Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS Alapanyag (steamid varchar(32) PRIMARY KEY,\
  11. PlayerLevel INT(11),\
  12. PlayerXP INT(11),\
  13. PlayerClass INT(11),\
  14. Vas INT(11),\
  15. Polimer INT(11),\
  16. Aram INT(11),\
  17. Otvozet INT(11),\
  18. Karbon INT(11),\
  19. Floxgem INT(11),\
  20. Blessium INT(11),\
  21. Kontrol INT(11),\
  22. Energia INT(11),\
  23. Szenzor INT(11),\
  24. Bloxy INT(11))")
  25.  
  26. if(!SQL_Execute(Queries))
  27. {
  28. SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error))
  29. set_fail_state(g_Error)
  30.  
  31. }
  32.  
  33. SQL_FreeHandle(Queries)
  34.  
  35. SQL_FreeHandle(SqlConnection)
  36.  
  37. MySql_Init_X()
  38. }
  39.  
  40. public MySql_Init_X()
  41. {
  42. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db)
  43.  
  44. new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error))
  45. if(SqlConnection == Empty_Handle)
  46. set_fail_state(g_Error)
  47.  
  48. Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS Avatar (steamid varchar(32) PRIMARY KEY,\
  49. Li INT(11),\
  50. LiT INT(11),\
  51. Al INT(11),\
  52. AlT INT(11),\
  53. Fig INT(11),\
  54. FigT INT(11),\
  55. Gop INT(11),\
  56. GopT INT(11),\
  57. Pun INT(11),\
  58. PunT INT(11),\
  59. Vee INT(11),\
  60. VeeT INT(11),\
  61. Assa INT(11),\
  62. AssaT INT(11),\
  63. Rea INT(11),\
  64. ReaT INT(11),\
  65. Fr INT(11),\
  66. FrT INT(11),\
  67. Hoo INT(11),\
  68. HooT INT(11),\
  69. Els INT(11))")
  70.  
  71. if(!SQL_Execute(Queries))
  72. {
  73. SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error))
  74. set_fail_state(g_Error)
  75.  
  76. }
  77.  
  78. SQL_FreeHandle(Queries)
  79.  
  80. SQL_FreeHandle(SqlConnection)
  81. }
  82.  
  83. public plugin_end()
  84. {
  85. SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  86. }
  87.  
  88. public Load_MySql(id)
  89. {
  90. new szSteamId[32], szTemp[512]
  91. get_user_authid(id, szSteamId, charsmax(szSteamId))
  92.  
  93. new Data[1]
  94. Data[0] = id
  95.  
  96. //we will now select from the table `tutorial` where the steamid match
  97. format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `Alapanyag` WHERE (`Alapanyag`.`steamid` = '%s')", szSteamId)
  98. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client",szTemp,Data,1)
  99. }
  100.  
  101. public Load_MySql2(id)
  102. {
  103. new szSteamId[32], szTemp[512]
  104. get_user_authid(id, szSteamId, charsmax(szSteamId))
  105.  
  106. new Data[1]
  107. Data[0] = id
  108.  
  109. //we will now select from the table `tutorial` where the steamid match
  110. format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `Avatar` WHERE (`Avatar`.`steamid` = '%s')", szSteamId)
  111. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client2",szTemp,Data,1)
  112. }
  113.  
  114. public register_client(FailState,Handle:Query[],Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  115. {
  116. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  117. {
  118. log_amx("Load - Could not connect to SQL database. [%d] %s", Errcode, Error)
  119. }
  120. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  121. {
  122. log_amx("Load Query failed. [%d] %s", Errcode, Error)
  123. }
  124.  
  125. new id
  126. id = Data[0]
  127.  
  128. if(SQL_NumResults(Query[1]) < 1)
  129. {
  130.  
  131. new szSteamId[32]
  132. get_user_authid(id, szSteamId, charsmax(szSteamId))
  133.  
  134. if (equal(szSteamId,"ID_PENDING"))
  135. return PLUGIN_HANDLED
  136.  
  137. new szTemp[512]
  138.  
  139. format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `Alapanyag` ( `steamid` ,\
  140. `PlayerLevel`,\
  141. `PlayerXP`,\
  142. `PlayerClass`,\
  143. `Vas`,\
  144. `Polimer`,\
  145. `Aram`,\
  146. `Otvozet`,\
  147. `Karbon`,\
  148. `Floxgem`,\
  149. `Blessium`,\
  150. `Kontrol`,\
  151. `Energia`,\
  152. `Szenzor`,\
  153. `Bloxy`)VALUES ('%s','0');",szSteamId)
  154.  
  155. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  156. }
  157. else
  158. {
  159.  
  160. PlayerLevel[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 1)
  161. PlayerXP[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 2)
  162. PlayerClass[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 3)
  163. vaserc[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 4)
  164. polimer_szal[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 5)
  165. aramkorok[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 6)
  166. otvozet[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 7)
  167. karbon_szal[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 8)
  168. floxgem[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 9)
  169. blessium[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 10)
  170. kontrol_panel[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 11)
  171. energia_cella[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 12)
  172. szenzor[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 13)
  173. bloxy[id] = SQL_ReadResult(Query[1], 14)
  174. }
  175.  
  176. return PLUGIN_HANDLED
  177. }
  178.  
  179. public register_client2(FailState,Handle:Query[],Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  180. {
  181. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  182. {
  183. log_amx("Load - Could not connect to SQL database. [%d] %s", Errcode, Error)
  184. }
  185. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  186. {
  187. log_amx("Load Query failed. [%d] %s", Errcode, Error)
  188. }
  189.  
  190. new id
  191. id = Data[0]
  192.  
  193. if(SQL_NumResults(Query[0]) < 1)
  194. {
  195.  
  196. new szSteamId[32]
  197. get_user_authid(id, szSteamId, charsmax(szSteamId))
  198.  
  199. if (equal(szSteamId,"ID_PENDING"))
  200. return PLUGIN_HANDLED
  201.  
  202. new szTemp[512]
  203.  
  204. format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `Avatar` ( `steamid` ,\
  205. `Li`,\
  206. `LiT`,\
  207. `Al`,\
  208. `AlT`,\
  209. `Fig`,\
  210. `FigT`,\
  211. `Gop`,\
  212. `GopT`,\
  213. `Pun`,\
  214. `PunT`,\
  215. `Vee`,\
  216. `VeeT`,\
  217. `Assa`,\
  218. `AssaT`,\
  219. `Rea`,\
  220. `ReaT`,\
  221. `Fr`,\
  222. `FrT`,\
  223. `Hoo`,\
  224. `HooT`,\
  225. `Els`)VALUES ('%s','0');",szSteamId)
  226. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  227. }
  228. else
  229. {
  230. lien[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 1)
  231. lienterv[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 2)
  232. alien[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 3)
  233. alienterv[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 4)
  234. fighter[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 5)
  235. fighterterv[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 6)
  236. gopnik[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 7)
  237. gopnikterv[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 8)
  238. punisher[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 9)
  239. punisherterv[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 10)
  240. vee[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 11)
  241. veeterv[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 12)
  242. assassin[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 13)
  243. assassinterv[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 14)
  244. reaper[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 15)
  245. reaperterv[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 16)
  246. frost[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 17)
  247. frostterv[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 18)
  248. hooz[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 19)
  249. hoozterv[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 20)
  250. elsocsati[id] = SQL_ReadResult(Query[0], 21)
  251. }
  252.  
  253. return PLUGIN_HANDLED
  254. }
  255.  
  256. public Save_MySql2(id)
  257. {
  258. new szSteamId[32], szTemp[512]
  259. get_user_authid(id, szSteamId, charsmax(szSteamId))
  260.  
  261. // Here we will update the user hes information in the database where the steamid matches.
  262. format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `Avatar` SET `Li` = '%i',\
  263. `LiT` = '%i',\
  264. `Al` = '%i',\
  265. `AlT` = '%i',\
  266. `Fig` = '%i',\
  267. `FigT` = '%i',\
  268. `Gop` = '%i',\
  269. `GopT` = '%i',\
  270. `Pun` = '%i',\
  271. `PunT` = '%i',\
  272. `Vee` = '%i',\
  273. `VeeT` = '%i',\
  274. `Assa` = '%i',\
  275. `AssaT` = '%i',\
  276. `Rea` = '%i',\
  277. `ReaT` = '%i',\
  278. `Fr` = '%i',\
  279. `FrT` = '%i',\
  280. `Hoo` = '%i',\
  281. `HooT` = '%i',\
  282. `Els` = '%i'\
  283. WHERE `Avatar`.`steamid` = '%s';",lien[id],
  284. lienterv[id],
  285. alien[id],
  286. alienterv[id],
  287. fighter[id],
  288. fighterterv[id],
  289. gopnik[id],
  290. gopnikterv[id],
  291. punisher[id],
  292. punisherterv[id],
  293. vee[id],
  294. veeterv[id],
  295. assassin[id],
  296. assassinterv[id],
  297. reaper[id],
  298. reaperterv[id],
  299. frost[id],
  300. frostterv[id],
  301. hooz[id],
  302. hoozterv[id],
  303. elsocsati[id], szSteamId)
  304. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  305. }
  306.  
  307. public Save_MySql(id)
  308. {
  309. new szSteamId[32], szTemp[512]
  310. get_user_authid(id, szSteamId, charsmax(szSteamId))
  311.  
  312. // Here we will update the user hes information in the database where the steamid matches.
  313. format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `Alapanyag` SET `PlayerLevel` = '%i',\
  314. `PlayerXP` = '%i',\
  315. `PlayerClass` = '%i',\
  316. `Vas` = '%i',\
  317. `Polimer` = '%i',\
  318. `Aram` = '%i',\
  319. `Otvozet` = '%i',\
  320. `Karbon` = '%i',\
  321. `Floxgem` = '%i',\
  322. `Blessium` = '%i',\
  323. `Kontrol` = '%i',\
  324. `Energia` = '%i',\
  325. `Szenzor` = '%i',\
  326. `Bloxy` = '%i',\
  327. WHERE `Alapanyag`.`steamid` = '%s';",PlayerLevel[id],
  328. PlayerXP[id],
  329. PlayerClass[id],
  330. vaserc[id],
  331. polimer_szal[id],
  332. aramkorok[id],
  333. otvozet[id],
  334. karbon_szal[id],
  335. floxgem[id],
  336. blessium[id],
  337. kontrol_panel[id],
  338. energia_cella[id],
  339. szenzor[id],
  340. bloxy[id], szSteamId)
  341. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  342. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole