hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 338 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 337 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: éjszakák , és nappalok
HozzászólásElküldve:2010.11.04. 15:01 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2010.07.27. 16:14
Hozzászólások:24
üdv nekem olyan kéne hogy a nap24 órájában szabájozza a világosságot a program

pl :
00:00 - 60%
01:00 - 62%
02:00 - 64%
03:00 - 66%
04:00 - 68%
...
így tovább

mint pl egy javascript folyamatosan működik
a date fügvény használatával


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: éjszakák , és nappalok
HozzászólásElküldve:2010.11.04. 18:57 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Írsz 1 plugint, ami mondjuk percenként lefuttat 1 taskot.
A task lementi az aktuális időt, és kiértékeli milyen legyen a fény.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: éjszakák , és nappalok
HozzászólásElküldve:2010.11.06. 11:08 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Ez koránt sem olyan egyszerű mint ahogy Metal leírta. Nem felépítésileg hanem esztétikailag, mivel ezzel a megoldással az ég sötét lesz de a pályaszínei és árnyékai az alapból megadott világosságot fogják felvenni. (Pl: de_dust2) Úgy kellene megoldani (és szerintem így is szeretnéd) mint a Zombie modokban.
Nekem most van egy kis dolgom, de ha hazaértem megnézem, hogy az hogy működik.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: éjszakák , és nappalok
HozzászólásElküldve:2010.11.06. 11:57 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2010.07.27. 16:14
Hozzászólások:24
ok kösz


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: éjszakák , és nappalok
HozzászólásElküldve:2010.11.06. 12:47 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nem értem, a zombi modok is ugyanúgy működnek :) Várom az infot, mire gondolsz Silverss


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: éjszakák , és nappalok
HozzászólásElküldve:2010.11.06. 14:22 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Régebben én is csináltam ilyet, de a pálya fényes volt és csak az ég volt sötét.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: éjszakák , és nappalok
HozzászólásElküldve:2010.11.06. 18:58 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2008.04.28. 16:04
Hozzászólások:872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
Metal megoldása jó, bár percenként nemkell futnia, elég ritkábban.
ilyenkor minden ami a pályán van sötétedni világosodni fog, kivéve az égbolt. Azt lecserélni 1 fokkal bonyolultabb, és pályaváltást is követel, és nincs vagy nehezen megoldható hogy átmenetes legyen. Legegyszerűbb hogy X óra után nappal, X óra után pedig űr legyen a skybox.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: éjszakák , és nappalok
HozzászólásElküldve:2010.11.06. 20:13 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Pontosan. Silverss lásd pl biohazard.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: éjszakák , és nappalok
HozzászólásElküldve:2010.11.07. 10:37 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2009.11.17. 19:57
Hozzászólások:752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Hát akkor elnézést.
Tévedtem. :(megint)
Esetleg GHW Sprite/Model Spawnerrel csillagokat/napot lehetne az égre tenni. (Ez a legújabb projectem)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole