hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 219 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 38 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive Mod v1.0p
HozzászólásElküldve: 2015.07.09. 15:36 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 11:48
Hozzászólások: 105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
aki nem tudná, itt a bugfix :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <colorchat>
  8. #include <fun>
  9.  
  10. new const PLUGIN[] = "Global Offensive";
  11. new const VERSION[] = "1.1p";
  12. new const AUTHOR[] = "DeRoiD";
  13.  
  14. #define MAX 50
  15.  
  16. #define PointsMin 3
  17. #define PointsMax 8
  18. #define Drop 10
  19. #define MarkMin 25
  20.  
  21. #pragma semicolon 1
  22.  
  23. new WeaponNames[MAX][32], WeaponMdls[MAX][48], Weapons[MAX], WeaponDrop[MAX], AllWeapon;
  24. new UsingWeapon[3][33], uWeapon[MAX][33], Chest[33], pKey[33], Points[33], Rang[33], Kills[33],
  25. aThing[33], aTarget[33], aPoints[33], Prefix[32];
  26. new Folder[48], SkinFile[48], SaveFile[48], RegisterFile[48], DefaultSkinFile[48], RangFile[48], MenuMod[33], SayText;
  27. new WeaponinMarket[33], inMarket[33], MarketPoints[33], Choosen[33];
  28. new SavedPassword[33][32], bool:Loged[33], Password[33][32];
  29. new DefaultSkin[31][32], NeedKills[30], Rangs[30][32];
  30.  
  31. new const eWeapon[][] =
  32. {
  33. "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m3", "weapon_m4a1",
  34. "weapon_deagle", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_flashbang", "weapon_hegrenade",
  35. "weapon_smokegrenade", "weapon_c4"
  36. };
  37.  
  38. new const FirstWeaponNames[][][] =
  39. {
  40. { "AK47", "weapon_ak47" },
  41. { "M4A1", "weapon_m4a1" },
  42. { "AWP", "weapon_awp" },
  43. { "FAMAS", "weapon_famas" },
  44. { "MP5", "weapon_mp5navy" },
  45. { "SHOTGUN", "weapon_mp3" }
  46. };
  47.  
  48. new const SecondaryWeaponNames[][][] =
  49. {
  50. { "DEAGLE", "weapon_deagle" },
  51. { "USP", "weapon_usp" }
  52. };
  53.  
  54. public plugin_precache() {
  55. new Line[128], Data[4][48], Len;
  56. AllWeapon++;
  57. get_configsdir(Folder, 47);
  58. format(SkinFile, 47, "%s/csgo/skins.cfg", Folder);
  59. format(SaveFile, 47, "%s/csgo/save.ini", Folder);
  60. format(RangFile, 47, "%s/csgo/rangs.cfg", Folder);
  61. format(RegisterFile, 47, "%s/csgo/reg.ini", Folder);
  62. format(DefaultSkinFile, 47, "%s/csgo/dskins.cfg", Folder);
  63. format(Prefix, 31, "[Global Offensive]");
  64.  
  65. if(file_exists(RangFile))
  66. {
  67. for(new i; i < file_size(RangFile, 1); i++)
  68. {
  69. read_file(RangFile, i, Line, 127, Len);
  70. parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 31);
  71.  
  72. copy(Rangs[i], 31, Data[0]);
  73. NeedKills[i] = str_to_num(Data[1]);
  74. }
  75. }
  76. if(file_exists(SkinFile))
  77. {
  78. for(new i; i < file_size(SkinFile, 1); i++)
  79. {
  80. read_file(SkinFile, i, Line, 127, Len);
  81.  
  82. if(strlen(Line) < 5 || Line[0] == ';')
  83. continue;
  84.  
  85. parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 31, Data[2], 47, Data[3], 31);
  86.  
  87. Weapons[AllWeapon] = str_to_num(Data[0]);
  88. copy(WeaponNames[AllWeapon], 31, Data[1]);
  89.  
  90. if(ValidMdl(Data[2])) {
  91. precache_model(Data[2]);
  92. copy(WeaponMdls[AllWeapon], 47, Data[2]);
  93. }
  94.  
  95. WeaponDrop[AllWeapon] = str_to_num(Data[3]);
  96. AllWeapon++;
  97. }
  98. }
  99. if(file_exists(DefaultSkinFile))
  100. {
  101. for(new i; i < file_size(DefaultSkinFile, 1); i++)
  102. {
  103. read_file(DefaultSkinFile, i, Line, 127, Len);
  104.  
  105. if(strlen(Line) < 5 || Line[0] == ';')
  106. continue;
  107.  
  108. parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 47);
  109.  
  110. if(ValidMdl(Data[1])) {
  111. precache_model(Data[1]);
  112. copy(DefaultSkin[str_to_num(Data[0])], 47, Data[1]);
  113. }
  114. }
  115. }
  116. }
  117. public plugin_init() {
  118. register_dictionary("globaloffensive.txt");
  119. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  120. register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SERVER);
  121.  
  122. register_clcmd("say /menu", "MenuOpen");
  123. register_clcmd("say /reg", "RegMenu");
  124. register_clcmd("say /gun", "Guns");
  125.  
  126. register_concmd("Cost", "MarketCost");
  127. register_concmd("Gift", "GiftPoint");
  128. register_concmd("UserPassword", "PlayerPassword");
  129.  
  130. SayText = get_user_msgid("SayText");
  131. register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "NameChange");
  132. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
  133.  
  134. for(new i; i < sizeof(eWeapon); i++)
  135. {
  136. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, eWeapon[i], "WeaponSwitch", 1);
  137. }
  138.  
  139. register_clcmd("say", "Say");
  140. register_clcmd("say_team", "Say");
  141.  
  142. set_task(67.3, "Message", 7217, _, _, "b");
  143. }
  144. public Message()
  145. {
  146. print_color(0, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "MSG", PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  147. }
  148. public Guns(id)
  149. {
  150. if(Choosen[id] < 1)
  151. {
  152. Choosen[id] = 0;
  153. WeaponMenu(id);
  154. }
  155. }
  156. public PlayerSpawn(id)
  157. {
  158. if(is_user_alive(id))
  159. {
  160. Choosen[id] = 0;
  161.  
  162. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  163. {
  164. strip_user_weapons(id);
  165. give_item(id, "weapon_c4");
  166. give_item(id, "weapon_knife");
  167. WeaponMenu(id);
  168. return PLUGIN_HANDLED;
  169. }
  170.  
  171. strip_user_weapons(id);
  172. give_item(id, "weapon_knife");
  173. WeaponMenu(id);
  174.  
  175. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  176. {
  177. cs_set_user_defuse(id, 1);
  178. }
  179. }
  180. return PLUGIN_CONTINUE;
  181. }
  182. public Say(id)
  183. {
  184. new Chat[256], Name[32], cChat[256];
  185. read_args(Chat, 255);
  186. remove_quotes(Chat);
  187. get_user_name(id, Name, 31);
  188.  
  189. if(strlen(Chat) > 1)
  190. {
  191. formatex(cChat, 255, "^4[%s] ^3%s^1: %s", Rangs[Rang[id]], Name, Chat);
  192. }
  193.  
  194. ColorChat(0, TEAM_COLOR, cChat);
  195. return PLUGIN_HANDLED;
  196. }
  197. public MenuOpen(id)
  198. {
  199. if(!Loged[id])
  200. {
  201. RegMenu(id);
  202. return;
  203. }
  204.  
  205. MenuMod[id] = 0;
  206. Menu(id);
  207. }
  208. public client_death(Killer, Victim)
  209. {
  210. if(Killer == Victim)
  211. {
  212. return PLUGIN_HANDLED;
  213. }
  214.  
  215. Kills[Killer]++;
  216.  
  217. if(Rang[Killer] < sizeof(Rangs) && Rang[Killer] < file_size(RangFile, 1))
  218. {
  219. if(Kills[Killer] >= NeedKills[Rang[Killer]])
  220. Rang[Killer]++;
  221. }
  222.  
  223. new pPont, Name[32];
  224.  
  225. pPont += random_num(PointsMin, PointsMax);
  226. Points[Killer] += pPont;
  227.  
  228. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.15, 0, 6.0, 2.0);
  229. show_hudmessage(Killer, "%L", LANG_SERVER, "POINT", pPont);
  230.  
  231.  
  232. if(Drop >= random_num(1, 100))
  233. {
  234. get_user_name(Killer, Name, 31);
  235. new x = random_num(1, 2);
  236. if(x == 1)
  237. {
  238. pKey[Killer]++;
  239. print_color(0, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "FOUNDKEY", Name);
  240. }
  241. if(x == 2)
  242. {
  243. Chest[Killer]++;
  244. print_color(0, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "FOUNDCHEST", Name);
  245. }
  246. }
  247. Save(Killer);
  248. return PLUGIN_CONTINUE;
  249. }
  250. public MarketCost(id)
  251. {
  252. if(inMarket[id] || !Loged[id])
  253. return PLUGIN_HANDLED;
  254.  
  255. new Data[32], Cost;
  256. read_args(Data, 31);
  257. remove_quotes(Data);
  258.  
  259. Cost = str_to_num(Data);
  260.  
  261. if(Cost < 0)
  262. {
  263. client_cmd(id, "messagemode Cost");
  264. return PLUGIN_HANDLED;
  265. }
  266. else if(MarkMin >= Cost)
  267. {
  268. print_color(id, "%s %L", Prefix, LANG_SERVER, "NOTENOUGHTMARKET", MarkMin);
  269. client_cmd(id, "messagemode Cost");
  270. return PLUGIN_HANDLED;
  271. }
  272. else
  273. {
  274. MarketPoints[id] = Cost;
  275. Menu(id);
  276. MenuMod[id] = 3;
  277. return PLUGIN_CONTINUE;
  278. }
  279. return PLUGIN_CONTINUE;
  280. }
  281. public GiftPoint(id)
  282. {
  283. if(inMarket[id] || !Loged[id])
  284. return PLUGIN_HANDLED;
  285.  
  286. new Data[32], Cost;
  287. read_args(Data, 31);
  288. remove_quotes(Data);
  289.  
  290. Cost = str_to_num(Data);
  291.  
  292. if(Cost < 0 || Points[id] < Cost)
  293. {
  294. client_cmd(id, "messagemode Gift");
  295. return PLUGIN_HANDLED;
  296. }
  297. else
  298. {
  299. aPoints[id] = Cost;
  300. Menu(id);
  301. MenuMod[id] = 5;
  302. return PLUGIN_CONTINUE;
  303. }
  304. return PLUGIN_CONTINUE;
  305. }
  306. public WeaponSwitch(Weapon) {
  307. new id = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4);
  308. new wid = cs_get_weapon_id(Weapon);
  309.  
  310. if(id > 32 || id < 1)
  311. {
  312. return HAM_SUPERCEDE;
  313. }
  314.  
  315. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  316. {
  317. if(i == UsingWeapon[0][id])
  318. {
  319. if(wid == Weapons[i])
  320. {
  321. set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponMdls[i]);
  322. return HAM_SUPERCEDE;
  323. }
  324. }
  325. else if(i == UsingWeapon[1][id])
  326. {
  327. if(wid == Weapons[i])
  328. {
  329. set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponMdls[i]);
  330. return HAM_SUPERCEDE;
  331. }
  332. }
  333. else if(i == UsingWeapon[2][id])
  334. {
  335. if(wid == Weapons[i])
  336. {
  337. set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponMdls[i]);
  338. return HAM_SUPERCEDE;
  339. }
  340. }
  341.  
  342. }
  343. if(ValidMdl(DefaultSkin[wid]))
  344. {
  345. set_pev(id, pev_viewmodel2, DefaultSkin[wid]);
  346. }
  347. return HAM_IGNORED;
  348. }
  349. public ChestOpen(id)
  350. {
  351. new rWeapon = random_num(1, AllWeapon);
  352. new rNum = random_num(1, 100);
  353.  
  354. if(WeaponDrop[rWeapon] >= rNum)
  355. {
  356. new Name[32];
  357. get_user_name(id, Name, 31);
  358. print_color(id, "!g[CSGO]%L", LANG_SERVER, "FOUNDITEM", Name, WeaponNames[rWeapon]);
  359. uWeapon[rWeapon][id]++;
  360. Save(id);
  361. }
  362. else
  363. {
  364. set_task(0.1, "ChestOpen", id);
  365. }
  366. }
  367. public Menu(id)
  368. {
  369. if(!Loged[id])
  370. {
  371. RegMenu(id);
  372. return;
  373. }
  374.  
  375. new sMenu, Line[128];
  376.  
  377. if(MenuMod[id] == -2)
  378. {
  379. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  380. Prefix, LANG_SERVER, "GIFTCH", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  381. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  382. new String[32], All;
  383. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  384. {
  385. if(uWeapon[i][id] == 0)
  386. continue;
  387.  
  388. num_to_str(i, String, 31);
  389. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SKINPIECE", WeaponNames[i], uWeapon[i][id]);
  390. menu_additem(sMenu, Line, String);
  391. All++;
  392. }
  393. if(Chest[id] > 0)
  394. {
  395. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "CHESTPIECE", Chest[id]);
  396. menu_additem(sMenu, Line, "101");
  397. All++;
  398. }
  399. if(pKey[id] > 0)
  400. {
  401. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "KEYPIECE", pKey[id]);
  402. menu_additem(sMenu, Line, "102");
  403. All++;
  404. }
  405. if(All == 0)
  406. {
  407. MenuMod[id] = 0;
  408. Menu(id);
  409. }
  410. }
  411. else if(MenuMod[id] == -1)
  412. {
  413. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  414. Prefix, LANG_SERVER, "GIFTCH", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  415. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  416. new String[32], All;
  417. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  418. {
  419. if(uWeapon[i][id] == 0)
  420. continue;
  421.  
  422. num_to_str(i, String, 31);
  423. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SKINPIECE", WeaponNames[i], uWeapon[i][id]);
  424. menu_additem(sMenu, Line, String);
  425. All++;
  426. }
  427. if(Chest[id] > 0)
  428. {
  429. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "CHESTPIECE", Chest[id]);
  430. menu_additem(sMenu, Line, "101");
  431. All++;
  432. }
  433. if(pKey[id] > 0)
  434. {
  435. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "KEYPIECE", pKey[id]);
  436. menu_additem(sMenu, Line, "102");
  437. All++;
  438. }
  439. if(All == 0)
  440. {
  441. MenuMod[id] = 0;
  442. Menu(id);
  443. }
  444. }
  445. else if(MenuMod[id] == 0)
  446. {
  447. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  448. Prefix, LANG_SERVER, "MAIN", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  449. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  450. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MENUTOSKINS");
  451. menu_additem(sMenu, Line, "1");
  452.  
  453. if(!inMarket[id])
  454. {
  455. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MENUTOCHESTOPEN");
  456. menu_additem(sMenu, Line, "2");
  457. }
  458. else
  459. {
  460. formatex(Line, 127, "%L %L",
  461. LANG_SERVER, "MENUTOCHESTOPEN", LANG_SERVER, "INMARKET");
  462. menu_additem(sMenu, Line, "0");
  463. }
  464.  
  465. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MENUTOMARKET");
  466. menu_additem(sMenu, Line, "3");
  467.  
  468. if(!inMarket[id])
  469. {
  470. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MENUTODUSTBIN");
  471. menu_additem(sMenu, Line, "4");
  472. }
  473. else
  474. {
  475. formatex(Line, 127, "%L %L",
  476. LANG_SERVER, "MENUTODUSTBIN", LANG_SERVER, "INMARKET");
  477. menu_additem(sMenu, Line, "0");
  478. }
  479.  
  480. if(!inMarket[id])
  481. {
  482. formatex(Line, 127, "%L%L",
  483. LANG_SERVER, "MENUTOGIFT", LANG_SERVER, "MRANG", Rangs[Rang[id]+1], Kills[id], NeedKills[Rang[id]]);
  484. menu_additem(sMenu, Line, "5");
  485. }
  486. else
  487. {
  488. formatex(Line, 127, "%L %L%L",
  489. LANG_SERVER, "MENUTOGIFT", LANG_SERVER, "INMARKET", LANG_SERVER, "MRANG", Rangs[Rang[id]+1], Kills[id], NeedKills[Rang[id]]);
  490. menu_additem(sMenu, Line, "0");
  491. }
  492. }
  493. else if(MenuMod[id] == 1)
  494. {
  495. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  496. Prefix, LANG_SERVER, "MENUTOSKINS", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  497. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  498. new String[32], All;
  499. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  500. {
  501. if(uWeapon[i][id] == 0)
  502. continue;
  503.  
  504. formatex(String, 31, "%d %d", i, Weapons[i]);
  505. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SKINPIECE", WeaponNames[i], uWeapon[i][id]);
  506. menu_additem(sMenu, Line, String);
  507. All++;
  508. }
  509. if(All == 0)
  510. {
  511. MenuMod[id] = 0;
  512. Menu(id);
  513. }
  514. }
  515. else if(MenuMod[id] == 2)
  516. {
  517. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  518. Prefix, LANG_SERVER, "MENUTOCHESTOPEN", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  519. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  520. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "CHESTSANDKEYS", Chest[id], pKey[id]);
  521. menu_additem(sMenu, Line, "1");
  522. }
  523. else if(MenuMod[id] == 3)
  524. {
  525. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  526. Prefix, LANG_SERVER, "MENUTOMARKET", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  527. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  528. new String[32], All;
  529. if(!inMarket[id])
  530. {
  531. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  532. {
  533. if(i == WeaponinMarket[id] && uWeapon[i][id] > 0)
  534. {
  535. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MARKETPLACES", WeaponNames[i], MarketPoints[id]);
  536. All++;
  537. }
  538. }
  539.  
  540. if(101 == WeaponinMarket[id] && Chest[id] > 0)
  541. {
  542. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MARKETPLACEC", MarketPoints[id]);
  543. All++;
  544. }
  545. if(102 == WeaponinMarket[id] && pKey[id] > 0)
  546. {
  547. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MARKETPLACEK", MarketPoints[id]);
  548. All++;
  549. }
  550.  
  551. if(All == 0)
  552. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MARKETPLACECH");
  553. menu_additem(sMenu, Line, "-1");
  554. }
  555.  
  556. if(!inMarket[id])
  557. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "TOMARKETM");
  558. else
  559. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "BACKMARKET");
  560. menu_additem(sMenu, Line, "0");
  561.  
  562. new Name[32];
  563. for(new x; x < 32; x++)
  564. {
  565. if(!is_user_connected(x))
  566. continue;
  567.  
  568. if(inMarket[x] && MarketPoints[x] > 0)
  569. {
  570. num_to_str(x, String, 31);
  571. get_user_name(x, Name, 31);
  572. if(101 == WeaponinMarket[x])
  573. {
  574. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SELLERC", Name, MarketPoints[x]);
  575. menu_additem(sMenu, Line, String);
  576. }
  577. else if(102 == WeaponinMarket[x])
  578. {
  579. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SELLERK", Name, MarketPoints[x]);
  580. menu_additem(sMenu, Line, String);
  581. }
  582. else
  583. {
  584. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SELLERS", Name, WeaponNames[WeaponinMarket[x]], MarketPoints[x]);
  585. menu_additem(sMenu, Line, String);
  586. }
  587. }
  588. }
  589. }
  590. else if(MenuMod[id] == 4)
  591. {
  592. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  593. Prefix, LANG_SERVER, "MENUTODUSTBIN", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  594. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  595. new String[32], All;
  596. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  597. {
  598. if(uWeapon[i][id] == 0)
  599. continue;
  600.  
  601. num_to_str(i, String, 31);
  602. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SKINPIECE", WeaponNames[i], uWeapon[i][id]);
  603. menu_additem(sMenu, Line, String);
  604. All++;
  605. }
  606. if(All == 0)
  607. {
  608. MenuMod[id] = 0;
  609. Menu(id);
  610. }
  611. }
  612. else if(MenuMod[id] == 5)
  613. {
  614. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  615. Prefix, LANG_SERVER, "MENUTOGIFT", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  616. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  617. new All, Name[32], String[32];
  618. get_user_name(aTarget[id], Name, 31);
  619.  
  620. if(aTarget[id] > 0 && is_user_alive(aTarget[id]))
  621. {
  622. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTT", Name);
  623. menu_additem(sMenu, Line, "-1");
  624. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  625. {
  626. if(i == aThing[id] && uWeapon[i][id] > 0)
  627. {
  628. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTS", WeaponNames[i]);
  629. menu_additem(sMenu, Line, "-2");
  630. All++;
  631. }
  632. }
  633.  
  634. if(aThing[id] == 0 && All == 0)
  635. {
  636. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTCH");
  637. menu_additem(sMenu, Line, "-2");
  638. }
  639. else if(aThing[id] > 100)
  640. {
  641. if(101 == aThing[id])
  642. {
  643. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTC");
  644. }
  645. if(102 == aThing[id])
  646. {
  647. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTK");
  648. }
  649. menu_additem(sMenu, Line, "-2");
  650. }
  651.  
  652. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTPOINTS", aPoints[id]);
  653. menu_additem(sMenu, Line, "-4");
  654. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SENDGIFT");
  655. menu_additem(sMenu, Line, "-3");
  656. }
  657. else
  658. {
  659. for(new i; i < 32; i++)
  660. {
  661. if(is_user_connected(i))
  662. {
  663. get_user_name(i, Name, 31);
  664. num_to_str(i, String, 31);
  665. menu_additem(sMenu, Name, String);
  666. }
  667. }
  668. }
  669. }
  670. menu_display(id, sMenu);
  671. }
  672. public MenuHandler(id, gMenu, Key)
  673. {
  674. if(Key == MENU_EXIT)
  675. {
  676. MenuMod[id] = 0;
  677. menu_destroy(gMenu);
  678. return PLUGIN_HANDLED;
  679. }
  680. new aMenu[2], Data[4][32], sKey[32], Name[32], mName[32];
  681. menu_item_getinfo(gMenu, Key, aMenu[0], Data[0], 31, Data[1], 31, aMenu[1]);
  682.  
  683. parse(Data[0], sKey, 31);
  684. Key = str_to_num(sKey);
  685.  
  686. if(MenuMod[id] == -2)
  687. {
  688. aThing[id] = Key;
  689. MenuMod[id] = 5;
  690. Menu(id);
  691. return PLUGIN_HANDLED;
  692. }
  693. if(MenuMod[id] == -1)
  694. {
  695. MenuMod[id] = 3;
  696. WeaponinMarket[id] = Key;
  697. client_cmd(id, "messagemode Cost");
  698. Menu(id);
  699. return PLUGIN_HANDLED;
  700. }
  701. else if(MenuMod[id] == 0)
  702. {
  703. MenuMod[id] = Key;
  704. Menu(id);
  705. return PLUGIN_HANDLED;
  706. }
  707. else if(MenuMod[id] == 1)
  708. {
  709. parse(Data[0], Data[2], 31, Data[3], 31);
  710.  
  711. if(str_to_num(Data[3]) == 16 || str_to_num(Data[3]) == 26)
  712. UsingWeapon[1][id] = str_to_num(Data[2]);
  713. else if(str_to_num(Data[3]) == 29)
  714. UsingWeapon[2][id] = str_to_num(Data[2]);
  715. else
  716. UsingWeapon[0][id] = str_to_num(Data[2]);
  717. return PLUGIN_HANDLED;
  718. }
  719. else if(MenuMod[id] == 2)
  720. {
  721. if(Key == 1)
  722. {
  723. if(Chest[id] > 0 && pKey[id] > 0)
  724. {
  725. Chest[id]--;
  726. pKey[id]--;
  727. ChestOpen(id);
  728. Menu(id);
  729. return PLUGIN_HANDLED;
  730. }
  731. }
  732. }
  733. else if(MenuMod[id] == 3)
  734. {
  735. if(Key == -1)
  736. {
  737. MenuMod[id] = -1;
  738. Menu(id);
  739. return PLUGIN_HANDLED;
  740. }
  741. else if(Key == 0)
  742. {
  743. if(inMarket[id])
  744. inMarket[id] = false;
  745. else if(MarketPoints[id] > 0)
  746. {
  747. get_user_name(id, Name, 31);
  748. print_color(0, "!g%s%L",
  749. Prefix, LANG_SERVER, "TOMARKET", Name, WeaponNames[WeaponinMarket[id]], MarketPoints[id]);
  750. inMarket[id] = true;
  751. }
  752. Menu(id);
  753. return PLUGIN_HANDLED;
  754. }
  755. else if(inMarket[Key] && Points[id] >= MarketPoints[Key])
  756. {
  757. get_user_name(Key, Name, 31);
  758. get_user_name(id, mName, 31);
  759. if(WeaponinMarket[Key] < 101)
  760. {
  761. print_color(0, "!g%s%L",
  762. Prefix, LANG_SERVER, "BUYMARKETITEM",
  763. mName, WeaponNames[WeaponinMarket[Key]], MarketPoints[Key], Name);
  764. uWeapon[WeaponinMarket[Key]][id]++;
  765. uWeapon[WeaponinMarket[Key]][Key]--;
  766. }
  767. else if(WeaponinMarket[Key] == 101)
  768. {
  769. print_color(0, "!g%s%L",
  770. Prefix, LANG_SERVER, "BUYMARKETCHEST",
  771. mName, MarketPoints[Key], Name);
  772. Chest[id]++;
  773. Chest[Key]--;
  774. }
  775. else if(WeaponinMarket[Key] == 102)
  776. {
  777. print_color(0, "!g%s%L",
  778. Prefix, LANG_SERVER, "BUYMARKETKEY",
  779. mName, MarketPoints[Key], Name);
  780. pKey[id]++;
  781. pKey[Key]--;
  782. }
  783. Points[Key] += MarketPoints[Key];
  784. Points[id] -= MarketPoints[Key];
  785. Save(Key);
  786. Save(id);
  787. inMarket[Key] = false;
  788. MarketPoints[Key] = 0;
  789. WeaponinMarket[Key] = 0;
  790. MenuMod[id] = 0;
  791. }
  792. }
  793. else if(MenuMod[id] == 4)
  794. {
  795. uWeapon[Key][id]--;
  796. Menu(id);
  797. Save(id);
  798. return PLUGIN_HANDLED;
  799. }
  800. else if(MenuMod[id] == 5)
  801. {
  802. if(Key == -1)
  803. {
  804. aTarget[id] = 0;
  805. }
  806. if(Key == -2)
  807. {
  808. MenuMod[id] = -2;
  809. }
  810. if(Key == -3)
  811. {
  812. if(uWeapon[aThing[id]][id] > 0)
  813. {
  814. uWeapon[aThing[id]][aTarget[id]]++;
  815. uWeapon[aThing[id]][id]--;
  816. Points[aTarget[id]] += aPoints[id];
  817. Points[id] -= aPoints[id];
  818. Save(aTarget[id]);
  819. Save(id);
  820. MenuMod[id] = 0;
  821. aThing[id] = 0;
  822. aTarget[id] = 0;
  823. aPoints[id] = 0;
  824. print_color(id, "!g%s%L",
  825. Prefix, LANG_SERVER, "GIFTSUCCESS");
  826. }
  827. }
  828. if(Key == -4)
  829. {
  830. client_cmd(id, "messagemode Gift");
  831. }
  832. if(Key > 0)
  833. aTarget[id] = Key;
  834. Menu(id);
  835. return PLUGIN_HANDLED;
  836. }
  837. MenuMod[id] = 0;
  838. return PLUGIN_CONTINUE;
  839. }
  840. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  841. {
  842. new Count = 1, Players[32];
  843. static Msg[191];
  844. vformat(Msg, 190, input, 3);
  845.  
  846. replace_all(Msg, 190, "!g", "^4");
  847. replace_all(Msg, 190, "!y", "^1");
  848. replace_all(Msg, 190, "!t", "^3");
  849.  
  850. if(id) Players[0] = id; else get_players(Players, Count, "ch");
  851. {
  852. for (new i = 0; i < Count; i++)
  853. {
  854. if (is_user_connected(Players[i]))
  855. {
  856. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, Players[i]);
  857. write_byte(Players[i]);
  858. write_string(Msg);
  859. message_end();
  860. }
  861. }
  862. }
  863. return PLUGIN_HANDLED;
  864. }
  865. public client_putinserver(id)
  866. {
  867. Kills[id] = 0, Rang[id] = 0, Points[id] = 0, Choosen[id] = 0, pKey[id] = 0, Chest[id] = 0;
  868. for(new i; i < AllWeapon; i++)
  869. {
  870. uWeapon[i][id] = 0;
  871. }
  872. Load(id);
  873. Password[id] = "";
  874. SavedPassword[id] = "";
  875. Loged[id] = false;
  876. }
  877. public Load(id)
  878. {
  879. if(!is_user_connected(id))
  880. {
  881. return PLUGIN_HANDLED;
  882. }
  883.  
  884. new pFile, Name[32];
  885. pFile = fopen(SaveFile, "rt");
  886. get_user_name(id, Name, 31);
  887.  
  888. if(pFile)
  889. {
  890. new Line[256];
  891. new LineName[32], tData[5][8], Data[MAX][8];
  892.  
  893. while(!feof(pFile))
  894. {
  895. fgets(pFile, Line, 255);
  896.  
  897. if(Line[0] == ';' || strlen(Line) < 2)
  898. continue;
  899.  
  900. parse(Line, LineName, 31);
  901.  
  902. if(equal(LineName, Name))
  903. {
  904. parse(Line, LineName, 31, tData[0], 7, tData[1], 7, tData[2], 7, tData[3], 7, tData[4], 7,
  905. Data[0], 7, Data[1], 7, Data[2], 7, Data[3], 7, Data[4], 7, Data[5], 7,
  906. Data[6], 7, Data[7], 7, Data[8], 7, Data[9], 7, Data[10], 7, Data[11], 7, Data[12], 7,
  907. Data[13], 7, Data[14], 7, Data[15], 7, Data[16], 7, Data[17], 7, Data[18], 7, Data[19], 7,
  908. Data[20], 7, Data[21], 7, Data[22], 7, Data[23], 7, Data[24], 7, Data[25], 7, Data[26], 7,
  909. Data[27], 7, Data[28], 7, Data[29], 7, Data[30], 7, Data[31], 7, Data[32], 7, Data[33], 7,
  910. Data[34], 7, Data[35], 7, Data[36], 7, Data[37], 7, Data[38], 7, Data[39], 7, Data[40], 7,
  911. Data[41], 7, Data[42], 7, Data[43], 7, Data[44], 7, Data[45], 7, Data[46], 7, Data[47], 7,
  912. Data[48], 7, Data[49], 7);
  913.  
  914. Kills[id] = str_to_num(tData[0]);
  915. Points[id] = str_to_num(tData[1]);
  916. pKey[id] = str_to_num(tData[2]);
  917. Chest[id] = str_to_num(tData[3]);
  918. Rang[id] = str_to_num(tData[4]);
  919.  
  920. for(new i; i < MAX; i++)
  921. {
  922. uWeapon[i][id] = str_to_num(Data[i]);
  923. }
  924. return PLUGIN_HANDLED;
  925. }
  926. }
  927. fclose(pFile);
  928. }
  929. return PLUGIN_CONTINUE;
  930. }
  931. public Save(id)
  932. {
  933. if(!is_user_connected(id))
  934. {
  935. return PLUGIN_HANDLED;
  936. }
  937.  
  938. new pFile, Name[32];
  939. pFile = fopen(SaveFile, "rt");
  940. get_user_name(id, Name, 31);
  941.  
  942. if(pFile)
  943. {
  944. new Line[192], Lines;
  945.  
  946. new LineName[32], bool:Found;
  947.  
  948. while(!feof(pFile))
  949. {
  950. fgets(pFile, Line, 191);
  951.  
  952. if(Line[0] == ';' || strlen(Line) < 2)
  953. continue;
  954.  
  955. parse(Line, LineName, 31);
  956.  
  957. if(equal(LineName, Name) && !Found)
  958. {
  959. new mLine[256], LoadWeapon[256], String[8];
  960.  
  961. format(String, 7, "^"%i^" ", Kills[id]);
  962. add(LoadWeapon, 255, String);
  963.  
  964. format(String, 7, "^"%i^" ", Points[id]);
  965. add(LoadWeapon, 255, String);
  966.  
  967. format(String, 7, "^"%i^" ", pKey[id]);
  968. add(LoadWeapon, 255, String);
  969.  
  970. format(String, 7, "^"%i^" ", Chest[id]);
  971. add(LoadWeapon, 255, String);
  972.  
  973. format(String, 7, "^"%i^" ", Rang[id]);
  974. add(LoadWeapon, 255, String);
  975.  
  976. for(new i; i < MAX; i++)
  977. {
  978. format(String, 7, "^"%i^" ", uWeapon[i][id]);
  979. add(LoadWeapon, 255, String);
  980. }
  981.  
  982. formatex(mLine, 255, "^"%s^" %s", Name, LoadWeapon);
  983. write_file(SaveFile, mLine, Lines);
  984. Found = true;
  985. return PLUGIN_HANDLED;
  986. }
  987.  
  988. Lines++;
  989. }
  990.  
  991. if(!Found)
  992. {
  993. new mLine[256], LoadWeapon[256], String[8];
  994.  
  995. format(String, 7, "^"%i^" ", Kills[id]);
  996. add(LoadWeapon, 255, String);
  997.  
  998. format(String, 7, "^"%i^" ", Points[id]);
  999. add(LoadWeapon, 255, String);
  1000.  
  1001. format(String, 7, "^"%i^" ", pKey[id]);
  1002. add(LoadWeapon, 255, String);
  1003.  
  1004. format(String, 7, "^"%i^" ", Chest[id]);
  1005. add(LoadWeapon, 255, String);
  1006.  
  1007. format(String, 7, "^"%i^" ", Rang[id]);
  1008. add(LoadWeapon, 255, String);
  1009.  
  1010. for(new i; i < MAX; i++)
  1011. {
  1012. format(String, 7, "^"%i^" ", uWeapon[i][id]);
  1013. add(LoadWeapon, 255, String);
  1014. }
  1015.  
  1016. formatex(mLine, 255, "^"%s^" %s", Name, LoadWeapon);
  1017. write_file(SaveFile, mLine);
  1018. return PLUGIN_HANDLED;
  1019. }
  1020. fclose(pFile);
  1021. }
  1022. return PLUGIN_CONTINUE;
  1023. }
  1024. public WeaponMenu(id)
  1025. {
  1026. new String[128], Name[32];
  1027. format(String, 127, "%s %L", Prefix, LANG_SERVER, "WPM");
  1028. new wMenu = menu_create(String, "wMenuHandler");
  1029. get_user_name(id, Name, 31);
  1030.  
  1031. if(Choosen[id] == 0)
  1032. {
  1033. for(new i; i < sizeof(FirstWeaponNames); i++)
  1034. {
  1035. format(String, 127, "%s", FirstWeaponNames[i][0]);
  1036. menu_additem(wMenu, String, FirstWeaponNames[i][1]);
  1037. }
  1038. }
  1039. if(Choosen[id] == 1)
  1040. {
  1041. for(new i; i < sizeof(SecondaryWeaponNames); i++)
  1042. {
  1043. format(String, 127, "%s", SecondaryWeaponNames[i][0]);
  1044. menu_additem(wMenu, String, SecondaryWeaponNames[i][1]);
  1045. }
  1046. }
  1047.  
  1048. menu_display(id, wMenu);
  1049. }
  1050. public wMenuHandler(id, gMenu, item)
  1051. {
  1052. if(item == MENU_EXIT)
  1053. {
  1054. menu_destroy(gMenu);
  1055. return;
  1056. }
  1057. new data[32], name[64];
  1058. new access, callback;
  1059. menu_item_getinfo(gMenu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback);
  1060.  
  1061. give_item(id, data);
  1062. Choosen[id]++;
  1063.  
  1064. if(Choosen[id] >= 2)
  1065. Grenades(id);
  1066.  
  1067. WeaponMenu(id);
  1068. }
  1069. public RegMenu(id)
  1070. {
  1071. new String[128], Name[32];
  1072. format(String, 127, "%s %L", Prefix, LANG_SERVER, "RMMAIN");
  1073. new rMenu = menu_create(String, "rMenuHandler");
  1074. get_user_name(id, Name, 31);
  1075.  
  1076. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMACCOUNT", Name);
  1077. menu_additem(rMenu, String, "0");
  1078.  
  1079. if(!Registered(id))
  1080. {
  1081. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMP", Password[id]);
  1082. menu_additem(rMenu, String, "1");
  1083.  
  1084. if(strlen(Password[id]) > 4)
  1085. {
  1086. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMR");
  1087. menu_additem(rMenu, String, "2");
  1088. }
  1089. else
  1090. {
  1091. format(String, 127, "\d%L", LANG_SERVER, "RMR");
  1092. menu_additem(rMenu, String, "0");
  1093. }
  1094. }
  1095. else
  1096. {
  1097. if(!Loged[id])
  1098. {
  1099. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMP", Password[id]);
  1100. menu_additem(rMenu, String, "1");
  1101.  
  1102. if(equal(SavedPassword[id], Password[id]))
  1103. {
  1104. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMLOGIN");
  1105. menu_additem(rMenu, String, "3");
  1106. }
  1107. else
  1108. {
  1109. format(String, 127, "\d%L", LANG_SERVER, "RMLOGIN");
  1110. menu_additem(rMenu, String, "0");
  1111. }
  1112. }
  1113. else
  1114. {
  1115. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMLOGOUT");
  1116. menu_additem(rMenu, String, "-1");
  1117. }
  1118. }
  1119.  
  1120. menu_display(id, rMenu);
  1121. }
  1122. public rMenuHandler(id, gMenu, item)
  1123. {
  1124. if(item == MENU_EXIT)
  1125. {
  1126. menu_destroy(gMenu);
  1127. return;
  1128. }
  1129. new data[9], name[64], Key;
  1130. new access, callback;
  1131. menu_item_getinfo(gMenu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback);
  1132.  
  1133. Key = str_to_num(data);
  1134.  
  1135. if(Key == -1)
  1136. ToLogout(id);
  1137. if(Key == 0)
  1138. RegMenu(id);
  1139. if(Key == 1)
  1140. {
  1141. client_cmd(id, "messagemode UserPassword");
  1142. RegMenu(id);
  1143. }
  1144. if(Key == 2)
  1145. {
  1146. print_color(id, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "REGISTERSUCCESS", Password[id]);
  1147. Register(id, Password[id]);
  1148. copy(SavedPassword[id], 31, Password[id]);
  1149. Loged[id] = true;
  1150. Menu(id);
  1151. }
  1152. if(Key == 3)
  1153. {
  1154. if(equal(SavedPassword[id], Password[id])) {
  1155. Loged[id] = true;
  1156. print_color(id, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "REGISTERLOGIN");
  1157. Menu(id);
  1158. }
  1159. }
  1160. }
  1161. public ToLogout(id)
  1162. {
  1163. if(Loged[id])
  1164. {
  1165. Loged[id] = false;
  1166. Password[id] = "";
  1167. print_color(id, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "REGISTERLOGOUT");
  1168. }
  1169. }
  1170. public PlayerPassword(id)
  1171. {
  1172. new Data[32];
  1173. read_args(Data, 31);
  1174. remove_quotes(Data);
  1175.  
  1176. if(strlen(Data) < 5)
  1177. {
  1178. print_color(id, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "REGISTERSHORT");
  1179. client_cmd(id, "messagemode UserPassword");
  1180. return PLUGIN_HANDLED;
  1181. }
  1182.  
  1183. if(Loged[id])
  1184. {
  1185. return PLUGIN_HANDLED;
  1186. }
  1187.  
  1188. copy(Password[id], 31, Data);
  1189. RegMenu(id);
  1190. return PLUGIN_CONTINUE;
  1191. }
  1192. public NameChange(id)
  1193. {
  1194. if(!is_user_connected(id))
  1195. return FMRES_IGNORED;
  1196.  
  1197. new OldName[32], NewName[32], Name[32];
  1198. get_user_name(id, Name, 31);
  1199. pev(id, pev_netname, OldName, charsmax(OldName));
  1200. if(OldName[0])
  1201. {
  1202. get_user_info(id, "name", NewName, charsmax(NewName));
  1203. if(!equal(OldName, NewName))
  1204. {
  1205. set_user_info(id, "name", OldName);
  1206. print_color(id, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "REGISTERNAMECHANGE");
  1207. return FMRES_HANDLED;
  1208. }
  1209. }
  1210. return FMRES_IGNORED;
  1211. }
  1212. stock bool:ValidMdl(Mdl[])
  1213. {
  1214. if(containi(Mdl, ".mdl") != -1)
  1215. {
  1216. return true;
  1217. }
  1218. return false;
  1219. }
  1220. stock bool:Registered(id)
  1221. {
  1222. new pFile, Data[2][32], Line[64], Name[32];
  1223. get_user_name(id, Name, 31);
  1224. pFile = fopen(RegisterFile, "rt");
  1225.  
  1226. while(!feof(pFile))
  1227. {
  1228. fgets(pFile, Line, 63);
  1229.  
  1230. parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 31);
  1231.  
  1232. if(equal(Data[0], Name))
  1233. {
  1234. copy(SavedPassword[id], 31, Data[1]);
  1235. return true;
  1236. }
  1237. }
  1238.  
  1239. fclose(pFile);
  1240.  
  1241. return false;
  1242. }
  1243. stock Register(id, const rSavedPassword[])
  1244. {
  1245. new pFile, Line[64], Name[32];
  1246. get_user_name(id, Name, 31);
  1247. pFile = fopen(RegisterFile, "at+");
  1248. format(Line, 63, "^n^"%s^" ^"%s^"", Name, rSavedPassword);
  1249. write_file(RegisterFile, Line);
  1250. fclose(pFile);
  1251. }
  1252. stock Grenades(id)
  1253. {
  1254. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  1255. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  1256. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1257. }
  1258. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  1259. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  1260. */
  1261.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive Mod v1.0p
HozzászólásElküldve: 2015.07.09. 16:09 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.07.08. 13:39
Hozzászólások: 3
Hát nekem ez a bugfix nem jó.
Regisztrálok, beírom: /menu kihozza hogy regisztráljak...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive Mod v1.0p
HozzászólásElküldve: 2015.07.11. 19:50 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.08.22. 10:32
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Ezt elírtad.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. { "SHOTGUN", "weapon_mp3" }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive Mod v1.0p
HozzászólásElküldve: 2015.07.11. 19:59 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Tényleg. Azt a p betüt kitudjátok szedni. Majd ha lesz időm akkor átnézzem a hibákat és kirakom újabbat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive Mod v1.0p
HozzászólásElküldve: 2015.07.11. 20:27 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.08.22. 10:32
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Ajándékozás sem jó.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive Mod v1.0p
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 18:18 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.08. 13:30
Hozzászólások: 5
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
sziasztok.
Annyi lenne a kerdesem hogy aszt miért csinálja hogy plugint bele raktam skineket is meg az ini fájlolat is a helyére és nem tudok tovább menni a regisztrácion mert kiirja chatbe hogy sikeresen regiztél de nem megy tovább amikor belépni szeretnél. kérem valaki segitsen :help:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive Mod v1.0p
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 18:42 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
sivatagi rohamkocka írta:
sziasztok.
Annyi lenne a kerdesem hogy aszt miért csinálja hogy plugint bele raktam skineket is meg az ini fájlolat is a helyére és nem tudok tovább menni a regisztrácion mert kiirja chatbe hogy sikeresen regiztél de nem megy tovább amikor belépni szeretnél. kérem valaki segitsen :help:

raziq @ Global Offensive Mod v1.0p

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive Mod v1.0p
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 00:57 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.02. 16:50
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
buggos, :)

Ők köszönték meg johnny nek ezt a hozzászólást: mldpapa (2015.07.18. 02:16)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive Mod v1.0p
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 14:56 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 11:05
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
DeR0iD írta:
Majd feltéved egy külföldi a szerverre majd azt se tudja, hogy mivel játszik :d

sok a bugg a regisztracios rendszerel :/

_________________
Global Offenive Mod Ami lesz benne [Piac, Ajandekozas, lada nyitas ..] :[100%]:

[ablak]Jatekos nevem $upra[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive Mod v1.0p
HozzászólásElküldve: 2015.07.18. 12:31 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.08.22. 10:32
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Nektek is így írja a mentést?

Csatolmány:
névtelen.JPG
névtelen.JPG [ 88.34 KiB | Megtekintve 1938 alkalommal ]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 38 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole