hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 370 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 370 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menü
HozzászólásElküldve:2015.07.19. 12:40 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott:2015.06.21. 09:53
Hozzászólások:12
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Sziasztok tudnátok nekem segíteni?
Azt hogy tudom meg oldani, hogy amikor a játékos felcsatlakozik a szervere és amikor él, akkor fel jön neki egy menü.
Amikor kiválassza a menüpontot utána többet nem fog meg jeleni a menü csak amikor parancsra felhozza.
Valaki írna nekem egy példát köszönöm előre is. :)

_________________
Néha, amikor játék közben elsötétül
a képernyő, akkor a monitorba látom a saját tükörképem,
ilyenkor elgondolkozom az eddigi életemen.
De aztán jön a következő szint. KIRÁLY!

Markus Persson


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve:2015.07.19. 13:03 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott:2012.10.18. 15:58
Hozzászólások:2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
ez csak elkepzeles, igy csinald meg, telorol irtam lehet h valami furcsaxd
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include "amxmodx.inc"
  2. #include "hamsandwich.inc"
  3.  
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "dda", 1)
  8. }
  9. public dda(id)
  10. {
  11. new variable
  12. if (variable == true)
  13. {
  14. menu(id)
  15. variable = false
  16. }
  17. }
  18. public client_putinserver(id)
  19. {
  20. variable = true
  21. }

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve:2015.07.19. 13:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Megint butaság.
Spawnra csináld a menüt és úgy egy változó, ha az true akkor menüt hívsz, menü után változó false. HA client_putinserver,akkor meg egy true érték.
Persze a spawnhoz alapból írd hozzá,hogy
if (is_user_alive(id))

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve:2015.07.19. 13:09 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott:2015.06.21. 09:53
Hozzászólások:12
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
[ablak]
maxi írta:
ez csak elkepzeles, igy csinald meg, telorol irtam lehet h valami furcsaxd
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include "amxmodx.inc"
 
new bool:ed[33] = true;
 
public plugin_init() {
register_event("ResetHUD", "newRound", "b")
}
public newRound(id) {
if(ed[id]==true)
{
menu(id)
ed[id]=false;
}
else return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menuidstb
[/ablak]

Valahogy így?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new bool:ed[33] = true;
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. register_event("ResetHUD", "newRound", "b")
  15.  
  16. // Add your code here...
  17. }
  18. public newRound(id) {
  19. if(ed[id]==true)
  20. {
  21. menu(id)
  22. ed[id]=false;
  23. }
  24. else return PLUGIN_CONTINUE;
  25. }
  26. public menuidstb(id) {
  27. new menu = menu_create("Valasz:","menu_handler")
  28. menu_additem(menu,"1. Menu pont","1",0)
  29. menu_display(id,menu,0)
  30. }
  31.  
  32.  

_________________
Néha, amikor játék közben elsötétül
a képernyő, akkor a monitorba látom a saját tükörképem,
ilyenkor elgondolkozom az eddigi életemen.
De aztán jön a következő szint. KIRÁLY!

Markus Persson


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve:2015.07.19. 19:05 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
De ez új körnél menü,és mivan ha nincs új kör csak spawnol,mivan ha halott, stb... nem!

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve:2015.07.19. 19:16 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(is_user_alive(id) || is_user_connected(id)) {


??????

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve:2015.07.19. 19:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
+spawnnál mint mondtam
include <hamsandwich>
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
public spawn_event(id) {

Itt jön amit írtál if, aztán azonbelül változó true-e , ha igen akkor menü

else

handled

UI.: Most látom maxi javította a saját írását,tehát úgy jó.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole