hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 13:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 225 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 223 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mentés
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 12:49 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Hali!

Valaki tudna adni egy jó mentést? ini -ben? előre is köszönöm

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 12:54 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.23. 19:53
Hozzászólások: 100
fvault mentes :D

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Uj Munkaim :
  2. Kes Mod[45%]
  3. Deathrun Menu[33%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 13:07 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
van ez, az a baj ha egybe írom a menüvel akkor nem menti, és ha külön akkor meg menti. valami megoldás?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <sqlx>
  4. new pont[33]
  5.  
  6.  
  7. new Host[] = "localhost"
  8. new User[] = "root"
  9. new Pass[] = "jelszo"
  10. new Db[] = "adatbazis"
  11.  
  12. new Handle:g_SqlTuple
  13. new g_Error[512]
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin("ptrendszersqlmentes","1.0","qKKKJ")
  17. register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a")
  18. set_task(1.0, "MySql_Init") // a mysql init be csatlakozunk az adatbázishoz
  19. }
  20. public Event_DeathMsg()
  21. {
  22. if(read_data(1) != read_data(2))
  23. {
  24. pont[read_data(1)] += 10
  25. }
  26. }
  27. public MySql_Init()
  28. {
  29. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db) //csatlakozunk az adatbázishoz
  30. new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error))
  31. if(SqlConnection == Empty_Handle)
  32. set_fail_state(g_Error)
  33. new Handle:Queries
  34. Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS pontrendszer (nev varchar(32),pont INT(11))") //létrehozzuk a pontrendszer táblát név és pont sorokkal
  35.  
  36. if(!SQL_Execute(Queries))
  37. {
  38. SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error))
  39. set_fail_state(g_Error)
  40.  
  41. }
  42. SQL_FreeHandle(Queries)
  43. SQL_FreeHandle(SqlConnection)
  44. }
  45. public plugin_end()
  46. {
  47. SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  48. }
  49.  
  50. public betoltes(id)
  51. {
  52. new szNev[32], szTemp[512]
  53. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  54.  
  55. new Data[1]
  56. Data[0] = id
  57. format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `pontrendszer` WHERE (`pontrendszer`.`nev` = '%s')", szNev) //kiválasztjuk a játékost a pontrendszer táblából a neve alapján
  58. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client",szTemp,Data,1)
  59. }
  60.  
  61. public register_client(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  62. {
  63. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  64. {
  65. log_amx("Kapcsolodas sikertelen. [%d] %s", Errcode, Error)
  66. }
  67. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  68. {
  69. log_amx("A QUERY betoltese sikertelen.[%d] %s", Errcode, Error)
  70. }
  71.  
  72. new id
  73. id = Data[0]
  74.  
  75. if(SQL_NumResults(Query) < 1)
  76. {
  77.  
  78. new szNev[32]
  79. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  80.  
  81. new szTemp[512]
  82.  
  83. format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `pontrendszer` ( `nev` , `pont`)VALUES ('%s','0');",szNev) //ha a játékos neve nem található a táblában akkor létrehozunk neki egy új sort a nevével és a pont értékét beállítjük 0 ra
  84. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  85. }
  86. else
  87. {
  88. pont[id] = SQL_ReadResult(Query, 1) // ha van már ilyen név az adatbázisban akkor a pontjait beállítjuk neki a pont sorban található értékre (0 = név, 1= pont)
  89. }
  90.  
  91. return PLUGIN_HANDLED
  92. }
  93. public mentes(id)
  94. {
  95. new szNev[32], szTemp[512]
  96. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  97.  
  98. format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `pontrendszer` SET `pont` = '%i' WHERE `pontrendszer`.`nev` = '%s';",pont[id], szNev) //frissítjük az adatokat tehát a pontrendszer táblán belüli pont sorba beírjuk a játékos jelenlegi pontját ott ahol a név megegyezik a játékos nevével
  99. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  100. }
  101.  
  102. public IgnoreHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  103. {
  104. SQL_FreeHandle(Query)
  105.  
  106. return PLUGIN_HANDLED
  107. }
  108.  
  109. public client_putinserver(id)
  110. {
  111. betoltes(id)
  112. }
  113.  
  114. public client_disconnect(id)
  115. {
  116. mentes(id)
  117. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 14:50 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.23. 19:53
Hozzászólások: 100
sztem Fvault regkonnyebb mentes is nem kell sokat bajrodni vele :)

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Uj Munkaim :
  2. Kes Mod[45%]
  3. Deathrun Menu[33%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 15:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <fvault>
  2.  
  3. new valtozo1[33], valtozo2[33]; // megadjuk a változókat
  4.  
  5. new const g_vaultName[] = "valami"; // megadjuk a fájlnevet, amit megtaláni majd amxmodx/data/file_vault/valami.txt néven
  6.  
  7.  
  8. public client_disconnect(id) {
  9. if (is_user_bot(id)) return; // kilépéskor is botokat békén hagyjuk
  10. Save(id); // aztán mentünk (vagy bármikor menthetünk ha másik eventbe tesszük ezt)
  11. }
  12.  
  13.  
  14. public client_putinserver(id) {
  15. if (is_user_bot(id)) return; // csatlakozáskor botokat békén hagyjuk
  16.  
  17. valtozo1[id] = 0; // változókat nullázzuk
  18. valtozo2[id] = 0;
  19. Load(id); // betöltjük a változók mentett értékeit
  20. }
  21.  
  22.  
  23. // mentés innen
  24. Save(id) {
  25. new szData[64], szKey[40];
  26. new steamid[32];
  27.  
  28. get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid)); // lekérjük a SteamID-t, ha nincs,mert ID_LAN vagy HLTV akkor IP-re mentünk
  29. if (containi(steamid, "_ID_LAN") != -1 || containi(steamid, "HLTV") != -1) get_user_ip(id, steamid, charsmax(steamid), 1);
  30.  
  31. formatex(szKey, 39, "%s", steamid) // ez az "azonosító"
  32. formatex(szData, 34, "%i %i", valtozo1[id], valtozo2[id]) // formázzuk hozzá a változókat
  33.  
  34. fvault_set_data(g_vaultName, szKey, szData) // mentjük
  35. }
  36.  
  37.  
  38. // betöltés innen
  39. Load(id) {
  40. new szData[64], szKey[40];
  41. new steamid[32];
  42.  
  43. get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid));
  44. if (containi(steamid, "_ID_LAN") != -1 || containi(steamid, "HLTV") != -1) get_user_ip(id, steamid, charsmax(steamid), 1);
  45.  
  46. formatex(szKey , 39, "%s" , steamid)
  47.  
  48. if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31)) {
  49. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  50.  
  51. if(iSpacePos > -1) {
  52. new fvaltozo1[3], fvaltozo2[3]; // [3] max karakter... = (2)
  53.  
  54. parse(szData , fvaltozo1, 2, fvaltozo2, 2) // adatgyűjtés
  55.  
  56. valtozo1[id] = str_to_num(fvaltozo1) // változók betöltése
  57. valtozo2[id] = str_to_num(fvaltozo2)
  58. }
  59. }
  60. }


Csatolmányok:
fvault.inc [7.93 KiB]
Letöltve 191 alkalommal.

_________________
GitHub - mforce
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 16:01 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Köszönöm, és azt hogy csináljam meg hogy mikor mindig újra rakom a mapot akkor kell regisztrálni, miért, és le menti az adatokat?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 16:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Majd ha úgy fogalmazol, hogy érthető is legyen akkor tudok válaszolni.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 16:23 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Az a baj hogy 100000 Pont-nál többet nem ment ezt kéne meg oldani

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 16:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Karakterszámokat nagyobbra veszed a data-nal

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentés
HozzászólásElküldve: 2015.09.26. 16:26 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.23. 17:45
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
PistaCFG írta:
Az a baj hogy 100000 Pont-nál többet nem ment ezt kéne meg oldani

Wtf? Szóval mapvaltas utan eltunnek az adatok?,pontok?

_________________
Nokedli <3
Pöri (y) [kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole