hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 23:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 372 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 371 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin csomag probléma.
HozzászólásElküldve:2015.10.12. 22:40 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2015.10.12. 22:33
Hozzászólások:6
Üdv. Valaki megtudná csinálni hogy ez a plugin rendesen működjön? átírtam és most nem megy. (kezdő vagyok ebbe a nyelvbe)

Köszönöm a előre a válaszokat.

UI: mforce pluginját használtam fel. Link http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=22217 6. komment.

Hiba amit ír (Egyszerűen nemértem):
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for http://www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

skin_pontrendszer.sma(118) : warning 217: loose indentation
skin_pontrendszer.sma(235) : warning 217: loose indentation
skin_pontrendszer.sma(235) : error 029: invalid expression, assumed zero
skin_pontrendszer.sma(235) : error 004: function "plugin_precache" is not implemented
skin_pontrendszer.sma(242) : error 029: invalid expression, assumed zero
skin_pontrendszer.sma(242) : error 017: undefined symbol "halal"
skin_pontrendszer.sma(260) : error 029: invalid expression, assumed zero
skin_pontrendszer.sma(260) : error 017: undefined symbol "pontrendszerfut"
skin_pontrendszer.sma(260) : error 017: undefined symbol "print_color"
skin_pontrendszer.sma(260) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
8 Errors.
Done.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fvault>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Skin Rendszer"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11. // Modellek Letöltése: https://mega.nz/#!bkJHzQzC!NRK6QDwZOu-Y ... Kqz4JQK5gk
  12.  
  13. // Beállítások
  14.  
  15. #define PREFIX "ProKillers"
  16.  
  17. // Ha regisztrációs rendszert használsz, akkor érdemes névre menteni SteamID helyett. Ehhez vedd ki a //-t a # elől.
  18. #define NEVRE_MENTES
  19.  
  20. #define OLES_PONT (1)
  21. #define FEJLOVES_PONT (2)
  22.  
  23. #define SILVER_RANG (100)
  24. #define GOLD_RANG (600)
  25. #define MASTER_RANG (1500)
  26. #define LEGENDARY_RANG (3500)
  27. #define SUPREME_RANG (5000)
  28. #define GLOBALELITE_RANG (6000)
  29.  
  30. // Beállítások vége
  31.  
  32. new const g_vaultName[] = "skincsomag_rendszer";
  33. new pont[33], csomag[33];
  34. new iSteamID[33][32];
  35. new g_iCelpont[33]
  36.  
  37. public plugin_init() {
  38. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  39. register_cvar("championskins_rendszer", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  40. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  41. register_clcmd("say /pontadas", "AdasMenu")
  42. register_concmd("amx_pontok", "admin_pontok", ADMIN_KICK," <Jatekos neve> - Kiirja a jatekos pontjait.");
  43. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  44. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  45. register_clcmd("PONT_ADDOLAS", "PontAdas")
  46. set_task(172.0, "pontrendszerfut", 0, _, _, "b");
  47. }
  48.  
  49. new const fegyverek[][] = {
  50. "models/championskins/silver/v_ak47.mdl", // 0
  51. "models/championskins/silver/v_m4a1.mdl", // 1
  52. "models/championskins/silver/v_awp.mdl", // 2
  53. "models/championskins/silver/v_deagle.mdl", // 3
  54. "models/championskins/silver/v_usp.mdl", // 4
  55. "models/championskins/silver/v_glock18.mdl", // 5
  56. "models/championskins/silver/v.knife.mdl", // 6
  57. "models/championskins/gold/v_ak47.mdl", // 7
  58. "models/championskins/gold/v_m4a1.mdl", // 8
  59. "models/championskins/gold/v_awp.mdl", // 9
  60. "models/championskins/gold/v_deagle.mdl", // 10
  61. "models/championskins/gold/v_usp.mdl", // 11
  62. "models/championskins/gold/v_glock18.mdl", // 12
  63. "models/championskins/gold/v.knife.mdl", // 13
  64. "models/championskins/masterguard/v_ak47.mdl", // 14
  65. "models/championskins/masterguard/v_m4a1.mdl", // 15
  66. "models/championskins/masterguard/v_awp.mdl", // 16
  67. "models/championskins/masterguard/v_deagle.mdl", // 17
  68. "models/championskins/masterguard/v_usp.mdl", // 18
  69. "models/championskins/masterguard/v_glock18.mdl", // 19
  70. "models/championskins/masterguard/v.knife.mdl", // 20
  71. "models/championskins/legendary/v_ak47.mdl", // 21
  72. "models/championskins/legendary/v_m4a1.mdl", // 22
  73. "models/championskins/legendary/v_awp.mdl", // 23
  74. "models/championskins/legendary/v_deagle.mdl", // 24
  75. "models/championskins/legendary/v_usp.mdl", // 25
  76. "models/championskins/legendary/v_glock18.mdl", // 26
  77. "models/championskins/legendary/v.knife.mdl", // 27
  78. "models/championskins/supreme/v_ak47.mdl", // 28
  79. "models/championskins/supreme/v_m4a1.mdl", // 29
  80. "models/championskins/supreme/v_awp.mdl", // 30
  81. "models/championskins/supreme/v_deagle.mdl", // 31
  82. "models/championskins/supreme/v_usp.mdl", // 32
  83. "models/championskins/supreme/v_glock18.mdl", // 33
  84. "models/championskins/supreme/v.knife.mdl", // 34
  85. "models/championskins/globalelit/v_ak47.mdl", // 35
  86. "models/championskins/globalelit/v_m4a1.mdl", // 36
  87. "models/championskins/globalelit/v_awp.mdl", // 37
  88. "models/championskins/globalelit/v_deagle.mdl", // 38
  89. "models/championskins/globalelit/v_usp.mdl", // 39
  90. "models/championskins/globalelit/v_glock18.mdl", // 40
  91. "models/championskins/globalelit/v.knife.mdl" // 41
  92. };
  93.  
  94. public Event_CurWeapon(id) {
  95. new weap = get_user_weapon(id)
  96. if(csomag[id] == 1) { // SILVER RANGOK
  97. if(weap == CSW_AK47) {
  98. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0])
  99. }
  100. else if(weap == CSW_M4A1) {
  101. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  102. }
  103. else if(weap == CSW_AWP) {
  104. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  105. }
  106. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  107. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  108. }
  109. else if(weap == CSW_USP) {
  110. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[4])
  111. }
  112. else if(weap == CSW_GLOCK18) {
  113. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  114. }
  115. else if(weap == CSW_KNIFE) {
  116. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[6])
  117. }
  118. else if(csomag[id] == 2) { // GOLD RANG
  119. if(weap == CSW_AK47) {
  120. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[7])
  121. }
  122. else if(weap == CSW_M4A1) {
  123. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[8])
  124. }
  125. else if(weap == CSW_AWP) {
  126. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[9])
  127. }
  128. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  129. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[10])
  130. }
  131. else if(weap == CSW_USP) {
  132. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[11])
  133. }
  134. else if(weap == CSW_GLOCK18) {
  135. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[12])
  136. }
  137. else if(weap == CSW_KNIFE) {
  138. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[13])
  139. }
  140. }
  141. else if(csomag[id] == 3) { // MASTER_RANG
  142. if(weap == CSW_AK47) {
  143. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[14])
  144. }
  145. else if(weap == CSW_M4A1) {
  146. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[15])
  147. }
  148. else if(weap == CSW_AWP) {
  149. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[16])
  150. }
  151. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  152. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[17])
  153. }
  154. else if(weap == CSW_USP) {
  155. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[18])
  156. }
  157. else if(weap == CSW_GLOCK18) {
  158. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[19])
  159. }
  160. else if(weap == CSW_KNIFE) {
  161. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[20])
  162. }
  163. }
  164. else if(csomag[id] == 4) { // LEGENDARY RANG
  165. if(weap == CSW_AK47) {
  166. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[21])
  167. }
  168. else if(weap == CSW_M4A1) {
  169. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[22])
  170. }
  171. else if(weap == CSW_AWP) {
  172. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[23])
  173. }
  174. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  175. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[24])
  176. }
  177. else if(weap == CSW_USP) {
  178. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[25])
  179. }
  180. else if(weap == CSW_GLOCK18) {
  181. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[26])
  182. }
  183. else if(weap == CSW_KNIFE) {
  184. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[27])
  185. }
  186. }
  187. else if(csomag[id] == 5) { // SUPREME RANG
  188. if(weap == CSW_AK47) {
  189. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[28])
  190. }
  191. else if(weap == CSW_M4A1) {
  192. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[29])
  193. }
  194. else if(weap == CSW_AWP) {
  195. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[30])
  196. }
  197. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  198. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[31])
  199. }
  200. else if(weap == CSW_USP) {
  201. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[32])
  202. }
  203. else if(weap == CSW_GLOCK18) {
  204. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[33])
  205. }
  206. else if(weap == CSW_KNIFE) {
  207. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[34])
  208. }
  209. }
  210. else if(csomag[id] == 6) { // GLOBALELITE RANG
  211. if(weap == CSW_AK47) {
  212. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[35])
  213. }
  214. else if(weap == CSW_M4A1) {
  215. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[36])
  216. }
  217. else if(weap == CSW_AWP) {
  218. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[37])
  219. }
  220. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  221. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[38])
  222. }
  223. else if(weap == CSW_USP) {
  224. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[39])
  225. }
  226. else if(weap == CSW_GLOCK18) {
  227. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[40])
  228. }
  229. else if(weap == CSW_KNIFE) {
  230. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[41])
  231. }
  232. }
  233. }
  234.  
  235. public plugin_precache() {
  236. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++)
  237. {
  238. precache_model(fegyverek[i]);
  239. }
  240. }
  241.  
  242. public halal() {
  243. new killer = read_data(1)
  244. new victim = read_data(2)
  245. new kteam = get_user_team(killer)
  246. new vteam = get_user_team(victim)
  247.  
  248. if(killer != victim && kteam != vteam && read_data(3)) {
  249. pont[killer] += FEJLOVES_PONT
  250. set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  251. show_hudmessage(killer, "+%i Pont", FEJLOVES_PONT);
  252. }
  253. else if(killer != victim && kteam != vteam) {
  254. pont[killer] += OLES_PONT
  255. set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  256. show_hudmessage(killer, "+%i Pont", OLES_PONT);
  257. }
  258. }
  259.  
  260. public pontrendszerfut() print_color(0, "!g[%s]!y Szerverünkön !tSkincsomag Rendszer!y fut, írd be: !t/menu", PREFIX)
  261.  
  262. public ShowMenu(id) {
  263. new temp[128];
  264. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wSkin Rendszer ^nPontok: \y%d", PREFIX, pont[id]);
  265. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  266.  
  267. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Skinek %s", csomag[id] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  268. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  269. if(pont[id] >= SILVER_RANG) {
  270. formatex(temp, charsmax(temp), "Silver Skinek %s", csomag[id] == 1 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  271. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  272. }
  273. else {
  274. formatex(temp, charsmax(temp), "Silver Skinek \r|%i| Pont", SILVER_RANG);
  275. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  276. }
  277. if(pont[id] >= GOLD_RANG) {
  278. formatex(temp, charsmax(temp), "Gold Skinek %s", csomag[id] == 2 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  279. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  280. }
  281. else {
  282. formatex(temp, charsmax(temp), "Gold Skinek \r|%i| Pont", GOLD_RANG);
  283. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  284. }
  285. if(pont[id] >= MASTER_RANG) {
  286. formatex(temp, charsmax(temp), "Master Skinek %s", csomag[id] == 3 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  287. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  288. }
  289. else {
  290. formatex(temp, charsmax(temp), "Master Skinek \r|%i| Pont", MASTER_RANG);
  291. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  292. }
  293. if(pont[id] >= LEGENDARY_RANG) {
  294. formatex(temp, charsmax(temp), "Legendary Skinek %s", csomag[id] == 4 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  295. menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  296. }
  297. else {
  298. formatex(temp, charsmax(temp), "Legendary Skinek \r|%i| Pont", LEGENDARY_RANG);
  299. menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  300. }
  301. if(pont[id] >= SUPREME_RANG) {
  302. formatex(temp, charsmax(temp), "Supreme Skinek %s", csomag[id] == 5 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  303. menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  304. }
  305. else {
  306. formatex(temp, charsmax(temp), "Supreme Skinek \r|%i| Pont", LEGENDARY_RANG);
  307. menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  308. }
  309. if(pont[id] >= GLOBALELITE_RANG) {
  310. formatex(temp, charsmax(temp), "Global Elite Skinek %s", csomag[id] == 6 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  311. menu_additem(menu, temp, "6", 0);
  312. }
  313. else {
  314. formatex(temp, charsmax(temp), "Global Elite Skinek \r|%i| Pont", LEGENDARY_RANG);
  315. menu_additem(menu, temp, "6", 0);
  316. }
  317.  
  318. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  319. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  320. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  321. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  322.  
  323. menu_display(id, menu, 0);
  324. return PLUGIN_HANDLED;
  325. }
  326.  
  327. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  328. if(item == MENU_EXIT)
  329. {
  330. menu_cancel(id);
  331. return PLUGIN_HANDLED;
  332. }
  333.  
  334. new command[6], name[64], access, callback;
  335.  
  336. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  337.  
  338. switch(item)
  339. {
  340. case 0: {
  341. if(csomag[id] == 0) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  342. else {
  343. csomag[id] = 0;
  344. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  345. }
  346. }
  347. case 1: {
  348. if(csomag[id] == 1) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  349. else if(csomag[id] != 1 && pont[id] >= SILVER_RANG) {
  350. csomag[id] = 1;
  351. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  352. }
  353. else if(csomag[id] != 1 && pont[id] < SILVER_RANG) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  354. }
  355. case 2: {
  356. if(csomag[id] == 2) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  357. else if(csomag[id] != 2 && pont[id] >= GOLD_RANG) {
  358. csomag[id] = 2;
  359. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  360. }
  361. else if(csomag[id] != 2 && pont[id] < GOLD_RANG) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  362. }
  363. case 3: {
  364. if(csomag[id] == 3) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  365. else if(csomag[id] != 3 && pont[id] >= MASTER_RANG) {
  366. csomag[id] = 3;
  367. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  368. }
  369. else if(csomag[id] != 3 && pont[id] < MASTER_RANG) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  370. }
  371. case 4: {
  372. if(csomag[id] == 4) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  373. else if(csomag[id] != 4 && pont[id] >= LEGENDARY_RANG) {
  374. csomag[id] = 4;
  375. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  376. }
  377. else if(csomag[id] != 4 && pont[id] < LEGENDARY_RANG) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  378. }
  379. case 5: {
  380. if(csomag[id] == 5) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  381. else if(csomag[id] != 5 && pont[id] >= SUPREME_RANG) {
  382. csomag[id] = 4;
  383. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  384. }
  385. else if(csomag[id] != 5 && pont[id] < SUPREME_RANG) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  386. }
  387. case 6: {
  388. if(csomag[id] == 6) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  389. else if(csomag[id] != 6 && pont[id] >= GLOBALELITE_RANG) {
  390. csomag[id] = 4;
  391. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  392. }
  393. else if(csomag[id] != 6 && pont[id] < GLOBALELITE_RANG) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  394. }
  395. }
  396.  
  397. return PLUGIN_HANDLED;
  398. }
  399.  
  400. public admin_pontok(id,level,cid) {
  401. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  402. return PLUGIN_HANDLED;
  403.  
  404. static arg[32];
  405. read_argv(1, arg, 31);
  406.  
  407. new player = cmd_target(id, arg, 2);
  408.  
  409. if(!player)
  410. return PLUGIN_HANDLED;
  411.  
  412. static name[32];
  413. get_user_name(player, name, charsmax(name));
  414.  
  415. console_print(id, "--------------------(#championskins Rendszer#)--------------------");
  416. console_print(id, "%s pontjai: %i pont.", name, pont[player]);
  417. console_print(id, "-----------------------------------------------------------------");
  418.  
  419. return PLUGIN_HANDLED;
  420. }
  421.  
  422. public client_putinserver(id) {
  423. if (is_user_bot(id)) return;
  424. else {
  425. #if defined NEVRE_MENTES
  426. get_user_name(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  427. #else
  428. get_user_authid(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  429. if (containi(iSteamID[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(iSteamID[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID), 1);
  430. #endif
  431. pont[id] = 0;
  432. csomag[id] = 0;
  433. Load(id);
  434. }
  435. }
  436.  
  437. public client_disconnect(id) {
  438. if (is_user_bot(id)) return;
  439. else Save(id);
  440. }
  441.  
  442. Load(id) {
  443. new szData[64]
  444. new szKey[40]
  445.  
  446. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  447.  
  448. if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31))
  449. {
  450. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  451.  
  452. if(iSpacePos > -1)
  453. {
  454. new fpont[32], fcsomag[3];
  455.  
  456. parse(szData , fpont, 31, fcsomag, 2)
  457.  
  458. pont[id] = str_to_num(fpont)
  459. csomag[id] = str_to_num(fcsomag)
  460. }
  461. }
  462. }
  463.  
  464. Save(id) {
  465. new szData[64]
  466. new szKey[40]
  467.  
  468. formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  469. formatex(szData, 34, "%i %i", pont[id], csomag[id])
  470.  
  471. fvault_set_data(g_vaultName, szKey, szData)
  472. }
  473.  
  474. public AdasMenu(id)
  475. {
  476. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  477. {
  478. new menu = menu_create("Válaszd ki kinek szeretnél adni pontot!", "AdasKezelo")
  479.  
  480. new szTempid[32]
  481.  
  482. for(new celpont; celpont <= 32; celpont++) {
  483. if(is_user_connected(celpont) && celpont != id && !is_user_bot(celpont)) {
  484. new szJatekosok[60]
  485. get_user_name(celpont, szJatekosok, charsmax(szJatekosok))
  486. num_to_str(celpont, szTempid, charsmax(szTempid))
  487.  
  488. menu_additem(menu, szJatekosok, szTempid, 0)
  489. }
  490. }
  491.  
  492. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  493. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  494. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  495. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  496. menu_display(id , menu , 0)
  497. }
  498. else
  499. {
  500. print_color(id, "!g[%s]!y Ehhez nincs hozzáférésed!", PREFIX)
  501. }
  502. return PLUGIN_HANDLED;
  503. }
  504.  
  505. public AdasKezelo(id, menu, item) {
  506. if(item == MENU_EXIT)
  507. {
  508. menu_destroy(menu)
  509.  
  510. return PLUGIN_HANDLED
  511. }
  512.  
  513. new access, info[6], name[64], callback
  514. menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 5, name, 63, callback)
  515.  
  516. g_iCelpont[id] = str_to_num(info)
  517.  
  518. if(!is_user_connected(g_iCelpont[id])) {
  519. print_color(id, "!g[%s]!y Sajnos lecsatlakozott a kiválasztott játékos!", PREFIX)
  520. menu_display(id, menu, 0)
  521.  
  522. return PLUGIN_HANDLED
  523. }
  524.  
  525. client_cmd(id, "messagemode PONT_ADDOLAS")
  526.  
  527. menu_destroy(menu)
  528. return PLUGIN_CONTINUE
  529. }
  530.  
  531. public PontAdas(id) {
  532. new adat[192], szam
  533. read_args(adat, charsmax(adat))
  534.  
  535. szam = str_to_num(adat)
  536.  
  537. if(szam) {
  538. pont[g_iCelpont[id]] += szam
  539. return PLUGIN_CONTINUE
  540. }
  541. return PLUGIN_CONTINUE
  542. }
  543.  
  544. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  545. {
  546. new count = 1, players[32]
  547. static msg[191]
  548. vformat(msg, 190, input, 3)
  549.  
  550. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  551. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  552. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  553.  
  554. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  555. {
  556. for (new i = 0; i < count; i++)
  557. {
  558. if (is_user_connected(players[i]))
  559. {
  560. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  561. write_byte(players[i])
  562. write_string(msg)
  563. message_end()
  564. }
  565. }
  566. }
  567. return PLUGIN_HANDLED
  568. }
  569.  
  570. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  571. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  572. */
  573.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin csomag probléma.
HozzászólásElküldve:2015.10.12. 23:00 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2015.10.12. 22:33
Hozzászólások:6
MEGOLDVA

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. else if(weap == CSW_KNIFE) {
  3. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[34])
  4. }
  5. }


Nem zártam le... } Ezért érdemes figyelni...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole