hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 12:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 293 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 292 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rangba nem lép szintet.
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 18:59 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.12. 22:33
Hozzászólások: 6
Van 1 problémám hogy nem fejlődnek tovább az emberek.

Amikor elérjük a bizonyos killt hogy továbbfejlődjünk Silver II-be nem adja meg a.

Killek száma: -(minusz)-ba keződik és megy a végtelenbe.

Valahogy így néz ki chatbe: Rang: [Silver I] | Ölések: 55| Kell még: -5 (EZ EGY PÉLDA VOLT, VALAHOGY ÍGY NÉZ KI)

Valaki megcsinálná nekem?, hálám üldözni fog.

Lefordítja rendesen.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <nvault>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7.  
  8. #define PLUGIN ""
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR ""
  11.  
  12. new message[192]
  13. new nev[32]
  14. new Temp[192]
  15. static color[10]
  16. new g_vault
  17. new points_kill, points_hs;
  18. new olesek[33]
  19. new szint[33]
  20. new tulaj[32] = "abcdefghijklmnopqrstu"
  21. new foadmin[32] = "bcdefijmnu"
  22. new admin[32] = "bcdefijmou"
  23. new vip[32] = "bijt"
  24.  
  25. #define IsPlayer(%1)
  26. #define ASD 17
  27.  
  28. //Ha az ASD értéke 17 akkor a szamoknal 9 szám a rangoknál 18 szöveg
  29.  
  30. new const szamok[ASD] = {
  31. 100,
  32. 200,
  33. 300,
  34. 500,
  35. 1000, // Silver vége
  36. 1500,
  37. 2500,
  38. 3000,
  39. 3500, // Gold vége
  40. 4000,
  41. 4500,
  42. 5000,
  43. 5600, // Master vége
  44. 6400,
  45. 7500, // Legendary vége
  46. 8500, // Supreme
  47. 10000 // Global
  48. }
  49.  
  50. new const rangok[ASD+1][] = {
  51. "[Silver I]",
  52. "[Silver II]",
  53. "[Silver III]",
  54. "[Silver IV]",
  55. "[Silver Elite]",
  56. "[Silver Elite Master]",
  57. "[Gold Nova I]]",
  58. "[Gold Nova II]]",
  59. "[Gold Nova III]",
  60. "[Gold Nova Master]",
  61. "[Master Guardian I]",
  62. "[Master Guardian II]",
  63. "[Master Guardian Elite]",
  64. "[Distinguished Master Guardian]",
  65. "[Legendary Eagle]",
  66. "[Legendary Eagle Master]",
  67. "[Supreme Master First Class]",
  68. "[The Global Elite]"
  69. }
  70.  
  71. public plugin_init()
  72. {
  73. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  74. register_clcmd("say /rang", "hud");
  75. register_clcmd("say", "sayhook");
  76. register_clcmd("say_team", "tshook");
  77. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  78. points_kill = register_cvar("dr_rank_kill", "0");
  79. points_hs = register_cvar("dr_rank_hs","2");
  80. g_vault = nvault_open("Rang");
  81. }
  82. public hud(id)
  83. {
  84. if(szint[id] != ASD+1)
  85. {
  86.  
  87.  
  88. ColorChat(id, RED, "Rang:^4%s ^1| ^3Ölések:^4%d ^1| ^3Kell még:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  89. }
  90. else {
  91.  
  92. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  93. }
  94.  
  95. }
  96. public sayhook(id)
  97. {
  98.  
  99. read_args (message, 191)
  100. remove_quotes (message)
  101. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  102. {
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104. }
  105. get_user_name(id, nev, 31)
  106. if(is_user_alive(id)) {
  107. get_user_team(id, color, 9)
  108.  
  109. if(get_user_flags(id) == read_flags(tulaj))
  110. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  111. else if(get_user_flags(id) == read_flags(foadmin))
  112. formatex(Temp, 191, "^x04[Főadmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  113. else if(get_user_flags(id) == read_flags(admin))
  114. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  115. else if(get_user_flags(id) == read_flags(vip))
  116. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  117.  
  118.  
  119.  
  120. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  121.  
  122. }
  123. else {
  124. get_user_team(id, color, 9)
  125. if(get_user_flags(id) == read_flags(tulaj))
  126. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  127. else if(get_user_flags(id) == read_flags(foadmin))
  128. formatex(Temp, 191, "^x04[Főadmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  129. else if(get_user_flags(id) == read_flags(admin))
  130. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  131. else if(get_user_flags(id) == read_flags(vip))
  132. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  133.  
  134. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  135. }
  136. sendmessage(color)
  137. return PLUGIN_HANDLED
  138. }
  139. public tshook(id)
  140. {
  141. read_args (message, 191)
  142. remove_quotes (message)
  143. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  144. {
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146. }
  147. get_user_name(id, nev, 31)
  148. new playerTeam = get_user_team(id)
  149. new playerTeamName[19]
  150. switch (playerTeam)
  151. {
  152. case 1: {
  153. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  154.  
  155. }
  156. case 2: {
  157. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  158.  
  159. }
  160. default:
  161. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  162. }
  163. if(is_user_alive(id))
  164. {
  165. get_user_team(id, color, 9)
  166. if(get_user_flags(id) == read_flags(tulaj))
  167. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  168. else if(get_user_flags(id) == read_flags(foadmin))
  169. formatex(Temp, 191, "^x04[Főadmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  170. else if(get_user_flags(id) == read_flags(admin))
  171. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  172. else if(get_user_flags(id) == read_flags(vip))
  173. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  174.  
  175.  
  176.  
  177. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  178.  
  179. }
  180. else {
  181. get_user_team(id, color, 9)
  182. if(get_user_flags(id) == read_flags(tulaj))
  183. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  184. else if(get_user_flags(id) == read_flags(foadmin))
  185. formatex(Temp, 191, "^x04[Főadmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  186. else if(get_user_flags(id) == read_flags(admin))
  187. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  188. else if(get_user_flags(id) == read_flags(vip))
  189. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  190.  
  191. else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  192. }
  193. sendtmessage(color, playerTeam)
  194. return PLUGIN_HANDLED
  195. }
  196. public sendmessage(color[])
  197. {
  198. new teamName[10]
  199. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  200. {
  201. get_user_team (player, teamName, 9)
  202. teamf (player, color)
  203. elkuldes(player, Temp)
  204. teamf(player, teamName)
  205. }
  206. }
  207. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  208. {
  209. new teamName[10]
  210. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  211. {
  212. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  213. {
  214. get_user_team (player, teamName, 9)
  215. elkuldes(player, Temp)
  216. teamf (player, teamName)
  217. teamf (player, color)
  218. }
  219. }
  220. }
  221. public teamf(player, team[])
  222. {
  223. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  224. write_byte(player)
  225. write_string(team)
  226. message_end()
  227. }
  228. public elkuldes(player, Temp[])
  229. {
  230.  
  231. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  232. write_byte( player )
  233. write_string( Temp )
  234. message_end()
  235.  
  236. }
  237.  
  238. public client_connect(id)
  239. {
  240. LoadData(id)
  241. }
  242. public client_disconnect(id)
  243. {
  244. SaveData(id)
  245. }
  246.  
  247. public SaveData(id)
  248. {
  249. new name[32]
  250. get_user_name(id, name, 31)
  251.  
  252. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  253. format(vaultkey,63,"%s", name)
  254. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  255. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  256. return PLUGIN_CONTINUE
  257. }
  258. public LoadData(id)
  259. {
  260. new name[32]
  261. get_user_name(id, name, 31)
  262. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  263.  
  264. format(vaultkey,63,"%s", name)
  265. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  266.  
  267. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  268. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  269. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  270. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  271. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  272. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  273. return PLUGIN_CONTINUE
  274. }
  275. public halal(id)
  276. {
  277. new killer = read_data(1);
  278. new victim = read_data(2);
  279. new gpoints_kill = get_pcvar_num(points_kill);
  280. new gpoints_hs = get_pcvar_num(points_hs);
  281.  
  282. if(killer && is_user_connected(killer) )
  283. {
  284. if( victim != killer )
  285. {
  286. if( cs_get_user_team(victim) != cs_get_user_team(killer) )
  287. {
  288. if( is_user_alive(killer) )
  289. {
  290. if(!read_data(1))
  291. {
  292. olesek[killer] += gpoints_kill
  293. }
  294. else if(read_data(2))
  295. {
  296. olesek[killer] += (gpoints_kill + gpoints_hs);
  297. }
  298.  
  299. SaveData(killer);
  300. }
  301. }
  302. }
  303. }
  304.  
  305. }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Kopale089 2015.10.17. 19:13-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangba nem lép szintet.
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 21:29 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.16. 17:41
Hozzászólások: 4
Szia!
Esetleg:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. olesek[killer] ++ gpoints_kill
  2. }
  3. else if(read_data(2))
  4. {
  5. olesek[killer] ++ (gpoints_kill + gpoints_hs);
  6. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangba nem lép szintet.
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 22:09 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.12. 22:33
Hozzászólások: 6
EDIT 1: Nem fordítja le de 1 próbát megért köszönöm.


EDIT 2:
Rájöttem közbe hogy mi lehet a gond:

Ez a plugin egyesével lépi fel a szinteket, mindig ++, azaz én átírom (2 pontra a sima ölést, 3 pontra a fejest) akkor ha átugorja a 0-át akkor nem fog szintet lépni soha mert már nem fogja elérni.

Hátha ezzel bárkinek tudok segíteni a megoldásban, én még mindig nem tudom megcsinálni.

EDIT 3:
MEGOLDVA


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.10.17. 22:31-kor.
dupla posztra figyeljünk!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole