hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 331 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 329 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: MySQL Több fáj mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.24. 18:30 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Hali!

Valaki segítene hogyan tudok többet bele írni? Pl: szintet fegyver skineket. Előre is köszönöm

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <sqlx>
  4. new pont[33]
  5.  
  6.  
  7. new Host[] = "localhost"
  8. new User[] = "root"
  9. new Pass[] = "jelszo"
  10. new Db[] = "adatbazis"
  11.  
  12. new Handle:g_SqlTuple
  13. new g_Error[512]
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin("ptrendszersqlmentes","1.0","qKKKJ")
  17. register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a")
  18. set_task(1.0, "MySql_Init") // a mysql init be csatlakozunk az adatbázishoz
  19. }
  20. public Event_DeathMsg()
  21. {
  22. if(read_data(1) != read_data(2))
  23. {
  24. pont[read_data(1)] += 10
  25. }
  26. }
  27. public MySql_Init()
  28. {
  29. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db) //csatlakozunk az adatbázishoz
  30. new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error))
  31. if(SqlConnection == Empty_Handle)
  32. set_fail_state(g_Error)
  33. new Handle:Queries
  34. Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS pontrendszer (nev varchar(32),pont INT(11))") //létrehozzuk a pontrendszer táblát név és pont sorokkal
  35.  
  36. if(!SQL_Execute(Queries))
  37. {
  38. SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error))
  39. set_fail_state(g_Error)
  40.  
  41. }
  42. SQL_FreeHandle(Queries)
  43. SQL_FreeHandle(SqlConnection)
  44. }
  45. public plugin_end()
  46. {
  47. SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  48. }
  49.  
  50. public betoltes(id)
  51. {
  52. new szNev[32], szTemp[512]
  53. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  54.  
  55. new Data[1]
  56. Data[0] = id
  57. format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `pontrendszer` WHERE (`pontrendszer`.`nev` = '%s')", szNev) //kiválasztjuk a játékost a pontrendszer táblából a neve alapján
  58. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client",szTemp,Data,1)
  59. }
  60.  
  61. public register_client(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  62. {
  63. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  64. {
  65. log_amx("Kapcsolodas sikertelen. [%d] %s", Errcode, Error)
  66. }
  67. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  68. {
  69. log_amx("A QUERY betoltese sikertelen.[%d] %s", Errcode, Error)
  70. }
  71.  
  72. new id
  73. id = Data[0]
  74.  
  75. if(SQL_NumResults(Query) < 1)
  76. {
  77.  
  78. new szNev[32]
  79. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  80.  
  81. new szTemp[512]
  82.  
  83. format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `pontrendszer` ( `nev` , `pont`)VALUES ('%s','0');",szNev) //ha a játékos neve nem található a táblában akkor létrehozunk neki egy új sort a nevével és a pont értékét beállítjük 0 ra
  84. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  85. }
  86. else
  87. {
  88. pont[id] = SQL_ReadResult(Query, 1) // ha van már ilyen név az adatbázisban akkor a pontjait beállítjuk neki a pont sorban található értékre (0 = név, 1= pont)
  89. }
  90.  
  91. return PLUGIN_HANDLED
  92. }
  93. public mentes(id)
  94. {
  95. new szNev[32], szTemp[512]
  96. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  97.  
  98. format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `pontrendszer` SET `pont` = '%i' WHERE `pontrendszer`.`nev` = '%s';",pont[id], szNev) //frissítjük az adatokat tehát a pontrendszer táblán belüli pont sorba beírjuk a játékos jelenlegi pontját ott ahol a név megegyezik a játékos nevével
  99. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  100. }
  101.  
  102. public IgnoreHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  103. {
  104. SQL_FreeHandle(Query)
  105.  
  106. return PLUGIN_HANDLED
  107. }
  108.  
  109. public client_putinserver(id)
  110. {
  111. betoltes(id)
  112. }
  113.  
  114. public client_disconnect(id)
  115. {
  116. mentes(id)
  117. }
  118.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MySQL Több fáj mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.24. 18:47 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem értem mi rajta a nehéz. query-kbe , 'blabla'

...

De itt van régi, nézd ki ebből.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <crbakiraly>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <fun>
  8. #include <csx>
  9. #include <fakemeta>
  10. #include <hamsandwich>
  11. #include <sqlx>
  12. #include <colorchat>
  13.  
  14. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  15. #define VERSION "1.0"
  16. #define AUTHOR "crb, mforce"
  17.  
  18. new csomag[33] // 0. alap 1. rozsdás, 2. bronz, 3. ezüst 4. arany, 5. top3, 6. vip
  19.  
  20. new pont[33]
  21.  
  22. new vip[33]
  23. new aktiv[33]
  24.  
  25. new Handle:g_SqlTuple
  26.  
  27. new Host[] = "127.0.0.1"
  28. new User[] = "user"
  29. new Pass[] = "xy"
  30. new Db[] = "db"
  31.  
  32. public plugin_precache() {
  33. precache_model("models/prokillers/rozsdas/p_ak47.mdl") // 0
  34. precache_model("models/prokillers/rozsdas/p_m4a1.mdl") // 1
  35. precache_model("models/prokillers/rozsdas/p_awp.mdl") // 2
  36. precache_model("models/prokillers/rozsdas/p_deagle.mdl") // 3
  37. precache_model("models/prokillers/rozsdas/p_famas.mdl") // 4
  38. precache_model("models/prokillers/rozsdas/p_m3.mdl") // 5
  39. precache_model("models/prokillers/rozsdas/p_mp5navy.mdl") // 6
  40. precache_model("models/prokillers/rozsdas/p_c4.mdl") // 7
  41. precache_model("models/prokillers/rozsdas/p_scout.mdl") // 8
  42. precache_model("models/prokillers/rozsdas/v_ak47.mdl") // 9
  43. precache_model("models/prokillers/rozsdas/v_m4a1.mdl") // 10
  44. precache_model("models/prokillers/rozsdas/v_awp.mdl") // 11
  45. precache_model("models/prokillers/rozsdas/v_deagle.mdl") // 12
  46. precache_model("models/prokillers/rozsdas/v_famas.mdl") // 13
  47. precache_model("models/prokillers/rozsdas/v_m3.mdl") // 14
  48. precache_model("models/prokillers/rozsdas/v_mp5navy.mdl") // 15
  49. precache_model("models/prokillers/rozsdas/v_c4.mdl") // 16
  50. precache_model("models/prokillers/rozsdas/v_scout.mdl") // 17
  51. precache_model("models/prokillers/bronz/p_ak47.mdl") // 18
  52. precache_model("models/prokillers/bronz/p_m4a1.mdl") // 19
  53. precache_model("models/prokillers/bronz/p_awp.mdl") // 20
  54. precache_model("models/prokillers/bronz/p_deagle.mdl") // 21
  55. precache_model("models/prokillers/bronz/p_famas.mdl") // 22
  56. precache_model("models/prokillers/bronz/p_m3.mdl") // 23
  57. precache_model("models/prokillers/bronz/p_mp5navy.mdl") // 24
  58. precache_model("models/prokillers/bronz/p_c4.mdl") // 25
  59. precache_model("models/prokillers/bronz/p_scout.mdl") // 26
  60. precache_model("models/prokillers/bronz/v_ak47.mdl") // 27
  61. precache_model("models/prokillers/bronz/v_m4a1.mdl") // 28
  62. precache_model("models/prokillers/bronz/v_awp.mdl") // 29
  63. precache_model("models/prokillers/bronz/v_deagle.mdl") // 30
  64. precache_model("models/prokillers/bronz/v_famas.mdl") // 31
  65. precache_model("models/prokillers/bronz/v_m3.mdl") // 32
  66. precache_model("models/prokillers/bronz/v_mp5navy.mdl") // 33
  67. precache_model("models/prokillers/bronz/v_c4.mdl") // 34
  68. precache_model("models/prokillers/bronz/v_scout.mdl") // 35
  69. precache_model("models/prokillers/ezust/p_ak47.mdl") // 36
  70. precache_model("models/prokillers/ezust/p_m4a1.mdl") // 37
  71. precache_model("models/prokillers/ezust/p_awp.mdl") // 38
  72. precache_model("models/prokillers/ezust/p_deagle.mdl") // 39
  73. precache_model("models/prokillers/ezust/p_famas.mdl") // 40
  74. precache_model("models/prokillers/ezust/p_m3.mdl") // 41
  75. precache_model("models/prokillers/ezust/p_mp5navy.mdl") // 42
  76. precache_model("models/prokillers/ezust/p_c4.mdl") // 43
  77. precache_model("models/prokillers/ezust/p_scout.mdl") // 44
  78. precache_model("models/prokillers/ezust/v_ak47.mdl") // 45
  79. precache_model("models/prokillers/ezust/v_m4a1.mdl") // 46
  80. precache_model("models/prokillers/ezust/v_awp.mdl") // 47
  81. precache_model("models/prokillers/ezust/v_deagle.mdl") // 48
  82. precache_model("models/prokillers/ezust/v_famas.mdl") // 49
  83. precache_model("models/prokillers/ezust/v_m3.mdl") // 50
  84. precache_model("models/prokillers/ezust/v_mp5navy.mdl") // 51
  85. precache_model("models/prokillers/ezust/v_c4.mdl") // 52
  86. precache_model("models/prokillers/ezust/v_scout.mdl") // 53
  87. precache_model("models/prokillers/arany/p_ak47.mdl") // 54
  88. precache_model("models/prokillers/arany/p_m4a1.mdl") // 55
  89. precache_model("models/prokillers/arany/p_awp.mdl") // 56
  90. precache_model("models/prokillers/arany/p_deagle.mdl") // 57
  91. precache_model("models/prokillers/arany/p_famas.mdl") // 58
  92. precache_model("models/prokillers/arany/p_m3.mdl") // 59
  93. precache_model("models/prokillers/arany/p_mp5navy.mdl") // 60
  94. precache_model("models/prokillers/arany/p_c4.mdl") // 61
  95. precache_model("models/prokillers/arany/p_scout.mdl") // 62
  96. precache_model("models/prokillers/arany/v_ak47.mdl") // 63
  97. precache_model("models/prokillers/arany/v_m4a1.mdl") // 64
  98. precache_model("models/prokillers/arany/v_awp.mdl") // 65
  99. precache_model("models/prokillers/arany/v_deagle.mdl") // 66
  100. precache_model("models/prokillers/arany/v_famas.mdl") // 67
  101. precache_model("models/prokillers/arany/v_m3.mdl") // 68
  102. precache_model("models/prokillers/arany/v_mp5navy.mdl") // 69
  103. precache_model("models/prokillers/arany/v_c4.mdl") // 70
  104. precache_model("models/prokillers/arany/v_scout.mdl") // 71
  105. precache_model("models/prokillers/top/v_knife.mdl") // 72
  106. precache_model("models/prokillers/top/v_ak47.mdl") // 73
  107. precache_model("models/prokillers/top/v_m4a1.mdl") // 74
  108. precache_model("models/prokillers/top/v_awp.mdl") // 75
  109. precache_model("models/prokillers/top/v_deagle.mdl") // 76
  110. precache_model("models/prokillers/top/v_famas.mdl") // 77
  111. precache_model("models/prokillers/top/v_m3.mdl") // 78
  112. precache_model("models/prokillers/top/v_mp5navy.mdl") // 79
  113. precache_model("models/prokillers/top/v_c4.mdl") // 80
  114. precache_model("models/prokillers/top/v_scout.mdl") // 81
  115. precache_model("models/prokillers/vip/v_knife.mdl") // 82
  116. precache_model("models/prokillers/vip/v_ak47.mdl") // 83
  117. precache_model("models/prokillers/vip/v_m4a1.mdl") // 84
  118. precache_model("models/prokillers/vip/v_awp.mdl") // 85
  119. precache_model("models/prokillers/vip/v_deagle.mdl") // 86
  120. precache_model("models/prokillers/vip/v_famas.mdl") // 87
  121. precache_model("models/prokillers/vip/v_m3.mdl") // 88
  122. precache_model("models/prokillers/vip/v_mp5navy.mdl") // 89
  123. precache_model("models/prokillers/vip/v_c4.mdl") // 90
  124. precache_model("models/prokillers/vip/v_scout.mdl") // 91
  125. }
  126.  
  127. /* is_user_loggedin(id)*/
  128.  
  129. public client_putinserver(id)
  130. {
  131. csomag[id] = 0
  132. pont[id] = 0
  133. vip[id] = 0
  134. aktiv[id] = 0
  135. }
  136.  
  137. public top3lejart(id)
  138. {
  139. csomag[id] = 0
  140. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Már nem vagy a TOP5-ben, ezért vissza állítottuk a skined alapra!")
  141. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Már nem vagy a TOP5-ben, ezért vissza állítottuk a skined alapra!")
  142. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Már nem vagy a TOP5-ben, ezért vissza állítottuk a skined alapra!")
  143. update(id)
  144. }
  145.  
  146. public viplejart(id)
  147. {
  148. csomag[id] = 0
  149. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Neked lejárt a^x04 VIP^x01 hozzáférésed!")
  150. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Neked lejárt a^x04 VIP^x01 hozzáférésed!")
  151. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Neked lejárt a^x04 VIP^x01 hozzáférésed!")
  152. update(id)
  153. }
  154.  
  155. public spawn_event(id)
  156. {
  157. if(is_user_loggedin(id))
  158. {
  159. new ErrorCode
  160. new Error[512]
  161. new Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple, ErrorCode, Error, 511)
  162.  
  163. if(SqlConnection == Empty_Handle)
  164. {
  165. set_fail_state(Error)
  166. }
  167. new nev[33]
  168. get_user_name(id, nev, 32)
  169. new Handle:Query = SQL_PrepareQuery(SqlConnection, "SELECT * FROM regrendszer WHERE username = ^"%s^"", nev)
  170. if(!SQL_Execute(Query))
  171. {
  172. SQL_QueryError(Query, Error, 511)
  173. set_fail_state(Error)
  174. }
  175. if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  176. {
  177. new ponty = SQL_FieldNameToNum(Query, "pontok")
  178. new csomi = SQL_FieldNameToNum(Query, "csomag")
  179. new vipell = SQL_FieldNameToNum(Query, "vip")
  180. new aktivell = SQL_FieldNameToNum(Query, "aktiv")
  181. pont[id] = SQL_ReadResult(Query, ponty)
  182. csomag[id] = SQL_ReadResult(Query, csomi)
  183. vip[id] = SQL_ReadResult(Query, vipell)
  184. aktiv[id] = SQL_ReadResult(Query, aktivell)
  185.  
  186. if(csomag[id] == 6 && vip[id] == 0 && aktiv[id] == 0)
  187. {
  188. set_task(10.0,"viplejart", id)
  189. }
  190. new izStats[8], izBody[8]
  191. new iRankPos
  192. iRankPos = get_user_stats(id, izStats, izBody)
  193.  
  194. if(csomag[id] == 5 && iRankPos >= 4)
  195. {
  196. set_task(10.0,"top3lejart", id)
  197. }
  198. }
  199. SQL_FreeHandle(Query)
  200. SQL_FreeHandle(SqlConnection)
  201. }
  202.  
  203. if(vip[id] == 1 && aktiv[id] == 1)
  204. {
  205. fegyvermenu(id)
  206. }
  207. }
  208.  
  209. public makeTuple()
  210. {
  211.  
  212. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db)
  213. }
  214. public createTable()
  215. {
  216.  
  217. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"createTableThread", "CREATE TABLE IF NOT EXISTS regrendszer (username varchar(32),password varchar(32), `vip` INT(255), `datum` TEXT(255), `aktiv` INT(11), `pontok` INT(11), `csomag` INT(11))")
  218. }
  219. public createTableThread(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  220. {
  221. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  222. return set_fail_state("Nem tudtam csatlakozni az adatbazishoz.")
  223. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  224. return set_fail_state("Query Error")
  225.  
  226. if(Errcode)
  227. return log_amx("Hibat dobtam: %s",Error)
  228.  
  229. return PLUGIN_CONTINUE
  230. }
  231.  
  232. public plugin_init() {
  233. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  234. register_event("Damage", "player_damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
  235. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  236. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  237. register_clcmd("say /pontok", "ShowMenu")
  238. register_clcmd("say /pont", "ShowMenu")
  239. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  240. makeTuple()
  241. createTable()
  242. }
  243.  
  244. public Event_CurWeapon(id)
  245. {
  246. new weap = get_user_weapon(id)
  247. if(csomag[id] == 1 && weap == CSW_AK47)
  248. {
  249. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/rozsdas/v_ak47.mdl") // v_model
  250. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/rozsdas/p_ak47.mdl") // p_model itt a 0 helyére írt be azt a számot ahányadik eleme a tömbnek
  251. }
  252. else if(csomag[id] == 1 && weap == CSW_M4A1)
  253. {
  254. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/rozsdas/v_m4a1.mdl")
  255. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/rozsdas/p_m4a1.mdl")
  256. }
  257. else if(csomag[id] == 1 && weap == CSW_AWP)
  258. {
  259. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/rozsdas/v_awp.mdl")
  260. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/rozsdas/p_awp.mdl")
  261. }
  262. else if(csomag[id] == 1 && weap == CSW_DEAGLE)
  263. {
  264. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/rozsdas/v_deagle.mdl")
  265. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/rozsdas/p_deagle.mdl")
  266. }
  267. else if(csomag[id] == 1 && weap == CSW_FAMAS)
  268. {
  269. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/rozsdas/v_famas.mdl")
  270. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/rozsdas/p_famas.mdl")
  271. }
  272. else if(csomag[id] == 1 && weap == CSW_M3)
  273. {
  274. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/rozsdas/v_m3.mdl")
  275. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/rozsdas/p_m3.mdl")
  276. }
  277. else if(csomag[id] == 1 && weap == CSW_MP5NAVY)
  278. {
  279. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/rozsdas/v_mp5navy.mdl")
  280. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/rozsdas/p_mp5navy.mdl")
  281. }
  282. else if(csomag[id] == 1 && weap == CSW_C4)
  283. {
  284. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/rozsdas/v_c4.mdl")
  285. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/rozsdas/p_c4.mdl")
  286. }
  287. else if(csomag[id] == 1 && weap == CSW_SCOUT)
  288. {
  289. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/rozsdas/v_scout.mdl")
  290. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/rozsdas/p_scout.mdl")
  291. }
  292. else if(csomag[id] == 2 && weap == CSW_AK47)
  293. {
  294. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/bronz/v_ak47.mdl") // v_model
  295. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/bronz/p_ak47.mdl") // p_model itt a 0 helyére írt be azt a számot ahányadik eleme a tömbnek
  296. }
  297. else if(csomag[id] == 2 && weap == CSW_M4A1)
  298. {
  299. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/bronz/v_m4a1.mdl")
  300. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/bronz/p_m4a1.mdl")
  301. }
  302. else if(csomag[id] == 2 && weap == CSW_AWP)
  303. {
  304. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/bronz/v_awp.mdl")
  305. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/bronz/p_awp.mdl")
  306. }
  307. else if(csomag[id] == 2 && weap == CSW_DEAGLE)
  308. {
  309. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/bronz/v_deagle.mdl")
  310. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/bronz/p_deagle.mdl")
  311. }
  312. else if(csomag[id] == 2 && weap == CSW_FAMAS)
  313. {
  314. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/bronz/v_famas.mdl")
  315. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/bronz/p_famas.mdl")
  316. }
  317. else if(csomag[id] == 2 && weap == CSW_M3)
  318. {
  319. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/bronz/v_m3.mdl")
  320. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/bronz/p_m3.mdl")
  321. }
  322. else if(csomag[id] == 2 && weap == CSW_MP5NAVY)
  323. {
  324. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/bronz/v_mp5navy.mdl")
  325. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/bronz/p_mp5navy.mdl")
  326. }
  327. else if(csomag[id] == 2 && weap == CSW_C4)
  328. {
  329. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/bronz/v_c4.mdl")
  330. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/bronz/p_c4.mdl")
  331. }
  332. else if(csomag[id] == 2 && weap == CSW_SCOUT)
  333. {
  334. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/bronz/v_scout.mdl")
  335. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/bronz/p_scout.mdl")
  336. }
  337. else if(csomag[id] == 3 && weap == CSW_AK47)
  338. {
  339. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/ezust/v_ak47.mdl") // v_model
  340. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/ezust/p_ak47.mdl") // p_model itt a 0 helyére írt be azt a számot ahányadik eleme a tömbnek
  341. }
  342. else if(csomag[id] == 3 && weap == CSW_M4A1)
  343. {
  344. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/ezust/v_m4a1.mdl")
  345. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/ezust/p_m4a1.mdl")
  346. }
  347. else if(csomag[id] == 3 && weap == CSW_AWP)
  348. {
  349. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/ezust/v_awp.mdl")
  350. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/ezust/p_awp.mdl")
  351. }
  352. else if(csomag[id] == 3 && weap == CSW_DEAGLE)
  353. {
  354. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/ezust/v_deagle.mdl")
  355. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/ezust/p_deagle.mdl")
  356. }
  357. else if(csomag[id] == 3 && weap == CSW_FAMAS)
  358. {
  359. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/ezust/v_famas.mdl")
  360. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/ezust/p_famas.mdl")
  361. }
  362. else if(csomag[id] == 3 && weap == CSW_M3)
  363. {
  364. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/ezust/v_m3.mdl")
  365. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/ezust/p_m3.mdl")
  366. }
  367. else if(csomag[id] == 3 && weap == CSW_MP5NAVY)
  368. {
  369. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/ezust/v_mp5navy.mdl")
  370. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/ezust/p_mp5navy.mdl")
  371. }
  372. else if(csomag[id] == 3 && weap == CSW_C4)
  373. {
  374. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/ezust/v_c4.mdl")
  375. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/ezust/p_c4.mdl")
  376. }
  377. else if(csomag[id] == 3 && weap == CSW_SCOUT)
  378. {
  379. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/ezust/v_scout.mdl")
  380. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/ezust/p_scout.mdl")
  381. }
  382. else if(csomag[id] == 4 && weap == CSW_AK47)
  383. {
  384. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/arany/v_ak47.mdl") // v_model
  385. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/arany/p_ak47.mdl") // p_model itt a 0 helyére írt be azt a számot ahányadik eleme a tömbnek
  386. }
  387. else if(csomag[id] == 4 && weap == CSW_M4A1)
  388. {
  389. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/arany/v_m4a1.mdl")
  390. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/arany/p_m4a1.mdl")
  391. }
  392. else if(csomag[id] == 4 && weap == CSW_AWP)
  393. {
  394. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/arany/v_awp.mdl")
  395. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/arany/p_awp.mdl")
  396. }
  397. else if(csomag[id] == 4 && weap == CSW_DEAGLE)
  398. {
  399. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/arany/v_deagle.mdl")
  400. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/arany/p_deagle.mdl")
  401. }
  402. else if(csomag[id] == 4 && weap == CSW_FAMAS)
  403. {
  404. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/arany/v_famas.mdl")
  405. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/arany/p_famas.mdl")
  406. }
  407. else if(csomag[id] == 4 && weap == CSW_M3)
  408. {
  409. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/arany/v_m3.mdl")
  410. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/arany/p_m3.mdl")
  411. }
  412. else if(csomag[id] == 4 && weap == CSW_MP5NAVY)
  413. {
  414. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/arany/v_mp5navy.mdl")
  415. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/arany/p_mp5navy.mdl")
  416. }
  417. else if(csomag[id] == 4 && weap == CSW_C4)
  418. {
  419. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/arany/v_c4.mdl")
  420. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/arany/p_c4.mdl")
  421. }
  422. else if(csomag[id] == 4 && weap == CSW_SCOUT)
  423. {
  424. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/arany/v_scout.mdl")
  425. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/prokillers/arany/p_scout.mdl")
  426. }
  427. else if(csomag[id] == 5 && weap == CSW_KNIFE)
  428. {
  429. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/top/v_knife.mdl") // v_modell
  430. }
  431. else if(csomag[id] == 5 && weap == CSW_AK47)
  432. {
  433. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/top/v_ak47.mdl") // v_modell
  434. }
  435. else if(csomag[id] == 5 && weap == CSW_M4A1)
  436. {
  437. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/top/v_m4a1.mdl") // v_modell
  438. }
  439. else if(csomag[id] == 5 && weap == CSW_AWP)
  440. {
  441. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/top/v_awp.mdl") // v_modell
  442. }
  443. else if(csomag[id] == 5 && weap == CSW_DEAGLE)
  444. {
  445. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/top/v_deagle.mdl") // v_modell
  446. }
  447. else if(csomag[id] == 5 && weap == CSW_FAMAS)
  448. {
  449. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/top/v_famas.mdl") // v_modell
  450. }
  451. else if(csomag[id] == 5 && weap == CSW_M3)
  452. {
  453. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/top/v_m3.mdl") // v_modell
  454. }
  455. else if(csomag[id] == 5 && weap == CSW_MP5NAVY)
  456. {
  457. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/top/v_mp5navy.mdl") // v_modell
  458. }
  459. else if(csomag[id] == 5 && weap == CSW_C4)
  460. {
  461. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/top/v_c4.mdl") // v_modell
  462. }
  463. else if(csomag[id] == 5 && weap == CSW_SCOUT)
  464. {
  465. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/top/v_scout.mdl") // v_modell
  466. }
  467. else if(csomag[id] == 6 && weap == CSW_KNIFE)
  468. {
  469. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/vip/v_knife.mdl") // v_modell
  470. }
  471. else if(csomag[id] == 6 && weap == CSW_AK47)
  472. {
  473. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/vip/v_ak47.mdl") // v_modell
  474. }
  475. else if(csomag[id] == 6 && weap == CSW_M4A1)
  476. {
  477. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/vip/v_m4a1.mdl") // v_modell
  478. }
  479. else if(csomag[id] == 6 && weap == CSW_AWP)
  480. {
  481. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/vip/v_awp.mdl") // v_modell
  482. }
  483. else if(csomag[id] == 6 && weap == CSW_DEAGLE)
  484. {
  485. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/vip/v_deagle.mdl") // v_modell
  486. }
  487. else if(csomag[id] == 6 && weap == CSW_FAMAS)
  488. {
  489. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/vip/v_famas.mdl") // v_modell
  490. }
  491. else if(csomag[id] == 6 && weap == CSW_M3)
  492. {
  493. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/vip/v_m3.mdl") // v_modell
  494. }
  495. else if(csomag[id] == 6 && weap == CSW_MP5NAVY)
  496. {
  497. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/vip/v_mp5navy.mdl") // v_modell
  498. }
  499. else if(csomag[id] == 6 && weap == CSW_C4)
  500. {
  501. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/vip/v_c4.mdl") // v_modell
  502. }
  503. else if(csomag[id] == 6 && weap == CSW_SCOUT)
  504. {
  505. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/prokillers/vip/v_scout.mdl") // v_modell
  506. }
  507. }
  508. public ShowMenu(id)
  509. {
  510. if(is_user_loggedin(id))
  511. {
  512.  
  513. new menukapcs[5][128]
  514. formatex(menukapcs[0], charsmax(menukapcs[]), "\r[ProKillers] \wFegyver Csomagok ^nPontok: \y%d", pont[id]);
  515. formatex(menukapcs[1], charsmax(menukapcs[]), "Rozsdás fegyvercsomag \r|250| Pont");
  516. formatex(menukapcs[2], charsmax(menukapcs[]), "Bronz fegyvercsomag \r|500| Pont");
  517. formatex(menukapcs[3], charsmax(menukapcs[]), "Ezüst fegyvercsomag \r|750| Pont");
  518. formatex(menukapcs[4], charsmax(menukapcs[]), "Arany fegyvercsomag \r|1000| Pont");
  519.  
  520. new menu = menu_create( menukapcs[0], "mh_MyMenu");
  521. if(csomag[id] == 0)
  522. menu_additem(menu, "Alap fegyvercsomag \y|AKTÍV|", "0", 0);
  523. else
  524. menu_additem(menu, "Alap fegyvercsomag", "0", 0);
  525. if(csomag[id] == 1)
  526. menu_additem(menu, "Rozsdás fegyvercsomag \y|AKTÍV|", "1", 0);
  527. else
  528. menu_additem(menu, menukapcs[1], "1", 0);
  529. if(csomag[id] == 2)
  530. menu_additem(menu, "Bronz fegyvercsomag \y|AKTÍV|", "2", 0);
  531. else
  532. menu_additem(menu, menukapcs[2], "2", 0);
  533. if(csomag[id] == 3)
  534. menu_additem(menu, "Ezüst fegyvercsomag \y|AKTÍV|", "3", 0);
  535. else
  536. menu_additem(menu, menukapcs[3], "3", 0);
  537. if(csomag[id] == 4)
  538. menu_additem(menu, "Arany fegyvercsomag \y|AKTÍV|", "4", 0);
  539. else
  540. menu_additem(menu, menukapcs[4], "4", 0);
  541. if(csomag[id] == 5)
  542. menu_additem(menu, "TOP fegyvercsomag \y|AKTÍV|", "5", 0);
  543. else
  544. menu_additem(menu, "TOP fegyvercsomag \r|TOP 5|", "5", 0);
  545. if(csomag[id] == 6)
  546. menu_additem(menu, "VIP fegyvercsomag \y|AKTÍV|", "6", 0);
  547. else
  548. menu_additem(menu, "VIP fegyvercsomag \r|VIP|", "6", 0);
  549.  
  550. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  551. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  552. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  553. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  554.  
  555. menu_display(id, menu, 0);
  556. }
  557. return PLUGIN_HANDLED;
  558. }
  559.  
  560. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  561. {
  562. if(item == MENU_EXIT)
  563. {
  564. menu_cancel(id);
  565. return PLUGIN_HANDLED;
  566. }
  567.  
  568. new command[6], name[64], access, callback;
  569.  
  570. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  571.  
  572. switch(item)
  573. {
  574. case 0: {
  575. csomag[id] = 0;
  576. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Megkaptad az^x03 ALAP^x01 csomagot!")
  577. update(id)
  578. }
  579. case 1: {
  580. if(pont[id] >= 250)
  581. {
  582. csomag[id] = 1;
  583. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Megkaptad a^x03 ROZSDÁS^x01 csomagot!")
  584. update(id)
  585. }
  586. else
  587. {
  588. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Sajnos nincs elég pontod...")
  589. }
  590. }
  591. case 2: {
  592. if(pont[id] >= 500)
  593. {
  594. csomag[id] = 2;
  595. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Megkaptad a^x03 BRONZ^x01 csomagot!")
  596. update(id)
  597. }
  598. else
  599. {
  600. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Sajnos nincs elég pontod...")
  601. }
  602. }
  603. case 3: {
  604. if(pont[id] >= 750)
  605. {
  606. csomag[id] = 3;
  607. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Megkaptad az^x03 EZÜST^x01 csomagot!")
  608. update(id)
  609. }
  610. else
  611. {
  612. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Sajnos nincs elég pontod...")
  613. }
  614. }
  615. case 4: {
  616. if(pont[id] >= 1000)
  617. {
  618. csomag[id] = 4;
  619. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Megkaptad az^x03 ARANY^x01 csomagot!")
  620. update(id)
  621. }
  622. else
  623. {
  624. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Sajnos nincs elég pontod...")
  625. }
  626. }
  627. case 5: {
  628. new izStats[8], izBody[8]
  629. new iRankPos
  630. iRankPos = get_user_stats(id, izStats, izBody)
  631. if(iRankPos <= 5)
  632. {
  633. csomag[id] = 5;
  634. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Megkaptad a^x03 TOP^x01 csomagot!")
  635. update(id)
  636. }
  637. else {
  638. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Sajnos nem szerepelsz a TOP5-ben...")
  639. }
  640. }
  641. case 6: {
  642. if(vip[id] == 1)
  643. {
  644. csomag[id] = 6;
  645. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Megkaptad a^x03 VIP^x01 csomagot!")
  646. update(id)
  647. }
  648. else {
  649. client_print_color(id, GREEN, "[ProKillers]^x01 Sajnáljuk, nem vagy VIP...")
  650. }
  651. }
  652. }
  653.  
  654. menu_destroy(menu);
  655.  
  656. return PLUGIN_HANDLED;
  657. }
  658.  
  659. public halal()
  660. {
  661. new killer = read_data(1)
  662. new victim = read_data(2)
  663. new kteam = get_user_team(killer)
  664. new vteam = get_user_team(victim)
  665.  
  666. if(is_user_loggedin(killer))
  667. {
  668. if(killer != victim && kteam != vteam && read_data(3))
  669. {
  670. pont[killer] += 2
  671. client_print_color(killer, GREEN, "[ProKillers]^x01 Kaptál^x03 2 pontot^x01 a FEJLÖVÉSÉRT!")
  672. if(vip[killer] == 1 && get_user_health(killer) < 75)
  673. {
  674. set_user_health(killer, get_user_health(killer)+10)
  675. set_hudmessage(255, 255, 0, 0.27, 0.14, 0, 5.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1);
  676. show_hudmessage(killer, "+10 HP")
  677. }
  678.  
  679. }
  680. else if(killer != victim && kteam != vteam)
  681. {
  682. pont[killer] += 1
  683. client_print_color(killer, GREEN, "[ProKillers]^x01 Kaptál^x03 1 pontot^x01 az ölésért!")
  684. if(vip[killer] == 1 && get_user_health(killer) < 75)
  685. {
  686. set_user_health(killer, get_user_health(killer)+5)
  687. set_hudmessage(255, 255, 0, 0.27, 0.14, 0, 5.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1);
  688. show_hudmessage(killer, "+5 HP")
  689. }
  690. }
  691. if(killer != victim && kteam != vteam && vip[victim] == 1)
  692. {
  693. pont[killer] += 2
  694. client_print_color(killer, GREEN, "[ProKillers]^x01 Kaptál^x03 2 pontot^x01 a^x04 VIP^x01 játékos megöléséért!")
  695. }
  696. if(killer == victim)
  697. {
  698. pont[killer] -= 2
  699. client_print_color(killer, GREEN, "[ProKillers]^x01 Vesztettél^x03 2 pontot^x01 az öngyilkosság miatt!")
  700. }
  701. update(killer)
  702. update(victim)
  703. }
  704. }
  705.  
  706. public plugin_end()
  707. {
  708. SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  709. }
  710. public update(id)
  711. {
  712. new nev[32]
  713. get_user_name(id, nev, 31)
  714. new szTemp[512]
  715. format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `regrendszer` SET `pontok` = '%i', `csomag` = '%i' WHERE `regrendszer`.`username` = ^"%s^";", pont[id], csomag[id] ,nev)
  716.  
  717. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"updateTableThread", szTemp)
  718.  
  719. return PLUGIN_CONTINUE
  720.  
  721. }
  722. public updateTableThread(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  723. {
  724. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  725. return set_fail_state("Nem tudtam csatlakozni")
  726. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  727. return set_fail_state("Query failed.")
  728.  
  729. if(Errcode)
  730. return log_amx("Hibat dobtam: %s",Error)
  731.  
  732. return PLUGIN_CONTINUE
  733. }
  734.  
  735. public updateTableStatsThread(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  736. {
  737. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  738. return set_fail_state("Nem tudtam csatlakozni")
  739. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  740. return set_fail_state("Query failed")
  741.  
  742. if(Errcode)
  743. return log_amx("Hibat dobtam: %s",Error)
  744.  
  745. return PLUGIN_CONTINUE
  746. }
  747. public fegyvermenu(id)
  748. {
  749. if ( !is_user_alive(id) ) // check is user not alive, then return
  750. {
  751. return;
  752. }
  753. else
  754. {
  755. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  756. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  757. {
  758. strip_user_weapons(id)
  759. give_item(id, "weapon_knife")
  760. give_item(id, "weapon_c4")
  761. cs_set_user_plant(id,1,1)
  762. new menu = menu_create("\r[ProKillers] \wFegyvermenü", "FegyverMenu_mh");
  763. menu_additem(menu, "\wM4A1", "0", 0); // case 0
  764. menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0); // case 1
  765. menu_additem(menu, "\wAWP", "2", 0); // case 2
  766. menu_additem(menu, "\wFamas", "3", 0); // case 3
  767. menu_additem(menu, "\wM249", "4", 0); // case 4
  768. menu_additem(menu, "\wShotgun M3", "5", 0); // case 5
  769. menu_additem(menu, "\wShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  770. menu_additem(menu, "\wScout", "7", 0); // case 7
  771. menu_additem(menu, "\wMp5navy", "8", 0); // case 8
  772. menu_additem(menu, "\wGalil", "9", 0); // case 9
  773. menu_additem(menu, "\wAug", "10", 0); // case 10
  774. menu_additem(menu, "\wSG552", "11", 0); // case 11
  775. menu_additem(menu, "\wP90", "12", 0); // case 12
  776. menu_additem(menu, "\wTMP", "13", 0); // case 13
  777. menu_additem(menu, "\wUMP45", "14", 0); // case 14
  778. menu_additem(menu, "\wMac10", "15", 0); // case 15
  779. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  780. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  781. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  782. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  783. menu_display(id, menu, 0);
  784. }
  785. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  786. {
  787. strip_user_weapons(id)
  788. give_item(id, "weapon_knife")
  789. new menu = menu_create("\r[ProKillers] \wFegyvermenü", "FegyverMenu_mh");
  790. menu_additem(menu, "\wM4A1", "0", 0); // case 0
  791. menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0); // case 1
  792. menu_additem(menu, "\wAWP", "2", 0); // case 2
  793. menu_additem(menu, "\wFamas", "3", 0); // case 3
  794. menu_additem(menu, "\wM249", "4", 0); // case 4
  795. menu_additem(menu, "\wShotgun M3", "5", 0); // case 5
  796. menu_additem(menu, "\wShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  797. menu_additem(menu, "\wScout", "7", 0); // case 7
  798. menu_additem(menu, "\wMp5navy", "8", 0); // case 8
  799. menu_additem(menu, "\wGalil", "9", 0); // case 9
  800. menu_additem(menu, "\wAug", "10", 0); // case 10
  801. menu_additem(menu, "\wSG552", "11", 0); // case 11
  802. menu_additem(menu, "\wP90", "12", 0); // case 12
  803. menu_additem(menu, "\wTMP", "13", 0); // case 13
  804. menu_additem(menu, "\wUMP45", "14", 0); // case 14
  805. menu_additem(menu, "\wMac10", "15", 0); // case 15
  806. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  807. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  808. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  809. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  810. menu_display(id, menu, 0);
  811. }
  812. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  813. {
  814. strip_user_weapons(id)
  815. give_item(id, "weapon_knife")
  816. give_item(id, "item_thighpack");
  817. new menu = menu_create("\r[ProKillers] \wFegyvermenü", "FegyverMenu_mh");
  818. menu_additem(menu, "\wM4A1", "0", 0); // case 0
  819. menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0); // case 1
  820. menu_additem(menu, "\wAWP", "2", 0); // case 2
  821. menu_additem(menu, "\wFamas", "3", 0); // case 3
  822. menu_additem(menu, "\wM249", "4", 0); // case 4
  823. menu_additem(menu, "\wShotgun M3", "5", 0); // case 5
  824. menu_additem(menu, "\wShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  825. menu_additem(menu, "\wScout", "7", 0); // case 7
  826. menu_additem(menu, "\wMp5navy", "8", 0); // case 8
  827. menu_additem(menu, "\wGalil", "9", 0); // case 9
  828. menu_additem(menu, "\wAug", "10", 0); // case 10
  829. menu_additem(menu, "\wSG552", "11", 0); // case 11
  830. menu_additem(menu, "\wP90", "12", 0); // case 12
  831. menu_additem(menu, "\wTMP", "13", 0); // case 13
  832. menu_additem(menu, "\wUMP45", "14", 0); // case 14
  833. menu_additem(menu, "\wMac10", "15", 0); // case 15
  834. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  835. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  836. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  837. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  838. menu_display(id, menu, 0);
  839. }
  840. }
  841. }
  842. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  843. {
  844. new command[6], name[64], access, callback;
  845. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  846. switch(item)
  847. {
  848. case 0:
  849. {
  850. give_item(id, "weapon_m4a1");
  851. give_item(id, "ammo_556nato");
  852. give_item(id, "ammo_556nato");
  853. give_item(id, "ammo_556nato");
  854. give_item(id, "item_assaultsuit")
  855. PistolMenu(id);
  856. }
  857. case 1:
  858. {
  859. give_item(id, "weapon_ak47");
  860. give_item(id, "ammo_762nato");
  861. give_item(id, "ammo_762nato");
  862. give_item(id, "ammo_762nato");
  863. give_item(id, "item_assaultsuit")
  864. PistolMenu(id);
  865. }
  866. case 2:
  867. {
  868. give_item(id, "weapon_awp");
  869. give_item(id, "ammo_338magnum");
  870. give_item(id, "ammo_338magnum");
  871. give_item(id, "ammo_338magnum");
  872. give_item(id, "item_assaultsuit")
  873. PistolMenu(id);
  874. }
  875. case 3:
  876. {
  877. give_item(id, "weapon_famas");
  878. give_item(id, "ammo_556nato");
  879. give_item(id, "ammo_556nato");
  880. give_item(id, "ammo_556nato");
  881. give_item(id, "ammo_556nato");
  882. give_item(id, "item_assaultsuit")
  883. PistolMenu(id);
  884. }
  885. case 4:
  886. {
  887. give_item(id, "weapon_m249");
  888. give_item(id, "ammo_556nato");
  889. give_item(id, "ammo_556nato");
  890. give_item(id, "item_assaultsuit")
  891. PistolMenu(id);
  892. }
  893. case 5:
  894. {
  895. give_item(id, "weapon_m3");
  896. give_item(id, "ammo_buckshot");
  897. give_item(id, "ammo_buckshot");
  898. give_item(id, "ammo_buckshot");
  899. give_item(id, "item_assaultsuit")
  900. PistolMenu(id);
  901. }
  902. case 6:
  903. {
  904. give_item(id, "weapon_xm1014");
  905. give_item(id, "ammo_buckshot");
  906. give_item(id, "ammo_buckshot");
  907. give_item(id, "ammo_buckshot");
  908. give_item(id, "ammo_buckshot");
  909. give_item(id, "item_assaultsuit")
  910. PistolMenu(id);
  911. }
  912. case 7:
  913. {
  914. give_item(id, "weapon_scout");
  915. give_item(id, "ammo_762nato");
  916. give_item(id, "ammo_762nato");
  917. give_item(id, "ammo_762nato");
  918. give_item(id, "ammo_762nato");
  919. give_item(id, "ammo_762nato");
  920. give_item(id, "ammo_762nato");
  921. give_item(id, "ammo_762nato");
  922. give_item(id, "ammo_762nato");
  923. give_item(id, "ammo_762nato");
  924. give_item(id, "item_assaultsuit")
  925. PistolMenu(id);
  926. }
  927. case 8:
  928. {
  929. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  930. give_item(id, "ammo_9mm");
  931. give_item(id, "ammo_9mm");
  932. give_item(id, "ammo_9mm");
  933. give_item(id, "ammo_9mm");
  934. give_item(id, "item_assaultsuit")
  935. PistolMenu(id);
  936. }
  937. case 9:
  938. {
  939. give_item(id, "weapon_galil");
  940. give_item(id, "ammo_556nato");
  941. give_item(id, "ammo_556nato");
  942. give_item(id, "ammo_556nato");
  943. give_item(id, "item_assaultsuit")
  944. PistolMenu(id);
  945. }
  946. case 10:
  947. {
  948. give_item(id, "weapon_aug");
  949. give_item(id, "ammo_556nato");
  950. give_item(id, "ammo_556nato");
  951. give_item(id, "ammo_556nato");
  952. give_item(id, "item_assaultsuit")
  953. PistolMenu(id);
  954. }
  955. case 11:
  956. {
  957. give_item(id, "weapon_sg552");
  958. give_item(id, "ammo_556nato");
  959. give_item(id, "ammo_556nato");
  960. give_item(id, "ammo_556nato");
  961. give_item(id, "item_assaultsuit")
  962. PistolMenu(id);
  963. }
  964. case 12:
  965. {
  966. give_item(id, "weapon_p90");
  967. give_item(id, "ammo_57mm");
  968. give_item(id, "ammo_57mm");
  969. give_item(id, "item_assaultsuit")
  970. PistolMenu(id);
  971. }
  972. case 13:
  973. {
  974. give_item(id, "weapon_tmp");
  975. give_item(id, "ammo_9mm");
  976. give_item(id, "ammo_9mm");
  977. give_item(id, "ammo_9mm");
  978. give_item(id, "ammo_9mm");
  979. give_item(id, "item_assaultsuit")
  980. PistolMenu(id);
  981. }
  982. case 14:
  983. {
  984. give_item(id, "weapon_ump45");
  985. give_item(id, "ammo_45acp");
  986. give_item(id, "ammo_45acp");
  987. give_item(id, "ammo_45acp");
  988. give_item(id, "ammo_45acp");
  989. give_item(id, "item_assaultsuit")
  990. PistolMenu(id);
  991. }
  992. case 15:
  993. {
  994. give_item(id, "weapon_mac10");
  995. give_item(id, "ammo_45acp");
  996. give_item(id, "ammo_45acp");
  997. give_item(id, "ammo_45acp");
  998. give_item(id, "ammo_45acp");
  999. give_item(id, "item_assaultsuit")
  1000. PistolMenu(id);
  1001. }
  1002. }
  1003.  
  1004. menu_destroy(menu);
  1005.  
  1006. return PLUGIN_HANDLED;
  1007. }
  1008. public PistolMenu(id)
  1009. {
  1010. new menu = menu_create("\r[ProKillers] \wPisztolymenü", "PistolMenu_mh");
  1011.  
  1012. menu_additem(menu, "\wDeagle", "", 0); // case 0
  1013. menu_additem(menu, "\wUsp", "", 0); // case 1
  1014. menu_additem(menu, "\wGlock18", "", 0); // case 2
  1015. menu_additem(menu, "\wP228", "", 0); // case 3
  1016. menu_additem(menu, "\wFiveseven", "", 0); // case 4
  1017. menu_additem(menu, "\wElite", "", 0); // case 5
  1018.  
  1019. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  1020. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  1021. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  1022. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  1023.  
  1024. menu_display(id, menu, 0);
  1025.  
  1026. return PLUGIN_HANDLED;
  1027. }
  1028.  
  1029. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  1030. {
  1031. if(item == MENU_EXIT)
  1032. {
  1033. menu_cancel(id);
  1034. return PLUGIN_HANDLED;
  1035. }
  1036.  
  1037. new command[6], name[64], access, callback;
  1038.  
  1039. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  1040.  
  1041. switch(item)
  1042. {
  1043. case 0:
  1044. {
  1045. give_item(id, "weapon_deagle");
  1046. give_item(id,"ammo_50ae");
  1047. give_item(id,"ammo_50ae");
  1048. give_item(id,"ammo_50ae");
  1049. give_item(id,"ammo_50ae");
  1050. give_item(id,"ammo_50ae");
  1051. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  1052. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1053. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1054. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  1055. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  1056. }
  1057. case 1:
  1058. {
  1059. give_item(id, "weapon_usp");
  1060. give_item(id,"ammo_45acp");
  1061. give_item(id,"ammo_45acp");
  1062. give_item(id,"ammo_45acp");
  1063. give_item(id,"ammo_45acp");
  1064. give_item(id,"ammo_45acp");
  1065. give_item(id,"ammo_45acp");
  1066. give_item(id,"ammo_45acp");
  1067. give_item(id,"ammo_45acp");
  1068. give_item(id,"ammo_45acp");
  1069. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  1070. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1071. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1072. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  1073. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  1074. }
  1075. case 2:
  1076. {
  1077. give_item(id, "weapon_glock18");
  1078. give_item(id,"ammo_9mm");
  1079. give_item(id,"ammo_9mm");
  1080. give_item(id,"ammo_9mm");
  1081. give_item(id,"ammo_9mm");
  1082. give_item(id,"ammo_9mm");
  1083. give_item(id,"ammo_9mm");
  1084. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  1085. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1086. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1087. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  1088. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  1089. }
  1090. case 3:
  1091. {
  1092. give_item(id, "weapon_p228");
  1093. give_item(id,"ammo_357sig");
  1094. give_item(id,"ammo_357sig");
  1095. give_item(id,"ammo_357sig");
  1096. give_item(id,"ammo_357sig");
  1097. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  1098. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1099. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1100. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  1101. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  1102. }
  1103. case 4:
  1104. {
  1105. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  1106. give_item(id,"ammo_57mm");
  1107. give_item(id,"ammo_57mm");
  1108. give_item(id,"ammo_57mm");
  1109. give_item(id,"ammo_57mm");
  1110. give_item(id,"ammo_57mm");
  1111. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  1112. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1113. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1114. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  1115. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  1116. }
  1117. case 5:
  1118. {
  1119. give_item(id, "weapon_elite");
  1120. give_item(id,"ammo_9mm");
  1121. give_item(id,"ammo_9mm");
  1122. give_item(id,"ammo_9mm");
  1123. give_item(id,"ammo_9mm");
  1124. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  1125. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1126. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1127. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  1128. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  1129. }
  1130. }
  1131. menu_destroy(menu);
  1132. return PLUGIN_HANDLED;
  1133. }
  1134. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  1135. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ sl240\\ slmult1\\ lang1033\\ f0\\ fs24 \n\\ par }
  1136. */
  1137.  

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MySQL Több fáj mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.24. 19:04 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Köszönöm, csak ezt a hibát dobja ki

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(is_user_loggedin(id))

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MySQL Több fáj mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.24. 19:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Senki nem mondta,hogy azt fordítsd le. Az a regrendszer része külön van. :) Azt mondtam, hogy van beleírva több változó, nézd meg az alapján hogy van megoldva az sql rész.
Amúgy se statuál példát ez a plugin, csak az sql.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MySQL Több fáj mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.25. 07:30 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Valamit el írtam, mert mikor fel megyek a szerverre akkor semmi nem működik.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public spawn_event(id)
  2. {
  3. new ErrorCode
  4. new Error[512]
  5. new Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple, ErrorCode, Error, 511)
  6.  
  7. if(SqlConnection == Empty_Handle)
  8. {
  9. set_fail_state(Error)
  10. }
  11. new nev[33]
  12. get_user_name(id, nev, 32)
  13. new Handle:Query = SQL_PrepareQuery(SqlConnection, "SELECT * FROM GlobalRendszer WHERE username = ^"%s^"", nev)
  14. if(!SQL_Execute(Query))
  15. {
  16. SQL_QueryError(Query, Error, 511)
  17. set_fail_state(Error)
  18. }
  19. if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  20. {
  21. new aranyy = SQL_FieldNameToNum(Query, "aranyok")
  22. arany[id] = SQL_ReadResult(Query, aranyy)
  23.  
  24. new izStats[8], izBody[8]
  25. new iRankPos
  26. iRankPos = get_user_stats(id, izStats, izBody)
  27.  
  28. }
  29. SQL_FreeHandle(Query)
  30. SQL_FreeHandle(SqlConnection)
  31. }
  32. public makeTuple()
  33. {
  34.  
  35. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db)
  36. }
  37. public createTable()
  38. {
  39.  
  40. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"createTableThread", "CREATE TABLE IF NOT EXISTS GlobalRendszer (username varchar(32),password varchar(32), TEXT(255), INT(11), `aranyok` INT(11), INT(11))")
  41. }
  42. public createTableThread(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  43. {
  44. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  45. return set_fail_state("Nem tudtam csatlakozni az adatbazishoz.")
  46. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  47. return set_fail_state("Query Error")
  48.  
  49. if(Errcode)
  50. return log_amx("Hibat dobtam: %s",Error)
  51.  
  52. return PLUGIN_CONTINUE
  53. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MySQL Több fáj mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.25. 07:53 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Konkrétan mindent. Bíztam benne,hogy egy kicsit önálló leszel,de neked nem spawnkor kell, client_putinserver vagy authorizednél.
Meg ott hagytad a rank lekérést meg ilyenek... xD

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MySQL Több fáj mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.25. 08:10 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
mforce írta:
Konkrétan mindent. Bíztam benne,hogy egy kicsit önálló leszel,de neked nem spawnkor kell, client_putinserver vagy authorizednél.
Meg ott hagytad a rank lekérést meg ilyenek... xD

xDD én nem értem ezt, nekem ez nagyon Magas Bocsi, nem tudom meg oldani, nem értem nem tudnád te meg csinálni hogy bele írod az aranyat meg a szintet hogy el mentse? Kérlek

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MySQL Több fáj mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.25. 09:01 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
És én a kisujjamból szívom ki a változóid, a táblád, a soraid.
Mentalista vagyok.
Mellesleg szórakozz vele egy pár órát, ha ott a példa, mert ha helyetted csinálják sose fog menni
Egyértelmű szerintem crb tutoriálja is :) Ez már csak ráadás példa

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MySQL Több fáj mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.25. 12:04 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Pl: a Szintet miért nem menti le, és be Bugol vagy nem tudom de ha 2 arany van akkor csak 1 ment le ha bele írom a szintet is

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public MySql_Init()
  2. {
  3. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db)
  4. new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error))
  5. if(SqlConnection == Empty_Handle)
  6. set_fail_state(g_Error)
  7. new Handle:Queries
  8. Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS GlobalMod (nev varchar(32),arany INT(11), szint INT(11))")
  9.  
  10. if(!SQL_Execute(Queries))
  11. {
  12. SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error))
  13. set_fail_state(g_Error)
  14. }
  15. SQL_FreeHandle(Queries)
  16. SQL_FreeHandle(SqlConnection)
  17. }
  18. public plugin_end()
  19. {
  20. SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  21. }
  22. public betoltes(id)
  23. {
  24. new szNev[32], szTemp[512]
  25. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  26. new Data[1]
  27. Data[0] = id
  28. format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `GlobalMod` WHERE (`GlobalMod`.`nev` = '%s')", szNev)
  29. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client",szTemp,Data,1)
  30. }
  31. public register_client(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  32. {
  33. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  34. {
  35. log_amx("Kapcsolodas sikertelen. [%d] %s", Errcode, Error)
  36. }
  37. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  38. {
  39. log_amx("A QUERY betoltese sikertelen.[%d] %s", Errcode, Error)
  40. }
  41. new id
  42. id = Data[0]
  43.  
  44. if(SQL_NumResults(Query) < 1)
  45. {
  46. new szNev[32]
  47. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  48.  
  49. new szTemp[512]
  50. format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `GlobalMod` ( `nev` , `arany` , `szint`)VALUES ('%s','0','0');",szNev)
  51. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  52. }
  53. else
  54. {
  55. arany[id] = SQL_ReadResult(Query, 1)
  56. szint[id] = SQL_ReadResult(Query, 2)
  57. }
  58. return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60. public mentes(id)
  61. {
  62. new szNev[32], szTemp[512]
  63. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  64. format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `GlobalMod` SET `arany`, `szint` = '%i' WHERE `GlobalMod`.`nev` = '%s';",arany[id], szint[id], szNev)
  65. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  66. }
  67. public IgnoreHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  68. {
  69. SQL_FreeHandle(Query)
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: MySQL Több fáj mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.25. 14:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `GlobalMod` SET `arany`, `szint` = '%i' WHERE `GlobalMod`.`nev` = '%s';",arany[id], szint[id], szNev)
  2.  


Ez mi? :D Van egy %i, van egy %s , de 3 egyéb érték.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole