hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 05:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 253 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 252 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: -[Kérés]- Fegyvermenű.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 17:14 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.07.10. 15:22
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Sziasztok, az lenne a problémám, hogy már rég óta szenvedek azzal, hogy egy fegyvermenübe beírjam a visszaszámlálást (Hány másodpercig legyen ott a menü kör kezdés után, és utána tűnjön el.)

Szóval csak annyi lenne, hogy ebbe a menübe bele kellene írni, hogy 25mp-től visszaszámoljon a menü és utánna eltűnjön.

Itt a fegyvermenü :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32.  
  33. get_players(players, numct, "e", "CT")
  34. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  35. cs_set_user_money(id, 0);
  36. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  37. {
  38. strip_user_weapons(id);
  39. new menu = menu_create("Fegyvermenu", "handler");
  40. menu_additem(menu, "[M4a1]", "1", 0);
  41. menu_additem(menu, "[Ak47]", "2", 0);
  42. menu_additem(menu, "[Awp]", "3", 0);
  43. menu_additem(menu, "[MachineGun]", "4", 0);
  44. menu_additem(menu, "[Aug]", "5", 0);
  45. menu_additem(menu, "[Famas]", "6", 0);
  46. menu_additem(menu, "[Galil]", "7", 0);
  47. menu_additem(menu, "[Mp5Navy]", "8", 0);
  48. menu_additem(menu, "[Autoshotgun]", "9", 0);
  49. menu_additem(menu, "[Shotgun]", "10", 0);
  50. menu_additem(menu, "[Scout]", "11", 0);
  51. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  52. menu_display(id, menu);
  53. }
  54. else
  55. {
  56. new menu = menu_create("Fegyvermenu", "handler");
  57. menu_additem(menu, "[M4a1]", "1", 0);
  58. menu_additem(menu, "[Ak47]", "2", 0);
  59. menu_additem(menu, "[Awp]", "3", 0);
  60. menu_additem(menu, "[MachineGun]", "4", 0);
  61. menu_additem(menu, "[Aug]", "5", 0);
  62. menu_additem(menu, "[Famas]", "6", 0);
  63. menu_additem(menu, "[Galil]", "7", 0);
  64. menu_additem(menu, "[Mp5Navy]", "8", 0);
  65. menu_additem(menu, "[Autoshotgun]", "9", 0);
  66. menu_additem(menu, "[Shotgun]", "10", 0);
  67. menu_additem(menu, "[Scout]", "11", 0);
  68. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  69. menu_display(id, menu);
  70. }
  71. }
  72.  
  73. public handler(id, menu, item)
  74. {
  75. if( item == MENU_EXIT )
  76. {
  77. menu_destroy(menu);
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80. new data[6], szName[64];
  81. new access, callback;
  82. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  83. new key = str_to_num(data);
  84. switch(key)
  85. {
  86.  
  87. case 1:
  88. {
  89.  
  90. give_player_grenades(id);
  91. give_item(id, "weapon_knife");
  92. give_item(id, "weapon_deagle");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "weapon_m4a1");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. ColorChat(id, BLUE, " Ezt a csomagot kaptad :^x04 M4a1");
  101. }
  102. case 2:
  103. {
  104.  
  105. give_player_grenades(id);
  106. give_item(id, "weapon_knife");
  107. give_item(id, "weapon_deagle");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "weapon_ak47");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. ColorChat(id, BLUE, " Ezt a csomagot kaptad :^x04 Ak47");
  116. }
  117. case 3:
  118. {
  119. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  120. if(numct >= 5 && numt >= 5)
  121. {
  122.  
  123. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  124. {
  125. if(gWPCT < 2)
  126. {
  127.  
  128. give_player_grenades(id);
  129. give_item(id, "weapon_knife");
  130. give_item(id, "weapon_awp");
  131. give_item(id, "weapon_deagle");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_50ae");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. give_item(id, "ammo_338magnum");
  138. ColorChat(id, BLUE, "Ezt a csomagot kaptad :^x04 Awp");
  139. gWPCT++
  140. }
  141. else
  142. {
  143. client_print(id, print_center, " Egy csapatban maximum 2 ember wp-zhet!");
  144. fegyvermenu(id);
  145. }
  146. }
  147. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  148. {
  149. if(gWPTE < 2)
  150. {
  151.  
  152. give_player_grenades(id);
  153. give_item(id, "weapon_knife");
  154. give_item(id, "weapon_awp");
  155. give_item(id, "weapon_deagle");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. give_item(id, "ammo_338magnum");
  162. ColorChat(id, BLUE, " Ezt a csomagot kaptad :^x04 Awp");
  163. gWPTE++
  164. }
  165. else
  166. {
  167. client_print(id, print_center, " Egy csapatban maximum 2 ember wp-zhet!");
  168. fegyvermenu(id);
  169. }
  170. }
  171. }
  172. else
  173. {
  174. client_print(id, print_center, "AWP tiltva! Ok: Nncs meg a 4v4!")
  175. fegyvermenu(id)
  176. }
  177.  
  178. }
  179. case 4:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "weapon_m249");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. ColorChat(id, BLUE, " Ezt a csomagot kaptad :^x04 MachineGun");
  193. }
  194. case 5:
  195. {
  196.  
  197. give_player_grenades(id);
  198. give_item(id, "weapon_knife");
  199. give_item(id, "weapon_deagle");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae")
  203. give_item(id, "weapon_aug");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. ColorChat(id, BLUE, "Ezt a csomagot kaptad :^x04 Aug");
  208. }
  209. case 6:
  210. {
  211.  
  212. give_player_grenades(id);
  213. give_item(id, "weapon_knife");
  214. give_item(id, "weapon_deagle");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "weapon_famas");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. ColorChat(id, BLUE, " Ezt a csomagot kaptad :^x04 Famas");
  223. }
  224. case 7:
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae")
  233. give_item(id, "weapon_galil");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. ColorChat(id, BLUE, " Ezt a csomagot kaptad :^x04 Galil");
  238. }
  239. case 8:
  240. {
  241.  
  242. give_player_grenades(id);
  243. give_item(id, "weapon_knife");
  244. give_item(id, "weapon_deagle");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae")
  248. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. give_item(id, "ammo_9mm");
  252. ColorChat(id, BLUE, "Ezt a csomagot kaptad :^x04 Mp5navy");
  253. }
  254. case 9:
  255. {
  256.  
  257. give_player_grenades(id);
  258. give_item(id, "weapon_knife");
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae")
  263. give_item(id, "weapon_xm1014");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. ColorChat(id, BLUE, "Ezt a csomagot kaptad :^x04 AutoShotgun");
  268. }
  269. case 10:
  270. {
  271.  
  272. give_player_grenades(id);
  273. give_item(id, "weapon_knife");
  274. give_item(id, "weapon_deagle");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae")
  278. give_item(id, "weapon_m3");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. ColorChat(id, BLUE, "Ezt a csomagot kaptad :^x04 Shotgun");
  283. }
  284. case 11:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae")
  293. give_item(id, "weapon_scout");
  294. give_item(id, "ammo_762nato");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. ColorChat(id, BLUE, " Ezt a csomagot kaptad :^x04 Scout");
  299. }
  300. }
  301. return PLUGIN_HANDLED;
  302. }
  303.  
  304. stock give_player_grenades(index)
  305. {
  306. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  307. give_item(index, "weapon_flashbang");
  308. give_item(index, "weapon_flashbang");
  309. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  310. give_item(index, "item_thighpack");
  311. give_item(index, "item_assaultsuit");
  312. }




Én ez alapján próbáltam átalakítani, hátha segít valakinek :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Fegyver Menü"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 50;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 0);
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 50)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. strip_user_weapons(id);
  70. format(string, charsmax(string), "\rFegyver Csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  71. new menu = menu_create(string, "handler")
  72. menu_additem(menu, "\yNem kérek fegyvert\d.", "1", 0)
  73. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\d.", "2", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag\d.", "3", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\d.", "4", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag\d.", "5", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag\d.", "6", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag\d.", "7", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag\d.", "8", 0);
  80. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  81.  
  82. menu_display(id, menu);
  83. }
  84. else
  85. {
  86. format(string, charsmax(string), "\rFegyver Csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  87. new menu = menu_create(string, "handler")
  88. menu_additem(menu, "\yNem kérek fegyvert\d.", "1", 0)
  89. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\d.", "2", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag\d.", "3", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\d.", "4", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag\d.", "5", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag\d.", "6", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag\d.", "7", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag\d.", "8", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu);
  98. }
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. public handler(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. already[id] = true;
  111. new data[6], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key)
  116. {
  117.  
  118. case 1:
  119. {
  120. ColorChat(id, RED, "^3Nem kértél fegyvert^1.");
  121. }
  122. case 2:
  123. {
  124.  
  125. give_player_grenades(id);
  126. give_item(id, "weapon_knife");
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "weapon_m4a1");
  132. give_item(id, "ammo_556nato");
  133. give_item(id, "ammo_556nato");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4M4A1 ^3Csomagot^1.");
  136. }
  137. case 3:
  138. {
  139.  
  140. give_player_grenades(id);
  141. give_item(id, "weapon_knife");
  142. give_item(id, "weapon_deagle");
  143. give_item(id, "ammo_50ae");
  144. give_item(id, "ammo_50ae");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "weapon_ak47");
  147. give_item(id, "ammo_762nato");
  148. give_item(id, "ammo_762nato");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AK47 ^3Csomagot^1.");
  151. }
  152. case 4:
  153. {
  154. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  155. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  156. {
  157. if(gWPCT < 1)
  158. {
  159.  
  160. give_player_grenades(id);
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "weapon_awp");
  163. give_item(id, "weapon_deagle");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AWP ^3Csomagot^1.");
  171. gWPCT++
  172. }
  173. else
  174. {
  175. set_hudmessage(0, 191, 255, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  176. show_hudmessage(id, "Már megvan a maximum awp korlát a csapatodban.");
  177. fegyvermenu(id);
  178. }
  179. }
  180. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  181. {
  182. if(gWPTE < 1)
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_awp");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_338magnum");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AWP ^3Csomagot^1.");
  196. gWPTE++
  197. }
  198. else
  199. {
  200. set_hudmessage(0, 191, 255, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  201. show_hudmessage(id, "Már megvan a maximum awp korlát a csapatodban.");
  202. fegyvermenu(id);
  203. }
  204. }
  205.  
  206. }
  207. case 5:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "weapon_m249");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4MachineGun ^3Csomagot^1.");
  221. }
  222. case 6:
  223. {
  224.  
  225. give_player_grenades(id);
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae")
  231. give_item(id, "weapon_aug");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AUG ^3Csomagot^1.");
  236. }
  237. case 7:
  238. {
  239.  
  240. give_player_grenades(id);
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "weapon_deagle");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_famas");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4Famas ^3Csomagot^1.");
  251. }
  252. case 8:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae")
  261. give_item(id, "weapon_sg552");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4SG552 ^3Csomagot^1.");
  266. }
  267. }
  268. return PLUGIN_HANDLED;
  269. }
  270.  
  271. stock give_player_grenades(index)
  272. {
  273. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  274. give_item(index, "weapon_flashbang");
  275. give_item(index, "weapon_flashbang");
  276. give_item(index, "item_thighpack");
  277. give_item(index, "item_assaultsuit");
  278. }


Előre köszönöm, ha valaki megcsinálja :)
További szép estét/napot.

_________________
:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: -[Kérés]- Fegyvermenű.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 18:11 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Mforce egyik hozzászolásában olvastam hogy a visszaszámlálos menük akkor lesznek valamenyire is jok hogyha nem több oldalas hanem egy oldalas menüvel probálkozunk.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: -[Kérés]- Fegyvermenű.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 18:15 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.14. 19:02
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
[kozep]A visszaszámlálás megy több oldallal is, de az én tapasztalatom az, hogy mindig visszadob az első oldalra.[/kozep]

_________________
Egyesülve nyerünk, szétszakítva elesünk.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára *Rastaaa. 2015.11.16. 18:21-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: -[Kérés]- Fegyvermenű.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 18:18 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Ezért nem lesz sosem normális a menü.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: -[Kérés]- Fegyvermenű.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 18:19 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.07.10. 15:22
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Igazán nem izgat a visszadobálás, úgy is kiszedném a fegyverek felét csak az kellene, hogy menjen.

_________________
:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: -[Kérés]- Fegyvermenű.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 18:21 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.07.20. 19:02
Hozzászólások: 86
Tessék. 25mp után eltűnik a menü :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Fegyver Menü"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 25;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 0);
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 25)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. strip_user_weapons(id);
  70. format(string, charsmax(string), "\rFegyver Csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  71. new menu = menu_create(string, "handler")
  72. menu_additem(menu, "\yNem kérek fegyvert\d.", "1", 0)
  73. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\d.", "2", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag\d.", "3", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\d.", "4", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag\d.", "5", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag\d.", "6", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag\d.", "7", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag\d.", "8", 0);
  80. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  81.  
  82. menu_display(id, menu);
  83. }
  84. else
  85. {
  86. format(string, charsmax(string), "\rFegyver Csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  87. new menu = menu_create(string, "handler")
  88. menu_additem(menu, "\yNem kérek fegyvert\d.", "1", 0)
  89. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\d.", "2", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag\d.", "3", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\d.", "4", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag\d.", "5", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag\d.", "6", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag\d.", "7", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag\d.", "8", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu);
  98. }
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. public handler(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. already[id] = true;
  111. new data[6], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key)
  116. {
  117.  
  118. case 1:
  119. {
  120. ColorChat(id, RED, "^3Nem kértél fegyvert^1.");
  121. }
  122. case 2:
  123. {
  124.  
  125. give_player_grenades(id);
  126. give_item(id, "weapon_knife");
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "weapon_m4a1");
  132. give_item(id, "ammo_556nato");
  133. give_item(id, "ammo_556nato");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4M4A1 ^3Csomagot^1.");
  136. }
  137. case 3:
  138. {
  139.  
  140. give_player_grenades(id);
  141. give_item(id, "weapon_knife");
  142. give_item(id, "weapon_deagle");
  143. give_item(id, "ammo_50ae");
  144. give_item(id, "ammo_50ae");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "weapon_ak47");
  147. give_item(id, "ammo_762nato");
  148. give_item(id, "ammo_762nato");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AK47 ^3Csomagot^1.");
  151. }
  152. case 4:
  153. {
  154. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  155. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  156. {
  157. if(gWPCT < 1)
  158. {
  159.  
  160. give_player_grenades(id);
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "weapon_awp");
  163. give_item(id, "weapon_deagle");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AWP ^3Csomagot^1.");
  171. gWPCT++
  172. }
  173. else
  174. {
  175. set_hudmessage(0, 191, 255, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  176. show_hudmessage(id, "Már megvan a maximum awp korlát a csapatodban.");
  177. fegyvermenu(id);
  178. }
  179. }
  180. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  181. {
  182. if(gWPTE < 1)
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_awp");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_338magnum");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AWP ^3Csomagot^1.");
  196. gWPTE++
  197. }
  198. else
  199. {
  200. set_hudmessage(0, 191, 255, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  201. show_hudmessage(id, "Már megvan a maximum awp korlát a csapatodban.");
  202. fegyvermenu(id);
  203. }
  204. }
  205.  
  206. }
  207. case 5:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "weapon_m249");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4MachineGun ^3Csomagot^1.");
  221. }
  222. case 6:
  223. {
  224.  
  225. give_player_grenades(id);
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae")
  231. give_item(id, "weapon_aug");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AUG ^3Csomagot^1.");
  236. }
  237. case 7:
  238. {
  239.  
  240. give_player_grenades(id);
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "weapon_deagle");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_famas");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4Famas ^3Csomagot^1.");
  251. }
  252. case 8:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae")
  261. give_item(id, "weapon_sg552");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4SG552 ^3Csomagot^1.");
  266. }
  267. }
  268. return PLUGIN_HANDLED;
  269. }
  270.  
  271. stock give_player_grenades(index)
  272. {
  273. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  274. give_item(index, "weapon_flashbang");
  275. give_item(index, "weapon_flashbang");
  276. give_item(index, "item_thighpack");
  277. give_item(index, "item_assaultsuit");
  278. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: -[Kérés]- Fegyvermenű.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 18:24 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.07.10. 15:22
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Rolika, köszönöm, de nem értelmezted eléggé a kérésem.

Én azt kértem, hogy amit először kiírtam abba kell a visszaszámlálás, nem azt kértem, hogy írd át a visszaszámlálás idejét abban a menüben amit másodszor írtam ki.

_________________
:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: -[Kérés]- Fegyvermenű.
HozzászólásElküldve: 2015.11.16. 18:28 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.07.20. 19:02
Hozzászólások: 86
Bocsi.
Ez?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Fegyver Menü"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 25;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 0);
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 25)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. strip_user_weapons(id);
  70. format(string, charsmax(string), "\rFegyver Csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  71. new menu = menu_create(string, "handler")
  72. menu_additem(menu, "\yNem kérek fegyvert\d.", "1", 0)
  73. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\d.", "2", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag\d.", "3", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\d.", "4", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag\d.", "5", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag\d.", "6", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag\d.", "7", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag\d.", "8", 0);
  80. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  81.  
  82. menu_display(id, menu);
  83. }
  84. else
  85. {
  86. format(string, charsmax(string), "\rFegyver Csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  87. new menu = menu_create(string, "handler")
  88. menu_additem(menu, "\yNem kérek fegyvert\d.", "1", 0)
  89. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\d.", "2", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag\d.", "3", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\d.", "4", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag\d.", "5", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag\d.", "6", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag\d.", "7", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag\d.", "8", 0);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97. menu_display(id, menu);
  98. }
  99.  
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. public handler(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. already[id] = true;
  111. new data[6], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115. switch(key)
  116. {
  117.  
  118. case 1:
  119. {
  120. ColorChat(id, RED, "^3Nem kértél fegyvert^1.");
  121. }
  122. case 2:
  123. {
  124.  
  125. give_player_grenades(id);
  126. give_item(id, "weapon_knife");
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "weapon_m4a1");
  132. give_item(id, "ammo_556nato");
  133. give_item(id, "ammo_556nato");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4M4A1 ^3Csomagot^1.");
  136. }
  137. case 3:
  138. {
  139.  
  140. give_player_grenades(id);
  141. give_item(id, "weapon_knife");
  142. give_item(id, "weapon_deagle");
  143. give_item(id, "ammo_50ae");
  144. give_item(id, "ammo_50ae");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "weapon_ak47");
  147. give_item(id, "ammo_762nato");
  148. give_item(id, "ammo_762nato");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AK47 ^3Csomagot^1.");
  151. }
  152. case 4:
  153. {
  154. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  155. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  156. {
  157. if(gWPCT < 1)
  158. {
  159.  
  160. give_player_grenades(id);
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "weapon_awp");
  163. give_item(id, "weapon_deagle");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AWP ^3Csomagot^1.");
  171. gWPCT++
  172. }
  173. else
  174. {
  175. set_hudmessage(0, 191, 255, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  176. show_hudmessage(id, "Már megvan a maximum awp korlát a csapatodban.");
  177. fegyvermenu(id);
  178. }
  179. }
  180. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  181. {
  182. if(gWPTE < 1)
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_awp");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_338magnum");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AWP ^3Csomagot^1.");
  196. gWPTE++
  197. }
  198. else
  199. {
  200. set_hudmessage(0, 191, 255, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  201. show_hudmessage(id, "Már megvan a maximum awp korlát a csapatodban.");
  202. fegyvermenu(id);
  203. }
  204. }
  205.  
  206. }
  207. case 5:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "weapon_m249");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4MachineGun ^3Csomagot^1.");
  221. }
  222. case 6:
  223. {
  224.  
  225. give_player_grenades(id);
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae")
  231. give_item(id, "weapon_aug");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4AUG ^3Csomagot^1.");
  236. }
  237. case 7:
  238. {
  239.  
  240. give_player_grenades(id);
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "weapon_deagle");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_famas");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4Famas ^3Csomagot^1.");
  251. }
  252. case 8:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae")
  261. give_item(id, "weapon_sg552");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. ColorChat(id, RED, "^3Kaptál egy ^4SG552 ^3Csomagot^1.");
  266. }
  267. }
  268. return PLUGIN_HANDLED;
  269. }
  270.  
  271. stock give_player_grenades(index)
  272. {
  273. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  274. give_item(index, "weapon_flashbang");
  275. give_item(index, "weapon_flashbang");
  276. give_item(index, "item_thighpack");
  277. give_item(index, "item_assaultsuit");
  278. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole