hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 13:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 294 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 293 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: The Peace az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: nem ment!
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 15:03 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Hy valaki javitaná mert valamiért pár embernek nem akkar menteni köszönöm
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_authorized(id) Load(id), Load1(id), Load2(id);
  2.  
  3. public client_putinserver(id) {
  4. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  5. return;
  6. else {
  7. get_user_authid(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  8. if (containi(iSteamID[id], "_ID_LAN") != -1) get_user_ip(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID), 1);
  9.  
  10.  
  11.  
  12. Load(id);
  13. Load1(id);
  14. Load2(id);
  15. }
  16. }
  17.  
  18. public client_disconnect(id) {
  19. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  20. return;
  21. else Save(id);
  22. Save1(id)
  23. Save2(id)
  24.  
  25.  
  26. }
  27.  
  28. Load(id) {
  29. new szData[64]
  30. new szKey[40]
  31.  
  32. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  33.  
  34. if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31))
  35. {
  36. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  37.  
  38. if(iSpacePos > -1)
  39. {
  40. new fkulcs[32],fknife[32],fknife1[32],fknife2[32],fknife3[32],fknife4[32],fknife5[32],fknife6[32],fknife7[32]
  41.  
  42. parse(szData ,fkulcs,31,fknife,31,fknife1,31,fknife2,31,fknife3,31,fknife4,31,fknife5,31,fknife6,31,fknife7,31)
  43.  
  44.  
  45. kulcs[id] = str_to_num(fkulcs)
  46. knifeskin[1][id] = str_to_num(fknife)
  47. knifeskin[2][id] = str_to_num(fknife1)
  48. knifeskin[3][id] = str_to_num(fknife2)
  49. knifeskin[4][id] = str_to_num(fknife3)
  50. knifeskin[5][id] = str_to_num(fknife4)
  51. knifeskin[6][id] = str_to_num(fknife5)
  52. knifeskin[7][id] = str_to_num(fknife6)
  53.  
  54.  
  55.  
  56. }
  57. }
  58. }
  59. Load1(id) {
  60. new szData[64]
  61. new szKey[40]
  62.  
  63. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  64.  
  65. if(fvault_get_data(g_vaultlada, szKey, szData, 31))
  66. {
  67. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  68.  
  69. if(iSpacePos > -1)
  70. {
  71. new flada[32],flada2[32],flada3[32],flada4[32],flada5[32],flada6[32]
  72.  
  73. parse(szData ,flada,31,flada2,31,flada3,31,flada4,31,flada5,31,flada6,31)
  74.  
  75. szinlada2[id] = str_to_num(flada)
  76. huntlada[id] = str_to_num(flada2)
  77. esportlada[id] = str_to_num(flada3)
  78. operlada[id] = str_to_num(flada4)
  79. operblada[id] = str_to_num(flada5)
  80. szinlada[id] = str_to_num(flada6)
  81.  
  82.  
  83.  
  84.  
  85.  
  86. }
  87. }
  88. }
  89.  
  90. Save(id) {
  91. new szData[64]
  92. new szKey[40]
  93.  
  94. formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  95. formatex(szData, 34, " %i %i %i %i %i %i %i %i",kulcs[id],knifeskin[1][id],knifeskin[2][id],knifeskin[3][id],knifeskin[4][id],knifeskin[5][id],knifeskin[6][id],knifeskin[7][id])
  96.  
  97.  
  98.  
  99. fvault_set_data(g_vaultName, szKey, szData)
  100. }
  101. Save1(id) {
  102. new szData[64]
  103. new szKey[40]
  104.  
  105. formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  106. formatex(szData, 34, "%i %i %i %i %i %i ",szinlada2[id],huntlada[id],esportlada[id],operlada[id],operblada[id],szinlada[id])
  107.  
  108.  
  109.  
  110. fvault_set_data(g_vaultlada, szKey, szData)
  111. }
  112. Save2(id) {
  113. new szData[64]
  114. new szKey[40]
  115.  
  116. formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  117. formatex(szData, 34, "%i ", pont[id])
  118.  
  119.  
  120.  
  121. fvault_set_data(g_vaultarany, szKey, szData)
  122. }
  123. Load2(id) {
  124. new szData[64]
  125. new szKey[40]
  126.  
  127. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  128.  
  129. if(fvault_get_data(g_vaultarany, szKey, szData, 31))
  130. {
  131. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  132.  
  133. if(iSpacePos > -1)
  134. {
  135. new fpont[32]
  136.  
  137. parse(szData , fpont, 31)
  138.  
  139. pont[id] = str_to_num(fpont)
  140.  
  141.  
  142.  
  143.  
  144.  
  145.  
  146.  
  147. }
  148. }
  149. }

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem ment!
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 15:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
1 fájl olvasás-mentés is sok minden egyes embernél. És nem nem tudjuk javítani ennyi alapján. Sőt! Nem is érdemes
disconnectnél else ágban nyitó-záró tagek hiányoznak, meg van pontosvessző is... még anélkül azt mondom oké. Copy-paste se megy?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem ment!
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 15:24 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
nem segitenél nem értem hogy van ird már le kérlek

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem ment!
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 15:24 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Írtam.... Meg mi az a dupla load?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem ment!
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 15:33 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
A dupla load azert van mert ugy van egy amibe a pontott menti load2 eseket load1 ladakat vgy forditva esetleg sql mentesbe nem segitenel?

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem ment!
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 15:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. [sma]public client_authorized(id) Load(id), Load1(id), Load2(id);


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_putinserver(id) {
  2. if (is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  3. return;
  4. else {
  5. get_user_authid(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  6. if (containi(iSteamID[id], "_ID_LAN") != -1) get_user_ip(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID), 1);
  7.  
  8.  
  9.  
  10. Load(id);
  11. Load1(id);
  12. Load2(id);
  13. }
  14. }



HE??? :D Authorized és putinserver.
Authorizednél betölti az előző játékosnak a steamidjéből a pontokat az új játékosra??????
Minek az authorized?
Amúgy fixen hulladék az egész

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem ment!
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 15:36 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Nem is figyeltem xd tobbi az jo e?

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem ment!
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 15:37 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
5 sör után jó.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem ment!
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 15:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Esetleg tudnal segiteni akkor egy normális mentesbe?

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem ment!
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 15:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Maga a fájl mentés nem ideális, hogy minden playernél betöltsön csatlakozáskor és lelépéskor.
SQL vagy array és úgy fájl mentés.
De ez,hogy 3 fájlt is xD Beszarás

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole