hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 10:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 360 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 358 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: busaadam2023, Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 22:31 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
sziasztok.

az után szeretnék érdeklődni, hogy létezik-e olyan plugin, hogy a skineket lehet ki/be kapcsolgatni ha esetleg vkinek nem tetszik akkor ki tudja magának kapcsolni. :)

ha létezik ilyen akkor valaki linkelné nekem?

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 22:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Ez nem plugin csupán egy bool

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 23:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
alfaanero írta:
Ez nem plugin csupán egy bool


linkelni tudsz vmit? :)

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 23:27 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
old shit

Szerk.: Ja van hozzá videó is most láttam meg, skineket azt teszel be amit akarsz
[youtube]1UZwPSAr-20[/youtube]

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fvault>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Plugin"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9.  
  10. new const PREFIX[] = "mforce"
  11.  
  12. new skinek[33], steamid[33][32];
  13. new const szVaultName[ ] = "szero_skinek";
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.  
  18. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  19. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  20. set_task(172.0, "skinekcucc", 0, _, _, "b");
  21. }
  22.  
  23. public skinekcucc() {
  24. print_color(0, "!g[%s]!y A skinek ki-be kapcsolasahoz ird be: !t/menu", PREFIX)
  25. }
  26.  
  27. new const fegyverek[][] = {
  28. "models/skinek/v_m4a1.mdl", // 0
  29. "models/skinek/v_ak47.mdl", // 1
  30. "models/skinek/v_awp.mdl", // 2
  31. "models/skinek/v_scout.mdl", // 3
  32. "models/skinek/v_deagle.mdl", // 4
  33. "models/skinek/v_usp.mdl", // 5
  34. "models/skinek/v_knife.mdl" // 6
  35. };
  36.  
  37. public plugin_precache() {
  38. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  39. }
  40.  
  41. public Event_CurWeapon(id) {
  42. new weap = get_user_weapon(id)
  43.  
  44. if(skinek[id] == 0) {
  45. if(weap == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0]) // v_modell
  46. else if(weap == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  47. else if(weap == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  48. else if(weap == CSW_SCOUT) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  49. else if(weap == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[4])
  50. else if(weap == CSW_USP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  51. else if(weap == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[6])
  52. }
  53. }
  54.  
  55. public ShowMenu(id) {
  56. new temp[128];
  57. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  58. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  59.  
  60. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap skinek %s", skinek[id] == 1 ? "\y|AKTIV|":"");
  61. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  62. formatex(temp, charsmax(temp), "Szerver skinek %s", skinek[id] == 0 ? "\y|AKTIV|":"");
  63. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  64.  
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  67. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  68. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  69.  
  70. menu_display(id, menu, 0);
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72. }
  73.  
  74. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  75. if(item == MENU_EXIT)
  76. {
  77. menu_destroy(menu);
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80.  
  81. new command[6], name[64], access, callback;
  82.  
  83. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  84.  
  85. switch(item) {
  86. case 0: {
  87. skinek[id] = 1;
  88. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad az alap skineket!", PREFIX)
  89. }
  90. case 1: {
  91. skinek[id] = 0;
  92. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad a szerver skineket!", PREFIX)
  93. }
  94. }
  95. menu_destroy(menu);
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98.  
  99. public client_putinserver(id) {
  100. if(!is_user_bot(id))
  101. load(id);
  102. }
  103.  
  104. public client_disconnect(id) {
  105. if(!is_user_bot(id)) {
  106. save(id);
  107. skinek[id] = 0;
  108. }
  109. }
  110.  
  111. load(id) {
  112. new szData[64];
  113. get_user_authid(id, steamid[id], charsmax(steamid[]));
  114. if (containi(steamid[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(steamid[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, steamid[id], charsmax(steamid[]), 1);
  115.  
  116. if(fvault_get_data( szVaultName, steamid[id], szData, 63 );
  117. new skins[16];
  118. parse( szData, skins, 15);
  119. skinek[id] = str_to_num( skins );
  120. }
  121. }
  122.  
  123. save(id) {
  124. new szData[64];
  125.  
  126. formatex(szData, 63, "%i", skinek[id]);
  127. fvault_set_data( szVaultName, steamid[id], szData );
  128. }
  129.  
  130. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  131. {
  132. new count = 1, players[32]
  133. static msg[191]
  134. vformat(msg, 190, input, 3)
  135.  
  136. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  137. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  138. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  139.  
  140. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  141. {
  142. for (new i = 0; i < count; i++)
  143. {
  144. if (is_user_connected(players[i]))
  145. {
  146. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  147. write_byte(players[i])
  148. write_string(msg)
  149. message_end()
  150. }
  151. }
  152. }
  153. return PLUGIN_HANDLED
  154. }
  155.  

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 13:10 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
mforce írta:
old shit

Szerk.: Ja van hozzá videó is most láttam meg, skineket azt teszel be amit akarsz


esetleg egy hivatalos hlmod.hu-s link van a pluginról? :)

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 13:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Van ha keresel, én nem találtam most meg hirtelen :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 14:19 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
mforce írta:
Van ha keresel, én nem találtam most meg hirtelen :D


énis órák óta keresem..
a te pluginjaid között a keresőben mindenféle kulcsszóval de nemigen találom.. :D

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 14:48 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
nagyricsii35 írta:

énis órák óta keresem..
a te pluginjaid között a keresőben mindenféle kulcsszóval de nemigen találom.. :D



Órák óta? :lol: :lol: :lol:

1 percbe se tellett.

mforce írta:
Mivel a plugin feltöltés nem aktuális, de ide írtam, hogy csinálok gyorsba egy normális csomag rendszert.
Első és legfontosabb dolog! Nincs tesztelve :D
Köszönet a /pontadas részért Akosch:. fórumtársunknak. Ha nem működik jelezzétek.
Köszönet a modellekért DeR0iD fórumtársunknak.

/menu -re jön elő a Skincsomag menü.
/pontadas -ra jön elő elvileg a Pontadás menü. (immun adminnak "a")
Konzolba amx_pontok név -re jön elő elvileg, a beírt felhasználónak (online) mennyi pontja van. (admin_kick "c")
Beállítások a plugin elején!
Fájlba ment, data/file_vault/skincsomag_rendszer.txt


Többet nem nagyon lehet róla mondani. Teszteljétek. :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Skincsomag Rendszer"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "mforce"
  9.  
  10. // Modellek Letöltése: https://mega.nz/#!bkJHzQzC!NRK6QDwZOu-Y ... Kqz4JQK5gk
  11.  
  12. // Beállítások
  13.  
  14. #define PREFIX "ProKillers"
  15.  
  16. // Ha regisztrációs rendszert használsz, akkor érdemes névre menteni SteamID helyett. Ehhez vedd ki a //-t a # elől.
  17. //#define NEVRE_MENTES
  18.  
  19. #define OLES_PONT (1)
  20. #define FEJLOVES_PONT (2)
  21.  
  22. #define ROZSDAS_PONT (100)
  23. #define BRONZ_PONT (200)
  24. #define EZUST_PONT (350)
  25. #define ARANY_PONT (500)
  26.  
  27. // Beállítások vége
  28.  
  29. new const g_vaultName[] = "skincsomag_rendszer";
  30. new pont[33], csomag[33];
  31. new iSteamID[33][32];
  32. new g_iCelpont[33]
  33.  
  34. public plugin_init() {
  35. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  36. register_cvar("skincsomag_rendszer", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  37. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  38. register_clcmd("say /pontadas", "AdasMenu")
  39. register_concmd("amx_pontok", "admin_pontok", ADMIN_KICK," <Jatekos neve> - Kiirja a jatekos pontjait.");
  40. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  41. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  42. register_clcmd("PONT_ADDOLAS", "PontAdas")
  43. set_task(172.0, "pontrendszerfut", 0, _, _, "b");
  44. }
  45.  
  46. new const fegyverek[][] = {
  47. "models/skincsomag/rozsdas/p_ak47.mdl", // 0. elem
  48. "models/skincsomag/rozsdas/v_ak47.mdl", // 1
  49. "models/skincsomag/rozsdas/p_m4a1.mdl", // 2
  50. "models/skincsomag/rozsdas/v_m4a1.mdl", // 3
  51. "models/skincsomag/rozsdas/p_awp.mdl", // 4
  52. "models/skincsomag/rozsdas/v_awp.mdl", // 5
  53. "models/skincsomag/rozsdas/p_deagle.mdl", // 6
  54. "models/skincsomag/rozsdas/v_deagle.mdl", // 7
  55. "models/skincsomag/rozsdas/p_famas.mdl", // 8
  56. "models/skincsomag/rozsdas/v_famas.mdl", // 9
  57. "models/skincsomag/rozsdas/p_m3.mdl", // 10
  58. "models/skincsomag/rozsdas/v_m3.mdl", // 11
  59. "models/skincsomag/rozsdas/p_mp5navy.mdl", // 12
  60. "models/skincsomag/rozsdas/v_mp5navy.mdl", // 13
  61. "models/skincsomag/rozsdas/p_c4.mdl", // 14
  62. "models/skincsomag/rozsdas/v_c4.mdl", // 15
  63. "models/skincsomag/rozsdas/p_scout.mdl", // 16
  64. "models/skincsomag/rozsdas/v_scout.mdl", // 17
  65. "models/skincsomag/bronz/p_ak47.mdl", // 18. elem
  66. "models/skincsomag/bronz/v_ak47.mdl", // 19
  67. "models/skincsomag/bronz/p_m4a1.mdl", // 20
  68. "models/skincsomag/bronz/v_m4a1.mdl", // 21
  69. "models/skincsomag/bronz/p_awp.mdl", // 22
  70. "models/skincsomag/bronz/v_awp.mdl", // 23
  71. "models/skincsomag/bronz/p_deagle.mdl", // 24
  72. "models/skincsomag/bronz/v_deagle.mdl", // 25
  73. "models/skincsomag/bronz/p_famas.mdl", // 26
  74. "models/skincsomag/bronz/v_famas.mdl", // 27
  75. "models/skincsomag/bronz/p_m3.mdl", // 28
  76. "models/skincsomag/bronz/v_m3.mdl", // 29
  77. "models/skincsomag/bronz/p_mp5navy.mdl", // 30
  78. "models/skincsomag/bronz/v_mp5navy.mdl", // 31
  79. "models/skincsomag/bronz/p_c4.mdl", // 32
  80. "models/skincsomag/bronz/v_c4.mdl", // 33
  81. "models/skincsomag/bronz/p_scout.mdl", // 34
  82. "models/skincsomag/bronz/v_scout.mdl", // 35
  83. "models/skincsomag/ezust/p_ak47.mdl", // 36. elem
  84. "models/skincsomag/ezust/v_ak47.mdl", // 37
  85. "models/skincsomag/ezust/p_m4a1.mdl", // 38
  86. "models/skincsomag/ezust/v_m4a1.mdl", // 39
  87. "models/skincsomag/ezust/p_awp.mdl", // 40
  88. "models/skincsomag/ezust/v_awp.mdl", // 41
  89. "models/skincsomag/ezust/p_deagle.mdl", // 42
  90. "models/skincsomag/ezust/v_deagle.mdl", // 43
  91. "models/skincsomag/ezust/p_famas.mdl", // 44
  92. "models/skincsomag/ezust/v_famas.mdl", // 45
  93. "models/skincsomag/ezust/p_m3.mdl", // 46
  94. "models/skincsomag/ezust/v_m3.mdl", // 47
  95. "models/skincsomag/ezust/p_mp5navy.mdl", // 48
  96. "models/skincsomag/ezust/v_mp5navy.mdl", // 49
  97. "models/skincsomag/ezust/p_c4.mdl", // 50
  98. "models/skincsomag/ezust/v_c4.mdl", // 51
  99. "models/skincsomag/ezust/p_scout.mdl", // 52
  100. "models/skincsomag/ezust/v_scout.mdl", // 53
  101. "models/skincsomag/arany/p_ak47.mdl", // 54. elem
  102. "models/skincsomag/arany/v_ak47.mdl", // 55
  103. "models/skincsomag/arany/p_m4a1.mdl", // 56
  104. "models/skincsomag/arany/v_m4a1.mdl", // 57
  105. "models/skincsomag/arany/p_awp.mdl", // 58
  106. "models/skincsomag/arany/v_awp.mdl", // 59
  107. "models/skincsomag/arany/p_deagle.mdl", // 60
  108. "models/skincsomag/arany/v_deagle.mdl", // 61
  109. "models/skincsomag/arany/p_famas.mdl", // 62
  110. "models/skincsomag/arany/v_famas.mdl", // 63
  111. "models/skincsomag/arany/p_m3.mdl", // 64
  112. "models/skincsomag/arany/v_m3.mdl", // 65
  113. "models/skincsomag/arany/p_mp5navy.mdl", // 66
  114. "models/skincsomag/arany/v_mp5navy.mdl", // 67
  115. "models/skincsomag/arany/p_c4.mdl", // 68
  116. "models/skincsomag/arany/v_c4.mdl", // 69
  117. "models/skincsomag/arany/p_scout.mdl", // 70
  118. "models/skincsomag/arany/v_scout.mdl" // 71
  119. };
  120.  
  121. public Event_CurWeapon(id) {
  122. new weap = get_user_weapon(id)
  123. if(csomag[id] == 1) {
  124. if(weap == CSW_AK47) {
  125. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[0])
  126. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  127. }
  128. else if(weap == CSW_M4A1) {
  129. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[2])
  130. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  131. }
  132. else if(weap == CSW_AWP) {
  133. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[4])
  134. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  135. }
  136. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  137. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[6])
  138. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[7])
  139. }
  140. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  141. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[8])
  142. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[9])
  143. }
  144. else if(weap == CSW_M3) {
  145. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[10])
  146. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[11])
  147. }
  148. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  149. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[12])
  150. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[13])
  151. }
  152. else if(weap == CSW_C4) {
  153. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[14])
  154. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[15])
  155. }
  156. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  157. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[16])
  158. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[17])
  159. }
  160. }
  161. else if(csomag[id] == 2) {
  162. if(weap == CSW_AK47) {
  163. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[18])
  164. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[19])
  165. }
  166. else if(weap == CSW_M4A1) {
  167. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[20])
  168. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[21])
  169. }
  170. else if(weap == CSW_AWP) {
  171. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[22])
  172. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[23])
  173. }
  174. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  175. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[24])
  176. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[25])
  177. }
  178. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  179. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[26])
  180. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[27])
  181. }
  182. else if(weap == CSW_M3) {
  183. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[28])
  184. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[29])
  185. }
  186. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  187. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[30])
  188. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[31])
  189. }
  190. else if(weap == CSW_C4) {
  191. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[32])
  192. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[33])
  193. }
  194. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  195. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[34])
  196. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[35])
  197. }
  198. }
  199. else if(csomag[id] == 3) {
  200. if(weap == CSW_AK47) {
  201. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[36])
  202. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[37])
  203. }
  204. else if(weap == CSW_M4A1) {
  205. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[38])
  206. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[39])
  207. }
  208. else if(weap == CSW_AWP) {
  209. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[40])
  210. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[41])
  211. }
  212. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  213. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[42])
  214. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[43])
  215. }
  216. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  217. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[44])
  218. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[45])
  219. }
  220. else if(weap == CSW_M3) {
  221. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[46])
  222. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[47])
  223. }
  224. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  225. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[48])
  226. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[49])
  227. }
  228. else if(weap == CSW_C4) {
  229. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[50])
  230. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[51])
  231. }
  232. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  233. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[52])
  234. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[53])
  235. }
  236. }
  237. else if(csomag[id] == 4) {
  238. if(weap == CSW_AK47) {
  239. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[54])
  240. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[55])
  241. }
  242. else if(weap == CSW_M4A1) {
  243. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[56])
  244. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[57])
  245. }
  246. else if(weap == CSW_AWP) {
  247. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[58])
  248. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[59])
  249. }
  250. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  251. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[60])
  252. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[61])
  253. }
  254. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  255. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[62])
  256. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[63])
  257. }
  258. else if(weap == CSW_M3) {
  259. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[64])
  260. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[65])
  261. }
  262. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  263. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[66])
  264. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[67])
  265. }
  266. else if(weap == CSW_C4) {
  267. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[68])
  268. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[69])
  269. }
  270. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  271. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[70])
  272. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[71])
  273. }
  274. }
  275. }
  276.  
  277. public plugin_precache() {
  278. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++)
  279. {
  280. precache_model(fegyverek[i]);
  281. }
  282. }
  283.  
  284. public halal() {
  285. new killer = read_data(1)
  286. new victim = read_data(2)
  287. new kteam = get_user_team(killer)
  288. new vteam = get_user_team(victim)
  289.  
  290. if(killer != victim && kteam != vteam && read_data(3)) {
  291. pont[killer] += FEJLOVES_PONT
  292. set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  293. show_hudmessage(killer, "+%i Pont", FEJLOVES_PONT);
  294. }
  295. else if(killer != victim && kteam != vteam) {
  296. pont[killer] += OLES_PONT
  297. set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  298. show_hudmessage(killer, "+%i Pont", OLES_PONT);
  299. }
  300. }
  301.  
  302. public pontrendszerfut() print_color(0, "!g[%s]!y Szerverünkön !tSkincsomag Rendszer!y fut, írd be: !t/menu", PREFIX)
  303.  
  304. public ShowMenu(id) {
  305. new temp[128];
  306. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wSkincsomag Rendszer ^nPontok: \y%d", PREFIX, pont[id]);
  307. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  308.  
  309. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Skinek %s", csomag[id] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  310. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  311. if(pont[id] >= ROZSDAS_PONT) {
  312. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Skinek %s", csomag[id] == 1 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  313. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  314. }
  315. else {
  316. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Skinek \r|%i| Pont", ROZSDAS_PONT);
  317. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  318. }
  319. if(pont[id] >= BRONZ_PONT) {
  320. formatex(temp, charsmax(temp), "Bronz Skinek %s", csomag[id] == 2 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  321. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  322. }
  323. else {
  324. formatex(temp, charsmax(temp), "Bronz Skinek \r|%i| Pont", BRONZ_PONT);
  325. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  326. }
  327. if(pont[id] >= EZUST_PONT) {
  328. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Skinek %s", csomag[id] == 3 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  329. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  330. }
  331. else {
  332. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Skinek \r|%i| Pont", EZUST_PONT);
  333. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  334. }
  335. if(pont[id] >= ARANY_PONT) {
  336. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Skinek %s", csomag[id] == 4 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  337. menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  338. }
  339. else {
  340. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Skinek \r|%i| Pont", ARANY_PONT);
  341. menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  342. }
  343.  
  344. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  345. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  346. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  347. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  348.  
  349. menu_display(id, menu, 0);
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352.  
  353. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  354. if(item == MENU_EXIT)
  355. {
  356. menu_cancel(id);
  357. return PLUGIN_HANDLED;
  358. }
  359.  
  360. new command[6], name[64], access, callback;
  361.  
  362. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  363.  
  364. switch(item)
  365. {
  366. case 0: {
  367. if(csomag[id] == 0) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  368. else {
  369. csomag[id] = 0;
  370. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  371. }
  372. }
  373. case 1: {
  374. if(csomag[id] == 1) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  375. else if(csomag[id] != 1 && pont[id] >= ROZSDAS_PONT) {
  376. csomag[id] = 1;
  377. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  378. }
  379. else if(csomag[id] != 1 && pont[id] < ROZSDAS_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  380. }
  381. case 2: {
  382. if(csomag[id] == 2) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  383. else if(csomag[id] != 2 && pont[id] >= BRONZ_PONT) {
  384. csomag[id] = 2;
  385. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  386. }
  387. else if(csomag[id] != 2 && pont[id] < BRONZ_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  388. }
  389. case 3: {
  390. if(csomag[id] == 3) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  391. else if(csomag[id] != 3 && pont[id] >= EZUST_PONT) {
  392. csomag[id] = 3;
  393. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  394. }
  395. else if(csomag[id] != 3 && pont[id] < EZUST_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  396. }
  397. case 4: {
  398. if(csomag[id] == 4) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  399. else if(csomag[id] != 4 && pont[id] >= ARANY_PONT) {
  400. csomag[id] = 4;
  401. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  402. }
  403. else if(csomag[id] != 4 && pont[id] < ARANY_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  404. }
  405. }
  406.  
  407. return PLUGIN_HANDLED;
  408. }
  409.  
  410. public admin_pontok(id,level,cid) {
  411. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  412. return PLUGIN_HANDLED;
  413.  
  414. static arg[32];
  415. read_argv(1, arg, 31);
  416.  
  417. new player = cmd_target(id, arg, 2);
  418.  
  419. if(!player)
  420. return PLUGIN_HANDLED;
  421.  
  422. static name[32];
  423. get_user_name(player, name, charsmax(name));
  424.  
  425. console_print(id, "--------------------(#Skincsomag Rendszer#)--------------------");
  426. console_print(id, "%s pontjai: %i pont.", name, pont[player]);
  427. console_print(id, "-----------------------------------------------------------------");
  428.  
  429. return PLUGIN_HANDLED;
  430. }
  431.  
  432. public client_putinserver(id) {
  433. if (is_user_bot(id)) return;
  434. else {
  435. #if defined NEVRE_MENTES
  436. get_user_name(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  437. #else
  438. get_user_authid(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  439. if (containi(iSteamID[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(iSteamID[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID), 1);
  440. #endif
  441. pont[id] = 0;
  442. csomag[id] = 0;
  443. Load(id);
  444. }
  445. }
  446.  
  447. public client_disconnect(id) {
  448. if (is_user_bot(id)) return;
  449. else Save(id);
  450. }
  451.  
  452. Load(id) {
  453. new szData[64]
  454. new szKey[40]
  455.  
  456. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  457.  
  458. if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31))
  459. {
  460. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  461.  
  462. if(iSpacePos > -1)
  463. {
  464. new fpont[32], fcsomag[3];
  465.  
  466. parse(szData , fpont, 31, fcsomag, 2)
  467.  
  468. pont[id] = str_to_num(fpont)
  469. csomag[id] = str_to_num(fcsomag)
  470. }
  471. }
  472. }
  473.  
  474. Save(id) {
  475. new szData[64]
  476. new szKey[40]
  477.  
  478. formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  479. formatex(szData, 34, "%i %i", pont[id], csomag[id])
  480.  
  481. fvault_set_data(g_vaultName, szKey, szData)
  482. }
  483.  
  484. public AdasMenu(id)
  485. {
  486. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  487. {
  488. new menu = menu_create("Válaszd ki kinek szeretnél adni pontot!", "AdasKezelo")
  489.  
  490. new szTempid[32]
  491.  
  492. for(new celpont; celpont <= 32; celpont++) {
  493. if(is_user_connected(celpont) && celpont != id && !is_user_bot(celpont)) {
  494. new szJatekosok[60]
  495. get_user_name(celpont, szJatekosok, charsmax(szJatekosok))
  496. num_to_str(celpont, szTempid, charsmax(szTempid))
  497.  
  498. menu_additem(menu, szJatekosok, szTempid, 0)
  499. }
  500. }
  501.  
  502. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  503. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  504. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  505. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  506. menu_display(id , menu , 0)
  507. }
  508. else
  509. {
  510. print_color(id, "!g[%s]!y Ehhez nincs hozzáférésed!", PREFIX)
  511. }
  512. return PLUGIN_HANDLED;
  513. }
  514.  
  515. public AdasKezelo(id, menu, item) {
  516. if(item == MENU_EXIT)
  517. {
  518. menu_destroy(menu)
  519.  
  520. return PLUGIN_HANDLED
  521. }
  522.  
  523. new access, info[6], name[64], callback
  524. menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 5, name, 63, callback)
  525.  
  526. g_iCelpont[id] = str_to_num(info)
  527.  
  528. if(!is_user_connected(g_iCelpont[id])) {
  529. print_color(id, "!g[%s]!y Sajnos lecsatlakozott a kiválasztott játékos!", PREFIX)
  530. menu_display(id, menu, 0)
  531.  
  532. return PLUGIN_HANDLED
  533. }
  534.  
  535. client_cmd(id, "messagemode PONT_ADDOLAS")
  536.  
  537. menu_destroy(menu)
  538. return PLUGIN_CONTINUE
  539. }
  540.  
  541. public PontAdas(id) {
  542. new adat[192], szam
  543. read_args(adat, charsmax(adat))
  544.  
  545. szam = str_to_num(adat)
  546.  
  547. if(szam) {
  548. pont[g_iCelpont[id]] += szam
  549. return PLUGIN_CONTINUE
  550. }
  551. return PLUGIN_CONTINUE
  552. }
  553.  
  554. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  555. {
  556. new count = 1, players[32]
  557. static msg[191]
  558. vformat(msg, 190, input, 3)
  559.  
  560. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  561. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  562. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  563.  
  564. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  565. {
  566. for (new i = 0; i < count; i++)
  567. {
  568. if (is_user_connected(players[i]))
  569. {
  570. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  571. write_byte(players[i])
  572. write_string(msg)
  573. message_end()
  574. }
  575. }
  576. }
  577. return PLUGIN_HANDLED
  578. }

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 15:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
linket kapok?

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 14:42 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
egyébként fordításnál: fatal error 100: cannot read from file: "fvault"

ezt írja.. :D

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole