hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 203 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 203 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fragverseny Plugin v3.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.03. 17:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
[kozep]Fragverseny Plugin (HUD + Auto Restart)[/kozep]
[kozep]Kép[/kozep]

Leírás: Ismét egy új verziójú pluginnal rukkolok elő nektek amibe több módosítás is belekerült mint a v1.3-ba. Na de mit is tud valójában? A plugin segítségével és egy megfelelő joggal (ADMIN_CFG) a say /fragverseny szócska beírása során bejön nekünk egy menü ahol fragversenyt tudunk indítani anélkül hogy a top15-öt nullázni kellene. (az egész egy map váltásig szól úgy hogy az mp_timeleftet és az mp_maxrounds-ot nektek kell beállítani.)

Cvarok:

• fragverseny_plugin" "1" [Plugin Ki=0/Be=1 Kapcsolása]

Admin Parancsok:

• say /fragverseny [FőMenü előhozása (ADMIN_CFG Jog szükséges)]

Néhány Kép:

FőMenü
[ablak]Kép[/ablak]
Indítás
[ablak]Kép[/ablak]
Autó Restart és az ölést számláló HUD
[ablak]Kép[/ablak]
Fragverseny Közbeni FőMenü
[ablak]Kép[/ablak]
Beállítások
[ablak]Kép[/ablak]
Ölés Nullázás
[ablak]Kép[/ablak]
Player Menü a nullázáshoz
[ablak]Kép[/ablak]
Chat üzenet miután nulláztál
[ablak]Kép[/ablak]

Újdonságok a v3.0-ban:

Ki/be Kapcsoló Cvar Hozzá adva (Hud,Be és Kilépés Miatt)
Halál Event Fixálva
Karakter Hosszúsága és Formátum Javítva (TELJESMÉRTÉKBEN)
Beállítások Menü Pont hozzáadva és össze foglalva
Ölés Nullázás Hozzáadva (Összes Játékos-é illetve kiválasztott személyé+Indok)
Automatikus Restart Hozzáadva 0 MP-s eltolódással (Változtatását lentebb találod)
Mentés,Betöltés Javítva

Automatikus Restart idő eltolódásának változtatása:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new restartform[512]
  2.  
  3. format(restartform, 512, "%s:00",ujkezdoido[id]) //Itt a 00-át változtasd


Telepítés:

AMXX Fájl »» addons/amxmodx/plugins (Majd a configs/plugins.ini-be a nevét)
SMA Fájl »» addons/amxmodx/scripting (Hanyagolható)

Teszt megvolt használjátok egészséggel!
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1736 bytes
Code size: 21264 bytes
Data size: 17688 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=812 cells (3248 bytes)
Total requirements: 57072 bytes
Done.

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


A hozzászólást 7 alkalommal szerkesztették, utoljára 6almasok 2015.12.05. 15:29-kor.

Ők köszönték meg 6almasok nek ezt a hozzászólást: kengurumancs (2015.12.20. 16:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fragverseny Plugin v3.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.03. 17:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Szép munka, csak leírás :D

Kód:
• Karakter Hosszúsága és Formátum Javítva (TELJESMÉRTÉKBEN)
• Karakter Hosszúsága és Formátum Javítva

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fragverseny Plugin v3.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.03. 17:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
SmaCk írta:
Szép munka, csak leírás :D

Kód:
• Karakter Hosszúsága és Formátum Javítva (TELJESMÉRTÉKBEN)
• Karakter Hosszúsága és Formátum Javítva


Véletlen volt egy CTRL+A-m :oops:

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fragverseny Plugin v3.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.03. 23:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hát én csak az első függvénybe néztem bele az a deathmsg.

Magyarul te minden ölésnél egy cvart lekérsz. Hmm, szeretheti a szerver.
Ha on meg 32playernek, ha fenn van- ha nem megvizsgálod,hogy az a változó igaz-e?
Tökre feleslegesen, mert csak az attacker kap valamit.
kezdőidő,végetér idő se értem miért 2d-s tömb. Nem kell neki index, fragverseny-nél is felesleges az index, de tovább nem néztem, biztos sokan várták már ezt, mindenesetre én nem fogadom el ebben a formában.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public death()
  2. {
  3.  
  4. if(get_pcvar_num(plugin_onoff) == 0)
  5. {
  6. return PLUGIN_HANDLED;
  7. }
  8.  
  9. for(new i = 1 ; i <= maxplayers ; i++)
  10. {
  11. if(fragverse[i] == true)
  12. {
  13. new attacker = read_data(1)
  14. new victim = read_data(2)
  15.  
  16. if(attacker == victim)
  17. return PLUGIN_HANDLED
  18.  
  19. oles[attacker]++
  20. return PLUGIN_HANDLED
  21. }
  22. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fragverseny Plugin v3.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 00:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
mforce írta:
Hát én csak az első függvénybe néztem bele az a deathmsg.

Magyarul te minden ölésnél egy cvart lekérsz. Hmm, szeretheti a szerver.
Ha on meg 32playernek, ha fenn van- ha nem megvizsgálod,hogy az a változó igaz-e?
Tökre feleslegesen, mert csak az attacker kap valamit.
kezdőidő,végetér idő se értem miért 2d-s tömb. Nem kell neki index, fragverseny-nél is felesleges az index, de tovább nem néztem, biztos sokan várták már ezt, mindenesetre én nem fogadom el ebben a formában.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public death(){ if(get_pcvar_num(plugin_onoff) == 0){ return PLUGIN_HANDLED;}  for(new i = 1 ; i <= maxplayers ; i++){ if(fragverse[i] == true) { new attacker = read_data(1) new victim = read_data(2)  if(attacker == victim) return PLUGIN_HANDLED  oles[attacker]++ return PLUGIN_HANDLED }}


Még egy kis ideig ne is tedd mivel ezeket a kommenteket várom amik rámutatnak a hibára hogy javítsam azokat

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fragverseny Plugin v3.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 00:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Akkor később jobban belekötök :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fragverseny Plugin v3.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 00:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
ujkezdoido[id] = kezdesido, ilyet nem szeressünk, van egy szép copy függvényünk, akkor használjuk is :P

"alegjobbak" függvényt minek késleltetni 1mp -vel?

Miért használod a menüinfót arra, hogy megtudd hogy melyik melyik menüpontra nyomott? A kezelő harmadik paramétere ugyanezt átadja, és nem kell lehívnod egy native -t plusz egy rakat változót definiálni hozzá, sőt még a string -> int konvertálást is megúszod. Arról nem is beszélve, hogy kevesebbet is kell írnod xd
Sok kis apróságon tudnál még faragni :D gondold át kicsit a kódot, hol van tényleg szükség erre - arra és hol nincs. :D

+ ha már pont rólunk lett elnevezve a HN( elnevezési megállapodás a programozásban, Hungarian Notation ) akkor használhatnánk is :D + azok az eltolások, hol megvan hol nincs xd
Most lehet, h ezek csak cicomázásnak tűnnek, de ha mondjuk már pár ezer soros modokat írsz ott elég nehéz lesz fejben tartani, h mit mire csináltál, milyen típusú ( pawnban nincs nagy választék, de na... ) stb...

Lehet kicsit zavaros lett, de részemről ennyi hirtelen. :D

ui: Direkt nem írtam le mindent szájbarágósan. Gondolkodás > Robot

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fragverseny Plugin v3.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 10:48 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
*UPDATE

Felesleges sorok és tömbök kiszedve, HUD üzenet const-ba rendszerezve, időzóna figyelő javítva, a plugin cvarja egy helyre helyezve (-40 Sor levágva a pluginból)

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fragverseny Plugin v3.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 10:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Most se néztem tovább 1 függvénynél, az ujvegeter,ujkezdo-t még mindig nem értem miért 2d, de nem is néztem végig.
Csak ezen akadtam fenn
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public death()
  2. {
  3. new attacker = read_data(1)
  4. new victim = read_data(2)
  5.  
  6. if(fragverse[attacker] == true)
  7. {
  8. if(attacker == victim)
  9. return PLUGIN_HANDLED
  10.  
  11. oles[attacker]++
  12. return PLUGIN_HANDLED
  13. }
  14.  
  15. return PLUGIN_HANDLED
  16. }


Miért csinálja ezt a returnozást mindenki? XD
Így nem jobb?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public death()
  2. {
  3. new attacker = read_data(1)
  4. new victim = read_data(2)
  5.  
  6. if(fragverse[attacker] && attacker != victim)
  7. {
  8. oles[attacker]++
  9. }
  10. }


Még annyit, hogy a fragverse tömb se értem miért indexelt és stb... xD

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást (összesen 2): SmaCk (2015.12.04. 11:25) • 6almasok (2015.12.04. 11:42)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fragverseny Plugin v3.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 11:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
mforce írta:
Most se néztem tovább 1 függvénynél, az ujvegeter,ujkezdo-t még mindig nem értem miért 2d, de nem is néztem végig.
Csak ezen akadtam fenn
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public death(){ new attacker = read_data(1) new victim = read_data(2)  if(fragverse[attacker] == true) { if(attacker == victim) return PLUGIN_HANDLED  oles[attacker]++ return PLUGIN_HANDLED }  return PLUGIN_HANDLED}

Miért csinálja ezt a returnozást mindenki? XD
Így nem jobb?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public death(){ new attacker = read_data(1) new victim = read_data(2)  if(fragverse[attacker] && attacker != victim) { oles[attacker]++ }}

Még annyit, hogy a fragverse tömb se értem miért indexelt és stb... xD


Figyelj, próbálgattam azokat amiket írtatok de ha leszedem egy 1dim-be akkor nem nagyon akar működni... de majd még próbálgatom hátha :s

Edit: a fragverse azért indexes mert hanem nem volna az bugos volna a halál event ([attacker])

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole