hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 12:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 290 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 289 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Cs1.6 és CS:GO skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 18:37 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok egy olyan pluginra lenne szükségem hogy egy parancsal pl: /modolas a playerek változtathatják a szerveren lévő alap cs 1.6-os fegyver,gránát,bomba skineket CS:GO-s modolt fegyver gránát bomba kinézet-re és mindíg ha beírják ez a parancsot akkor cs 1.6-ról cs:go-ra és vissza változtatja a skineket. Előre is köszönöm aki tud segíteni ebben.

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Cs1.6 és CS:GO skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 22:55 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.11. 14:21
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
viewtopic.php?f=101&t=18597
Kicsit átalakítod azt jó az.:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Cs1.6 és CS:GO skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 11:25 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Nem pont erre gondoltam, de köszi.

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Cs1.6 és CS:GO skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 16:46 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.29. 21:29
Hozzászólások: 40
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
attila2660 írta:
Nem pont erre gondoltam, de köszi.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fvault>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Plugin"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9.  
  10. new const PREFIX[] = "mforce"
  11.  
  12. new skinek[33], steamid[33][32];
  13. new const szVaultName[ ] = "szero_skinek";
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.  
  18.     register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  19.     register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  20.     set_task(172.0, "skinekcucc", 0, _, _, "b");
  21. }
  22.  
  23. public skinekcucc() {
  24.     print_color(0, "!g[%s]!y A skinek ki-be kapcsolasahoz ird be: !t/menu", PREFIX)
  25. }
  26.  
  27. new const fegyverek[][] = {
  28.     "models/skinek/v_m4a1.mdl", // 0
  29.     "models/skinek/v_ak47.mdl", // 1
  30.     "models/skinek/v_awp.mdl"// 2
  31.     "models/skinek/v_scout.mdl",    // 3
  32.     "models/skinek/v_deagle.mdl",   // 4
  33.     "models/skinek/v_usp.mdl"// 5
  34.     "models/skinek/v_knife.mdl" // 6
  35. };
  36.  
  37. public plugin_precache() {
  38.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  39. }
  40.  
  41. public Event_CurWeapon(id) {
  42.     new weap = get_user_weapon(id)
  43.  
  44.     if(skinek[id] == 0) {
  45.         if(weap == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0])  // v_modell
  46.         else if(weap == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  47.         else if(weap == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  48.         else if(weap == CSW_SCOUT) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  49.         else if(weap == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[4])
  50.         else if(weap == CSW_USP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  51.         else if(weap == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[6])
  52.     }
  53. }
  54.  
  55. public ShowMenu(id) {
  56.     new temp[128];
  57.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  58.     new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  59.  
  60.     formatex(temp, charsmax(temp), "Alap skinek %s", skinek[id] == 1 ? "\y|AKTIV|":"");
  61.     menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  62.     formatex(temp, charsmax(temp), "Szerver skinek %s", skinek[id] == 0 ? "\y|AKTIV|":"");
  63.     menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  64.  
  65.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  67.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  68.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  69.  
  70.     menu_display(id, menu, 0);
  71.     return PLUGIN_HANDLED;
  72. }
  73.  
  74. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  75.     if(item == MENU_EXIT)
  76.     {
  77.         menu_destroy(menu);
  78.         return PLUGIN_HANDLED;
  79.     }
  80.  
  81.     new command[6], name[64], access, callback;
  82.  
  83.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  84.  
  85.     switch(item) {
  86.         case 0: {
  87.             skinek[id] = 1;
  88.             print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad az alap skineket!", PREFIX)
  89.         }
  90.         case 1: {
  91.             skinek[id] = 0;
  92.             print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad a szerver skineket!", PREFIX)
  93.         }
  94.     }
  95.     menu_destroy(menu);
  96.     return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98.  
  99. public client_putinserver(id) {
  100.     if(!is_user_bot(id))
  101.         load(id);
  102. }
  103.  
  104. public client_disconnect(id) {
  105.     if(!is_user_bot(id)) {
  106.         save(id);
  107.         skinek[id] = 0;
  108.     }
  109. }
  110.  
  111. load(id) {
  112.     new szData[64];
  113.     get_user_authid(id, steamid[id], charsmax(steamid[]));
  114.     if (containi(steamid[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(steamid[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, steamid[id], charsmax(steamid[]), 1);
  115.  
  116.     if(fvault_get_data( szVaultName, steamid[id], szData, 63 );
  117.         new skins[16];
  118.         parse( szData, skins, 15);
  119.         skinek[id] = str_to_num( skins );
  120.     }
  121. }
  122.  
  123. save(id) {
  124.     new szData[64];
  125.  
  126.     formatex(szData, 63, "%i", skinek[id]);
  127.     fvault_set_data( szVaultName, steamid[id], szData );
  128. }
  129.  
  130. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  131. {
  132.         new count = 1, players[32]
  133.         static msg[191]
  134.         vformat(msg, 190, input, 3)
  135.  
  136.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  137.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  138.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")    
  139.  
  140.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  141.         {
  142.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  143.                 {
  144.                         if (is_user_connected(players[i]))
  145.                         {
  146.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  147.                                 write_byte(players[i])
  148.                                 write_string(msg)
  149.                                 message_end()
  150.                         }
  151.                 }
  152.         }
  153.         return PLUGIN_HANDLED
  154. }

tudom ez nem olyan amit kertel de ez is jo :)

_________________
  1. new const PLUGIN[] = "";
  2. new const VERSION[] = "1.0";
  3. new const AUTHOR[] = "CoCo";


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Cs1.6 és CS:GO skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 16:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem is olyan rég írtam, de már találok kivetnivalókat :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Cs1.6 és CS:GO skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 17:00 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.29. 21:29
Hozzászólások: 40
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
mforce írta:
Nem is olyan rég írtam, de már találok kivetnivalókat :D

  1. if(fvault_get_data( szVaultName, steamid[id], szData, 63 );


ennel hibat dob ki xD :D

_________________
  1. new const PLUGIN[] = "";
  2. new const VERSION[] = "1.0";
  3. new const AUTHOR[] = "CoCo";


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Cs1.6 és CS:GO skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 17:06 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
pedig asz jó
edit: egy zárójel még a ; előtt

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Cs1.6 és CS:GO skinek
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 17:07 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.29. 21:29
Hozzászólások: 40
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Nekem hibad dob ki

_________________
  1. new const PLUGIN[] = "";
  2. new const VERSION[] = "1.0";
  3. new const AUTHOR[] = "CoCo";


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Cs1.6 és CS:GO skinek
HozzászólásElküldve: 2016.01.23. 10:16 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 20:28
Hozzászólások: 13
Ez nem is müködik.:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole