hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 357 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 355 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Help
HozzászólásElküldve:2011.07.31. 14:26 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2010.02.06. 16:50
Hozzászólások:206
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok van 1 plugin

Itt a cod
Kód:
/* [ZP] KnifeMod v1.0 */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

// VIP flag
#define VIP ADMIN_LEVEL_B

// Knifes
enum {
   mastercombat = 1,
        razor,
   strong,
   axe,
        katana,
   hammer
}

// Knifes parametres
enum {
   name = 0,
   v_model,
   p_model,
   sound_path
}


new playerKnife[33];

new knife[7][4][64] = {
   {"Standart", "models/v_knife.mdl", "models/p_knife.mdl", "weapon/"},
   {"MasterCombat", "models/ZMDark/v_mastercombatknife.mdl","models/ZMDark/p_mastercombatknife.mdl", "ZMDark/mastercombat/"},
   {"Razor", "models/ZMDark/v_razor.mdl","models/ZMDark/p_razor.mdl", "ZMDark/razor/"},
   {"Strong", "models/ZMDark/v_strong_knife.mdl", "models/ZMDark/p_strong_knife.mdl", "ZMDark/strong/"},
   {"Axe", "models/ZMDark/v_axe_knife.mdl", "models/ZMDark/p_axe_knife.mdl", "ZMDark/axe/"},
   {"Katana", "models/ZMDark/v_katana.mdl", "models/ZMDark/p_katana.mdl", "ZMDark/katana/"},
   {"\yHammer (ADMIN/VIP)", "models/ZMDark/v_hammer.mdl", "models/ZMDark/p_hammer.mdl", "ZMDark/hammer/"}
}

new cvar_DMG

public plugin_init() {
   register_plugin("[ZP] Knife Mod", "1.2", "Amdem/bag fix by DarkNill");
   register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be");
   register_forward(FM_EmitSound, "forwardEmitSound");
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   cvar_DMG = register_cvar("zp_xDMG", "5")
   register_clcmd("say /knife", "knifesMenu", ADMIN_ALL, "[ZP] KnifeMod");
   register_clcmd("knife", "knifesMenu", ADMIN_ALL, "[ZP] KnifeMod");
}

public plugin_precache() {
   for(new i = 1; i <= 6; i++) {
      precache_model(knife[i][1]);
      precache_model(knife[i][2]);
   }

   precache_sound("ZMDark/mastercombat/knife_deploy1.wav");
   precache_sound("ZMDark/mastercombat/knife_hit1.wav");
   precache_sound("ZMDark/mastercombat/knife_hit2.wav");
   precache_sound("ZMDark/mastercombat/knife_hit3.wav");
   precache_sound("ZMDark/mastercombat/knife_hit4.wav");
   precache_sound("ZMDark/mastercombat/knife_hitwall1.wav");
   precache_sound("ZMDark/mastercombat/knife_slash1.wav");
   precache_sound("ZMDark/mastercombat/knife_slash2.wav");
   precache_sound("ZMDark/mastercombat/knife_stab.wav");

   precache_sound("ZMDark/razor/knife_deploy1.wav");
   precache_sound("ZMDark/razor/knife_hit1.wav");
   precache_sound("ZMDark/razor/knife_hit2.wav");
   precache_sound("ZMDark/razor/knife_hit3.wav");
   precache_sound("ZMDark/razor/knife_hit4.wav");
   precache_sound("ZMDark/razor/knife_hitwall1.wav");
   precache_sound("ZMDark/razor/knife_slash1.wav");
   precache_sound("ZMDark/razor/knife_slash2.wav");
   precache_sound("ZMDark/razor/knife_stab.wav");
   
   precache_sound("ZMDark/strong/knife_deploy1.wav");
   precache_sound("ZMDark/strong/knife_hit1.wav");
   precache_sound("ZMDark/strong/knife_hit2.wav");
   precache_sound("ZMDark/strong/knife_hit3.wav");
   precache_sound("ZMDark/strong/knife_hit4.wav");
   precache_sound("ZMDark/strong/knife_hitwall1.wav");
   precache_sound("ZMDark/strong/knife_slash1.wav");
   precache_sound("ZMDark/strong/knife_slash2.wav");
   precache_sound("ZMDark/strong/knife_stab.wav");
   
   precache_sound("ZMDark/axe/knife_deploy1.wav");
   precache_sound("ZMDark/axe/knife_hit1.wav");
   precache_sound("ZMDark/axe/knife_hit2.wav");
   precache_sound("ZMDark/axe/knife_hit3.wav");
   precache_sound("ZMDark/axe/knife_hit4.wav");
   precache_sound("ZMDark/axe/knife_hitwall1.wav");
   precache_sound("ZMDark/axe/knife_slash1.wav");
   precache_sound("ZMDark/axe/knife_slash2.wav");
   precache_sound("ZMDark/axe/knife_stab.wav");

   precache_sound("ZMDark/katana/knife_deploy1.wav");
   precache_sound("ZMDark/katana/knife_hit1.wav");
   precache_sound("ZMDark/katana/knife_hit2.wav");
   precache_sound("ZMDark/katana/knife_hit3.wav");
   precache_sound("ZMDark/katana/knife_hit4.wav");
   precache_sound("ZMDark/katana/knife_hitwall1.wav");
   precache_sound("ZMDark/katana/knife_slash1.wav");
   precache_sound("ZMDark/katana/knife_slash2.wav");
   precache_sound("ZMDark/katana/knife_stab.wav");
   
   precache_sound("ZMDark/hammer/knife_deploy1.wav");
   precache_sound("ZMDark/hammer/knife_hit1.wav");
   precache_sound("ZMDark/hammer/knife_hit2.wav");
   precache_sound("ZMDark/hammer/knife_hit3.wav");
   precache_sound("ZMDark/hammer/knife_hit4.wav");
   precache_sound("ZMDark/hammer/knife_hitwall1.wav");
   precache_sound("ZMDark/hammer/knife_slash1.wav");
   precache_sound("ZMDark/hammer/knife_slash2.wav");
   precache_sound("ZMDark/hammer/knife_stab.wav");
}

public knifesMenu(id) {
   if(!is_user_human(id)) {
      client_print(id, print_chat, "");
      return;
   }
   
   new menu = menu_create("\rВыберите тип ножа:", "menuHandler");
   menu_additem(menu, knife[mastercombat][name]);
   menu_additem(menu, knife[razor][name]);
   menu_additem(menu, knife[strong][name]);
   menu_additem(menu, knife[axe][name]);
   menu_additem(menu, knife[katana][name]);
   
   if(get_user_flags(id) & VIP) {
      menu_additem(menu, knife[hammer][name]);
   }
   else {
      menu_additem(menu, "\dHammer (ADMIN/VIP)");
   }
   
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, -1);

   menu_display(id, menu, 0);
   return;
}

public menuHandler(id, menu, item) {
   switch(item) {
      case 0:{
         playerKnife[id] = mastercombat;
      }
      case 1:{
         playerKnife[id] = razor;
      }
      case 2:{
         playerKnife[id] = strong;
      }
      case 3:{
         playerKnife[id] = axe;
      }
      case 4:{
         playerKnife[id] = katana;
      }

      case 5:{
         if(get_user_flags(id) & VIP) {
            playerKnife[id] = hammer;
         }
         else {
            knifesMenu(id);
            return;
         }
      }
   }
   
   setKnife(id);
   return;
}

public setKnife(id) {
   if(!is_user_human(id)) {
      return;
   }
   
   new model[64];
   pev(id, pev_viewmodel2, model, charsmax(model));
   
   if(contain(model, "knife.mdl") != -1) {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, knife[playerKnife[id]][v_model]);
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife[playerKnife[id]][p_model]);
   }

   return;
}

public eventCurWeapon(id) {
   if(read_data(2) != CSW_KNIFE) {
      return;
   }
   
   setKnife(id);
}

public forwardEmitSound(id, channel, const sound[]) {
   if(!is_user_alive(id) || !is_user_human(id) || !playerKnife[id])
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(containi(sound, "weapons/knife_") != -1) {
      new knifeSound[65];
      copy(knifeSound, charsmax(knifeSound), sound);
      replace(knifeSound, charsmax(knifeSound), "weapons/", knife[playerKnife[id]][sound_path]);
      
      engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_WEAPON, knifeSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   
   return FMRES_IGNORED;
}


public client_putinserver(id) {
   playerKnife[id] = random_num(1, 3);
   
   setKnife(id);
   return;
}


public client_disconnect(id) {
   playerKnife[id] = 0;
   return;
}

public is_user_human(id)
{
   return !zp_get_user_zombie(id) && !zp_get_user_nemesis(id);
}

stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
   user_silentkill( victim );
   
   message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
   write_byte( killer );
   write_byte( victim );
   write_byte( headshot );
   write_string( weapon );
   message_end();
   
   new kfrags = get_user_frags( killer );
   set_user_frags( killer, kfrags++ );
   new vfrags = get_user_frags( victim );
   set_user_frags( victim, vfrags++ );
   
   return  PLUGIN_CONTINUE
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float: damage)
{
if(victim!=attacker)
{
   if(is_user_connected(attacker))
{
   if ( get_user_weapon( attacker ) == CSW_KNIFE && !zp_get_user_zombie(attacker))
{
   SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_DMG))
}
}
}
}


Es azta akarnam a felso pluginba ezeket a cravokat

Kód:
cvar_knock      = register_cvar("zp_knife_power"      , "10");
   cvar_jump      = register_cvar("zp_knife_jump"         , "300.0");
   cvar_knife_gore      = register_cvar("zp_knife_effect"      , "1");
   cvar_dmgmult1      = register_cvar("zp_knife_dmg_muiti1"      , "3");
   cvar_dmgmult2      = register_cvar("zp_knife_dmg_muiti2"      , "5");
   cvar_dmgmult3      = register_cvar("zp_knife_dmg_muiti3"      , "2");
   cvar_knife_spd      = register_cvar("zp_knife_spd"         , "300");
   cvar_jump_vip      = register_cvar("zp_knife_jump_vip"      , "280.0");
   cvar_dmgmult_vip   = register_cvar("zp_knife_dmg_vip"      , "4");
   cvar_knife_spd_vip   = register_cvar("zp_knife_spd_vip"      , "280");
   cvar_knock_vip      = register_cvar("zp_knife_power_vip"      , "15");


Ha valaki Oszetenni a 2-ot akkor megkoszonnem :D
Elore is kosz!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Help
HozzászólásElküldve:2011.07.31. 15:47 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2008.04.28. 16:04
Hozzászólások:872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
Itt azért többről van szó mint puszta cvar berakás.. meg kell csinálni a funkciójukat is. Ha valaki nekiállna, annak itt van a cvarokhoz tartozó plugin: http://talk.zombie-mod.ru/uploads/month ... 701672.ipb


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole